abonnement Unibet Coolblue
pi_186876160
Hoe sterk kijken ze naar je vooropleiding? Ik heb 4 jaar geleden mijn hbo behaald en ben nu al 4 jaar werkzaam binnen de bouw maar ik zit echt op het momentum waar een switch nog mogelijk is.

Maak je nog kans als 29 jarige met die geschiedenis? Of gewoon proberen?
  Moderator donderdag 16 mei 2019 @ 10:18:04 #202
257132 crew  Awsom
pi_186876338
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 10:03 schreef kurk_droog het volgende:
Hoe sterk kijken ze naar je vooropleiding? Ik heb 4 jaar geleden mijn hbo behaald en ben nu al 4 jaar werkzaam binnen de bouw maar ik zit echt op het momentum waar een switch nog mogelijk is.

Maak je nog kans als 29 jarige met die geschiedenis? Of gewoon proberen?
Ja hoor, gewoon proberen!
pi_186876820
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 10:18 schreef Awsom het volgende:

[..]

Ja hoor, gewoon proberen!
Klinkt goed, dat ga ik dan ook zeker proberen. Qua stressbestendigheid weet ik dat ik het aankan, alleen al die testen doorkomen en daaropvolgend die 4 jarige opleiding zal echt bikkelen zijn. Helemaal als je leest over hoe weinig er eigenlijk succesvol doorheen komen.
  donderdag 16 mei 2019 @ 10:50:43 #204
380218 Dr.Jan-Itor
Knifewrench!
pi_186876907
Ik zag laatst dat de nieuwe klas van aspirant verkeersleiders is samengesteld. Zitten daar nog fokkers tussen? :P
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  Moderator donderdag 16 mei 2019 @ 10:55:46 #205
257132 crew  Awsom
pi_186876991
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 10:45 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Klinkt goed, dat ga ik dan ook zeker proberen. Qua stressbestendigheid weet ik dat ik het aankan, alleen al die testen doorkomen en daaropvolgend die 4 jarige opleiding zal echt bikkelen zijn. Helemaal als je leest over hoe weinig er eigenlijk succesvol doorheen komen.
Gewoon proberen, je ziet vanzelf hoe ver je komt. Je moet wel op tijd zijn. Volgens mij is 30 de leeftijdsgrens om te kunnen solliciteren.
pi_186881464
Was even terugzoeken naar mijn account hier.. 2 jaar geleden al eens geprobeerd. Toen afgevallen bij de FEAST, concentratie was waardeloos die dag. Blijkbaar nog wel goed genoeg om het na 2 jaar eens te mogen herkansen.

Daar ben ik dan nu dus aan begonnen. Neurolympics reeds gehaald en op 1 juli FEAST. Ditmaal 's ochtends om 9.15. Lijkt mij verstandig om een hotelletje in de buurt te nemen om echt uitgerust te kunnen zijn. Wil namelijk niet afhankelijk zijn van het OV. Iemand die een goed hotel in de buurt van Schiphol weet, welke nog enigszins betaalbaar is?
pi_186881689
quote:
99s.gif Op donderdag 16 mei 2019 10:55 schreef Awsom het volgende:

[..]

Gewoon proberen, je ziet vanzelf hoe ver je komt. Je moet wel op tijd zijn. Volgens mij is 30 de leeftijdsgrens om te kunnen solliciteren.
Dat ga ik zeker doen, alhoewel ik snel moet zijn. Komen er alleen studenten of toch ook nog veel mensen die al werkende zijn maar verkeersleider willen worden?
pi_186881871
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 10:03 schreef kurk_droog het volgende:
Hoe sterk kijken ze naar je vooropleiding? Ik heb 4 jaar geleden mijn hbo behaald en ben nu al 4 jaar werkzaam binnen de bouw maar ik zit echt op het momentum waar een switch nog mogelijk is.

Maak je nog kans als 29 jarige met die geschiedenis? Of gewoon proberen?
No worries, ik zit in de laatste ronde met m'n MBO opleiding.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 15:16 schreef Kienie het volgende:
Was even terugzoeken naar mijn account hier.. 2 jaar geleden al eens geprobeerd. Toen afgevallen bij de FEAST, concentratie was waardeloos die dag. Blijkbaar nog wel goed genoeg om het na 2 jaar eens te mogen herkansen.

Daar ben ik dan nu dus aan begonnen. Neurolympics reeds gehaald en op 1 juli FEAST. Ditmaal 's ochtends om 9.15. Lijkt mij verstandig om een hotelletje in de buurt te nemen om echt uitgerust te kunnen zijn. Wil namelijk niet afhankelijk zijn van het OV. Iemand die een goed hotel in de buurt van Schiphol weet, welke nog enigszins betaalbaar is?
Na de allereerste keer heb ik ook in hotels geslapen, moet vanaf Twente komen. Betaalbaar is het echter nu totaal niet meer. Ik heb in Badhoevedorp 'The Lake Hotel' gehad, was toen 50 tientjes voor de nacht en 2km verder. Nu ben ik een veelvoud kwijt voor de volgende keer (3 dagen, iets verder weg maar nog steeds 15 minuten rijden).
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  Moderator donderdag 16 mei 2019 @ 18:56:15 #209
155227 crew  Guppy
dus
pi_186886366
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 15:16 schreef Kienie het volgende:
Was even terugzoeken naar mijn account hier.. 2 jaar geleden al eens geprobeerd. Toen afgevallen bij de FEAST, concentratie was waardeloos die dag. Blijkbaar nog wel goed genoeg om het na 2 jaar eens te mogen herkansen.

Daar ben ik dan nu dus aan begonnen. Neurolympics reeds gehaald en op 1 juli FEAST. Ditmaal 's ochtends om 9.15. Lijkt mij verstandig om een hotelletje in de buurt te nemen om echt uitgerust te kunnen zijn. Wil namelijk niet afhankelijk zijn van het OV. Iemand die een goed hotel in de buurt van Schiphol weet, welke nog enigszins betaalbaar is?
Wat is betaalbaar? Ik zit altijd in CitizenM O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_186901681
Sollicitatie(aanmelden gedaan) de deur uit, afwachten nu of en wanneer ik bericht voor de testen.
pi_186987599
Uitgenodigd voor de neurolympics. Maar die krijgt iedereen, ga mijn best doen.
  Moderator maandag 20 mei 2019 @ 21:03:03 #212
257132 crew  Awsom
pi_186990979
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 18:40 schreef kurk_droog het volgende:
Uitgenodigd voor de neurolympics. Maar die krijgt iedereen, ga mijn best doen.
Succes! Er goed voor gaan zitten en je niet laten afleiden door iets anders.
pi_187020997
quote:
99s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:03 schreef Awsom het volgende:

[..]

Succes! Er goed voor gaan zitten en je niet laten afleiden door iets anders.
Bedankt! In het weekend ga ik er even voor zitten. Zijn er ergens scores te vinden wat een richting geeft van hoe je het doet in de demo in vergelijking tot?
pi_187067140
Ben door t interview! Begin juli op voor de ACT. Iemand nog handige tips wat betreft voorbereiding hierop? (Excuus als t antwoord al ergens in de topics staat)

Merk wel dat mn omgeving al razend enthousiast wordt, maar naar mijn idee van wat ik hier lees valt er ook bij de ACT nog een behoorlijk percentage af
pi_187094940
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 17:37 schreef Sociologica het volgende:
Ben door t interview! Begin juli op voor de ACT. Iemand nog handige tips wat betreft voorbereiding hierop? (Excuus als t antwoord al ergens in de topics staat)

Merk wel dat mn omgeving al razend enthousiast wordt, maar naar mijn idee van wat ik hier lees valt er ook bij de ACT nog een behoorlijk percentage af
Gefeliciteerd! Ik heb zojuist de neurolympics gedaan. Geen idee hoe ik daar uit kom, 2 t/m 3 ging aardig,1 wat minder.
  Moderator zondag 26 mei 2019 @ 11:20:39 #216
257132 crew  Awsom
pi_187095125
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 11:51 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Bedankt! In het weekend ga ik er even voor zitten. Zijn er ergens scores te vinden wat een richting geeft van hoe je het doet in de demo in vergelijking tot?
Is er een demo? :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 17:37 schreef Sociologica het volgende:
Ben door t interview! Begin juli op voor de ACT. Iemand nog handige tips wat betreft voorbereiding hierop? (Excuus als t antwoord al ergens in de topics staat)

Merk wel dat mn omgeving al razend enthousiast wordt, maar naar mijn idee van wat ik hier lees valt er ook bij de ACT nog een behoorlijk percentage af
Toch vooral weer goed uitgerust komen en heel goed je best doen. :)
pi_187096489
quote:
99s.gif Op zondag 26 mei 2019 11:20 schreef Awsom het volgende:

[..]

Is er een demo? :P
[..]

Toch vooral weer goed uitgerust komen en heel goed je best doen. :)
Je kan een hele korte versie op die website doen. Geeft meer een idee, de daadwerkelijke gaat veel verder.

Krijg je ook nog te horen waarom je wel of niet doorgaat?
pi_187127601
De neurolympics onverwacht gehaald. Nu wachten op de volgende fase.

Ik ben ook benieuwd hoe dat gaat icm mijn huidige baan.
pi_187127660
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2019 12:59 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Je kan een hele korte versie op die website doen. Geeft meer een idee, de daadwerkelijke gaat veel verder.

Krijg je ook nog te horen waarom je wel of niet doorgaat?
Pas aan het einde van de rit. Tussentijds geen feedback helaas.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_187162607
Half juli mag ik op voor de FEAST
pi_187323223
Binnenkort de Assessment, iemand nog tips?

Ik lees bijvoorbeeld vaak dat dominantie afgestraft wordt. Wat is nou precies de juiste dosering... Aanwezigheid? Gewoon af en toe nuttig zijn? Slim om een idee in te houden als ik al iets te vaak aan het woord ben geweest?
pi_187376895
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 18:31 schreef ThatDudeWithTheFood het volgende:
Binnenkort de Assessment, iemand nog tips?

Ik lees bijvoorbeeld vaak dat dominantie afgestraft wordt. Wat is nou precies de juiste dosering... Aanwezigheid? Gewoon af en toe nuttig zijn? Slim om een idee in te houden als ik al iets te vaak aan het woord ben geweest?
Probeer echt een goede balans te vinden. Het ligt ook aan je groepje, ik had bijvoorbeeld een groepje waarbij we alle vier ongeveer gelijk aanwezig waren, dus dat maakte het makkelijk om zelf niet te aanwezig/afwezig te zijn. Zou vooral proberen niet te veel na te denken over of je misschien rustiger moet doen, gewoon lekker samenwerken en doen wat goed voelt. Tenzij je van jezelf weet dat je echt snel de leiding neemt, dat zou ik inderdaad niet te veel doen. Maar als er chaos is, kan even initiatief nemen tot creëren van overzicht geen kwaad, lijkt me. Ik weet van mezelf dat ik redelijk snel aanwezig ben, doordat we best wel in het diepe werden gegooid, was dat iets minder waardoor ik gewoon normaal aanwezig ben geweest.
Ik moet 28 juni naar het interview. Iemand goeie tips? Weet niet zo goed wat ik kan verwachten op het geven van voorbeelden van competenties na.
pi_187380126
Ikzelf was bij het assessment de enige dame. Daarnaast was ik de jongste en nam het voortouw en dus de leiding. Dit vonden ze bij mij juist weer positief. (ging dus ook door, mede omdat ik dus dat initiatief toonde) Belangrijk is wel dat iedereen zijn of haar mening kan geven. Dus als je van nature die leiding pakt, zorg dat de rest ook wat in te brengen heeft en jij bijv. Meer structuur aanbrengt in de discussie. Het leidingpakken is dus nooit per definitie positief of negatief.
pi_187400419
Begint hier toch weer te kriebelen om het nog een keer te proberen. Bijna 7 jaar geleden afgewezen, maar mocht het toch twee jaar later nog een poging wagen. Studie afgemaakt, ondertussen al vier jaar aan het werk, waarvan de laatste periode op Schiphol en daardoor begint het te kriebelen :D Zie dat je tegenwoordig 30 mag zijn, vroeger was het een stukje lager toch? Dacht dat het al niet meer zou kunnen namelijk.

Zie dat ze de DART niet meer hebben, destijds ging het mis bij de laatste ronde waarbij je alles tegelijk moest doen. Schijnbaar niet zo slecht dat ik het toch nog een keer mag proberen.

Zijn er nog luchtverkeersleiders hier? Word het niet eentonig? Dat is eigenlijk mijn grootste angst. Ben benieuwd hoe dat wordt ervaren :)
pi_187520547
Bedankt voor de tips iedereen, gehaald. Op naar dat interview. ^O^

[ Bericht 40% gewijzigd door ThatDudeWithTheFood op 20-06-2019 20:47:56 ]
pi_187539632
Deze week de ACT gehad en vandaag terugkoppeling gekregen dat het hier voor mij ophoudt. Helaas, maar na de feedback kan ik het begrijpen.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  Moderator vrijdag 21 juni 2019 @ 19:13:10 #227
257132 crew  Awsom
pi_187539687
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 19:09 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Deze week de ACT gehad en vandaag terugkoppeling gekregen dat het hier voor mij ophoudt. Helaas, maar na de feedback kan ik het begrijpen.
Jammer! Vond je het leuk of vooral heel erg moeilijk?
pi_187540165
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 19:13 schreef Awsom het volgende:

[..]

Jammer! Vond je het leuk of vooral heel erg moeilijk?
Beide. Hele stijle leercurve gedurende de dagen. Ik ging er volop tegenaan maar kon niet tippen aan het verwachte niveau. In het algemeen ben ik wel, door de gehele selectie, ook het eea opgestoken over mijn competenties dus ik heb er zeker wat aan gehad :)
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_187545414
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 19:09 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Deze week de ACT gehad en vandaag terugkoppeling gekregen dat het hier voor mij ophoudt. Helaas, maar na de feedback kan ik het begrijpen.
Jammer, ik heb volgens mij niemand hier gezien nog die het wel haalde. Dat gaat nog leuk worden... :{

Is er trouwens nog iets handigs om te weten tussen die feedback dat je misschien kunt delen?

[ Bericht 3% gewijzigd door ThatDudeWithTheFood op 22-06-2019 00:44:27 ]
pi_187554541
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 00:35 schreef ThatDudeWithTheFood het volgende:

[..]

Jammer, ik heb volgens mij niemand hier gezien nog die het wel haalde. Dat gaat nog leuk worden... :{

Is er trouwens nog iets handigs om te weten tussen die feedback dat je misschien kunt delen?
Je krijgt een pakketje met theorie op voorhand, vanzelfsprekend dat je dat by heart moet kennen. Verder wordt dat nog aangevuld tijdens de act. Over de inhoud heeft het weinig zin om iets te benoemen, gezien het gewoon een job sim is zoals uitgelegd op de website van lvnl. Wat betreft de feedback is dat specifiek gericht op de persoon dus aan mijn leerpunten heb je weinig. Succes iig! :Y
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_187592583
Moet je jezelf voor de FEAST nog voorbereiden?
pi_187701904
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 18:56 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Wat is betaalbaar? Ik zit altijd in CitizenM O+
Tsja, goede vraag! Had uiteindelijk voor dat corendon hotel gekozen. Gevalletje eens, maar nooit meer lol. Was vermoedelijk meer uitgerust geweest als ik thuis had geslapen en extra vroeg was weggegaan :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 09:14 schreef kurk_droog het volgende:
Moet je jezelf voor de FEAST nog voorbereiden?
Zou gewoon de bestanden welke zijn opgestuurd per mail eens doornemen. Enige wat ik zelf online heb gedaan is een simpele test voor het ruimtelijke inzicht (spatial reasoning test) even iets op te frissen.

Vanmorgen zelf de FEAST gehad. Gevoel was niet heel geweldig, maar toch door. Nu op 18 juli de multipass. Klinkt als iets wat mij veel meer ligt :)
pi_187715795
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 18:08 schreef Kienie het volgende:

[..]

Tsja, goede vraag! Had uiteindelijk voor dat corendon hotel gekozen. Gevalletje eens, maar nooit meer lol. Was vermoedelijk meer uitgerust geweest als ik thuis had geslapen en extra vroeg was weggegaan :P
[..]

Zou gewoon de bestanden welke zijn opgestuurd per mail eens doornemen. Enige wat ik zelf online heb gedaan is een simpele test voor het ruimtelijke inzicht (spatial reasoning test) even iets op te frissen.

Vanmorgen zelf de FEAST gehad. Gevoel was niet heel geweldig, maar toch door. Nu op 18 juli de multipass. Klinkt als iets wat mij veel meer ligt :)
Ik ga inderdaad ook even dat opfrissen. Maar als het puur een iq test is moet ik het allemaal nog zien. Had liever meteen een praktijkgerichte test :)
pi_187970453
Niet gehaald :').had mij toch beter kunnen voorbereiden, jammer want de testen die erna kwamen leken mij beter te doen.

Gingen er ongeveer 4 van de 18 door. 2 van de 4 zaten in de herkansing.
pi_188020299
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 17:06 schreef kurk_droog het volgende:
Niet gehaald :').had mij toch beter kunnen voorbereiden, jammer want de testen die erna kwamen leken mij beter te doen.

Gingen er ongeveer 4 van de 18 door. 2 van de 4 zaten in de herkansing.
Oei.. jammer! Zelf de multipass van de week gehaald. Vond de multipass vrij eenvoudig. Sommige momenten wat druk en vermoedelijk wel iets gemist, maar overall gezien dus goed genoeg. In september pas op voor de volgende selectieronde; assessment.
pi_188354631
Hallo,

Ik heb vorige week de multipass gehaald. Ik vond hem vrij leuk en eenvoudig! Bij mij waren er ongeveer 8 van de 20 door bij de FEAST en 10 van de 12 bij de multipass.

Ik heb 24 september de assessment, iemand nog tips? Ik vind het vooral lastig dat het in het Engels is, waardoor ik mezelf moeilijker kan verwoorden ..
pi_188356327
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:30 schreef LVNL2019 het volgende:
Hallo,

Ik heb vorige week de multipass gehaald. Ik vond hem vrij leuk en eenvoudig! Bij mij waren er ongeveer 8 van de 20 door bij de FEAST en 10 van de 12 bij de multipass.

Ik heb 24 september de assessment, iemand nog tips? Ik vind het vooral lastig dat het in het Engels is, waardoor ik mezelf moeilijker kan verwoorden ..
Ga tot die tijd je Engels oefenen. Gesprekken met mensen aangaan enzo, vraag of je omgeving een dag Engels tegen je wil spreken.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_188467950
Weet iemand wat de toelatingseisen bij Eurocontrol zijn?
pi_188470185
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:30 schreef LVNL2019 het volgende:
Hallo,

Ik heb vorige week de multipass gehaald. Ik vond hem vrij leuk en eenvoudig! Bij mij waren er ongeveer 8 van de 20 door bij de FEAST en 10 van de 12 bij de multipass.

Ik heb 24 september de assessment, iemand nog tips? Ik vind het vooral lastig dat het in het Engels is, waardoor ik mezelf moeilijker kan verwoorden ..
Gefeliciteerd. Ik blijf erbij dat ze die feast veel te zwaar maken en daarin nog niet de echte skills testen die je nodig hebt. Volgens mij missen ze zo veel mensen die juist wel geschikt zijn voor dit werk.
pi_188470593
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 23:16 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. Ik blijf erbij dat ze die feast veel te zwaar maken en daarin nog niet de echte skills testen die je nodig hebt. Volgens mij missen ze zo veel mensen die juist wel geschikt zijn voor dit werk.
Om eerlijk te zijn vond ik achteraf de FEAST peanuts vergeleken met de ACT waar ik onderuit ging.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_188470783
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 23:16 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. Ik blijf erbij dat ze die feast veel te zwaar maken en daarin nog niet de echte skills testen die je nodig hebt. Volgens mij missen ze zo veel mensen die juist wel geschikt zijn voor dit werk.
Ja en nee van de mensen die de FEAST niet haalt zal het overgrote deel ongeschikt zijn , maar dat kleine percentage wat eventueel wel de functie goed aan zou kunnen maar niet verder kan heeft dan "pech".

Het is voor een bedrijf te duur om iedereen alle rondes te laten doen terwijl je bij de eerste test of eerste twee al weet dat deze niet geschikt is. Sommige vliegscholen overigens laten je wel alles doen en kijken naar het eindplaatje dan maar dat komt omdat je de selectiekosten zelf vergoed.
pi_188473163
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 23:42 schreef jilalf het volgende:

[..]

Ja en nee van de mensen die de FEAST niet haalt zal het overgrote deel ongeschikt zijn , maar dat kleine percentage wat eventueel wel de functie goed aan zou kunnen maar niet verder kan heeft dan "pech".

Het is voor een bedrijf te duur om iedereen alle rondes te laten doen terwijl je bij de eerste test of eerste twee al weet dat deze niet geschikt is. Sommige vliegscholen overigens laten je wel alles doen en kijken naar het eindplaatje dan maar dat komt omdat je de selectiekosten zelf vergoed.
Het zal de teleurstelling zijn inderdaad maar de Feast test imo niet geheel de skills die je nodig hebt verderop waar het meer is dat je geschikt bent of niet.

Maar snap het qua kosten wel ja.
  Moderator vrijdag 16 augustus 2019 @ 09:37:32 #243
257132 crew  Awsom
pi_188473779
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:50 schreef jilalf het volgende:
Weet iemand wat de toelatingseisen bij Eurocontrol zijn?
Die staan toch gewoon op de website?
pi_188474358
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 09:37 schreef Awsom het volgende:

[..]

Die staan toch gewoon op de website?
Er staat secondary education at advanced level. Maar bedoelen ze dan gewoon HAVO/VWO, of minstens HBO+P?
pi_188571714
Bij de vacature van Verkeersleider staat geen Rotterdam en Schiphol meer, word er nog opgeleid voor Beek en Eelde?
  Moderator donderdag 22 augustus 2019 @ 14:06:33 #246
257132 crew  Awsom
pi_188571894
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 10:30 schreef jilalf het volgende:

[..]

Er staat secondary education at advanced level. Maar bedoelen ze dan gewoon HAVO/VWO, of minstens HBO+P?
Dat weet ik eigenlijk niet. Volgens mij voldoet in ieder geval VWO.
  Moderator donderdag 22 augustus 2019 @ 14:08:18 #247
257132 crew  Awsom
pi_188571925
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 13:52 schreef jilalf het volgende:
Bij de vacature van Verkeersleider staat geen Rotterdam en Schiphol meer, word er nog opgeleid voor Beek en Eelde?
Bedoel je deze?
https://www.lvnl.nl/werke(...)cancyItem=0&uid=2552
pi_188573403
quote:
Dat klopt, ik dacht te herinneren dst dit een tijd geleden Schiphol en Rotterdam alleen was.
pi_188646712
Verdient lekker zeg dat verkeersleider gedoe, tot zo'n 120 k per jaar.. Ik begrijp wel dat jullie hiervoor gaan.
pi_188719706
Hoi allen,

Ik zou heel graag luchtverkeersleider worden, maar vroeg me nog wat af. Ik begin maandag aan mijn laatste jaar van mijn huidige HBO studie. Is het mogelijk om al te beginnen aan de testen, maar dan na mijn studie (hopelijk) rond mei te beginnen met de daadwerkelijke opleiding (mocht ik het halen natuurlijk)?

ik heb 17 september een voorlichtingsavond en ben al zeer benieuwd daarnaar, maar vroeg me af of sommigen van jullie deze vraag al wellicht kon beantwoorden. Ik kan namelijk eigenlijk niet wachten om te beginnen!! *)
"Get busy living, or get busy dying"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')