Bij mijn vrijwilligerswerk was er een meid die mij leuk vond.
Had haar nooit aanleiding gegeven te denken dat ik haar ook zag zitten, nooit seks gehad, gezoend, gedate, noem maar op.
Haar toenaderingen altijd een beetje afgehouden, al bleef ik wel gewoon aardig etc. Zij ging mij elke keer appen 's avonds over wat ik aan het doen was, heeft ook een paar keer gevraagd om een drankje te drinken / zichzelf bij mij thuis uitgenodigd maar ik heb me altijd lekker naïef voorgedaan en me redelijk behendig om haar avances heen gemaneuvreerd.
Sinds een maand of 2 heeft ze wel door dat ik gewoon niet geïnteresseerd in haar ben, en heeft ze eindelijk haar scope weer een beetje verbreed en is ze andere mannen gaan lastig vallen. Nu heeft ze een soort scharrel, en nu opeens begint ze fucking onaardig tegen mij te doen.
Elk voorstel dat ik doe op een teamvergadering of in de groep app met andere vrijwilligers begint ze over te zeiken, fysiek negeert ze me of doet ze chagrijnig, al met al compleet het tegenovergestelde gedrag van toen ze kennelijk nog wel het vermoeden had dat het iets zou worden tussen ons.
Klacht: waar heb ik dit aan verdiend? Ben altijd gewoon vriendelijk geweest tegen haar, heb haar ook nooit ge/misbruikt voor seks o.i.d., heb haar altijd alleen op een zakelijke afstand gehouden.. Maar ondanks dat altijd poeslief doen, als ik in 1 bericht iets vroeg, reageerde ze met 10 berichten terug en nu niet eens meer antwoord, terwijl het gewoon info is die nodig is voor de uitoefening van onze taak.
Klacht : vrouwen die nijdig zijn als je geen relatie met ze wilt terwijl je ze verder niets hebt misdaan.