Het is mij, Rickokun. Ooit eens een topnotch user in de KLB kaste, inmiddels een verwassen pauper in de sleur.
Dus, afgelopen tijd even heel erg goed van het leven genoten. Echter ook het sporten op een laag pitje gezet. Naar Kreta geweest om met de kortharige bejaarden te chillen.
Maar damn. Nu inmiddels weer terug en ben ik bijna bij de magische 100kg aangekomen.
Echt verschrikkelijk. Vanaf maandag gaat deze boy een keihard regime ondergaan. Een jaar of tien geleden was dit ook het geval, toen keihard gesport en dan voel je je toch even super beter.
Even de ongemakkelijkheden op een rijtje voor deze boy:
*Nu ik een poos niet meer heb getrained, kan ik mijn borstspieren niet meer onafhankelijk bewegen. Ik voel geeneens spier meer en bouncen die mantitties gewoon.
*Het even snel aan doen van schoenen en het veters strikken is fucking naar. Die pens zit in de weg.
*inmiddels over het punt heen dat ik niet meer mijn buik kan inhouden en er dan slank uit zie.
*als ik bier heb gehad dan zet de pens nog meer uit, waardoor op een lagere stoel zitten ietwat oncomfortabel word
*ik nu meer ga snurken en last van mijn ongetrainde rug krijg
*ik had gewoon zwarte vezels onder mijn beginnende manboobs toen ik een hele dag een nieuw zwarte tanktop had gedragen
*Nu weer een goede lifestyle aan moet nemen waardoor ik pas na drie maanden weer wat resultaat zie.
Ik neem nu eerst nog maar een biertjen.

Ik kan niet voorstellen hoe mensen langdurig dik kunnen zijn, want het is echt om te janken, en dan kijk ik nog niet eens in de spiegel. Toch zijn er vet (hihi) veel mensen die superdik zijn. Waarschijnlijk ben jij ook een vadsig varkentje. Ja jij, die dit leest achter je PC.
[ Bericht 3% gewijzigd door Rickocum op 02-06-2018 22:13:47 ]