SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.ATTENTIE:
Eftelingmeet
Definitief gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Lijkt het je leuk en gezellig om mee te gaan? De volgende users hebben zich al aangemeld!!
- MadMaster + mevrouw MM
- Oscarmopperkont + vriendin mopper
- Melting
- Symphonic
- just me
- ToT + mevrouw Tot
- spijkerbroek
- zorro28
- MTheBassman
- CindieY
- peaceman + Diaan73 + Lennon
- tailfox
- Rob + de kleine president.
Misschien
- cafca
- rafeiro
-
Tip: er zijn AH-kortingskaarten (¤ 10,= korting op een entreekaartje per persoon) van Efteling nog beschikbaar via Madmaster.
En indien gewenst: het is mogelijk om te overnachten bij melting als je niet graag 's morgens heel vroeg of 's avonds laat een lange rit wil maken. Geef het dan wel even op tijd aan bij hem.
Make love, not war ☮
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie haar nu ook. Maar ze waren toch altijd met 6 Dots? Of ben ik nu zo in de war?
Ohja, hij was alleen. Ik dacht dat dit nog van zijn boyband was. En ik weet niet in welke hij zat.quote:
Nogal.quote:
Dit vergeet ik steedsquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je weet dat wij ook in Enschede wonen hè?
Boyzonequote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ohja, hij was alleen. Ik dacht dat dit nog van zijn boyband was. En ik weet niet in welke hij zat.
Het feit dat je dat weet, zijn helaas minpunten, ok01.quote:
Okee bedankt.quote:
Ja godverquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Het feit dat je dat weet, zijn helaas minpunten, ok01.
Volgende keer danquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit vergeet ik steeds
Maar het is toch al te laat nu, en ik twijfel of ik überhaupt morgen nog tijd zal hebben, er komen wat bekenden langs waar ik wel bij moet zijn.
Het is ook nooit goed hequote:
Ik voel me echt niet gewaardeerd op dit momentquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Okee bedankt.
Ik ga die info over anderhalve minuut weer vergeten
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:28 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik voel me echt niet gewaardeerd op dit moment
Ik wilde je nog waarschuwen, maar het was al te laatquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:28 schreef ok01 het volgende:
[..]
Moet je maar niet toegeven dat je dat soort info paraat hebtquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:28 schreef ok01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgende keer danAls je er morgenavond nog was, had je bijna live de finale uitzending van peaceman kunnen luisteren.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wilde je nog waarschuwen, maar het was al te laat
Hey, dit is best nog een leuk ideequote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgende keer danAls je er morgenavond nog was, had je bijna live de finale uitzending van peaceman kunnen luisteren.
quote:
Ik schaam me er niet voorquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Moet je maar niet toegeven dat je dat soort info paraat hebt
Verder ben je wel lief hoor
Mijn interne klok is een beetje naar de klote...quote:
Hoe laat begint de finale uitzending eigenlijkquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit ken ik, helaas genoeg...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mijn interne klok is een beetje naar de klote...
Een dagje weg met de familie met een redelijke kater en slaaptekort was ook niet zo'n goed idee geloof ik.
vanaf 19.30 uur (zie OP)quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:31 schreef ok01 het volgende:
[..]
Hoe laat begint de finale uitzending eigenlijk
Melting met een oldies uurtjequote:
Ik vroeg vanochtend nog aan mijn 16-jarige wanneer de tijd komt dat zij tot 15.00 uitslaapt. Beide tieners waren gewoon voor 10.00 beneden. Ik kwam op die leeftijd zaterdags niet voor 13.00 mijn bed uit.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit ken ik, helaas genoeg...
Zo heb ik gevallen dat ik pas om 12 uur 's avonds avondeten heb
Wij wonen op 5 minuten afstand van het station. Je bent welkom.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hey, dit is best nog een leuk ideeAls jullie een beetje dichtbij het Centraal station wonen (dan kan ik nog de trein naar Groningen nemen daarna) zou dat nog eventueel kunnen lukken
Dat is inderdaad aan de late kant maar 9 uur is voor mij heel normaal de laatste tijd.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit ken ik, helaas genoeg...
Zo heb ik gevallen dat ik pas om 12 uur 's avonds avondeten heb
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vroeg vanochtend nog aan mijn 16-jarige wanneer de tijd komt dat zij tot 15.00 uitslaapt. Beide tieners waren gewoon voor 10.00 beneden. Ik kwam op die leeftijd zaterdags niet voor 13.00 mijn bed uit.
Zie OP.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:31 schreef ok01 het volgende:
[..]
Hoe laat begint de finale uitzending eigenlijk
Komt net binnen en meteen vrienden maken. Goed bezigquote:
Hoe komt zo iemand aan je nummer dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:34 schreef ToT het volgende:
Zit één of ander vaag figuur me een Whatsappje te sturen of ik Theo Thee ben!Tsss.....
Kijk, ik voel een plan opkomen! Er komen namelijk wat goede kennissen langs van mijn ouders (lang verhaal) dus ik weet niet of ze er die tijd nog zijn maar dan ga ik graag nog even langs jullie om live de top 30 mee te makenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij wonen op 5 minuten afstand van het station. Je bent welkom.
Ow dat is inderdaad bijzonder. Twan slaapt wel uit tot zeker 11:00 uur of later als hij heel laat thuis is.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vroeg vanochtend nog aan mijn 16-jarige wanneer de tijd komt dat zij tot 15.00 uitslaapt. Beide tieners waren gewoon voor 10.00 beneden. Ik kwam op die leeftijd zaterdags niet voor 13.00 mijn bed uit.
Heyquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:34 schreef ToT het volgende:
Zit één of ander vaag figuur me een Whatsappje te sturen of ik Theo Thee ben!Tsss.....
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:34 schreef ToT het volgende:
11.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is net weer thuis... en schakelt nog even in
En 11quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
Deze vroeg of ik nog steeds Theo Thee was!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe komt zo iemand aan je nummer dan?
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:35 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het gaat me waarschijnlijk niet lukken om dan mee te luisteren
Wel even iets zeggen dan in de microfoon, hoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Kijk, ik voel een plan opkomen! Er komen namelijk wat goede kennissen langs van mijn ouders (lang verhaal) dus ik weet niet of ze er die tijd nog zijn maar dan ga ik graag nog even langs jullie om live de top 30 mee te maken
Laat me raden.... knokkelsquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze vroeg of ik nog steeds Theo Thee was!Dus iemand die mijn nummer allang had!
Prima. Dan houden we morgen even contact via Pm okay?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Kijk, ik voel een plan opkomen! Er komen namelijk wat goede kennissen langs van mijn ouders (lang verhaal) dus ik weet niet of ze er die tijd nog zijn maar dan ga ik graag nog even langs jullie om live de top 30 mee te maken
Oh.... Raf.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze vroeg of ik nog steeds Theo Thee was!Dus iemand die mijn nummer allang had!
GOED EYquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Komt net binnen en meteen vrienden maken. Goed bezig
Minder zeikerig dan Ronan en Van Morrison (vind ik dan)quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:39 schreef Melting het volgende:
Graag hoor ik het als dit een te zeikerig nummer is.
Ja.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:39 schreef Melting het volgende:
Wel weer eens aardig om te horen. Het blijft een goede zangerquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:39 schreef Melting het volgende:
Schrijf auto correct! Leef min naar gewoon eens Politiek Correct met eens gaylord!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:41 schreef ToT het volgende:
Schijt auto correct! Geef mij maar gewoon een pc met een keyboard!
Schijt --> scout!
Ja is goed!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Prima. Dan houden we morgen even contact via Pm okay?
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Schrijf auto correct! Leef min naar gewoon eens Politiek Correct met eens gaylord!
Goedenavondquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:43 schreef Slowking het volgende:
[..]
[..]
Good enough for me![]()
Navond allen.
Gelukkig, ik ben niet de enigequote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:43 schreef Slowking het volgende:
[..]
[..]
Good enough for me![]()
Navond allen.
quote:
Bijna goed.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:44 schreef sacha het volgende:
euh dinges, narada Michael dinges, ehm... Dinges
Daar dacht ik eerst ook aan. Walden.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:44 schreef sacha het volgende:
euh dinges, narada Michael dinges, ehm... Dinges
Jeugd van tegenwoordig is ook niets meer gewendquote:
The whole night long ga ik niet redden. Ik ben blij als ik 00:00 uur wakker haal.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:46 schreef Charlotte3 het volgende:
We're gonna have a good time the whole night longgggggg ohhhhhhhhhh![]()
ParkenHeimerquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar dacht ik eerst ook aan. Walden.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:47 schreef ToT het volgende:
Raf, gebruik gorftedomme gewoon de DM en niet Whatsapp!
Is dit een verzoek, of we allemaal je een berichtje op WA willen sturen?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:47 schreef ToT het volgende:
moet je even via whatsapp zeggenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:47 schreef ToT het volgende:
Ik kan me juist de laatste keer niet herinneren dat ik om 00:00 al in mn bedje ligquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
The whole night long ga ik niet redden. Ik ben blij als ik 00:00 uur wakker haal.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dit een verzoek, of we allemaal je een berichtje op WA willen sturen?
Dat is een verzuchting die je tegenwoordig niet vaak hoortquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:47 schreef ToT het volgende:
Ik ZOU "proost" zeggen, maar als ik nog eentje ga tikken, denk ik dat ik zo zou gaan nekken!quote:
Dank dat je me nog ff jong laat voelen!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:46 schreef just me het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig is ook niets meer gewend
Slivovic is sowieso een garantie voor vervelend dronken worden.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ZOU "proost" zeggen, maar als ik nog eentje ga tikken, denk ik dat ik zo zou gaan nekken!
Slivovic en bier is GEEN goede combinatie!
Fak no!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dit een verzoek, of we allemaal je een berichtje op WA willen sturen?
Dat is een soort van palinka, daar ga je sowieso altijd bad opquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ZOU "proost" zeggen, maar als ik nog eentje ga tikken, denk ik dat ik zo zou gaan nekken!
buurman en buurmanquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:48 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
The whole night long ga ik niet redden. Ik ben blij als ik 00:00 uur wakker haal.
Kwestie van leeftijdsverschil.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan me juist de laatste keer niet herinneren dat ik om 00:00 al in mn bedje lig
Just nachtmens dingen enzo
Jaaa mijn slokdarm is er niet zo blij mee!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Slivovic is sowieso een garantie voor vervelend dronken worden.
Buurman wilde eigenlijk Palinka kopen, maar de slijterij hier had dat niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat is een soort van palinka, daar ga je sowieso altijd bad op
Ik heb alleen maar bier op, maar dat kan ik wel aan
We moesten vanmorgen al om 07:30 uur uit bed en hebben een ochtend op een voetbalveld gestaan. Daar word je wel moe van. En best drukke week gehad.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:50 schreef Charlotte3 het volgende:
[..], jongens.... kom op, beetje pit!
Bij het volgende catchy nummer trek ik je de dansvloer terug op!
Ohh!! Ja, dat hakt erin aan het einde van de week.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We moesten vanmorgen al om 07:30 uur uit bed en hebben een ochtend op een voetbalveld gestaan. Daar word je wel moe van. En best drukke week gehad.
En ik ben eigenlijk meer een ochtendmens dan een avondmens.
Jep, ik ben in Hongarije geweest. Je hebt genoeg gekken die zelf daar Palinka brouwen, maar je kan het dus eigenlijk alleen daar kopen als je de volle palinka ervaring wil.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Buurman wilde eigenlijk Palinka kopen, maar de slijterij hier had dat niet.
Helemaal als je gaat zitten/hangen op de bank.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:53 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ohh!! Ja, dat hakt erin aan het einde van de week.
lekker doen!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Helemaal als je gaat zitten/hangen op de bank.
Buurman is Roemenisch en is vooral de 40% variant gewend.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jep, ik ben in Hongarije geweest. Je hebt genoeg gekken die zelf daar Palinka brouwen, maar je kan het dus eigenlijk alleen daar kopen als je de volle palinka ervaring wil.
Die zogenaamde zelfbrouwers kunnen ook redelijk sterke palinka maken. 60% is in dat opzicht niet zeldzaam
Echt?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:55 schreef spijkerbroek het volgende:
De helft van dit duo is later klompenmaker geworden op de Zaanse Schans.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:55 schreef spijkerbroek het volgende:
geniet er nog maar van, als kleine ToT er is kan het niet meerquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Buurman is Roemenisch en is vooral de 40% variant gewend.
De 50% die je hier bij de slijterij kunt kopen is al vrij heftig.
Mijn slokdarm is niet echt meer 80% en dergelijken gewend zoals vroeger!
Het kan verkeren...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:55 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:55 schreef just me het volgende:
[..]
geniet er nog maar van, als kleine ToT er is kan het niet meer
Terug slaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ook gedaanMaar de slaap slaat nu wel toe.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Ja, dat is ook wel echt veel. Ik kon me nog herinneren dat ik Absinthe had op oudejaarsdag dit jaar. Dat is geen goed spul. Dan maar liever een biertje.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Buurman is Roemenisch en is vooral de 40% variant gewend.
De 50% die je hier bij de slijterij kunt kopen is al vrij heftig.
Mijn slokdarm is niet echt meer 80% en dergelijken gewend zoals vroeger!
Het kan wel, maar mevrouw ToT zal er waarschijnlijk niet zo blij mee zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:55 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:55 schreef just me het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Palinka ook een kersensmaak. Het is een typisch Hongaars drankje maar het kan best dat in bepaalde delen van Roemenië het ook te verkrijgen is (geschiedenis enzo)quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:57 schreef Rafeiro het volgende:
Hoe heet dat spul van Roemenen? Die perziken variant is wel lekker tot je keel in de fik vliegt.
Ik dacht ergens gehoord te hebben dat hij de roem niet leuk vond, en dat hij toen volledig afstand van muziek heeft genomen. Het schijnt dat hij ook liever niet aan die tijd herinnerd wil worden.quote:
en sowieso met een baby in huis moet je alert blijvenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Het kan wel, maar mevrouw ToT zal er waarschijnlijk niet zo blij mee zijn.
Kratjes bier op de kop onder de poten zetten.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]idd!
Ja sowieso veel veranderingen hier voor mini-ToT hoor.
Morgen het bed ff compleet verbouwen. 80 cm hoogte voor de kraamzorg, kolere!
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga er zo aan toegeven. Naar bed, nog even lezen en dan slapen.
Strohrum vond ik anders nog wel makkelijk te nassen, op de avond voor mijn niersteenoperatie!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel echt veel. Ik kon me nog herinneren dat ik Absinthe had op oudejaarsdag dit jaar. Dat is geen goed spul. Dan maar liever een biertje.
Dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]idd!
Palinka dus.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:57 schreef Rafeiro het volgende:
Hoe heet dat spul van Roemenen? Die perziken variant is wel lekker tot je keel in de fik vliegt.
Dit.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:58 schreef just me het volgende:
[..]
en sowieso met een baby in huis moet je alert blijven
Wat vliegt hier nu dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:58 schreef Melting het volgende:
Heel de avond zat hier een vlieg te vervelen.
Net even wat elektrische schokken gegeven. Die valt niemand meer lastig.
Slaap lekker! We bespreken nog wel of het bezoekje morgen mogelijk isquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga er zo aan toegeven. Naar bed, nog even lezen en dan slapen.![]()
Dat hoeft nu helemaal nog niet joh!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]idd!
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:58 schreef MTheBassman het volgende:
Sneaky hoor Melting, ik zie wel dat je verlengd hebt
True.datquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:58 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hou best van een pislje, maar ook ik ken mijn grenzen!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kratjes bier op de kop onder de poten zetten.
Vind ik verder prima hoor, lekkere nummertjes komen langsquote:
Slaap lekker alvast!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga er zo aan toegeven. Naar bed, nog even lezen en dan slapen.![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Slaap lekker! We bespreken nog wel of het bezoekje morgen mogelijk is
Ophalen bij lokale supermarkt voor het statiegeld (¤ 1,50 per krat).quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]
True.dat
[..]
Ik hou best van een pislje, maar ook ik ken mijn grenzen!
Fijne nacht ok01.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:00 schreef ok01 het volgende:
Ik moet er vandoor
Bedankt voor het draaien Melting
quote:Op zondag 3 juni 2018 00:00 schreef ok01 het volgende:
Ik moet er vandoor
Hij heeft toch niet voor niks een vrouw en kraamhulpquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:58 schreef just me het volgende:
[..]
Doeg, fijn weekend.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:00 schreef ok01 het volgende:
Ik moet er vandoor
waar precies?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:55 schreef spijkerbroek het volgende:
In de klompenmakerij.quote:
Fijne nacht, Diaan.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:01 schreef Diaan73 het volgende:
Melting, bedankt voor de muziekjes. Ik ga me naar boven begeven. Fijne nacht nog
De perzikvariant is daar toch een vrouwendrank?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:57 schreef Rafeiro het volgende:
Zo herkenbaar, die dronken spellingquote:
2 maar bij beide niet gedaan. Was ook niet nodig.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:00 schreef ToT het volgende:
[..]
"Nog nooit"?
Hoeveel heb je er al wel niet geworpen dan?![]()
zalig zijn de onwetendenquote:Op zondag 3 juni 2018 00:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij heeft toch niet voor niks een vrouw en kraamhulp
Ik heb van meerdere kanten gehoord dat ze er best moeilijk over kunnen doen.quote:
Nog 10 Elvis-nummers er achteraan dus, Melting!quote:
Je hebt in ieder geval de twaalf uur gehaaldquote:
De kraamhulpen die ik heb gehad, hebben er nog niet een keer over gehad.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb van meerdere kanten gehoord dat ze er best moeilijk over kunnen doen.
Maar mevrouw ToT houdt nu ook wel van een hoge in- en uitstap, en houdt niet echt van een stapel matrassen op elkaar vanwege de beweeglijkheid er van.
volgens mij hoeft dat echt zo vroeg nog niet, maar als Mw ToT dat prettiger vind moet je goed luisteren naar haarquote:Op zondag 3 juni 2018 00:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb van meerdere kanten gehoord dat ze er best moeilijk over kunnen doen.
Daar zat ik ook aan te denken.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nog 10 Elvis-nummers er achteraan dus, Melting!
Ja als de buurman een avondje alleen heeft, kom je nooit HALF dronken daar weg!quote:Op zondag 3 juni 2018 00:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, die dronken spelling
Broer van Wal?quote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 00:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nog 10 Elvis-nummers er achteraan dus, Melting!
Ah!quote:Op zondag 3 juni 2018 00:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
2 maar bij beide niet gedaan. Was ook niet nodig.
ARBO tegenwoordigquote:Op zondag 3 juni 2018 00:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De kraamhulpen die ik heb gehad, hebben er nog niet een keer over gehad.
wat moet kunnen ?quote:Op zondag 3 juni 2018 00:04 schreef Rafeiro het volgende:
Het is dus echt geen rare vraag, maar moet het wel kunnen met je bed.
quote:Op zondag 3 juni 2018 00:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval de twaalf uur gehaald
Scheelt weer!quote:Op zondag 3 juni 2018 00:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral is als je thuis wilt bevallen. Dat was bij mij niet aan de orde.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
quote:
Sowieso!quote:Op zondag 3 juni 2018 00:03 schreef just me het volgende:
[..]
volgens mij hoeft dat echt zo vroeg nog niet, maar als Mw ToT dat prettiger vind moet je goed luisteren naar haar
Dat was in 2009 ook wel, maar het ligt wel aan de kraamhulp. Wij dachten als het moet, zijn er zo een paar kratjes onder gezet.quote:
Het verhogen door er simpelweg kratjes onder te zetten.quote:
Sssst,,,, het valt te proberen.quote:
Ik begreep dat het voor de "moederzorg" naderhand was, dat was in ieder geval bij Merel en Junior zoquote:Op zondag 3 juni 2018 00:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral is als je thuis wilt bevallen. Dat was bij mij niet aan de orde.
Bij mij ook niet. Maar dat was van tevoren niet bekend. Misschien dat het van een verloskundige wel moet.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral is als je thuis wilt bevallen. Dat was bij mij niet aan de orde.
Haha oh god, ik heb dat met wiet bij een gozer. Die komt weleens bij een borrel langs en die draait de zwaarste joints. I shit you not, na twee trekjes ben je al niet normaal stoned. Ik kan wel wat hebben maar hij doet echt 2 gram in zo'n joint. Als je met hem rookt, dan kan je echt niks meer.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als de buurman een avondje alleen heeft, kom je nooit HALF dronken daar weg!
Mevrouw ToT zat daar naast 2 ( al dan niet half-)slapende koters op de bank!
Ik weet nog dat een jaar of 10 - 15 jaar geleden je altijd in overtreding was met regels in de keuken wat tegels betreft: ze moesten glad zijn voor de hygiëne en stroef zijn voor de ARBO!quote:
quote:
Volgens mij wordt er nog wel verschillend mee om gegaan. En is het allemaal niet zo zwart wit als ze vooraf willen.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:06 schreef just me het volgende:
[..]
Ik begreep dat het voor de "moederzorg" naderhand was, dat was in ieder geval bij Merel en Junior zo
HACCP - ARBO gok ik?quote:Op zondag 3 juni 2018 00:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet nog dat een jaar of 10 - 15 jaar geleden je altijd in overtreding was met regels in de keuken wat tegels betreft: ze moesten glad zijn voor de hygiëne en stroef zijn voor de ARBO!
Ah.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oud plaatje, dus geen actueel nieuws meer
quote:Op zondag 3 juni 2018 00:08 schreef Slowking het volgende:
[..]
Ah.![]()
Tijd dus om mijn glas opnieuw te vullen.
Gristus te paard, een oude vriend van me pleurde iets van driekwart gram in een joint, en als ik met hem mee zat te paffen, was ik na een kwartje al aardig wappie!quote:Op zondag 3 juni 2018 00:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Haha oh god, ik heb dat met wiet bij een gozer. Die komt weleens bij een borrel langs en die draait de zwaarste joints. I shit you not, na twee trekjes ben je al niet normaal stoned. Ik kan wel wat hebben maar hij doet echt 2 gram in zo'n joint. Als je met hem rookt, dan kan je echt niks meer.
Die is dan ook wel episch. Ander land, maar ach.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:09 schreef MTheBassman het volgende:
Ik moet hier altijd aan denken als ik die naam voorbij zie komen
[ afbeelding ]
quote:
Ja, probeer je dat dus voor te stellen maar dan vijf keer zo erg. Twee pofjes en ik was al in een andere dimensiequote:Op zondag 3 juni 2018 00:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Gristus te paard, een oude vriend van me pleurde iets van driekwart gram in een joint, en als ik met hem mee zat te paffen, was ik na een kwartje al aardig wappie!
dan download je foobarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |