En geen gekwijl op Uto1inwonersquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:08 schreef mevrouwdebok het volgende:
Geen markt , geen loods en geen productverkoop
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En zoals een goed oudhollands spreekwoord al zegt, van een stenen pad kun je niet eten
De twins? Is dat een optie?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:09 schreef Jian het volgende:
Nou Febo, gooi er eens wat leuks in......... nieuwe bewoners, paar wolven ofzo
Een partyknakquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:08 schreef mevrouwdebok het volgende:
Sjon heeft zelf waarschijnlijk een borrelworstje
Denk niet dat 1 van hen het geduld heeft om te gaan zitten vissen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:08 schreef mazaru het volgende:
Gooi toch eens een hengeltje uit. Gebakken vis met pannenkoek!
Zal heel erg van hun resources afhangen hoeveel ze uberhaupt kunnen doen. Momenteel hebben ze geen flikker, het enige wat ze te ruilen hebben is advertentie ruimte op TV in ruil voor gratis spullen. En als het die kant op gaat ben ik net zo snel weer weg als dat ik terug kwam.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
Dat zou dus eigenlijk een ingebouwde module moeten zijn : GEEN kopie van Uto 1
Gaat Adriaan vast huilenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:10 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Denk niet dat 1 van hen het geduld heeft om te gaan zitten vissen.
Nicoline en/of Rienk hadden alláng Zonnegroeten/Zenn/VegenClinics/Bomenknuffelsessies/ gehouden in de vrije natuur.. Entree ¤5 zelf versnaperingen meenemen ( iets méér, voor de Groep ookquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:08 schreef mevrouwdebok het volgende:
Geen markt , geen loods en geen productverkoop
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En zoals een goed oudhollands spreekwoord al zegt, van een stenen pad kun je niet eten
Rondleidingen kosten geen drol en leveren centen opquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:11 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zal heel erg van hun resources afhangen hoeveel ze uberhaupt kunnen doen. Momenteel hebben ze geen flikker, het enige wat ze te ruilen hebben is advertentie ruimte op TV in ruil voor gratis spullen. En als het die kant op gaat ben ik net zo snel weer weg als dat ik terug kwam.
Mja dat is dus net zo'n bullshit. Tis geen fucking attractieparkquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rondleidingen kosten geen drol en leveren centen op
Ik denk niet dat een pad daar veel aan toevoegt.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rondleidingen kosten geen drol en leveren centen op
Echt wel En schuimpies willen op tv komen. Dus dat zou best wel lopenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Mja dat is dus net zo'n bullshit. Tis geen fucking attractiepark
Die Tristan heeft ze gisteren een uur lang voorzien van tips, ideeen en mogelijkheden, maar dat is het ene oor in en het andere uitgegaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:12 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ze moeten er iemand in doen die verstand heeft van survivallen en ze laten inzien dat dat pad niet echt nuttig is op het moment.
Ja ongetwijfeld maar dat is gewoon valsspelenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt wel En schuimpies willen op tv komen. Dus dat zou best wel lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |