Klopt.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:08 schreef RickoKun het volgende:
Waarschijnlijk ben jij ook een vadsig varkentje. Ja jij, die dit leest achter je PC.
wow doe rustigquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:08 schreef RickoKun het volgende:
Waarschijnlijk ben jij ook een vadsig varkentje. Ja jij, die dit leest achter je PC.
Nope. Ik niet. Vetzak Rickoquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:08 schreef RickoKun het volgende: Waarschijnlijk ben jij ook een vadsig varkentje. Ja jij, die dit leest achter je PC.
Vooral mee doorgaan gast!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:16 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Klopt.
Druk in de weer met fitness, en begin het nog leuk te vinden ook.
1,71 manquote:
Vriend ik kan nog wel oatsen uitdelen. Kijk dus uit.quote:
1,71 en 100 kilo? Dat lijkt me wel wat zorgwekkend ja.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
1,71 man
Vanwege het vele bodybuilden had ik veel spieren. Maar die zijn inmiddels verwelkt. Mijn lichaamsbouw is precies goed. Maar ook niet meer handelbaar omdat er nu ook vet op mijn heupen komt.
Lolquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Vriend ik kan nog wel oatsen uitdelen. Kijk dus uit.
Al ben ik wel na vier slagen bek af en wil ik kibbeling eten.
Ik moet volgens mijn BMI iets van 72 kg wezenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
1,71 en 100 kilo? Dat lijkt me wel wat zorgwekkend ja.
Ik geloof dit niet, dan ben je behoorlijk rondquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
1,71 man
Vanwege het vele bodybuilden had ik veel spieren. Maar die zijn inmiddels verwelkt. Mijn lichaamsbouw is precies goed. Maar ook niet meer handelbaar omdat er nu ook vet op mijn heupen komt.
je eigen reet moeten likken omdat niemand anders het wil doenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:08 schreef RickoKun het volgende:
Ooit eens een topnotch user in de KLB kaste
This is de levOnquote:Op zondag 3 juni 2018 01:07 schreef Prego het volgende:
[..]
je eigen reet moeten likken omdat niemand anders het wil doen
Wacht maar baby. Over een jaar ben ik helemaal weer de smooth papi.quote:Op zondag 3 juni 2018 01:11 schreef Myrr het volgende:
Zonde. Ooit ergens 10 jaar geleden vond ik je geloof ik inderdaad niet lelijk maar nu je 100 kilo bent aangekomen Hahahahah boy bye.
Met 171cm en 84kg/7%bf moest je wel echt een beest geweest zijn. Hoeveel kon je bensjen?quote:Op zondag 3 juni 2018 01:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wacht maar baby. Over een jaar ben ik helemaal weer de smooth papi.
Dat viel wel mee, ik kon toen als record 130 kg benchen. Maar mijn body ziet er dan wel wat beter uit omdat ik die bouw heb, nu nog steeds wel hoor.quote:Op zondag 3 juni 2018 01:45 schreef Otger het volgende:
[..]
Met 171cm en 84kg/7%bf moest je wel echt een beest geweest zijn. Hoeveel kon je bensjen?
Klopt inderdaadquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:53 schreef Aethereal het volgende:
Heftigste is dat je het zelf amper doorhebt totdat je oude foto's van jezelf ziet.
En dan uiteindelijk met een heftruck uit de gevel van je huis getakeld worden. Dan ben je de eindbaas van fok wat mij betreft.quote:Op zondag 3 juni 2018 07:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
100 kg valt nog mee, ik heb 5 jaar geleden de 200 aangetikt en ben hardop weg naar de 300
En dan 100 wegen. Een glitterpak toont wat slanker. Met een aanleg om dik te worden bij die lengte kan je dus nooit meer stoppen met sporten. Zoals een haai nooit kan stoppen met zwemmen.quote:1,71 man
1.71? Je bent 16? Misschien dat je nog wat groeit.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
1,71 man
Met bed en alquote:Op zondag 3 juni 2018 07:29 schreef Questular het volgende:
[..]
En dan uiteindelijk met een heftruck uit de gevel van je huis getakeld worden. Dan ben je de eindbaas van fok wat mij betreft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |