Jessie en Brandon.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:42 schreef Injetta het volgende:
Wie worden binnen 2 weken een stelletje volgens Adriaan.
wiequote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:42 schreef DKUp het volgende:
Adriaan: Volgens mij zijn ze binnen twee weken een stelletje. Wedden!?
Maaik: Ja!
Dit is een mooie TT.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
van het pad en de stenen zijn geen geintje .
Ik dacht zelf meer aan Ivan .....quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja gooi Bats er maar in voor een beetje fun
bassie en adriaan!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja gooi Bats er maar in voor een beetje fun
Dat dusquote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Brandon is normaal en niet zo dominant aanwezig.........
Jaquote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:43 schreef Injetta het volgende:
Die Jessie is toch veel te dom voor Brandon?
Victoria zou wel leuk zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:44 schreef DKUp het volgende:
Er komen vast wel irritante oud-Utopianen....
quote:
Ze gaan toch niet serieus een pad maken als je ze letterlijk niets hebbenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:46 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ze zeggen dat het morgen de hele dag regent, maar ze verbeteren niets aan hun tentAlleen maar stenen sjouwen voor dat pad wat eigenlijk helemaal niet nodig is.
Heb je geen streams?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:47 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ze gaan toch niet serieus een pad maken als je ze letterlijk niets hebbenZo dom zijn ze toch niet echt?
Ja ik kijk wel mee, maar wanneer hebben ze het over een pad gehad danquote:
Schijnbaar wel dus 😁quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:47 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ze gaan toch niet serieus een pad maken als je ze letterlijk niets hebbenZo dom zijn ze toch niet echt?
yup, ze ze sjouwenquote:
Ze zijn de hele ochtend al bezig.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:48 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja ik kijk wel mee, maar wanneer hebben ze het over een pad gehad dan
Die John schijnt het hele plan voor Utopia 2 in zijn hoofd te hebben zitten.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:48 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja ik kijk wel mee, maar wanneer hebben ze het over een pad gehad dan
Ze gaan douchen in bikini/zwembroekquote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:51 schreef Prulke het volgende:
Niemand die ook een soort van cabine maakt om de douche heen
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom trouwens,leuk dat jullie mee posten hier.
Echt?quote:Je maximale kijktijd is verstreken.
En een rotonde.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:52 schreef Bumfuzzle het volgende:
Een pad is natuurlijk wel prio #1. Begrijp dat dan.
Even opnieuw inloggen.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom trouwens,leuk dat jullie mee posten hier.
Dan zakken Broodje Noord en Jumbo niet weg met hun wagens.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:53 schreef TigerXtrm het volgende:
Oh god ze zijn echt met een pad bezig...
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:52 schreef Bumfuzzle het volgende:
Een pad is natuurlijk wel prio #1. Begrijp dat dan.
Hornbach niet vergeten.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:54 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dan zakken Broodje Noord en Jumbo niet weg met hun wagens.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:54 schreef FloJo het volgende:
[..]tuurlijk!!! jij snapt het. ik doe het zelf ook. als me douche kapot is ga ik eerst me tuin harken... logisch toch?!
En zorgen dat je kan bellen (helft beltegoed lijkt al op).. een bankrekening hebt zodat je ook dingen kunt kopen die straks nodig zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:54 schreef FloJo het volgende:
[..]tuurlijk!!! jij snapt het. ik doe het zelf ook. als me douche kapot is ga ik eerst me tuin harken... logisch toch?!
logische toch! zou idereen moeten doen..quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:56 schreef Prulke het volgende:
[..]
En zorgen dat je kan bellen (helft beltegoed lijkt al op).. een bankrekening hebt zodat je ook dingen kunt kopen die straks nodig zijn.
Nee, we gaan eerst een pad aanleggen
Mike en Christien hebben ook chemie. Ze zoeken elkaar op en gaan elkaar uit de weg...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:42 schreef DKUp het volgende:
Adriaan: Volgens mij zijn ze binnen twee weken een stelletje. Wedden!?
Maaik: Ja!
Dan zie ik het somber voor je in. 9 juni is de eerste uitmelkerij en geldverdienerij al gepland. Ze komen er niet op om iets te maken met de spullen die ze hebben. Ze willen asap geld hebben om eten te kopen en middelen en hulp om te gaan bouwen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:53 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]![]()
Ik keek in het begin ook uto1 maar haakte af toen alles om geld verdienen ging draaien.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:57 schreef Jian het volgende:
Ik vind "Eigen huis en tuin" toch leuker geloof ik
Ik woon 1 hoog,wat moet ik met een pad?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:57 schreef FloJo het volgende:
[..]
logische toch! zou idereen moeten doen..
Nee hoor. Een opvreter erbij kunnen ze nu niet gebruiken.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:48 schreef Jian het volgende:
Spannend, zo'n stelletje tuingravers .....![]()
Missen we Rienk al?
Ah, daar is het addertje. Wat gaan de doen dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:58 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dan zie ik het somber voor je in. 9 juni is de eerste uitmelkerij en geldverdienerij al gepland. Ze komen er niet op om iets te maken met de spullen die ze hebben. Ze willen asap geld hebben om eten te kopen en middelen en hulp om te gaan bouwen.
gewoon gaan harken!!! het werkt echt!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik woon 1 hoog,wat moet ik met een pad?
quote:
Zo snel mogelijk een snelweg aanleggen voor de horde schuimpjes die staan te trappelen van ongeduld om geld weg te gooien.. berijdbaar maken voor rolstoelen, kindvriendelijke blauwalgvijver, gendergescheiden poepen plas ruimten….. druk druk drukquote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:57 schreef Jian het volgende:
Ik vind "Eigen huis en tuin" toch leuker geloof ik
Hij heeft ook gezegd dat hij een schrift heeft waar alles al in staatquote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:51 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die John schijnt het hele plan voor Utopia 2 in zijn hoofd te hebben zitten.
Een oprijlaan, een centraal iets voor de natte groep en allemaal aparte huisjes voor de bewoners.
Heb ik al op, dank jequote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:00 schreef mazaru het volgende:
Wil je een pannenkoek?
Wil je een pannenkoek?
Wil je een pannenkoek?
Wil je een pannenkoek?
Wil je een pannenkoek?
Wil je een pannenkoek?
Wil je een pannenkoek?
Wil je een pannenkoek?
Wil je een pannenkoek?
Als je er een over heb …..? graag ...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:00 schreef mazaru het volgende:
Wil je een pannenkoek?
Wil je een pannenkoek?
Wil je een pannenkoek?
Wil je een pannenkoek?
Wil je een pannenkoek?
Wil je een pannenkoek?
Wil je een pannenkoek?
Wil je een pannenkoek?
Wil je een pannenkoek?
Het stevent recht op een exacte copie van 1 aan, wat een fantasie weerquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk een snelweg aanleggen voor de horde schuimpjes die staan te trappelen van ongeduld om geld weg te gooien.. berijdbaar maken voor rolstoelen, kindvriendelijke blauwalgvijver, gendergescheiden poepen plas ruimten….. druk druk druk
Adriaan wil dat juist vermijden.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Het stevent recht op een exacte copie van 1 aan, wat een fantasie weer
Jup, maar MegalomaanSjon wil kort door de bocht.. zonder eten en zorgen voor directe noodvoorzieningen, van het padje áf dusquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Het stevent recht op een exacte copie van 1 aan, wat een fantasie weer
van het padje af? hij legt hem zelf aan!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, maar MegalomaanSjon wil kort door de bocht.. zonder eten en zorgen voor directe noodvoorzieningen, van het padje áf dus
Mag ik eentje met spek en kaas?quote:
Waarom??quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:05 schreef PTLe het volgende:
Het word tijd dat er iemand de poort binnen loopt met een paar centen en water .
Dat zei Mike of Brandon volgens mij ook, maar vervolgens werken ze wel hard mee aan het toegangspad en het marktplein.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Adriaan wil dat juist vermijden.
Dat kan toch niet! Je kan er wel 1 met rijstkorrels krijgenquote:
En zoals een goed oudhollands spreekwoord al zegt, van een stenen pad kun je niet etenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:05 schreef FloJo het volgende:
[..]
van het padje af? hij legt hem zelf aan!
Of bel Wim .quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:07 schreef Prulke het volgende:
Snap ook niet waarom het zo netjes moet. Knal er gewoon een paadje neer, je kunt het altijd mooi maken als alle voorzieningen fatsoenlijk gemaakt zijn en werken.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En zoals een goed oudhollands spreekwoord al zegt, van een stenen pad kun je niet eten
Vooruit maar dan.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kan toch niet! Je kan er wel 1 met rijstkorrels krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |