quote:
Zo snel mogelijk een snelweg aanleggen voor de horde schuimpjes die staan te trappelen van ongeduld om geld weg te gooien.. berijdbaar maken voor rolstoelen, kindvriendelijke blauwalgvijver, gendergescheiden poepen plas ruimten….. druk druk drukquote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:57 schreef Jian het volgende:
Ik vind "Eigen huis en tuin" toch leuker geloof ik
Hij heeft ook gezegd dat hij een schrift heeft waar alles al in staatquote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:51 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die John schijnt het hele plan voor Utopia 2 in zijn hoofd te hebben zitten.
Een oprijlaan, een centraal iets voor de natte groep en allemaal aparte huisjes voor de bewoners.
Heb ik al op, dank jequote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:00 schreef mazaru het volgende:
Wil je een pannenkoek?
Wil je een pannenkoek?
Wil je een pannenkoek?
Wil je een pannenkoek?
Wil je een pannenkoek?
Wil je een pannenkoek?
Wil je een pannenkoek?
Wil je een pannenkoek?
Wil je een pannenkoek?
Als je er een over heb …..? graag ...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:00 schreef mazaru het volgende:
Wil je een pannenkoek?
Wil je een pannenkoek?
Wil je een pannenkoek?
Wil je een pannenkoek?
Wil je een pannenkoek?
Wil je een pannenkoek?
Wil je een pannenkoek?
Wil je een pannenkoek?
Wil je een pannenkoek?
Het stevent recht op een exacte copie van 1 aan, wat een fantasie weerquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk een snelweg aanleggen voor de horde schuimpjes die staan te trappelen van ongeduld om geld weg te gooien.. berijdbaar maken voor rolstoelen, kindvriendelijke blauwalgvijver, gendergescheiden poepen plas ruimten….. druk druk druk
Adriaan wil dat juist vermijden.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Het stevent recht op een exacte copie van 1 aan, wat een fantasie weer
Jup, maar MegalomaanSjon wil kort door de bocht.. zonder eten en zorgen voor directe noodvoorzieningen, van het padje áf dusquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Het stevent recht op een exacte copie van 1 aan, wat een fantasie weer
van het padje af? hij legt hem zelf aan!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, maar MegalomaanSjon wil kort door de bocht.. zonder eten en zorgen voor directe noodvoorzieningen, van het padje áf dus
Mag ik eentje met spek en kaas?quote:
Waarom??quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:05 schreef PTLe het volgende:
Het word tijd dat er iemand de poort binnen loopt met een paar centen en water .
Dat zei Mike of Brandon volgens mij ook, maar vervolgens werken ze wel hard mee aan het toegangspad en het marktplein.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Adriaan wil dat juist vermijden.
Dat kan toch niet! Je kan er wel 1 met rijstkorrels krijgenquote:
En zoals een goed oudhollands spreekwoord al zegt, van een stenen pad kun je niet etenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:05 schreef FloJo het volgende:
[..]
van het padje af? hij legt hem zelf aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |