Er zal straks wel weer een fitnesszaaltje moeten komen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wtf? Zo dik is ze toch helemaal niet?
En potten met shake-poederquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Er zal straks wel weer een fitnesszaaltje moeten komen.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:38 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]ze heeft dr doos en ster niet gewassen..
van hallmark ?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:39 schreef tonja het volgende:
Mike voelt zich aangevallen omdat Adriaan zegt dat als ie als ie als eerste binnen was gekomen hij meteen de telefoon had gepakt en een kaartje had besteld
Hij zei: "Als ik als eerste was binnen gekomen had ik gelijk die telefoon gepakt en gezorgd dat er een telefoonkaartje opgestuurd zou worden"quote:
zou jij dat doen zo voor alles en iedereen?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:38 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]ze heeft dr doos en ster niet gewassen..
Ik zie haar liever dan een dikke Beau elke dag in de sportschool.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Er zal straks wel weer een fitnesszaaltje moeten komen.
mee eens! mss word het dan nog eens normaal.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:37 schreef magnaal het volgende:
Jessie is licht fysiek gehandicapt, dat weten we nu.. Wat maakt het uit? Niks..Van mij mogen ook mensen met een visuele handicap er in...Kom maar binnen, zou ik zeggen..Het wordt eens tijd ook
Als het blijft stinken wel jaquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zou jij dat doen zo voor alles en iedereen?
Eens , dit is kut waar ze nu slapen .quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:37 schreef freaky40 het volgende:
Adriaan heeft wel gelijk. Stevig onderdak (voor 15 bewoners) is prio 1 nu.
Maakt geen zak uit, maar we willen weten wat ze heeftquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:37 schreef magnaal het volgende:
Jessie is licht fysiek gehandicapt, dat weten we nu.. Wat maakt het uit? Niks..Van mij mogen ook mensen met een visuele handicap er in...Kom maar binnen, zou ik zeggen..Het wordt eens tijd ook
Echt wel! Zeker als je ongesteld bentquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Mee eens Ik was ook mank jaren langquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:37 schreef magnaal het volgende:
Nee hij gaat er naast staan als Brandon het nummer van boer John vraagt zonder verder info ..en de Jumbo bellen en achteraf weten dat je daar niet cash kan betalen...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij zei: "Als ik als eerste was binnen gekomen had ik gelijk die telefoon gepakt en gezorgd dat er een telefoonkaartje opgestuurd zou worden"
Gewoon die douchezak ver achter de bomen ophangen en broekje omlaagquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:41 schreef houdjemond het volgende:
Sloop die steiger en maak er bedjes van? Soort grafkist idee, maar dan 5 ipv 6 planken?
Ik gaf het 24 uur met John. Ik had het bijna goedquote:
Handdoekje om je heen slaanquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:42 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Gewoon die douchezak ver achter de bomen ophangen en broekje omlaag
Ja, die volgde ik ook even nietquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:42 schreef Bramenstruik het volgende:
Magnaal waar haal je vandaan dat ze fysiek beperkt is? Het enige dat ik weet is dat ze raar loopt, meer niet.
Ook eensch. niet eens beschutting tegen de wind en regen kan ook makkelijk binnen komen.quote:
Ik lees het steeds, maakt het uit..quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:42 schreef Bramenstruik het volgende:
Magnaal waar haal je vandaan dat ze fysiek beperkt is? Het enige dat ik weet is dat ze raar loopt, meer niet.
VUURquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:42 schreef kkka3 het volgende:
Sjon snapt het niet, want net had ie nog een goed gesprek en nu deze omslag. Nu begin je te vuren
esquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben ook es mank geweest, ik zat toen nét niet in Utopia.. nog steeds niet trouwens
Ze loopt vreemd, dus logisch dat daar "commentaar" op komt tochquote:
ik ook hoor, maar denk steeds meer dat er geen verhaal isquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:44 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ze loopt vreemd, dus logisch dat daar "commentaar" op komt toch![]()
Ik ben wel benieuwd naar het verhaal erachter
Dan loopt er tenminste nog 1 daar...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:44 schreef sjampoeh het volgende:
john vindt dat adri te hard van stapel loopt
Niet eens ons benoemenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Wie betaald er 2.50 voor een livestream alleen familie zegt Mike
Jaquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Kristel pakt even haar schriftje erbij
Even prioriteiten stellen en ZITTEN! John zegt, we praten toch rustig?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Allemaal familie Koblenko/Meyer/Tinie hier in de COSquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Wie betaald er 2.50 voor een livestream alleen familie zegt Mike
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Allemaal familie Koblenko/Meyer/Tinie hier in de COS
Hij jou ook nietquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Adriaan neem ik niet eens serieus...........
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:47 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:47 schreef kkka3 het volgende:
Juf wil ergens gaan zitten, zodat ze dingen op kan schrijven
ik mag m welquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Die zal wel denken ..gelijk alle ideeën van Adri opschrijven ...ze kan eindelijk der mond weer even opendoen nadat ze gelijk op dag 1 door John op een plek werd gezet..quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Gaat zo ook niet lukken denk ikquote:
Geef hem het voordeel van de twijfel...........quote:
Oei. Dat komt niet zo goed overquote:
ik vind het een aardig persoonquote:
Boo'tje 2.0..quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:47 schreef kkka3 het volgende:
Juf wil ergens gaan zitten, zodat ze dingen op kan schrijven
Als ze heel goed hadden gekeken dan hadden ze geweten dat juist door Rienk met zijn simpele hout gesneden hartjes daar de hele handel op gang heeft gebracht...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:47 schreef Bramenstruik het volgende:
ze gaan zo uit van Utopia1, je moet dit en dat, en dan komen mensen, gunfactor etc. gaat om een nieuwe samneleving, geen volgende debielenpretpark!!!!!!!
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:49 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hij gaat ze vannacht allemaal vermoorden![]()
[ afbeelding ]
Dat dus...........quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:50 schreef ericahysterica het volgende:
zeikwijf christel hangt de moeder uit
Voor een juf valt ze reuze meequote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Cristel vind ik niets.................
Autistisch meerquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:49 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik vind het een aardig persoon
brandon en adriaan zijn leuke knulletjesquote:
ik vind het juf Ank gehalte wel meevallen bij haar, ze heeft eindeloos geduld en soms een scherp randje, ook haar mag ik wel, valt niet tegenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Schrijf maar op in je schrift Kristel geen vrienden
Als ze er niet samen uitkomen word het niks nee.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dat wordt nog erger als er helemaal niets meer is te eten of drinken
autisten of autisten met adhd kunnen innemende mensen zijnquote:
Nee joh dat zijn kul luiquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:52 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
autisten of autisten met adhd kunnen innemende mensen zijn
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dat wordt nog erger als er helemaal niets meer is te eten of drinken
Vind haar veel te serieus.........quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:52 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ze probeert de boel te rustig te houden ,
Klinkt als wah of wahlquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:53 schreef TillyB het volgende:
Irritant hoe Adriaan ‘wel’ (weetjewel?) zegt na elke zin
Als ik daar zat lag hij met een berg bakstenen in de vijverquote:
nu al ? en john danquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik daar zat lag hij met een berg bakstenen in de vijver
Alsjemahmahmahmah snap wattik bedoel wahquote:
misschien leuk voor hen, maar saai voor ons...quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2443266/3/50#p179562500]
Familie-dag
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Alsjemahmahmahmah snap wattik bedoel wah
ja maar als het moet komt het wel, vind het echt een leuk mens, en die Mike valt me reuze mee, toen hij er als eerst in kwam dacht ik, oh nee he, maar is leuker dan ik dachtquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Kristel is ook guitig wel hoor, ik had haar meer rock bitch verwacht, ze is heel zachtaardig eigenlijk
Genoeg bakstenenquote:
wat is dat op je profielfoto ?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:55 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
misschien leuk voor hen, maar saai voor ons...
Mike is een loser met een aso kopquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja maar als het moet komt het wel, vind het echt een leuk mens, en die Mike valt me reuze mee, toen hij er als eerst in kwam dacht ik, oh nee he, maar is leuker dan ik dacht
dat is mijn bidsprinkhaan.quote:
dat dacht ik dus ook, maar is openmindender dan ik dachtquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mike is een loser met een aso kop
Ik heb echt niks met die gozerquote:
Het had zijn broer kunnen zijnquote:
Mikequote:
Daarom mag hij 20 minuten in de vijver (onder water) Oh jéé mag ditquote:
quote:
Gewoon over het hek.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:01 schreef Bramenstruik het volgende:
hoe vangen we die nieuwe gekken op?????
dat dus.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:02 schreef Soury het volgende: Laten ze eerst eens een knappe leefplek te bouwen
En hoe wil hij die marktjes mensen binnen halen dan?...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:02 schreef ericahysterica het volgende:
marktje marktje en marktje maar john gaat met zijn handen werken
Een marktplein....quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:00 schreef kkka3 het volgende:
Sjon vindt het stuk betegelen prioriteit
Betegelen ook![]()
ja ze hebben soms echt rare prioriteitenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:02 schreef Soury het volgende:
John wil al een markt. Laten ze eerst eens een knappe leefplek te bouwen
beter wat geld uitgeven om hun tent te verbeterenquote:
Volgens mij nietquote:
utopia 1 had 1500euro kosten elke maand aan eten toch?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:02 schreef Soury het volgende:
John wil al een markt. Laten ze eerst eens een knappe leefplek te bouwen
Adriaan loopt te hard van stapelquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:04 schreef kkka3 het volgende:
In in in in in in inzienbare tijd
Aldus Adriaantje
ik heb nog wel een tent! brengen? NEEEEE... allen bruikbare spullen!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:03 schreef houdjemond het volgende:
Tenten, markt, budget.
Je ligt op de grond in de zeikregen atm
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:05 schreef houdjemond het volgende:
Je hebt geen muur om je hamer tegenaan te gooien
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:06 schreef rowan634 het volgende:
Gvd hoe Mike sirijeus zegt gaat op mn iPhone steeds Siri aan
Yepquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:06 schreef mario390 het volgende:
met de 6de bewohner is de irritirritatie gekomen
ja de gestampte pot tegen de mensen die anders denkenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:06 schreef mario390 het volgende:
met de 6de bewohner is de irritirritatie gekomen
De cos kent ze alquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:06 schreef Koekiebakkie het volgende:
Juf: We moeten elkaar nog leren kennen
omgquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:06 schreef rowan634 het volgende:
Hooguit nog 2 dagen tot Regie de UtoopVaardersplassen moet gaan bijvoeden.. dat stenen leggen is een dramatisch fout scriptquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:04 schreef redboyke het volgende:
[..]
utopia 1 had 1500euro kosten elke maand aan eten toch?
dus gaan ze toch niet lang toekomen met die 250euro
tenzij ze nog vanalles van eten niet in beeld hebben.
ze moeten wel iets hebben voor geld te verdienen.
maar wie wil nu utopia 2 kijken na de utopia 1 finale?
Wordt ?quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:08 schreef rowan634 het volgende:
[..]
”wat kan ik voor je doen”
Laat me Mn stream kijken kut
Daar is mijn brein ook niet op berekendquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:08 schreef sjampoeh het volgende:
ze luisteren ook helemaal niet naar adriaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |