Er zal straks wel weer een fitnesszaaltje moeten komen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wtf? Zo dik is ze toch helemaal niet?
En potten met shake-poederquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Er zal straks wel weer een fitnesszaaltje moeten komen.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:38 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]ze heeft dr doos en ster niet gewassen..
van hallmark ?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:39 schreef tonja het volgende:
Mike voelt zich aangevallen omdat Adriaan zegt dat als ie als ie als eerste binnen was gekomen hij meteen de telefoon had gepakt en een kaartje had besteld
Hij zei: "Als ik als eerste was binnen gekomen had ik gelijk die telefoon gepakt en gezorgd dat er een telefoonkaartje opgestuurd zou worden"quote:
zou jij dat doen zo voor alles en iedereen?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:38 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]ze heeft dr doos en ster niet gewassen..
Ik zie haar liever dan een dikke Beau elke dag in de sportschool.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Er zal straks wel weer een fitnesszaaltje moeten komen.
mee eens! mss word het dan nog eens normaal.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:37 schreef magnaal het volgende:
Jessie is licht fysiek gehandicapt, dat weten we nu.. Wat maakt het uit? Niks..Van mij mogen ook mensen met een visuele handicap er in...Kom maar binnen, zou ik zeggen..Het wordt eens tijd ook
Als het blijft stinken wel jaquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zou jij dat doen zo voor alles en iedereen?
Eens , dit is kut waar ze nu slapen .quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:37 schreef freaky40 het volgende:
Adriaan heeft wel gelijk. Stevig onderdak (voor 15 bewoners) is prio 1 nu.
Maakt geen zak uit, maar we willen weten wat ze heeftquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:37 schreef magnaal het volgende:
Jessie is licht fysiek gehandicapt, dat weten we nu.. Wat maakt het uit? Niks..Van mij mogen ook mensen met een visuele handicap er in...Kom maar binnen, zou ik zeggen..Het wordt eens tijd ook
Echt wel! Zeker als je ongesteld bentquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Mee eens Ik was ook mank jaren langquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:37 schreef magnaal het volgende:
Nee hij gaat er naast staan als Brandon het nummer van boer John vraagt zonder verder info ..en de Jumbo bellen en achteraf weten dat je daar niet cash kan betalen...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij zei: "Als ik als eerste was binnen gekomen had ik gelijk die telefoon gepakt en gezorgd dat er een telefoonkaartje opgestuurd zou worden"
Gewoon die douchezak ver achter de bomen ophangen en broekje omlaagquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:41 schreef houdjemond het volgende:
Sloop die steiger en maak er bedjes van? Soort grafkist idee, maar dan 5 ipv 6 planken?
Ik gaf het 24 uur met John. Ik had het bijna goedquote:
Handdoekje om je heen slaanquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:42 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Gewoon die douchezak ver achter de bomen ophangen en broekje omlaag
Ja, die volgde ik ook even nietquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:42 schreef Bramenstruik het volgende:
Magnaal waar haal je vandaan dat ze fysiek beperkt is? Het enige dat ik weet is dat ze raar loopt, meer niet.
Ook eensch. niet eens beschutting tegen de wind en regen kan ook makkelijk binnen komen.quote:
Ik lees het steeds, maakt het uit..quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:42 schreef Bramenstruik het volgende:
Magnaal waar haal je vandaan dat ze fysiek beperkt is? Het enige dat ik weet is dat ze raar loopt, meer niet.
VUURquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:42 schreef kkka3 het volgende:
Sjon snapt het niet, want net had ie nog een goed gesprek en nu deze omslag. Nu begin je te vuren
esquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben ook es mank geweest, ik zat toen nét niet in Utopia.. nog steeds niet trouwens
Ze loopt vreemd, dus logisch dat daar "commentaar" op komt tochquote:
ik ook hoor, maar denk steeds meer dat er geen verhaal isquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:44 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ze loopt vreemd, dus logisch dat daar "commentaar" op komt toch![]()
Ik ben wel benieuwd naar het verhaal erachter
Dan loopt er tenminste nog 1 daar...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:44 schreef sjampoeh het volgende:
john vindt dat adri te hard van stapel loopt
Niet eens ons benoemenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Wie betaald er 2.50 voor een livestream alleen familie zegt Mike
Jaquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Kristel pakt even haar schriftje erbij
Even prioriteiten stellen en ZITTEN! John zegt, we praten toch rustig?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Kristel pakt even haar schriftje erbij
Allemaal familie Koblenko/Meyer/Tinie hier in de COSquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Wie betaald er 2.50 voor een livestream alleen familie zegt Mike
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Allemaal familie Koblenko/Meyer/Tinie hier in de COS
Hij jou ook nietquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Adriaan neem ik niet eens serieus...........
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Adriaan neem ik niet eens serieus...........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |