De volgende 9 zijn zich al druk aan het streamen en aan het inlezen hier...Adriaan wist ook al veel van de anderen toen hij binnenkwam...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:54 schreef Aggie46 het volgende:
Brandon vraagt zich af of er mensen naar de livestream kijken.
Ik zeg niks
Hij weet alleen niet dat de konijnen/eekhoorns/whatever zijn akkertje in een half uurtje leegvreten straksquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:26 schreef snetje het volgende:
[..]
De volgende 9 zijn zich al druk aan het streamen en aan het inlezen hier...Adriaan wist ook al veel van de anderen toen hij binnenkwam...
Dat was ook mijn gedachte gelijkquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij weet alleen niet dat de konijnen/eekhoorns/whatever zijn akkertje in een half uurtje leegvreten straks
Dat ging meer over het indelen dan de inhoud, heb ik uit eerdere gesprekjes begrepen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:29 schreef Tengano het volgende:
John zijn vrouw heeft zijn kist ingepakt, wat een kneus
Die heeft een groot wijf gok ikquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:29 schreef Tengano het volgende:
John zijn vrouw heeft zijn kist ingepakt, wat een kneus
Ze hebben daar zandquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:30 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Sjon komt er nu pas achter dat zijn vrouw geen tandpasta heeft ingepakt voor hem
Viespeuk...
Stond vanmiddag ook naast een mevrouw waarvan ik dacht dat ze drie weken haar tanden niet had gepoetstquote:
Sorryquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Stond vanmiddag ook naast een mevrouw waarvan ik dacht dat ze drie weken haar tanden niet had gepoetst
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Stond vanmiddag ook naast een mevrouw waarvan ik dacht dat ze drie weken haar tanden niet had gepoetst
Blind date blijft listigquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
even dagen shoppehquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee was gewoon op een rommelmarkt in Ugchulenquote:
hoezo minder ze hebben niks.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:36 schreef Tengano het volgende:
Ik vind dat er toch minder gebeurt dan in UTO 1, of ligt dat nou aan mij
Nee, het is heel erg saai .....quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:36 schreef Tengano het volgende:
Nee minder gebeurt.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
kapot dikke holl bij de kassa
pffff
wie ben jij dan
met je plak
![]()
![]()
die komen pas als er gebouwd is en je moet ook zien ze kennen elkaar nog niet he is nog aftasten. je wilt jezelf toch niet onpolulair maken als een john door teveel te praten.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee minder gebeurt.
Als je bijvoorbeeld kijkt hoe outgoing Romy of Billy bijvoorbeeld was, daar kun je een heel programma mee vullen.
En vergeet vooral de twins niet![]()
Bedoelde mezelf met nerdquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]![]()
Nerd,.. man man man
ridder blaaskaak
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:40 schreef Hagenesie het volgende:
Zijn er nu al een aantal vanaf 5 uur vanmorgen op?
Alleen krullebol de rest om 7quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:40 schreef Hagenesie het volgende:
Zijn er nu al een aantal vanaf 5 uur vanmorgen op?
Mensen als de twins, Billy en Romy hebben vanaf het begin gewoon gas gegeven,quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:40 schreef redboyke het volgende:
[..]
die komen pas als er gebouwd is en je moet ook zien ze kennen elkaar nog niet he is nog aftasten. je wilt jezelf toch niet onpolulair maken als een john door teveel te praten.
Ik heb laatst die Show van Jeff Wayne gezien.. War of The worlds.. geweldige Show, en daar komt een scene in voor met een artilleryman.. die een hele wereld onder de grond wil bouwen…quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:36 schreef Tengano het volgende:
John spoort gewoon niet, dat zijn de beste deelnemers voor zo'n programmaquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb laatst die Show van Jeff Wayne gezien.. War of The worlds.. geweldige Show, en daar komt een scene in voor met een artilleryman.. die een hele wereld onder de grond wil bouwen…
En toen dacht ik ineens aan Sjon.. Sjon de Grootkop
Al had je de PH waarde geschreven had ik het wel begrepenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:31 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik had ook PH graad kunnen typen maar dat snapt niemand hier.
Ik wou het niet zeggenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:46 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Al had je de PH waarde geschreven had ik het wel begrepen
Jetsers ligt al te neuken?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:45 schreef mario390 het volgende:
hebben jullie gezien om half 12 stream 2 ?
Dat is geen lulverhaal.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:52 schreef Tengano het volgende:
Wat een lulverhaal. Eerst had ze iemand naast zich die snurkte en daarna kon ze niet meer zonder![]()
Ja, waar kijk ik eigenlijk naarquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ga dit geen week volhouden vrees ik, komop FEBO gooi er wat aktie in ....
Is ook een lulverhaal, we kunnen inmiddels wel concluderen dat er naast haar vage heupprobleem ook een steekje los zit tussen haar oren..quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:52 schreef Tengano het volgende:
Wat een lulverhaal. Eerst had ze iemand naast zich die snurkte en daarna kon ze niet meer zonder![]()
alle streamlock stopwoorden opschrijven.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:54 schreef Tengano het volgende:
Als het over eten gaat, komt er af een toe een SL
Dit keer was het theezakjequote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:55 schreef redboyke het volgende:
[..]
alle streamlock stopwoorden opschrijven.
Hahahaha,lastig hè? De binnenkomst van Adriaan was het meest spectaculair tot nu toe.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ga dit geen week volhouden vrees ik, komop FEBO gooi er wat aktie in ....
Afvallenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:55 schreef redboyke het volgende:
[..]
alle streamlock stopwoorden opschrijven.
Anders ging John aan de bel trekken,zijn woorden.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:57 schreef Tengano het volgende:
De febo stopt ze gewoon eten toe, anders is het daar niet uit te houden denk ik.
En ze zijn wss bang dat ze hun mond voorbij praten.
Ik denk dat ze nu even boodschappen aan het doen zijnquote:
en daar betaal je dan 2,50¤ voor voor iets te zien dat meeste tijd hetzelfde is als op stream 1quote:
Bij Expeditie Robinson gebeurt dat ook,quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Anders ging John aan de bel trekken,zijn woorden.
nee maar christel is weer gefilmt wordenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:58 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu even boodschappen aan het doen zijn
ja dan krijgen ze voor de proeven stukjes fruit enzo.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Bij Expeditie Robinson gebeurt dat ook,
maar dat mag natuurlijk niemand weten
Als het maar goed op TV komt tochquote:Op zondag 3 juni 2018 00:01 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja dan krijgen ze voor de proeven stukjes fruit enzo.
en je mag eigenlijk ook niet zo ver lopen
meeloper is hetquote:Op zondag 3 juni 2018 00:04 schreef mario390 het volgende:
dat meisje willt om 20 00 al slapen en nu is middernacht
Dat meisje wil gewoon keihard genomen worden door alle mannen.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:04 schreef mario390 het volgende:
Maaik is niet echt.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:03 schreef Tengano het volgende:
De SL was nodig zodat ze niet met volle mond konden praten.
Ik vind de sfeer onecht nu ook.
dat denk ik nietquote:Op zondag 3 juni 2018 00:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat meisje wil gewoon keihard genomen worden door alle mannen.
stiekem wel. maar ze heeft iemand thuis of niet?quote:Op zondag 3 juni 2018 00:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zit ook de hele tijd te wachten tot er iets gebeurtquote:
Een echte kapitein vaart ook door de rode zeequote:Op zondag 3 juni 2018 00:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat meisje wilde ook al 3 dagen douchen, tot een kereltje een zak water voor haar ging ophangen..quote:Op zondag 3 juni 2018 00:04 schreef mario390 het volgende:
En anders maar anaal,dat zal haar leren.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een echte kapitein vaart ook door de rode zee
terug naar de streams graagquote:Op zondag 3 juni 2018 00:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En anders maar anaal,dat zal haar leren.
vandaag heeft zij gedouchtquote:Op zondag 3 juni 2018 00:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat meisje wilde ook al 3 dagen douchen, tot een kereltje een zak water voor haar ging ophangen..
Dat Meisje is een leeghoofd
Dat Meisje heeft geen eigen mening
Dat Meiske is maar voor één ding daar…
quote:Op zondag 3 juni 2018 00:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En anders maar anaal,dat zal haar leren.
Dan loopt het geld binnen.. 50 100 150 mensen, allemaal cash aan de Poort, en doorlopen mensehhhquote:Op zondag 3 juni 2018 00:11 schreef DKUp het volgende:
Niemand heeft geduld![]()
Gewoon wachten tot 9 juni
Minimaal ¤10,- besteden en ze hebben ontzettend veel geld mmmmmmmmm......quote:Op zondag 3 juni 2018 00:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan loopt het geld binnen.. 50 100 150 mensen, allemaal cash aan de Poort, en doorlopen mensehhh
Jah. Mike heeft het door, en dan zitten wij hier nix te doenquote:Op zondag 3 juni 2018 00:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Minimaal ¤10,- besteden en ze hebben ontzettend veel geld mmmmmmmmm......
schrijf je in de dag van je leven.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:14 schreef Yaksa het volgende:
Ik denk dat er best wel wat schuimpjes willen komen voor een tientje voor zo'n open dag.
haha ga stempelenquote:Op zondag 3 juni 2018 00:24 schreef 5thencounter het volgende:
Verrék… alle stempels nog![]()
[ afbeelding ]
dat kijk ik nietquote:Op zondag 3 juni 2018 00:24 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Inrarood komt pas als ze eigen huisjes hebben.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:33 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben wel gave verlichting daar, erg sfeervol en spooky, en (nog) geen infrarood.
quote:Op zondag 3 juni 2018 00:24 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Joh das over 2 weken want ze gaan zaterdag zoveel geld verdienen🤣😂quote:Op zondag 3 juni 2018 00:35 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Inrarood komt pas als ze eigen huisjes hebben.
Dat licht is zeker mooi.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:33 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben wel gave verlichting daar, erg sfeervol en spooky, en (nog) geen infrarood.
En toch weet er drie man afzonderlijk te vertellen dat ze een bepaald liedje zingt. Zal dan wel aan jou liggen?quote:
ja deze mistschis daarquote:Op zondag 3 juni 2018 00:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
En toch weet er drie man afzonderlijk te vertellen dat ze een bepaald liedje zingt. Zal dan wel aan jou liggen?
Ah leuk, die kennen we nog niet...quote:Op zondag 3 juni 2018 00:43 schreef TillyB het volgende:
Mike: weet jij waar de envelop is?
Jessie: in de kist
Mike: geintje uithalen
Ze gaan een briefje schrijven met ‘gefopt’
Trusten.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is het allemaal weer net niet, welterusten .....
Ze gaan brieven achterlaten over het terrein met aanwijzingen en daarmee hun medebewoners in de maling nemen.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 00:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze gaan brieven achterlaten over het terrein met aanwijzingen en daarmee hun medebewoners in de maling nemen.
Ze willen het in die oude zwarte envelop doen die ze op dag 1 kregen. En dan maar hopen dat niemand doorheeft dat die oude weg is.quote:Op zondag 3 juni 2018 01:03 schreef mario390 het volgende:
de andern zollen denken de briefjes zijn daar gelegen?
oke obwohl ik niet snap wat en envelop isquote:Op zondag 3 juni 2018 01:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze willen het in die oude zwarte envelop doen die ze op dag 1 kregen. En dan maar hopen dat niemand doorheeft dat die oude weg is.
Umschlagquote:Op zondag 3 juni 2018 01:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke obwohl ik niet snap wat en envelop is
quote:Op zondag 3 juni 2018 01:29 schreef Recce het volgende:
Ze snappen hun eigen puzzel niet meer, geloof ik.
Wat een kulquote:Op zondag 3 juni 2018 01:38 schreef TillyB het volgende:
Ze bedenken hoe Jessie morgen moet reageren. Een beetje lacherig en paniekerig "zoals altijd".
Welkomquote:Op zondag 3 juni 2018 01:48 schreef Amphorapotje het volgende:
Hallo, grapje met oude envelop door Mike en Jetsers.
Adriaantje op stang jagen ofzo?
Leuk hier te lurken !
Mike is wel cool vind ik.quote:Op zondag 3 juni 2018 01:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Welkom![]()
Yep, ze hebben her en der briefjes verstopt en een envelop achtergelaten.
Thnxquote:Op zondag 3 juni 2018 01:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Welkom![]()
Yep, ze hebben her en der briefjes verstopt en een envelop achtergelaten.
Het is nog best aardig imoquote:Op zondag 3 juni 2018 01:55 schreef AnneLo het volgende:
Heb nog niets van Utopia2 gezien, is het wat?
Alle begin is moeilijk maar er zijn al wel irritaties,quote:Op zondag 3 juni 2018 01:55 schreef AnneLo het volgende:
Heb nog niets van Utopia2 gezien, is het wat?
Peter heeft wel een dikke kop gekregenquote:Op zondag 3 juni 2018 02:04 schreef UtopiaFreak het volgende:
Huub heeft een nieuw formatje met Petertje?
Zen...quote:Op zondag 3 juni 2018 05:10 schreef Eviljane het volgende:
Wel mooi eigenlijk dit stil leven. Je ziet een tent, hoort wat vogeltjes.
En af en toe wat gekraak, gesnuif.
Ik vraag mij nu echt af waarom ik nu kijk
quote:Op zondag 3 juni 2018 06:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wat zijn ze vroeg wakker.Ik moet even wennen hoor.
Goedemorgen mijn beste.quote:
quote:
Niet John kritiek geven.quote:Op zondag 3 juni 2018 07:25 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Heeft ook lekker veel zin die stukjes hout bij het vuur.
Die ontploft vanzelf wel een keerquote:Op zondag 3 juni 2018 07:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
Christel heeft al 3 dagen niet gepoept.
ja gisteren hebben ze zij weer gefilmtquote:Op zondag 3 juni 2018 07:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
Christel heeft al 3 dagen niet gepoept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |