Ik vind ook niks "gewoons" aan Jessiequote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb nu wel genoeg aan romy_figuren gezien
Ik mag toch hopen van niet!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:04 schreef FloJo het volgende:
[..]
mss heeft ze een tweelingzus die snel binnenkomt?
een avocado is een advocaat zorder dquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:05 schreef Kimmetje2014 het volgende:
Een advocado, is dat een Spaanse advocaat? Hey, dat is niet Vegan! 😉🤣😂
er volgt meer.....quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:07 schreef houdjemond het volgende:
Even een moment van dankbaarheid voor de hark van Huub
Die kruiwagen vinden ze ook nog wel al dan niet verroestquote:
jij weer wel hoorquote:
Zit er een gat in zijn rug?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:09 schreef Charmian het volgende:
Nog een irritantje die adriaan...en over 2 weken ziet hij niks meer...ik haat dat rode shirt van john
jessie is nu op streamquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:10 schreef redboyke het volgende:
waarom komen die vrouwen niet in beeld.
moet blijkbaar gefilmd worden dat er flink gebouwd word en van scratch word begonnen.
anders gaat hij hyperventilerenquote:
Waarom niet?quote:
morgen staat er ineens een loods!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:09 schreef PTLe het volgende:
[..]
Die kruiwagen vinden ze ook nog wel al dan niet verroest
ik wacht geduldig op de eerstequote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja zou wat zijn als ze aan de schijt gaat
Ze hebben een filter.quote:
Komt vanzelf aangezien ze ongezuiverd regenwater prima te drinken vondenquote:
of dat wat bringt bij deze smerige waterquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze hebben een filter.Als Jessie die niet kwijt is tenminste.
Dat schijnt te kunnenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Komt vanzelf aangezien ze ongezuiverd regenwater prima te drinken vonden
quote:
makkelijke manier om de tegestanders uit te schakelen tochquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
of dat wat bringt bij deze smerige water
het drinken alle dat selbequote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:15 schreef redboyke het volgende:
[..]
makkelijke manier om de tegestanders uit te schakelen toch
ik denk maar 1...en die ruikt hu al als een stinkende bunzingquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zit er een gat in zijn rug?
Zo nee dan heeft hij meerdere Rode shirts
Ik zou ze nu niet willen ruiken neequote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik denk maar 1...en die ruikt hu al als een stinkende bunzing
Valt mee,die andere is een polo.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik denk maar 1...en die ruikt hu al als een stinkende bunzing
jaquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:16 schreef Kimmetje2014 het volgende:
Doen ze nog steeds dat groene bekertje omspoelen met water uit het meer en daarna gefilterd water erin?
Dat gaat even anders.quote:
echt je kunt er op wachten tot er 1 aan de dunne gaatquote:
typisch ADHD hoofd ook.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:07 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat zeg ik een 2 de Jochem Meyer![]()
[ afbeelding ]
Klopt.quote:
zoek ons en geef ons eten dan krijg je een gratis "rondleiding":Pquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:23 schreef PTLe het volgende:
Waarom doen ze geen oproep , kom bij ons kijken voor 2 liter flessen water en meel ?
Ja. Dat ding filtert 99.9 %quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
of dat wat bringt bij deze smerige water
Je mag nu wel gaan hoor.Wel even zwaaien.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:23 schreef PTLe het volgende:
Waarom doen ze geen oproep , kom bij ons kijken voor 2 liter flessen water en meel ?
idereen is welkom bij mij thuis.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:24 schreef redboyke het volgende:
[..]
zoek ons en geef ons eten dan krijg je een gratis "rondleiding":P
In me rolstoel en daar geen stenen pad ? ik kijk wel uitquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je mag nu wel gaan hoor.Wel even zwaaien.
Ben jij echt een Belg?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:24 schreef redboyke het volgende:
[..]
zoek ons en geef ons eten dan krijg je een gratis "rondleiding":P
Kan dus niet;quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat schijnt te kunnennooit geweten op z'on plek dan, niet in de Botlek of zo
Nog even wachten dan,gaan we samen naar de markt.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:26 schreef PTLe het volgende:
[..]
In me rolstoel en daar geen stenen pad ? ik kijk wel uit
het gaat ook om dat dat het water komplett warm isquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja. Dat ding filtert 99.9 %
https://www.extremesurviv(...)/category_pathway-34
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nog even wachten dan,gaan we samen naar de markt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:30 schreef Recce het volgende:
Ik zie dat de Utopianen de prioriteiten goed op orde hebben. Een stukje bestraten is natuurlijk één van de eerste activiteiten in een survivalsituatie.
Wow,iemand is verdwaald.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:30 schreef Recce het volgende:
Ik zie dat de Utopianen de prioriteiten goed op orde hebben. Een stukje bestraten is natuurlijk één van de eerste activiteiten in een survivalsituatie.
Het wordt geen ondergrond voor een hut?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:30 schreef Recce het volgende:
Ja écht, Boyke gooit vast wel 1x per dag voedsel door het luik..quote:
Nee, echt een straat/wegquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het wordt geen ondergrond voor een hut?
Friet zeker.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja écht, Boyke gooit vast wel 1x per dag voedsel door het luik..![]()
ik teken ervoor.!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja écht, Boyke gooit vast wel 1x per dag voedsel door het luik..![]()
Er was een vrachtwagen gekanteld en de stenen rolde zó,hups, het terrein opquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:32 schreef cobain1994 het volgende:
In the middle of nowhere en dan zoveel stenen vinden..
[ afbeelding ]
Zo heel toevallig?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Er was een vrachtwagen gekanteld en de stenen rolde zó,hups, het terrein op
Dus infrastructuur is belangrijker dan wonen.quote:
Ja, dat krijg je als je aan de grote weg woont natuurlijkquote:
Voor het sleuteltje.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zit er een gat in zijn rug?
Zo nee dan heeft hij meerdere Rode shirts
daarom is alles afgezet dusquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je aan de grote weg woont natuurlijk.
Precies! U snapt hetquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dus infrastructuur is belangrijker dan wonen.
Misschien zien ze het wel goed, want hoe moeten de marktkooplui anders het terrein op.
quote:
ja ze zijn te goed voor deze wereld!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]opgelost!
Nee, Wim heeft samen met Huub een mooi voorraadje bouwmateriaal achtergelaten. Toch aardig van ze.
Maar het wordt tijd dat er iets gebeurd, ze zijn mij te gezellig en te enthousiast aan het werk zonder problemen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:38 schreef FloJo het volgende:
[..]
ja ze zijn te goed voor deze wereld!go huub
ze zeggen geen woord. weten we al waar dat de nieuwe utopia 2 staat op google maps?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar het wordt tijd dat er iets gebeurd, ze zijn mij te gezellig en te enthousiast aan het werk zonder problemen.
Globaal een metertje of 50 van het andere terrein vandaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:40 schreef redboyke het volgende:
[..]
ze zeggen geen woord. weten we al waar dat de nieuwe utopia 2 staat op google maps?
https://i.gyazo.com/86037c2ba3c8e4feaccc0533aa6a26f7.gifquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Globaal een metertje of 50 van het andere terrein vandaan.
hebben ze probs dan? straatje is bijna klaarquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar het wordt tijd dat er iets gebeurd, ze zijn mij te gezellig en te enthousiast aan het werk zonder problemen.
SPOILER: locatie utopia 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ben niet van nederland dus i dont know.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2018 14:43:32 ]
Ze weten hun eigen adres niet en hebben nog maar tientje beltegoed.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:42 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een gekloot met dat vuur. Koop voor 250 euro een gasfles een een kookstel bij een kringloop of zo. Zoals het nu gaat is vuur maken en dag taak daar
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:43 schreef redboyke het volgende:
iemand in een ander topic zei:klopt! its true!!SPOILER: locatie utopia 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ben niet van nederland dus i dont know.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:42 schreef FloJo het volgende:
[..]
hebben ze probs dan? straatje is bijna klaartent werkt goed droog en verwarmt
. ik zie geen problemen.. en.. ohja eten in overvloed. tijd voor een welkomsfeest met alle fans
go girlsquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]. Details. Maar gewoon een nieuwe erin. Die botst met de rest.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:43 schreef redboyke het volgende:
iemand in een ander topic zei:Ja 99,99% kans dat het daar is.. Tristan die gisteren had het over het ecoduct dat er vlak achter lag ....SPOILER: locatie utopia 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ben niet van nederland dus i dont know.
Dat zei Tristan ook al.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:42 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een gekloot met dat vuur. Koop voor 250 euro een gasfles een een kookstel bij een kringloop of zo. Zoals het nu gaat is vuur maken en dag taak daar
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja, doe maar zo'n Ellie Lust typje
Linda,mag dat ook?quote:
Terror Jaapquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:48 schreef FloJo het volgende:
[..]
mss komt huub zelf wel. en die... hoe heet ie ook alweer?..... oh ja terror nogwat jaap
Huub is inmiddels al weer best een tijd aan het hokken met een dame uit UTO 1. Die heeft onderhand vast wel zin in een nieuwe verovering.quote:
Elke dag biefstuk gaat inderdaad ook vervelen...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub isinmiddels al weer best een tijd aan het hokken met een dame uit UTO 1. Die heeft onderhand vast wel zin in een nieuwe verovering.
huub en jessie. stel van de eeuwquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub is inmiddels al weer best een tijd aan het hokken met een dame uit UTO 1. Die heeft onderhand vast wel zin in een nieuwe verovering.
Bedoel maar.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Elke dag biefstuk gaat inderdaad ook vervelen...
Gert dit mag je niet posten hoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub is inmiddels al weer best een tijd aan het hokken met een dame uit UTO 1. Die heeft onderhand vast wel zin in een nieuwe verovering.
Geen wetten, geen regelsquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gert dit mag je niet posten hoor.
Komt eraan! Wil je je koffie met regen of chloor-water?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:53 schreef FloJo het volgende:
[..]
geef mij maar een pannekoek met pindakaas en dingetjes erin.
zandkoekje?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:53 schreef FloJo het volgende:
[..]
geef mij maar een pannekoek met pindakaas en dingetjes erin.
uuuhhm. het klinkt beide prima! doe maar wat de kok het beste vindtquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Komt eraan! Wil je je koffie met regen of chloor-water?
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:30 schreef Recce het volgende:
Het is een gerechtvaardigd vermoeden.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gert dit mag je niet posten hoor.
Mooi zo door knippen en aan de slag om stroom aan te leggenquote:
goh. das toevallig!!!???quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:54 schreef houdjemond het volgende:
Stroom gevonden. Je verwacht het niet.
Sja, alle cams zijn bedraad, natuurlijk vinden vroeg of laat wel een kabelquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:54 schreef houdjemond het volgende:
Het was een AZC, recent gesloopt, dus er ligt nog fundering, riool, etc. Zo raar is het niet, wel jammer.quote:
kut je bent scherp.. gewoon een cam afkoppelenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sja, alle cams zijn bedraad, natuurlijk vinden vroeg of laat wel een kabel
Misschien even met de tong en natte handen proberen of er stroom op staat.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sja, alle cams zijn bedraad, natuurlijk vinden vroeg of laat wel een kabel
een stroomkabel in het wild gespot. da's behoorlijk rare hoor. gaan ze ook illegaal aftappen? want in theory is het niet van hunquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:54 schreef houdjemond het volgende:
Ze heeft een verleden,komt vanzelf.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een gerechtvaardigd vermoeden.![]()
En om het een beetje ontopic te houden: Jessie laat het tot nu toe nog niet zien. Leuk pasfotootje, leuke Jetsies, maar hoe ze dan vanmiddag weer kunstmatig liep te insimineren... mátig!
Misschien kunnen de buren in het kraakpand ernaast even een verlengkabel uitwerpenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:57 schreef redboyke het volgende:
[..]
een stroomkabel in het wild gespot. da's behoorlijk rare hoor. gaan ze ook illegaal aftappen? want in theory is het niet van hun
i know ik woon er naast ( bijna)quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het was een AZC, recent gesloopt, dus er ligt nog fundering, riool, etc. Zo raar is het niet, wel jammer.
Goed idee, ze spelen toch al vals met externe waterdragers, dus Regie heeft al boter op hun hoofdquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
kut je bent scherp.. gewoon een cam afkoppelen
Nou John mag wel een 380'er even vasthouden hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:57 schreef mario390 het volgende:
goed dat ze niet het kabel angerazt hebben bij het graben
Oh! Ben ik niet meer de dichtstbijzijnde Fok!kerquote:
Dom en Dom zou best kunnenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:58 schreef An_0_Niem het volgende:
Denken jullie dat Jessie en Brandon een stelletje gaan worden? Shownieuws beweert dat.
Fuck Shownieuws.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:58 schreef An_0_Niem het volgende:
Denken jullie dat Jessie en Brandon een stelletje gaan worden? Shownieuws beweert dat.
Brandon is niet zo heul dom heb ik het idee.quote:
geen idee. ik kan het fietsen of lopend afquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh! Ben ik niet meer de dichtstbijzijnde Fok!ker
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou John mag wel een 380'er even vasthouden hoor
Jij wint. Randje van het Gooi hier, Weespquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:59 schreef FloJo het volgende:
[..]
geen idee. ik kan het fietsen of lopend af
en de utopia krant ookquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:58 schreef An_0_Niem het volgende:
Hij heeft VWO gedaan, heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Brandon is niet zo heul dom heb ik het idee.
Vast en zeker, UTO 2 1ste stelletje Reums&Sjlemielquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:58 schreef An_0_Niem het volgende:
Brandon fan gespotquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Brandon is niet zo heul dom heb ik het idee.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jij wint. Randje van het Gooi hier, Weesp
Lot & Lau toch?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vast en zeker, UTO 2 1ste stelletje Reums&Sjlemiel
Opleiding zegt ook niet alles natuurlijk, maar aan Jessie haar houding en uitdrukking zie je gewoon dat ze een beetje.. nouja, simpel is.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:00 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Hij heeft VWO gedaan, heb ik begrepen.
maar helemal niet, dat shownieuws is ook en sensatie-blattquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:00 schreef IkFok het volgende:
[..]
en de utopia krant ook
http://www.utopiatv.nl/news/detail/200170/het-eerste-stelletje
Inderdaad, het straalt ervanafquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Opleiding zegt ook niet alles natuurlijk, maar aan Jessie haar houding en uitdrukking zie je gewoon dat ze een beetje.. nouja, simpel is.
dat zei ik nietquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:02 schreef redboyke het volgende:
[..]
hou je niet van de seksuele spanning in de lucht?
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:02 schreef houdjemond het volgende:
Afijn, verkeerde kabel en alles op zwart zometeen
ze snappen het niet. denk je echt dat febo dat toelaat?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:02 schreef houdjemond het volgende:
Afijn, verkeerde kabel en alles op zwart zometeen
Nouquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:03 schreef redboyke het volgende:
[..]
romy en chemal was toch mooi koppel of niet?
"Als het niet mag horen we het wel"quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:04 schreef FloJo het volgende:
[..]
ze snappen het niet. denk je echt dat febo dat toelaat?
was het maar waar.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
"Als het niet mag horen we het wel"
Geen wetten, geen regels
Ze komen wel achter de oorsprongquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze komen wel achter de oorsprongmorgen staat er een AZC 2.0
Een beetje gestuurd Brandon heeft een typische stratenmakers hamer opeens ookquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:11 schreef FloJo het volgende:
[..]straks raak ik weer verslaafd aan die deb....... uuhhh. (herstel) er word niets gescript. laat maar... niet via cos... pffff ik hoop dat ze nog vis vangen.
tel is leeg. en geen adresquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Bel dan een waterleiding bedrijf knuppel die weten echt wel of er een aansluiting op dat adres zit
Waarom ga je niet even langs?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:11 schreef FloJo het volgende:
[..]straks raak ik weer verslaafd aan die deb....... uuhhh. (herstel) er word niets gescript. laat maar... niet via cos... pffff ik hoop dat ze nog vis vangen.
Hoi Sode.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:09 schreef Sodeknetters het volgende:
Het water komt er aan zo te horen.
Hoi COS.
wie weet kan je nog een job vinden als kourierquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:13 schreef FloJo het volgende:
[..]
ik ga geen 10 euro entree betalen en ze dan nog helpen ook... ze bellen mij maar ofzo.![]()
![]()
![]()
pizzas bezorgen zekerquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:13 schreef redboyke het volgende:
[..]
wie weet kan je nog een job vinden als kourier
Wat is je nummer? Regel ik de rest.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:13 schreef FloJo het volgende:
[..]
ik ga geen 10 euro entree betalen en ze dan nog helpen ook... ze bellen mij maar ofzo.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:16 schreef kkka3 het volgende:
Jessie praat tegen ons![]()
Ze gaat zo de vaat doen
Op de oude website zijn ook de uto2 streamsquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:15 schreef kkka3 het volgende:
Ik zeg het niet snel, maar die windows10 app werkt hier de hele dag al niet
Nee je brengt dan natuurlijk ook marktconform iets zodat je niet hoeft te betalen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:13 schreef FloJo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, weet ikquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
OP de oude website zijn ook de uto2 streams
Verpest dat mooie nummer nietquote:
quote:
tuurlijk. een zak zwakzienelichtjes of een aardbei-ontkronings-mesje.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee je brengt dan natuurlijk ook marktconform iets zodat je niet hoeft te betalen.
En een plintenladder.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:19 schreef FloJo het volgende:
[..]
tuurlijk. een zak zwakzienelichtjes of een aardbei-ontkronings-mesje.
goed idee
De markt en Jessie haar verjaardag volgende week natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:20 schreef Sodeknetters het volgende:
Ben wel benieuwd waarom de Febo dat stuk bestraat wil hebben.
Bougiesvonkjes en een dichte gaatjes panquote:
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
De markt en Jessie haar verjaardag volgende week natuurlijk.
Plafondspijkers en een glasmagneet...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bougiesvonkjes en een dichte gaatjes pan
Nee, en het vakantiegeld is net gestort dus dat moet rollenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Die scootmobielen van de schuimpjes hebben geen terreinbanden immers.
je hebt er verstand van.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Plafondspijkers en een glasmagneet...
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, en het vakantiegeld is net gestort dus dat moet rollen
Oh ik wil bij deze editie best een keertje kijken denk ikquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:23 schreef FloJo het volgende:
[..]
je hebt er verstand van... geef je op. gaan we samen
daar heb ik wel 10 euro voor over
ik vindt het best, maar nummers uitwisselen doe ik niet via deze wegquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh ik wil bij deze editie best een keertje kijken denk ik. Eerst even ziekenhuis afwachten volgende week (toevallig die om de hoek ja
) maar dan kunnen we best gaan? Misschien nog meer liefhebbers?
vergeet de powerbanks nietquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh ik wil bij deze editie best een keertje kijken denk ik. Eerst even ziekenhuis afwachten volgende week (toevallig die om de hoek ja
) maar dan kunnen we best gaan? Misschien nog meer liefhebbers?
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
De markt en Jessie haar verjaardag volgende week natuurlijk.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, en het vakantiegeld is net gestort dus dat moet rollen
In de COS zit nog geen soundlock neequote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:25 schreef FloJo het volgende:
[..]
ik vindt het best, maar nummers uitwisselen doe ik niet via deze weg
Is de fundering van het nieuw te bouwen huisquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:20 schreef Sodeknetters het volgende:
Ben wel benieuwd waarom de Febo dat stuk bestraat wil hebben.
Gaat ze vanavond doenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:27 schreef houdjemond het volgende:
Maar heeft Jessie al gedouched? Dat roept ze al 2 dagen..
Dat vermoeden heb ik ook. Binnenkort dus een terugval naar 1.0 vrees ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is de fundering van het nieuw te bouwen huis
Ogen laseren zodra het kan.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:21 schreef redboyke het volgende:
die jessy wil zeker ook lazer correctie. de manier waarop ze kijkt met die spleetogen wil toch zeggen dat ze niet goed van ver kan zien.
Van mij mag ze best douchequote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:27 schreef houdjemond het volgende:
Hoorde ik het toch goedquote:
Dit is al de derde keer of zo dat ze er voor gaan zittenquote:
En nu is het weer eind van de dag, zaterdag zelfsquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is al de derde keer of zo dat ze er voor gaan zitten
De een wil dingen kopen de ander wil wachten of fans die dingen komen brengen/ruilen ideeën hebben
UTO 1 en 2 scheelt een kilometer, Regie is gewoon blijven zittenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:12 schreef spapaars het volgende:
Waar die voormalige gaarkeuken geeft gestaan is te zien
[ afbeelding ]
Jessie gaat nog wel flippen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:38 schreef kkka3 het volgende:
[..]
En nu is het weer eind van de dag, zaterdag zelfs
waar dann?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:27 schreef houdjemond het volgende:
Plm. 250 meter. Brandon kon gisteravond de twins horen gillenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
UTO 1 en 2 scheelt een kilometer, Regie is gewoon blijven zitten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LOL die hoorde ik tot in belgiequote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:41 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Plm. 250 meter. Brandon kon gisteravond de twins horen gillen
Ik denk het welquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:58 schreef An_0_Niem het volgende:
Dat mokkel luistert niet, heel vervelendquote:
Nog meer kilometers aan kabelquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan moet je ook nog via de ringweg om aan die kilometer te komen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet eerst Pannenkoek zeggen.Dan lees ik mijn DM.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
met je knn ik ook niet dmen je ziet niks
wow die is slimquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:45 schreef 5thencounter het volgende:
Christel jengelt over "als de mense kome" Komt Jessie eindelijk met een slimme opmerking… dat ze pas maandag op TV zijn
Tsjaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |