De volgende 9 zijn zich al druk aan het streamen en aan het inlezen hier...Adriaan wist ook al veel van de anderen toen hij binnenkwam...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:54 schreef Aggie46 het volgende:
Brandon vraagt zich af of er mensen naar de livestream kijken.
Ik zeg niks
Hij weet alleen niet dat de konijnen/eekhoorns/whatever zijn akkertje in een half uurtje leegvreten straksquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:26 schreef snetje het volgende:
[..]
De volgende 9 zijn zich al druk aan het streamen en aan het inlezen hier...Adriaan wist ook al veel van de anderen toen hij binnenkwam...
Dat was ook mijn gedachte gelijkquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij weet alleen niet dat de konijnen/eekhoorns/whatever zijn akkertje in een half uurtje leegvreten straks
Dat ging meer over het indelen dan de inhoud, heb ik uit eerdere gesprekjes begrepen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:29 schreef Tengano het volgende:
John zijn vrouw heeft zijn kist ingepakt, wat een kneus
Die heeft een groot wijf gok ikquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:29 schreef Tengano het volgende:
John zijn vrouw heeft zijn kist ingepakt, wat een kneus
Ze hebben daar zandquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:30 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Sjon komt er nu pas achter dat zijn vrouw geen tandpasta heeft ingepakt voor hem
Viespeuk...
Stond vanmiddag ook naast een mevrouw waarvan ik dacht dat ze drie weken haar tanden niet had gepoetstquote:
Sorryquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Stond vanmiddag ook naast een mevrouw waarvan ik dacht dat ze drie weken haar tanden niet had gepoetst
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Stond vanmiddag ook naast een mevrouw waarvan ik dacht dat ze drie weken haar tanden niet had gepoetst
Blind date blijft listigquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
even dagen shoppehquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee was gewoon op een rommelmarkt in Ugchulenquote:
hoezo minder ze hebben niks.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:36 schreef Tengano het volgende:
Ik vind dat er toch minder gebeurt dan in UTO 1, of ligt dat nou aan mij
Nee, het is heel erg saai .....quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:36 schreef Tengano het volgende:
Nee minder gebeurt.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
kapot dikke holl bij de kassa
pffff
wie ben jij dan
met je plak
![]()
![]()
die komen pas als er gebouwd is en je moet ook zien ze kennen elkaar nog niet he is nog aftasten. je wilt jezelf toch niet onpolulair maken als een john door teveel te praten.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee minder gebeurt.
Als je bijvoorbeeld kijkt hoe outgoing Romy of Billy bijvoorbeeld was, daar kun je een heel programma mee vullen.
En vergeet vooral de twins niet![]()
Bedoelde mezelf met nerdquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]![]()
Nerd,.. man man man
ridder blaaskaak
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:40 schreef Hagenesie het volgende:
Zijn er nu al een aantal vanaf 5 uur vanmorgen op?
Alleen krullebol de rest om 7quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:40 schreef Hagenesie het volgende:
Zijn er nu al een aantal vanaf 5 uur vanmorgen op?
Mensen als de twins, Billy en Romy hebben vanaf het begin gewoon gas gegeven,quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:40 schreef redboyke het volgende:
[..]
die komen pas als er gebouwd is en je moet ook zien ze kennen elkaar nog niet he is nog aftasten. je wilt jezelf toch niet onpolulair maken als een john door teveel te praten.
Ik heb laatst die Show van Jeff Wayne gezien.. War of The worlds.. geweldige Show, en daar komt een scene in voor met een artilleryman.. die een hele wereld onder de grond wil bouwen…quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:36 schreef Tengano het volgende:
John spoort gewoon niet, dat zijn de beste deelnemers voor zo'n programmaquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb laatst die Show van Jeff Wayne gezien.. War of The worlds.. geweldige Show, en daar komt een scene in voor met een artilleryman.. die een hele wereld onder de grond wil bouwen…
En toen dacht ik ineens aan Sjon.. Sjon de Grootkop
Al had je de PH waarde geschreven had ik het wel begrepenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:31 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik had ook PH graad kunnen typen maar dat snapt niemand hier.
Ik wou het niet zeggenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:46 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Al had je de PH waarde geschreven had ik het wel begrepen
Jetsers ligt al te neuken?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:45 schreef mario390 het volgende:
hebben jullie gezien om half 12 stream 2 ?
Dat is geen lulverhaal.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:52 schreef Tengano het volgende:
Wat een lulverhaal. Eerst had ze iemand naast zich die snurkte en daarna kon ze niet meer zonder![]()
Ja, waar kijk ik eigenlijk naarquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ga dit geen week volhouden vrees ik, komop FEBO gooi er wat aktie in ....
Is ook een lulverhaal, we kunnen inmiddels wel concluderen dat er naast haar vage heupprobleem ook een steekje los zit tussen haar oren..quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:52 schreef Tengano het volgende:
Wat een lulverhaal. Eerst had ze iemand naast zich die snurkte en daarna kon ze niet meer zonder![]()
alle streamlock stopwoorden opschrijven.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:54 schreef Tengano het volgende:
Als het over eten gaat, komt er af een toe een SL
Dit keer was het theezakjequote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:55 schreef redboyke het volgende:
[..]
alle streamlock stopwoorden opschrijven.
Hahahaha,lastig hè? De binnenkomst van Adriaan was het meest spectaculair tot nu toe.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ga dit geen week volhouden vrees ik, komop FEBO gooi er wat aktie in ....
Afvallenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:55 schreef redboyke het volgende:
[..]
alle streamlock stopwoorden opschrijven.
Anders ging John aan de bel trekken,zijn woorden.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:57 schreef Tengano het volgende:
De febo stopt ze gewoon eten toe, anders is het daar niet uit te houden denk ik.
En ze zijn wss bang dat ze hun mond voorbij praten.
Ik denk dat ze nu even boodschappen aan het doen zijnquote:
en daar betaal je dan 2,50¤ voor voor iets te zien dat meeste tijd hetzelfde is als op stream 1quote:
Bij Expeditie Robinson gebeurt dat ook,quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Anders ging John aan de bel trekken,zijn woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |