Nou een put slaan is nogal wat. Hoeveel meters moet je de grond in 10/15?quote:
had je lapo? neeequote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:01 schreef 5thencounter het volgende:
Is het koud water..... ?
Tering...![]()
Ze gaat haar douche spullen bijelkaar halen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:01 schreef Soury het volgende:
Nou een put slaan daar is nogal wat. Hoeveel meter zou het zijn daar
[..]
Nou een put slaan is nogal wat. Hoeveel meters moet je de grond in 10/15?
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:01 schreef TillyB het volgende:
Mike: Ah joh die vissen gaan niet kapot van een beetje zeep
quote:
Ik denk dat ze dan de grond ook moeten laten testen want ik kan mij herinneren dat dat andere terrein ook verontreinigd wasquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb je wel wat serieus gereedschap voor nodig
Nou neequote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:02 schreef freaky40 het volgende:
Die Jessie heeft een beetje een oude geest. Jong meisje maar hoe ze praat lijkt ze veel ouder.
maar welquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, maar jij had ook geen lapo he.
Ik heb er geen verstand van maar vertelquote:
Jessie een oude geest? Met d'r post en d'r verjaardag en d'r geluksmunt gezeik?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:02 schreef freaky40 het volgende:
Die Jessie heeft een beetje een oude geest. Jong meisje maar hoe ze praat lijkt ze veel ouder. Dacht ook dat ik Christel eerst hoorde praten, was het Jessie.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
lekker met die ongestelde *piep* *censuur*
En dat elke dagquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:04 schreef mazaru het volgende:
voor wie het nog niet wist. Jessie gaat douchen
Verrék, echt?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:04 schreef mazaru het volgende:
voor wie het nog niet wist. Jessie gaat douchen
Gingquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:04 schreef mazaru het volgende:
Oh ze gaat echt ff douchen hoor.
Ze gaat douchen...
dan waren we allemaal strontlazarus nuquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:05 schreef redboyke het volgende:
lijkt wel drinking game every time you hear jessie say ik ga douchen you take a shot.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze heeft het niet aan haar heup het is het been
jessie gaat douchen!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:05 schreef freaky40 het volgende:
Hebben ze nou al eens strakke plannen of is het nog steeds 'we doen maar wat omdat we eigenlijk niet weten wat we moeten verder'...Er mist leiding en structuur.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:06 schreef TillyB het volgende:
[..]straks komt er een houten poot tevoorschijn
De Febo heeft de touwtjes prima in handen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:05 schreef freaky40 het volgende:
Hebben ze nou al eens strakke plannen of is het nog steeds 'we doen maar wat omdat we eigenlijk niet weten wat we moeten verder'...Er mist leiding en structuur.
De boel bestraten eerst schijnbaarquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:05 schreef freaky40 het volgende:
Ivan kom er maar in!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:05 schreef freaky40 het volgende:
Hup in de haardquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:06 schreef TillyB het volgende:
[..]straks komt er een houten poot tevoorschijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |