ergste van al dat die stenen wss al goed lagen voor dat ze kwam maar gewoon wat verplaats zijn als tijdverdrijfje voor de mensen er kwamen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:51 schreef 5thencounter het volgende:
Nix dan een paar planken en een vijver….
en die 10.000 stenen![]()
[ afbeelding ]
ja omdat ze met 250 euro zitten daar kan geen sigaretten vanaf.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:54 schreef rowan634 het volgende:
die adriaan wil een rookverbod las ik op fb?
het schuim zit zich al op te winden daarover
groot gelijkquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:55 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja omdat ze met 250 euro zitten daar kan geen sigaretten vanaf.
Jaahh de verlossende Brievenbus… PostNL is zielogend, bijna failliet, maar Utopia moet een brievenbusquote:
Er zijn er 3 sinds 3 dagen gestoptquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:57 schreef Sodeknetters het volgende:
Zitten er rokers in die groep dan?
Zo ja, dan ben ik voor een rookverbod.
Een straat aanleggen voor de Jumbovrachtwagen.. en de Markt die er nog lang niet komtquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Tijdje niet gekeken wat zijn ze aan het doen met die stenen ?
Ow ik dacht dat ze die snel ff gebakken hadden in de tijd dat ik geen streams ophad staanquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:58 schreef Soury het volgende:
Die stenen berg lag er toch altijd al? Daar is ook de rotonde mee gemaakt
Ik kan niet wachten. Kutbedrijf.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaahh de verlossende Brievenbus… PostNL is zielogend, bijna failliet, maar Utopia moet een brievenbus
Jaquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat ze die snel ff gebakken hadden in de tijd dat ik geen streams ophad statan
BEpost zou het toch kopen als ze de kans terug krijgen dus no worriesquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sstt.. ik moet er nog 5 jaar werken…..![]()
Dat zal best, ik vind het alleen leuk dat er al maar meer en meer stenen tevoorschijn komenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:02 schreef Soury het volgende:
[..]
JaHet gaat mij erom dat er stenen en spullen al lagen die ze kunnen gebruiken. Dat ze er een straat van maken is me volkomen onduidelijk
Belgen kopen alles op hierquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:03 schreef redboyke het volgende:
[..]
BEpost zou het toch kopen als ze de kans terug krijgen dus no worries
Het is best een groot terrein.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zal best, ik vind het alleen leuk dat er al maar meer en meer stenen tevoorschijn komen
Klopt, die boden zelfs het dubbele voor wat ze nu op de beurs waard zijn.. Bazin Herna dacht wel "op eigen kracht" verder te kunnenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:03 schreef redboyke het volgende:
[..]
BEpost zou het toch kopen als ze de kans terug krijgen dus no worries
hij is een brief aan schrijvenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:06 schreef Poezewoes het volgende:
Krullenbol in een goed gesprek met zichzelf
ik haat de mensen die zo van die regionale kranten in je brievenbus stoppenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:07 schreef 5thencounter het volgende:
De Postbode? Die bestaan niet meer.. uitzendkrachten, kinderen, oude v dagen en folderbezorgers doen de Post tegenwoordig
misschien word het stukje nog groter als ze iets gebouwd hebben. aangezien ze weinig tijd hadden om de camera's van utopia 1 te verplaatsen i dont know.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee dat is het niet , het is een kutstukkie
Ik dacht 2 voetbalvelden. Mwahh dat is idd niet echt grootquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee dat is het niet , het is een kutstukkie
Hij wil wel erg graag de recalcitrante zijn, heb ik het ideequote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:13 schreef formule het volgende:
Adriaan is Utopiaan van de dag, mag gezegd worden
Ik moet elke keer in de op kijken wie wie is.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:13 schreef formule het volgende:
Is nieuw voor mij moet nog ff kijkenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:13 schreef formule het volgende:
Krullenbolquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet elke keer in de op kijken wie wie is.
Nee het wordt niet meer, het is een TV camping voor aanmoddersukkelsquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:10 schreef redboyke het volgende:
[..]
misschien word het stukje nog groter als ze iets gebouwd hebben. aangezien ze weinig tijd hadden om de camera's van utopia 1 te verplaatsen i dont know.
je zou maar kosten opdoen door finale te geven en nieuwe camera's te kopen voor extra streams.
6quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:16 schreef BelaRoffa het volgende:
Saaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiii 5 man al drie dagen. Ze hadden heel die groep gelijk moeten loslaten
Wat een slome slak zeg ..🐌quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:15 schreef kkka3 het volgende:
Ach Kutje is nog steeds met de vaat bezig, zo te zien
Ach ja anders raakt ze het toch maar weer kwijt😉quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:18 schreef redboyke het volgende:
[..]
gelijk lege fles dreft leeg op een bordje ofzo
Ja, ze luistert ook niet, alles gaat langs haar heenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die zit helemaal in der eigen wereldje hehe
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:18 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Ach ja anders raakt ze het toch maar weer kwijt😉
Lau ook niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:20 schreef formule het volgende:
Adriaan heeft geen tatoo's, wat een verademing
Kunnen de foodtrucks eropquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ze zijn goed bezig vind ik hoppa gelijk alles bestraten
Ja het ene terrein terug geven aan de natuur, en het andere stuk natuur bestratenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ze zijn goed bezig vind ik hoppa gelijk alles bestraten
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:24 schreef Sodeknetters het volgende:
Oh god, begint dat gelul met die bijnamen weer?
Ik schrijf het op, anders raak ik in de warquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:24 schreef Sodeknetters het volgende:
Oh god, begint dat gelul met die bijnamen weer?
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:26 schreef formule het volgende:
[..]
Ik schrijf het op, anders raak ik in de war
quote:
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:26 schreef formule het volgende:
[..]
Ik schrijf het op, anders raak ik in de war
quote:
wat is zij an het bouwen?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:28 schreef cobain1994 het volgende:
Een profi aan het werk..
[ afbeelding ]
Ja daar denk ik ook altijd aan bij eerste levensbehoeftesquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Kristel kwam op het idee om een brievenbus te bouwen zomaar
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja daar denk ik ook altijd aan bij eerste levensbehoeftes
Daar komen dan de reddende Zwarte Enveloppen in, volgens Oudhollands Utopia gebruik .. denkt zequote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja, kan zomaar een mooi gevuld (zwart) enveloppie in komen natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
zo'm klein kistje passen daar wel grote enveloppen in?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, kan zomaar een mooi gevuld (zwart) enveloppie in komen natuurlijk.
Tijd zat, Maandag geen postquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:30 schreef Ghostbuster het volgende:
en wat zich selfs flapdrol noemt is er niet 100 %quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik ook grappig manneke lekker dwars
Wie?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze lijkt op Koblenko ik blijf het zien
In Utopia kan alles.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:34 schreef redboyke het volgende:
[..]
zo'm klein kistje passen daar wel grote enveloppen in?
Ja ik snap wel wat GB bedoeltquote:
is ie al af?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie het nogsteeds niet GBquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee op Truus Koblenko![]()
Ja Victoria
Ja weet ik veel misschien zijn er nog meer Koblenko's, vind het namelijk wel een erg groot compliment voor Reums 2.0quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja Victoria
Christel of Jessie?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze lijkt op Koblenko ik blijf het zien
Wat is Andrea aan het maken?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:28 schreef cobain1994 het volgende:
Een profi aan het werk..
[ afbeelding ]
Idd, ze zeggen geen woord. En humor heb ik ook nog bij geen één ontdektquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:29 schreef TillyB het volgende:
Gezellige boel daar. Heb al 10 minuten de streams aan en nog geen woord gehoord. Wilco/Mark/Ivan waren tenminste gezellig om te volgen tijdens het bouwen.
en kistquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:38 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Wat is Andrea aan het maken?
Een toverkist...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:38 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Een BRIEVENBUSquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:38 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
spirituele toverdoosjesquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:38 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ik zie daar ook helemaal geen vergelijking in hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja Victoria
Niet belangrijkquote:
Wel straks Centraalquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:41 schreef sjampoeh het volgende:
Ze gaan vandaag dus niet meer bellen of bestellen, het is zo 17u
Ik vind het maar een dom gedoequote:
Ze hebben vuur.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:42 schreef formule het volgende:
Ik wil dat ze brood gaan bakken, maar ze kunnen geen vuur maken
Omdat ze water koken en eten koken constantquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:43 schreef sjampoeh het volgende:
chris: tis belangrijk dat t vuur aanblijft
waarom dan
Er ligt vanalles daar op het terrein zegquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh scharnieren en een slotje voor de brievenbus, ze denken ook aan alles
is toch hout verspillen of ben ik nu gek.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Omdat ze water koken en eten koken constant
het is een bosquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
is toch hout verspillen of ben ik nu gek.
kee laa maa
Nou nee best slim dat laten branden.quote:
Het brandt nietquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee best slim dat laten branden.Zeker als je bonen uren lang op het vuur moet zetten.
Die je vervolgens uit je klauwen laat vallen
Liggen stenen op als je die iedere keer warm moet krijgen weer ookquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee best slim dat laten branden.Zeker als je bonen uren lang op het vuur moet zetten.
Maar er staat niks op het vuurquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe wel eens de koelkast open thuis en ligt er eten inquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik vind ook altijd scharnieren en slotjes in het bos als ik een kist wil maken
Met dat Tupperwaredeksteltje ookquote:
Ik vooral camera's.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Bofkontquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
nee had iemand meequote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Niet eens een beetje denk ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:45 schreef Lavenderr het volgende:
Ben ik de enige die dit denkt, of is het echt een beetje saai?
ik geloof is wat anderesquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:45 schreef sjampoeh het volgende:
f met deo in het vuur sprayen ...
goeie tip voor kinders
Dat geeft niet dat blijft warm en zo hoef je niet elke keer opnieuw te stokenquote:
heb al spijt dat ik premium heb gekocht net om de andere camera's te zienquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:45 schreef Lavenderr het volgende:
okquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat geeft niet dat blijft warm en zo hoef je niet elke keer opnieuw te stoken
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:47 schreef Koekiebakkie het volgende:
Jessie: Hij is uit
John: Is die uit?
Jessie: nee niet echt maar hij is niet echt aan
Nee....ik zit een beetje te wachten op de irrritatiesquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:45 schreef Lavenderr het volgende:
Beetje humor mist, mensen die lol hebben met elkaar of groepjes die elkaar dwars zitten. Het kabbelt een beetje voort.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:45 schreef Lavenderr het volgende:
Man man die paar belgische frankenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:47 schreef redboyke het volgende:
[..]
heb al spijt dat ik premium heb gekocht net om de andere camera's te zien
Is gelijk alle beltegoed opquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:41 schreef sjampoeh het volgende:
Ze gaan vandaag dus niet meer bellen of bestellen, het is zo 17u
Het was natuurlijk een oude kazerne locatie dus alles kan.. Er ligt nog veel in het verschiet.. Bunker bvquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
ga je mij sponsoren? mag hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Man man die paar belgische franken
Dat heeft wel wat tijd nodig. Geloof me de irritaties zijn er al, het uitspreken komt nog wel.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Beetje humor mist, mensen die lol hebben met elkaar of groepjes die elkaar dwars zitten. Het kabbelt een beetje voort.
Het hout moet opquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:43 schreef sjampoeh het volgende:
chris: tis belangrijk dat t vuur aanblijft
waarom dan
Iemand heeft altijd precies mee wat nodig is.. zo verwonderlijk, scharnieren en stratemakershamers als daar aantoonbaar nix te vreten is..quote:
Ik hoop snel, want ik vind de mensen ook niet echt boeiend. Ik denk dat John de aanleiding tot de eerste aanvaring gaat geven. Betweter.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heeft wel wat tijd nodig. Geloof me de irritaties zijn er al, het uitspreken komt nog wel.
Dat is geen douchen, maar onderpissen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:50 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Er hang een zakje met water met zo'n klein slangetje
Kodowno heeft geen haastquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Kom op Koblenko even los met die knijnen
Kodownoquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kodowno heeft geen haast![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kodowno heeft geen haast![]()
[ afbeelding ]
In een boomquote:
Adriaantje gaat als eerst een relletje veroorzaken ik voel het gewoonquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop snel, want ik vind de mensen ook niet echt boeiend. Ik denk dat John de aanleiding tot de eerste aanvaring gaat geven. Betweter.
echt nietquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:42 schreef TillyB het volgende:
John: Bramenstruikje kan geen kwaad, gaat vanzelf weer weg
gewoon in die vijver jumpen .. waarom doen ze dat nietquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:53 schreef Sodeknetters het volgende:
Wel een goed idee trouwens. Zomaar even douchen als water al schaars is.
Hij wou straks zijn zegje doenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Adriaantje gaat als eerst een relletje veroorzaken ik voel het gewoon
Milieudelict.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
gewoon in die vijver jumpen .. waarom doen ze dat niet
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:54 schreef TillyB het volgende:
Jessie: Ik kannie douchen, ik stink overal waar ik maar stinken kan
Christel: Willen we dat weten?
Mike: Nee
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:45 schreef Lavenderr het volgende:
Je hoeft niet met drinkwater te douchen. Vijver volquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:53 schreef Sodeknetters het volgende:
Wel een goed idee trouwens. Zomaar even douchen als water al schaars is.
aangezien ze dat nu gebruiken voor drinkwater?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
gewoon in die vijver jumpen .. waarom doen ze dat niet
Nee hoor, zei ik ook alquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:45 schreef Lavenderr het volgende:
nou en ? ze filteren het tochquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:55 schreef redboyke het volgende:
[..]
aangezien ze dat nu gebruiken voor drinkwater?
de vissen poepen er ook inquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:55 schreef redboyke het volgende:
[..]
aangezien ze dat nu gebruiken voor drinkwater?
Ja, dan zijn alle vissen en salamanders dood.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hoeft niet met drinkwater te douchen. Vijver vol
Eensch. Maar weten zij dat ook?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hoeft niet met drinkwater te douchen. Vijver vol
ik wil ook zo"n koelkastquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik doe wel eens de koelkast open thuis en ligt er eten in
Dat heeft hij ons wel beloofd vanmorgenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Adriaantje gaat als eerst een relletje veroorzaken ik voel het gewoon
die gaan ze toch niet eten johquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:55 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ja, dan zijn alle vissen en salamanders dood.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:56 schreef mario390 het volgende:
ja lekker douchwater drinken man man ik gaa daar kapoet
Ze hebben zo douche zak ergens aan een boom hangenquote:
ah gravenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een waterput voor grondwater hebben ze nog nooit van gehoord
Oke, Thanks!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben zo douche zak ergens aan een boom hangen
ik drink zelf water van de kraan.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:56 schreef mario390 het volgende:
ja lekker douchwater drinken man man ik gaa daar kapoet
Wou Adriaantje toch doen?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar heb je wel wat serieus gereedschap voor nodigquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Handen ?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb je wel wat serieus gereedschap voor nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |