SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.ATTENTIE:
Eftelingmeet
Definitief gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Lijkt het je leuk en gezellig om mee te gaan? De volgende users hebben zich al aangemeld!!
- MadMaster + mevrouw MM
- Oscarmopperkont + vriendin mopper
- Melting
- Symphonic
- just me
- ToT + mevrouw Tot
- spijkerbroek
- zorro28
- MTheBassman
- CindieY
- peaceman + Diaan73 + Lennon
- tailfox
- Rob + de kleine president.
Misschien
- cafca
- rafeiro
-
Tip: er zijn AH-kortingskaarten (¤ 10,= korting op een entreekaartje per persoon) van Efteling nog beschikbaar via Madmaster.
En indien gewenst: het is mogelijk om te overnachten bij melting als je niet graag 's morgens heel vroeg of 's avonds laat een lange rit wil maken. Geef het dan wel even op tijd aan bij hem.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rafeiro op 02-06-2018 22:03:05 ]You sound reasonable...Time to up my medication.
Ik denk dat je die kleine teddybeer bedoelt?quote:
Zou maar zo kunnen, heb niet heel erg opgeletquote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat je die kleine teddybeer bedoelt?
Dat moet haast wel.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 21:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat je die kleine teddybeer bedoelt?
Woot!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:01 schreef just me het volgende:
@Raf wil jij in de OP zetten dat El Presidente en de kleine dictator ook meegaan naar de efteling:)
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:01 schreef MTheBassman het volgende:
Nou, het is officieel: ik zit op datingsites: Heb er voor twee aangemeld gister maar ik heb geen flauw idee hoe ik nu verder moet
Ik ben niet zo van het online mensen aanspreken
En toch zeg je hier regelmatig Hoi.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:01 schreef MTheBassman het volgende:
Nou, het is officieel: ik zit op datingsites: Heb er voor twee aangemeld gister maar ik heb geen flauw idee hoe ik nu verder moet
Dit dus. Gaat je hier niet zo slecht af.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En toch zeg je hier regelmatig Hoi.
19 confirmedquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:01 schreef just me het volgende:
@Raf wil jij in de OP zetten dat El Presidente en de kleine dictator ook meegaan naar de efteling:)
Niet eens omdat ik mee ga hè?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Woot!
Dan wil ik ineens nog wat lieverder
Op een forum een beetje onzin posten is toch wat anders dan een meid online aanspreken met de bedoeling dat je er iets van wiltquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En toch zeg je hier regelmatig Hoi.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
19 confirmed![]()
En met livelink erbij zitten we op 20
Als de 13e beetje positief is moet er wel een mauw aan te passen zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet eens omdat ik mee ga hè?![]()
Je moet ook gewoon mee gaan.
Het is mouw....quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als de 13e beetje positief is moet er wel een mauw aan te passen zijn.
Hoop dat er iemand redelijk hierlangs komt, zie best tegen de trein op.
Ik mauw graagquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is mouw....
En je bent ook met de trein naar het voetballen gekomen toen.
Zit eens niet zo te mauwen......quote:
Aangepast.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:07 schreef just me het volgende:
Als Raf komt moet ik extra paardenhoofden op het hoofd tikken
Straks even checken.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
Wij waren naar My Generation met Michael Caine. Als je van muziek uit de sixties houdt, dan moet je die gaan kijken. Echt leuke filmdocumentaire over het Londen van de jaren 60.
Trailer : https://www.imdb.com/videoplayer/vi602322969
MTTheBassmanquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:01 schreef MTheBassman het volgende:
Welke regio is "hier"?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:04 schreef Rafeiro het volgende:
Hoop dat er iemand redelijk hierlangs komt, zie best tegen de trein op.
Nogmaals, het is anders:quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
MTTheBassman
laatste bezoek: 1 seconde geleden.
aantal posts: 7.931 (gemiddeld 47 per dag)
Het is je hier toch aardig gelukt
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Op een forum een beetje onzin posten is toch wat anders dan een meid online aanspreken met de bedoeling dat je er iets van wilt
Ik vind het fijner om non-verbale dingen op te merken tijdens het praten en tijdens 1-op-1 chatten lukt dat totaal niet, dan ben ik totaal uit mijn element en kan ik niet van die real life 'signalen' gebruik maken
Het lijkt me een goed idee een keer te inventariseren wie er met de auto gaat, waar vandaan en hoeveel plekken nog vrij zijn in de auto.quote:
Vanuit Drenthe moet het voor ToT wel te doen zijn opzich bedenk ik me nu.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het lijkt me een goed idee een keer te inventariseren wie er met de auto gaat, waar vandaan en hoeveel plekken nog vrij zijn in de auto.
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vanuit Drenthe moet het voor ToT wel te doen zijn opzich bedenk ik me nu.
Daar maar eens naar informeren.
Ja, sorry. Ik liep een beetje achter met lezen.quote:
Ik heb me er al bij neergelegd dat ik een pokkeneind moet reizen met de treinquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vanuit Drenthe moet het voor ToT wel te doen zijn opzich bedenk ik me nu.
Daar maar eens naar informeren.
Volgende keer maar meeten in de Beefteling in Groningenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb me er al bij neergelegd dat ik een pokkeneind moet reizen met de trein
#justgroningerporblems
Wat het probleem voornamelijk is, is dat ik helemaal dichtklap als het gaat om iemand die ik echt leuk vindt. Zonder die druk is er niks aan de hand, maar in zo'n geval denk ik echt te veel over elke smiley, elke punt/komma en manier van woordgebruik. Hopen dat ik een beetje over die barriere heen kan komen door dit te doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik liep een beetje achter met lezen.
Maar behalve het doel zie ik het verschil niet helemaal. Ook op een forum moet je de signalen een beetje kunnen oppikken en ik heb niet het gevoel dat je dat niet doet of kunt.
Maar ik vind het wel dapper en ik hoop dat snel blijkt dat het toch makkelijker gaat dan je nu denkt
Het voordeel van Groningen is wel dat je snel bij een station bent. Ik zit altijd eerst 3 kwartier in de bus voordat ik bij een station ben.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb me er al bij neergelegd dat ik een pokkeneind moet reizen met de trein
#justgroningerporblems
Ik ben in de Efteling ook rustiger dan hierquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wat het probleem voornamelijk is, is dat ik helemaal dichtklap als het gaat om iemand die ik echt leuk vindt. Zonder die druk is er niks aan de hand, maar in zo'n geval denk ik echt te veel over elke smiley, elke punt/komma en manier van woordgebruik. Hopen dat ik een betje over die barriere heen kan komen door dit te doen.
Ik kan dat be-amen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben in de Efteling ook rustiger dan hier
Iedereen gaat stil zijn daar.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben in de Efteling ook rustiger dan hier
Ik ben hier zo bij een station, maar als ik met OV naar mn pa zou gaan (45 minuten met de auto) ben ik 2,5 uur onderwegquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Het voordeel van Groningen is wel dat je snel bij een station bent. Ik zit altijd eerst 3 kwartier in de bus voordat ik bij een station ben.
Ach, deze wist ik. Alleen vergeten te melden.quote:
ach... gooi er wat schrobbeler inquote:
Als je naar Tilburg kan, kan ik je daar eventueel wel oppikken. Mits je ruim op tijd bent.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ben hier zo bij een station, maar als ik met OV naar mn pa zou gaan (45 minuten met de auto) ben ik 2,5 uur onderweg
Gebarentaal, jeweettochquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat wordt dan wel een bijzondere situatie.
De enigen die zitten te kletsen, zijn Lennon en mini-dictatorquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat wordt dan wel een bijzondere situatie.
Lennon is wel vrij rustig hoor. Alle hoop is gevestigd op peaceman en MadMaster.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De enigen die zitten te kletsen, zijn Lennon en mini-dictator![]()
wij gaan vrijdagavond toch al indrinkenquote:
Als ik me een beetje prettig voel kan ik ook heel veel lullenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon is wel vrij rustig hoor. Alle hoop is gevestigd op peaceman en MadMaster.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:20 schreef just me het volgende:
[..]
wij gaan vrijdagavond toch al indrinken
Heeft Melting een zuipkeet in zijn achtertuin?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:20 schreef just me het volgende:
[..]
Oh god.. just me en Melting met kater.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:20 schreef just me het volgende:
[..]
Nee, gewoon in de huiskamer.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Heeft Melting een zuipkeet in zijn achtertuin?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh god.. just me en Melting met kater.
Damn, klinkt gezelligquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, gewoon in de huiskamer.
Of als het echt lekker weer is, op het balkon.
Zoals in de OP staat... je bent welkom.quote:
gewoon in zijn huiskamerquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Heeft Melting een zuipkeet in zijn achtertuin?
die zijn dan niet voor de poesquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh god.. just me en Melting met kater.
Dan kunnen we het daaraan af meten.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als ik me een beetje prettig voel kan ik ook heel veel lullen
We zien wel of het tot dat punt komt
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:22 schreef Rafeiro het volgende:
Melting bakt wel alles in Reusel
Dus vette hap als je daar komt
Waarom heb je een zuipkeet in je huiskamer? Staat die niet in de weg?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, gewoon in de huiskamer.
Of als het echt lekker weer is, op het balkon.
excuus, heb dat deel niet gelezenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Zoals in de OP staat... je bent welkom.
Je hebt nog even de tijdquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh ik moet nog langs de AH om mijn spaarkaart om te ruilen.
*zet op To Do list*
Marching on denk ikquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:27 schreef livelink het volgende:
Overduidelijk BZN, maar titel weet ik (nog) niet.
Dat klopt in ieder geval.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:27 schreef livelink het volgende:
+1quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:27 schreef livelink het volgende:
Minder dan 2 weken. En ik ga nauwelijks naar de AH. En áls ik er dan naartoe ga, dan vergeet ik de spaarkaart, natuurlijkquote:
handigquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Minder dan 2 weken. En ik ga nauwelijks naar de AH. En áls ik er dan naartoe ga, dan vergeet ik de spaarkaart, natuurlijk![]()
Alsof jij het niet kon horen. Je durfde er gewoon niet voor uit te komen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Okee, minpunten voor iedereen die dit wist
BZNquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Okee, minpunten voor iedereen die dit wist
Hoeft op zich niet, maar dan betaal je meer. Beetje zonde.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:29 schreef Rafeiro het volgende:
Och ja dat ding moet je ook nog inruilen....
Ik had geen idee!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Alsof jij het niet kon horen. Je durfde er gewoon niet voor uit te komen.
Ga je bij Melting slapenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:29 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben blij dat ik dat overnachtingsgedeelte van Melting nog meegekregen heb, dat scheelt vooral voor mij al een hoop in reistijd
Reistijd is langer dan naar de Efteling. Wel even rekening mee houden.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:29 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben blij dat ik dat overnachtingsgedeelte van Melting nog meegekregen heb, dat scheelt vooral voor mij al een hoop in reistijd
Precies dat. Voor ons scheelt dat toch 30 euro.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoeft op zich niet, maar dan betaal je meer. Beetje zonde.
Ik krijg die thuis gestuurd.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:31 schreef Rafeiro het volgende:
Zo zat ik vrijdag op dat pakketje met scheermesjes en speakertje te wachten.
"Hmm, wel erg licht doosje"
Zitten de scheermesjes er wel in en een E-voucher die je weer moet invullen op een website en dan met 2 weken die speaker ergens afhalen, grrr.
Ja, maar aangezien ik al vroeg in de ochtend op zal moeten staan als ik rechtstreeks vanuit Groningen wil gaan dan heb ik liever alvast een reis naar het zuiden als ik niet in slaap val van de vermoeidheidquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Reistijd is langer dan naar de Efteling. Wel even rekening mee houden.
ben je tenminste glad als we je in de Efteling tegenkomenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:31 schreef Rafeiro het volgende:
Zitten de scheermesjes er wel in en een E-voucher die je weer moet invullen op een website en dan met 2 weken die speaker ergens afhalen, grrr.
Ik kocht de mesjes in de winkel en kreeg de evoucher erbij. Ingevuld op de website, zelfs geen email bevestiging... Ik vrees het ergste..quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:31 schreef Rafeiro het volgende:
U houdt van gladjakkersquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
ben je tenminste glad als we je in de Efteling tegenkomen
Is alleen voor zijn bikinilijn hè. Verder is ie gewoon hipsterquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
ben je tenminste glad als we je in de Efteling tegenkomen
Geen probleem hoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:36 schreef just me het volgende:
sorry Melting ik zit meer over de efteling te ouwehoeren dan over de muziek
quote:
Het lult lekkerder met lekkere muziek op de achtergrond.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:36 schreef just me het volgende:
sorry Melting ik zit meer over de efteling te ouwehoeren dan over de muziek
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Het lult lekkerder met lekkere muziek op de achtergrond.
Waarom luister je naar Melting dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
kloptquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
klopt
het ligt dus gewoon aan Melting
Sorry... zal zo wel even iets anders draaien.quote:
Voor zover ik weet is ze gewoon thuis hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Stones - have you seen your mother, baby
![]()
![]()
Nou, 't is zaterdagavond hè. Wie weet wat ze uitspookt!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is ze gewoon thuis hoor
moeders spoken nooit wat uit!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, 't is zaterdagavond hè. Wie weet wat ze uitspookt!
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:43 schreef just me het volgende:
[..]
moeders spoken nooit wat uit!
en grootmoeders al helemaal niet
Vooral niet als je mijn vader zietquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:43 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:43 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, ook niet één van haar beste foto's.quote:
Over 2 weken ken je alle muziekjes van de Eftelingquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:49 schreef MTheBassman het volgende:
Wederom ken ik echt bijna niks in deze muzieklijst
Ach, over 20 jaar kan je opscheppen dat je Kensington nog kentquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:49 schreef MTheBassman het volgende:
Wederom ken ik echt bijna niks in deze muzieklijst
Het is hier droog!quote:
En die blijven dan 2 weken in je hoofd zittenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:50 schreef just me het volgende:
[..]
Over 2 weken ken je alle muziekjes van de Efteling
Nee hoor, dan heb ik het allang onderdrukt als psychisch trauma.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ach, over 20 jaar kan je opscheppen dat je Kensington nog kent
Hopelijk vindt de jeugd het dan ouderwetse kutmuziekquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ach, over 20 jaar kan je opscheppen dat je Kensington nog kent
En als je ze bijna vergeten bent draait MadMaster zijn Eftelingmix nog wel een keertjequote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En die blijven dan 2 weken in je hoofd zitten
"Een ieder wordt geacht de wet wet wet te kennen."quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:52 schreef MTheBassman het volgende:
Wat zit iedereen hier opeens over de wet te lullen?![]()
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:52 schreef Melting het volgende:
Vinden jullie het erg, als ik zo nog even doorga?
Nee hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:52 schreef Melting het volgende:
Ja, hoe durf jequote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:52 schreef Melting het volgende:
Wij zijn hier heel gezagsgetrouw.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:52 schreef MTheBassman het volgende:
Wat zit iedereen hier opeens over de wet te lullen?![]()
Dan pas ik hier toch minder bij dan ik dachtquote:
Ja, ik wilde het niet zo direct brengen, maar nu je het zelf zegt....quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dan pas ik hier toch minder bij dan ik dacht
Uitzonderingen zijn ook van harte welkomquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dan pas ik hier toch minder bij dan ik dacht
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:55 schreef just me het volgende:
[..]
Uitzonderingen zijn ook van harte welkom
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik wilde het niet zo direct brengen, maar nu je het zelf zegt....
Deze plaat is gesponsord door Philipsquote:
Nee.. ècht?quote:
1. Er is geen nieuwe achtbaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:00 schreef Rafeiro het volgende:
Zou er iemand zijn die melting zover weet te krijgen in de nieuwe achtbaan te gaan?
Welke nieuwe achtbaan?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:00 schreef Rafeiro het volgende:
Zou er iemand zijn die melting zover weet te krijgen in de nieuwe achtbaan te gaan?
Nee, gewoon tijdslot op.quote:
Ik ben al 10+ jaar niet in de Efteling geweest, dus volgens mij zijn er wel nieuwe achtbanenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:01 schreef Melting het volgende:
[..]
1. Er is geen nieuwe achtbaan.
2. Nee, Melting gaat niet in achtbanen.
Hij bedoeld die uit 2015, denk ik.quote:
Er is vast een nieuwstequote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:01 schreef Melting het volgende:
[..]
1. Er is geen nieuwe achtbaan.
2. Nee, Melting gaat niet in achtbanen.
Ja, nieuw slot van een uurquote:
Ik moest een nieuw tijdslot aanmaken. Verlengen werkte weer niet.quote:
De A4 heeft acht banen, geloof ikquote:
Hij heeft er een apart tijdschema voor gemaakt, eerste sessie was 21-23 en de tweede begon 23:00 (check R49 site)quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De A4 heeft acht banen, geloof ik
Die staan er daar niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Achtbanen vind ik prima/leuk, maar dit soort dingen ga ik geheid van over mijn nek:
[ afbeelding ]
Ja dat gaat me ook wat te verquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Achtbanen vind ik prima/leuk, maar dit soort dingen ga ik geheid van over mijn nek:
[ afbeelding ]
Mooiquote:
Past goed bij deze post van jou danquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
Dit is toch wel een beetje een zeikplaat. Vind ik.
Dit ziet er ook wel redelijk extreem uit.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[ afbeelding ]
+ 1 (als het nog om Van Morrison ging)quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
Dit is toch wel een beetje een zeikplaat. Vind ik.
Nooit van gehoord. Noch van het liedje, noch van de artiest.quote:
Trustequote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:09 schreef Tuned22 het volgende:
Ik ga afhaken![]()
Bedankt Melting en fijne avond allemaal
Welterusten Tunedquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:09 schreef Tuned22 het volgende:
Ik ga afhaken![]()
Fijne avond, Tuned.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:09 schreef Tuned22 het volgende:
Ik ga afhaken![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:09 schreef Tuned22 het volgende:
Ik ga afhaken![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:11 schreef MTheBassman het volgende:
Het is sowieso een Fransoos, telt dat ook als correct?
ja daar ging het omquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:08 schreef livelink het volgende:
[..]
+ 1 (als het nog om Van Morrison ging)
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:11 schreef livelink het volgende:
Zijn stem klinkt wel bekend, hoewel ik het nummer verder niet ken. Zal wel uit de platenkast van mijn ouders zijn dan.
Adamo?
Nee, dat had ik inderdaad nooit geraden.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:12 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dit ga je niet raden, denk ik.
[ afbeelding ]
Hallo Ted de Braak.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:12 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Nee die had ik ook niet geradenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:12 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Oh ja, die gozer.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:12 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht al, als iemand 'm kent, is het Basman wel.quote:
Geen flauw idee...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik dacht al, als iemand 'm kent, is het Basman wel.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Geen flauw idee...
Over Frans gesproken, ik vind Frans eigenlijk geen mooie taal
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ken het wel, maar wie of wat? Geen idee.
Ik vind Frans juist een van de mooiste talen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Geen flauw idee...
Over Frans gesproken, ik vind Frans eigenlijk geen mooie taal
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind Frans juist een van de mooiste talen.
En toch zijn het de Dollies weer.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:17 schreef Diaan73 het volgende:
Het klinkt wel als Dolly Dots maar die zijn al gedraaid.
Ik schaam me diep?quote:
Toch wel...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:17 schreef Melting het volgende:
[..]
En toch zijn het de Dollies weer.
Soms moet je artiesten een herkansing geven.
Ik vind dat ze alsnog gezakt zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:17 schreef Melting het volgende:
[..]
En toch zijn het de Dollies weer.
Soms moet je artiesten een herkansing geven.
Ik weet niet wat het is, het klinkt te pretentieus voor mij en ik vind de grammatica en spelling gewoon nergens op slaan. Waarom kun je het woord Bordeaux niet gewoon als Bordo spellen als je toch zoveel onnodige letters gebruikt?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind Frans juist een van de mooiste talen.
Was Angela Groothuizen er toen al uit?quote:
Gelukkig schrijven wij ook Den Bos en Kastrikum.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, het klinkt te pretentieus voor mij en ik vind de grammatica en spelling gewoon nergens op slaan. Waarom kun je het woord Bordeaux niet gewoon als Bordo spellen als je toch zoveel onnodige letters gebruikt?
Maar ja, als taalkundige stoor ik me vooral daaraan
Die staat toch op de hoes?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Was Angela Groothuizen er toen al uit?
Totaal niet mee eens, het is een hele mooie taalquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, het klinkt te pretentieus voor mij en ik vind de grammatica en spelling gewoon nergens op slaan. Waarom kun je het woord Bordeaux niet gewoon als Bordo spellen als je toch zoveel onnodige letters gebruikt?
Maar ja, als taalkundige stoor ik me vooral daaraan
dan zul je het met ons moeten doenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:20 schreef MTheBassman het volgende:
Al mijn vrienden hebben geen zaterdagavond plannen deze avond
Ik ben die vreemde die talen als Duits en Russisch mooi vindt...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:21 schreef just me het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens, het is een hele mooie taal
Hoho, Duits is ook gewoon mooi.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben die vreemde die talen als Duits en Russisch mooi vindt...
Eensquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Blijft toch leuke muziek van KC en consorten
Oh ja, ik zie haar nu ook. Maar ze waren toch altijd met 6 Dots? Of ben ik nu zo in de war?quote:
En ik denk dat Nederlands nog veel onlogischer is dan het Frans.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:21 schreef just me het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens, het is een hele mooie taal
Net zo als hun haar.quote:
Ik ben niet vaak meer in Enschede dus ik heb maar eigenlijk een beperkt aantal vrienden waar ik mee kan afspreken dan.quote:
Heerlijk, zo'n duidelijke en epische taalquote:
Je weet dat wij ook in Enschede wonen hè?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben niet vaak meer in Enschede dus ik heb maar eigenlijk een beperkt aantal vrienden waar ik mee kan afspreken dan.
Maar ach, het maakt niet uit, ik heb me ook prima vermaakt vandaag in de kroeg met mijn ouders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |