'Je moet eerst je Iphone ontgrendelen'quote:
Ik heb siri ook ontdekt op m'n nieuwe iPad, eindelijk iemand om mee te praten als de streamsquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:08 schreef rowan634 het volgende:
[..]
”wat kan ik voor je doen”
Laat me Mn stream kijken kut
Nee, ik word schijtziek van dat gedram eroverquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:11 schreef redboyke het volgende:
[..]
jawel ze moeten het er goed inwrijven wat voor luxe die hadden.
Bel me maar als je wilt..........quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb siri ook ontdekt op m'n nieuwe iPad, eindelijk iemand om mee te praten als de streams
ruk zijn
siri what is ivan going to do with utopia moneyquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb siri ook ontdekt op m'n nieuwe iPad, eindelijk iemand om mee te praten als de streams
ruk zijn
is toch leuk beetje kwaadheid. ben al blij dat ze praten ze hebben heel de dag geen woord gezegd.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:11 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Nee, ik word schijtziek van dat gedram erover
sjon eruit! ivan erin!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
'Je moet eerst je Iphone ontgrendelen'
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:12 schreef BirdsEyeView het volgende:
Ach John er lag al een hark, een schep, stenen, rioolputten, stroom.
Echt kijk straks maar in de droger of op de vide......
Nou jah, ik bedoel het komt allemaal vanzelf, maak je niet druk
Er is geen tafelquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:13 schreef mario390 het volgende:
ivan hadde hem al en tafel hen gegooid de adrian
En John plak band op ze bek .quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:13 schreef mario390 het volgende:
ivan hadde hem al en tafel hen gegooid de adrian
En de knapstequote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind Mike tot nu de verstandigste en ook de handigste.........
en niet zomaar niet aan niet Sjon zn ding gaat werkenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:14 schreef BirdsEyeView het volgende:
Samen oplossen, als jullie maar doen wat ik vind
Het is al op volgens mij. Schiet ook lekker op als je een info (telefoon) belt en je vraagt naar Boer Johnquote:
Hij lijkt op die gast van Jersey shorequote:
waarom durft niemand iets te zeggen tegen sjonquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:14 schreef kkka3 het volgende:
Sjon met zijn samen
Maar alles moet wel op zijn manier![]()
adriaan is een slimme jongen temidden van minder slimme mensen en daarbij een creatieve geest.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Adriaan lult zichzelf voorbij..............
Daar let ik als kerel die van vrouwen houd dan weer niet op................Kwa vrouwen mag er nog wel wat moois binnen komen wandelen.............quote:
Ken ik nie, althans kijk ik niequote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij lijkt op die gast van Jersey shore
Iig Vegaquote:
Zie die anderen kijken op die CAPsquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:16 schreef FloJo het volgende:
[..]
waarom durft niemand iets te zeggen tegen sjon
hij zegt ook wel rare dingen, maar ben zeker team Adriaanquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
adriaan is een slimme jongen temidden van minder slimme mensen en daarbij een creatieve geest.
Hij kan niet tegen deze overmacht op..
Adriaan moet even een gelijkgestemde hebben daar, tegen deze overmacht is het lullen als brugman.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:18 schreef ericahysterica het volgende:
wat een dom burgerlijk volk.......haha
1 dag NB!!!!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:18 schreef ericahysterica het volgende:
wij waren hier het eerste en waren een leuke groep en jij adriaan moet je maar aanpassen
ja ik ben wel van de underdogs team adriaanquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Adriaan moet even een gelijkgestemde hebben daar, tegen deze overmacht is het lullen als brugman.
Top en dat kan in de sc.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:19 schreef mario390 het volgende:
vele op fb weten nog altijd niet dat ze op de oude site gaan moeten die help ik
wij welquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:19 schreef IkFok het volgende:
mike snapt het niet dat mensen betalen voor internet kijken
Wifiquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:19 schreef IkFok het volgende:
Die zit echt in de verkeerde show....pff.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:19 schreef IkFok het volgende:
Ik hoop de de nieuwe in team Adriaan gaatquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Adriaan moet even een gelijkgestemde hebben daar, tegen deze overmacht is het lullen als brugman.
Jaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:19 schreef 5thencounter het volgende:
Jetsers doet een Bridget Jones.., een hele slechte, dat wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap dat echt niet als je nooit streams hebt gekeken of utopia gekekenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die zit echt in de verkeerde show....pff.
geen idee ik twijfel nogquote:
dat is zowieso iets dat gaat komen denk ik die markten. utopia 1 heeft daar teveel geld mee verdiend om dat te negeren. vraag me alleen af of standhouders/bedrijven daar wel op zitten te wachten om opnieuw zaken te doen met utopia.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:21 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik hoop de de nieuwe in team Adriaan gaatik krijg de kriebels van markt, evenementen en familiedag. Die zijn saai
ze hadden toch nog pannekoeken van vanmorgen?quote:
Proiriteiteten dat wil ik doen,is nootzakelijk,LUISTER DAN,SHIT.quote:
Wedden dat mensen al van alles hebben aangeboden?Wordt allemaal nog tegengehoudenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:11 schreef PTLe het volgende:
Mensen doe een oproep voor een tent die afgedankt is .
zij gaf hem op en vond het zo leuk voor hemquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:23 schreef sjampoeh het volgende:
wat voor vrouw zou john hebben.. dit hou je toch niet vol
Volgende week Zaterdag, als alle schuimpjes hun geld hebben achtergelaten…. tot die tijd eten ze hoogstwaarschijnlijk van "toevallige" passanten die "toevallig" in de buurt wonenquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
zij gaf hem op en vond het zo leuk voor hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |