In deze versta ik in beeld komen als echt bij de besten horen. Anders was hij straks vermoedelijk al in beeld tijdens de proloog.quote:Op zondag 3 juni 2018 12:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Dus als gelost rijden geldt dus niet als in beeld komen? Dat we dat even duidelijk hebben.
lol verkeerde tijd gezienquote:Op zondag 3 juni 2018 12:44 schreef franklop het volgende:
[..]
1 seconde trager dan Djos is vies tegenvallen ja?
Uhm, die is gefinished op 23 secondenquote:Op zondag 3 juni 2018 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Howson met snelste tussentijd, 4 sec sneller
Ja keek ook verkeerdquote:Op zondag 3 juni 2018 12:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Uhm, die is gefinished op 23 seconden
quote:Op zondag 3 juni 2018 12:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]GewaagdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met gratis zwart/wit filter.![]()
Nou, ik ben Benootquote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 12:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]En anders krijgen we van jou 15 frikandellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met gratis zwart/wit filter.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Vrees nu dat ik het mezelf te moeilijk heb gemaakt door 7 op te schrijven, dat is te ruim. Maar als hij een echte Haimar is, blijft hij zelfs dan nog uit beeld. Zie deze iconische foto bijvoorbeeld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die verkopen ze hier niet.quote:Op zondag 3 juni 2018 12:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En anders krijgen we van jou 15 frikandellen.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op zondag 3 juni 2018 12:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vrees nu dat ik het mezelf te moeilijk heb gemaakt door 7 op te schrijven, dat is te ruim. Maar als hij een echte Haimar is, blijft hij zelfs dan nog uit beeld. Zie deze iconische foto bijvoorbeeld.Je kan niet meer terug nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Die verkopen ze hier niet.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Zul je zien dat Djos weer 2 uur op de hotseat mag zitten waarna die vervelende Thomas er op het einde nog onderdoor gaat.quote:
Neilson Powless!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |