En geen gekwijl op Uto1inwonersquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:08 schreef mevrouwdebok het volgende:
Geen markt , geen loods en geen productverkoop
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En zoals een goed oudhollands spreekwoord al zegt, van een stenen pad kun je niet eten
De twins? Is dat een optie?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:09 schreef Jian het volgende:
Nou Febo, gooi er eens wat leuks in......... nieuwe bewoners, paar wolven ofzo
Een partyknakquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:08 schreef mevrouwdebok het volgende:
Sjon heeft zelf waarschijnlijk een borrelworstje
Denk niet dat 1 van hen het geduld heeft om te gaan zitten vissen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:08 schreef mazaru het volgende:
Gooi toch eens een hengeltje uit. Gebakken vis met pannenkoek!
Zal heel erg van hun resources afhangen hoeveel ze uberhaupt kunnen doen. Momenteel hebben ze geen flikker, het enige wat ze te ruilen hebben is advertentie ruimte op TV in ruil voor gratis spullen. En als het die kant op gaat ben ik net zo snel weer weg als dat ik terug kwam.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
Dat zou dus eigenlijk een ingebouwde module moeten zijn : GEEN kopie van Uto 1
Gaat Adriaan vast huilenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:10 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Denk niet dat 1 van hen het geduld heeft om te gaan zitten vissen.
Nicoline en/of Rienk hadden alláng Zonnegroeten/Zenn/VegenClinics/Bomenknuffelsessies/ gehouden in de vrije natuur.. Entree ¤5 zelf versnaperingen meenemen ( iets méér, voor de Groep ookquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:08 schreef mevrouwdebok het volgende:
Geen markt , geen loods en geen productverkoop
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En zoals een goed oudhollands spreekwoord al zegt, van een stenen pad kun je niet eten
Rondleidingen kosten geen drol en leveren centen opquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:11 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zal heel erg van hun resources afhangen hoeveel ze uberhaupt kunnen doen. Momenteel hebben ze geen flikker, het enige wat ze te ruilen hebben is advertentie ruimte op TV in ruil voor gratis spullen. En als het die kant op gaat ben ik net zo snel weer weg als dat ik terug kwam.
Mja dat is dus net zo'n bullshit. Tis geen fucking attractieparkquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rondleidingen kosten geen drol en leveren centen op
Ik denk niet dat een pad daar veel aan toevoegt.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rondleidingen kosten geen drol en leveren centen op
Echt wel En schuimpies willen op tv komen. Dus dat zou best wel lopenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Mja dat is dus net zo'n bullshit. Tis geen fucking attractiepark
Die Tristan heeft ze gisteren een uur lang voorzien van tips, ideeen en mogelijkheden, maar dat is het ene oor in en het andere uitgegaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:12 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ze moeten er iemand in doen die verstand heeft van survivallen en ze laten inzien dat dat pad niet echt nuttig is op het moment.
Ja ongetwijfeld maar dat is gewoon valsspelenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt wel En schuimpies willen op tv komen. Dus dat zou best wel lopen
Bezoekers mee laten helpen. Ik weet zeker dat ze dat leuk zouden vindenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:14 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een pad daar veel aan toevoegt.
Ik denk dat het gewoon een Febo opdracht is met een doel waar we pas over een paar weken achter komen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:12 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ze moeten er iemand in doen die verstand heeft van survivallen en ze laten inzien dat dat pad niet echt nuttig is op het moment.
Freshfruitquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Met dank aan FreshFruit72 ...![]()
[ afbeelding ]
Bezoek aan het hek voor Jessie ?
x6kvz15
link please?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x6kvz15
Echt een kijktip voor degene die het gemist hebben.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x6kvz15
Pffff, Dan zijn ze dom. maar dat zullen ze wel merken als het een hele dag regent, hun spullen zeiknat en met een mooi pad voor de deur.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:15 schreef Injetta het volgende:
[..]
Die Tristan heeft ze gisteren een uur lang voorzien van tips, ideeen en mogelijkheden, maar dat is het ene oor in en het andere uitgegaan.
Spannendquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:15 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon een Febo opdracht is met een doel waar we pas over een paar weken achter komen.
Het worden vanzelf camouflageshirtsquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:16 schreef Injetta het volgende:
Echt handig die witte t-shirts in deze situatie.![]()
![]()
Dat stamt af van de Gouden Kooi. Febo is een patatzaakquote:
pannenkoekquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:19 schreef mario390 het volgende:
man man hebben ze nog altijd niks gegeten?
Dat valt nog te bezienquote:
ik heb sommigen al pannekoeken zien eten.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:19 schreef mario390 het volgende:
man man hebben ze nog altijd niks gegeten?
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:19 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien
Jessie is weer iets aan het zoeken
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:21 schreef JediMasterLucia het volgende:
maaltijd idee: vang insecten en bak ze en eet ze op
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:21 schreef kkka3 het volgende:
Volgens Adriaantje eten "we" 3 kilo insecten op per persoon in ons leven![]()
Hatsiekidee
de tafel stond volquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom was het weer op de vloer gelegen?
Denk dat er zat insecten in dat bos zittenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]nou dan moet ik wel een pond hebben
geen idee. er zaten dingetjes in haar pannekoek met pindakaas (mss nootjes?)quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom was het weer op de vloer gelegen?
Werk ze DGKquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb het voorlopig wel even gezien, eerst een paar uur werken nu .....
Werk ze en bedankt.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb het voorlopig wel even gezien, eerst een paar uur werken nu .....
john wil naar huisquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:26 schreef Injetta het volgende:
John heeft op documentaires gezien dat ze in landen als China, Thailand markten vol eten hebben en restaurantjes volop.
Hij heeft de verkeerde docu's gezien.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:26 schreef Injetta het volgende:
John heeft op documentaires gezien dat ze in landen als China, Thailand markten vol eten hebben en restaurantjes volop.
Korte uitleg, stamt uit DGK.. waar soms deelnemers lang weg waren en Huub dan steevast zei, die is even een kroketje eten Achter...quote:
Die hippie vind ik geniaal.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:28 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij heeft de verkeerde docu's gezien.
Op National G hebben ze die overleveraars, prachtig.
Zet er maar gelijk 10 neer, wat een fucking idioot zegquote:
Die heb ik al een paar keer gehad , bah wat een nare man , die moet er uit !quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Het een spreekt het ander niet tegen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:29 schreef Injetta het volgende:
John maakt het niet uit waar hij zit om te schijten, vanmorgen liep hij nog te verkondigen dat hij nog niets heeft ‘kunnen’ doen.
Dank u.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Korte uitleg, stamt uit DGK.. waar soms deelnemers lang weg waren en Huub dan steevast zei, die is even een kroketje eten Achter...
straks hebben ze helemaal niksquote:
Ze gaan er gewoon vanuit dat er vanzelf meer eten komtquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:31 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
straks hebben ze helemaal niksdat word hongerlijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |