Ik vind ook niks "gewoons" aan Jessiequote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb nu wel genoeg aan romy_figuren gezien
Ik mag toch hopen van niet!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:04 schreef FloJo het volgende:
[..]
mss heeft ze een tweelingzus die snel binnenkomt?
een avocado is een advocaat zorder dquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:05 schreef Kimmetje2014 het volgende:
Een advocado, is dat een Spaanse advocaat? Hey, dat is niet Vegan! 😉🤣😂
er volgt meer.....quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:07 schreef houdjemond het volgende:
Even een moment van dankbaarheid voor de hark van Huub
Die kruiwagen vinden ze ook nog wel al dan niet verroestquote:
jij weer wel hoorquote:
Zit er een gat in zijn rug?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:09 schreef Charmian het volgende:
Nog een irritantje die adriaan...en over 2 weken ziet hij niks meer...ik haat dat rode shirt van john
jessie is nu op streamquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:10 schreef redboyke het volgende:
waarom komen die vrouwen niet in beeld.
moet blijkbaar gefilmd worden dat er flink gebouwd word en van scratch word begonnen.
anders gaat hij hyperventilerenquote:
Waarom niet?quote:
morgen staat er ineens een loods!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:09 schreef PTLe het volgende:
[..]
Die kruiwagen vinden ze ook nog wel al dan niet verroest
ik wacht geduldig op de eerstequote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja zou wat zijn als ze aan de schijt gaat
Ze hebben een filter.quote:
Komt vanzelf aangezien ze ongezuiverd regenwater prima te drinken vondenquote:
of dat wat bringt bij deze smerige waterquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze hebben een filter.Als Jessie die niet kwijt is tenminste.
Dat schijnt te kunnenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Komt vanzelf aangezien ze ongezuiverd regenwater prima te drinken vonden
quote:
makkelijke manier om de tegestanders uit te schakelen tochquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
of dat wat bringt bij deze smerige water
het drinken alle dat selbequote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:15 schreef redboyke het volgende:
[..]
makkelijke manier om de tegestanders uit te schakelen toch
ik denk maar 1...en die ruikt hu al als een stinkende bunzingquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zit er een gat in zijn rug?
Zo nee dan heeft hij meerdere Rode shirts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |