ergste van al dat die stenen wss al goed lagen voor dat ze kwam maar gewoon wat verplaats zijn als tijdverdrijfje voor de mensen er kwamen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:51 schreef 5thencounter het volgende:
Nix dan een paar planken en een vijver….
en die 10.000 stenen![]()
[ afbeelding ]
ja omdat ze met 250 euro zitten daar kan geen sigaretten vanaf.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:54 schreef rowan634 het volgende:
die adriaan wil een rookverbod las ik op fb?
het schuim zit zich al op te winden daarover
groot gelijkquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:55 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja omdat ze met 250 euro zitten daar kan geen sigaretten vanaf.
Jaahh de verlossende Brievenbus… PostNL is zielogend, bijna failliet, maar Utopia moet een brievenbusquote:
Er zijn er 3 sinds 3 dagen gestoptquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:57 schreef Sodeknetters het volgende:
Zitten er rokers in die groep dan?
Zo ja, dan ben ik voor een rookverbod.
Een straat aanleggen voor de Jumbovrachtwagen.. en de Markt die er nog lang niet komtquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Tijdje niet gekeken wat zijn ze aan het doen met die stenen ?
Ow ik dacht dat ze die snel ff gebakken hadden in de tijd dat ik geen streams ophad staanquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:58 schreef Soury het volgende:
Die stenen berg lag er toch altijd al? Daar is ook de rotonde mee gemaakt
Ik kan niet wachten. Kutbedrijf.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaahh de verlossende Brievenbus… PostNL is zielogend, bijna failliet, maar Utopia moet een brievenbus
Jaquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat ze die snel ff gebakken hadden in de tijd dat ik geen streams ophad statan
BEpost zou het toch kopen als ze de kans terug krijgen dus no worriesquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sstt.. ik moet er nog 5 jaar werken…..![]()
Dat zal best, ik vind het alleen leuk dat er al maar meer en meer stenen tevoorschijn komenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:02 schreef Soury het volgende:
[..]
JaHet gaat mij erom dat er stenen en spullen al lagen die ze kunnen gebruiken. Dat ze er een straat van maken is me volkomen onduidelijk
Belgen kopen alles op hierquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:03 schreef redboyke het volgende:
[..]
BEpost zou het toch kopen als ze de kans terug krijgen dus no worries
Het is best een groot terrein.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zal best, ik vind het alleen leuk dat er al maar meer en meer stenen tevoorschijn komen
Klopt, die boden zelfs het dubbele voor wat ze nu op de beurs waard zijn.. Bazin Herna dacht wel "op eigen kracht" verder te kunnenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:03 schreef redboyke het volgende:
[..]
BEpost zou het toch kopen als ze de kans terug krijgen dus no worries
hij is een brief aan schrijvenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:06 schreef Poezewoes het volgende:
Krullenbol in een goed gesprek met zichzelf
ik haat de mensen die zo van die regionale kranten in je brievenbus stoppenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:07 schreef 5thencounter het volgende:
De Postbode? Die bestaan niet meer.. uitzendkrachten, kinderen, oude v dagen en folderbezorgers doen de Post tegenwoordig
misschien word het stukje nog groter als ze iets gebouwd hebben. aangezien ze weinig tijd hadden om de camera's van utopia 1 te verplaatsen i dont know.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee dat is het niet , het is een kutstukkie
Ik dacht 2 voetbalvelden. Mwahh dat is idd niet echt grootquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee dat is het niet , het is een kutstukkie
Hij wil wel erg graag de recalcitrante zijn, heb ik het ideequote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:13 schreef formule het volgende:
Adriaan is Utopiaan van de dag, mag gezegd worden
Ik moet elke keer in de op kijken wie wie is.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:13 schreef formule het volgende:
Is nieuw voor mij moet nog ff kijkenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:13 schreef formule het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |