Nou een put slaan is nogal wat. Hoeveel meters moet je de grond in 10/15?quote:
had je lapo? neeequote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:01 schreef 5thencounter het volgende:
Is het koud water..... ?
Tering...![]()
Ze gaat haar douche spullen bijelkaar halen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:01 schreef Soury het volgende:
Nou een put slaan daar is nogal wat. Hoeveel meter zou het zijn daar
[..]
Nou een put slaan is nogal wat. Hoeveel meters moet je de grond in 10/15?
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:01 schreef TillyB het volgende:
Mike: Ah joh die vissen gaan niet kapot van een beetje zeep
quote:
Ik denk dat ze dan de grond ook moeten laten testen want ik kan mij herinneren dat dat andere terrein ook verontreinigd wasquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb je wel wat serieus gereedschap voor nodig
Nou neequote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:02 schreef freaky40 het volgende:
Die Jessie heeft een beetje een oude geest. Jong meisje maar hoe ze praat lijkt ze veel ouder.
maar welquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, maar jij had ook geen lapo he.
Ik heb er geen verstand van maar vertelquote:
Jessie een oude geest? Met d'r post en d'r verjaardag en d'r geluksmunt gezeik?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:02 schreef freaky40 het volgende:
Die Jessie heeft een beetje een oude geest. Jong meisje maar hoe ze praat lijkt ze veel ouder. Dacht ook dat ik Christel eerst hoorde praten, was het Jessie.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
lekker met die ongestelde *piep* *censuur*
En dat elke dagquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:04 schreef mazaru het volgende:
voor wie het nog niet wist. Jessie gaat douchen
Verrék, echt?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:04 schreef mazaru het volgende:
Gingquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:04 schreef mazaru het volgende:
Oh ze gaat echt ff douchen hoor.
Ze gaat douchen...
dan waren we allemaal strontlazarus nuquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:05 schreef redboyke het volgende:
lijkt wel drinking game every time you hear jessie say ik ga douchen you take a shot.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze heeft het niet aan haar heup het is het been
jessie gaat douchen!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:05 schreef freaky40 het volgende:
Hebben ze nou al eens strakke plannen of is het nog steeds 'we doen maar wat omdat we eigenlijk niet weten wat we moeten verder'...Er mist leiding en structuur.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:06 schreef TillyB het volgende:
[..]straks komt er een houten poot tevoorschijn
De Febo heeft de touwtjes prima in handen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:05 schreef freaky40 het volgende:
Hebben ze nou al eens strakke plannen of is het nog steeds 'we doen maar wat omdat we eigenlijk niet weten wat we moeten verder'...Er mist leiding en structuur.
De boel bestraten eerst schijnbaarquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:05 schreef freaky40 het volgende:
Ivan kom er maar in!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:05 schreef freaky40 het volgende:
Hup in de haardquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:06 schreef TillyB het volgende:
[..]straks komt er een houten poot tevoorschijn
nu nog maar? ... hicquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
dan waren we allemaal strontlazarus nu
met dr wascoos?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:04 schreef mazaru het volgende:
Weet niet of hij komt. In het ene interview wat ik gisteren zag leek het wel of hij er oren naar had en dat dit inderdaad ook in de planning zit, in het andere interview wil hij het eerst afwachten wat de nieuwe lichting er van gaat bakken.quote:
Dat komt nog wel verwacht ikquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Pfff. Amateur. Een beetje vent leegt hem.![]()
Sorry. Flauw
iedereen printscreen paraatquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:07 schreef ericahysterica het volgende:
gespotte jetsers moeten wel in het tietentopic
Dat is sinds gisterenavond echt een eigen leven gaan krijgen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:08 schreef Koekiebakkie het volgende:
Mike: De tweelings hebben 100% gewonnen
Brandonquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:08 schreef Koekiebakkie het volgende:
ja dat was mooi wahr te zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:08 schreef Koekiebakkie het volgende:
Jammerrrr joh...hebben ze gisteren niets kunnen horen. Ze stonden letterlijk voor de schutting feest te vieren bij de Febo op het parkeerterrein zag ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:09 schreef TillyB het volgende:
Brandon weet 100% zeker dat de tweeling heeft gewonnen, ze zeiden ''winnaars''. Hij had het niet verwacht.
Politiek correcte BS ookquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:09 schreef mazaru het volgende:
Christel gunde het iedereen om te winnen. Grappig. Ik gunde het niemand
Net of hij alles weet.Wat een volslagen idioot en wat een eigendunk.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet niet of hij komt. In het ene interview wat ik gisteren zag leek het wel of hij er oren naar had en dat dit inderdaad ook in de planning zit, in het andere interview wil hij het eerst afwachten wat de nieuwe lichting er van gaat bakken.
Klinkt al weer behoorlijk lafbekkerig.. wachten tot ze wat luxe hebben opgebouwd.. dan wil HuisHoer Marjet ó[ok wel weer, als er lekkere kerels rondlopen en fatsoenlijk neukruimte isquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet niet of hij komt. In het ene interview wat ik gisteren zag leek het wel of hij er oren naar had en dat dit inderdaad ook in de planning zit, in het andere interview wil hij het eerst afwachten wat de nieuwe lichting er van gaat bakken.
Ik ook 200%quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:09 schreef TillyB het volgende:
Brandon weet 100% zeker dat de tweeling heeft gewonnen, ze zeiden ''winnaars''. Hij had het niet verwacht.
Dus ze heeft nog geen druppel water aangeraakt?quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:08 schreef Koekiebakkie het volgende:
Brandon: De tweelings hebben 100% gewonnen
Dat moet wel. Lijkt me heel sterk dat ze het iedereen gunde met de sfeer die daar hingquote:
Je reageert nu op een aanname hequote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:10 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Net of hij alles weet.Wat een volslagen idioot en wat een eigendunk.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:07 schreef ericahysterica het volgende:
gespotte jetsers moeten wel in het tietentopic
Christel vroeg daar gister naar. Maar Jessie gaf geen antwoord (of haar mic werd afgekapt) en maakt een vreemd gebaar met haar handen. Daar zal nog wel een itempje over komen later.quote:
Die Twins hoorde ik gisterenavond ook al weer hinten naar een komst naar Uto 2....nou alles behalve die 2 mogen terug komen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klinkt al weer behoorlijk lafbekkerig.. wachten tot ze wat luxe hebben opgebouwd.. dan wil HuisHoer Marjet ó[ok wel weer, als er lekkere kerels rondlopen en fatsoenlijk neukruimte is
Ze zoomen ook in op plassende hoofdjes dus never say neverquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:11 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
En (blote) niet hier!
Zie OP voor linkje.
(maar of ze ook in beeld gaan komen, mwah.)
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:11 schreef Chanel5 het volgende:
In principe is het morgen zondag volgens John
ik moet me nog bedanken om dat ik de TT half kapoet gemakt hebquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klinkt al weer behoorlijk lafbekkerig.. wachten tot ze wat luxe hebben opgebouwd.. dan wil HuisHoer Marjet ó[ok wel weer, als er lekkere kerels rondlopen en fatsoenlijk neukruimte is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |