Tuukquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:59 schreef Gooddeal het volgende:
Echte s.c-ers zijn wel blij met de winst van Ivan toch?
Ik gunde het helemaal niemand die daar nog zatquote:
Oh jéé prachtig dat nummer is topquote:
Ja en nee. Ivan Bas hadden er niet meer moeten zijn. Dan had Romy een kans gemaaktquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:59 schreef Gooddeal het volgende:
Ik had liever Romy erin gehad dan die twins, en idd Ivan en Bas.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en nee. Ivan Bas hadden er niet meer moeten zijn. Dan had Romy een kans gemaakt
en een ja knikkende billy " ik wist het, ik voelde het"quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik had liever Romy erin gehad dan die twins, en idd Ivan en Bas.
Bas en Ivan kwamen er zomaar weer. Dat is raarquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:14 schreef Gooddeal het volgende:
Ik ben meer dan tevreden met Ivan als winnaar. Terecht.
Ik denk dat het wel echt was ondanks zijn pakquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:16 schreef chufi het volgende:
Is die notaris wel een echte of was dat een TV-notaris?
Een echte natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:16 schreef chufi het volgende:
Is die notaris wel een echte of was dat een TV-notaris?
Twijfel je er aan? Niet alles is showquote:
Nee dit zal wel kloppen. Maar raar is het wel allemaal. Ivan 2 x laten winnen, wat heeft t voor nutquote:
Groen was beterquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij had ook speciaal zo'n typerend geel pak aan afgelopen maandag..
De meerderheid heeft gekozenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nee dit zal wel kloppen. Maar raar is het wel allemaal. Ivan 2 x laten winnen, wat heeft t voor nut
Ik weet niet hoor maar volgens mij hebben meerdere mensen sms gestuurd naar Beauquote:
Yaksa waarschijnlijk... Rowan zal dr studiebeurs dr vakantiegeld er wel door gejast hebben ...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar volgens mij hebben meerdere mensen sms gestuurd naar Beau
Best triest eigenlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar volgens mij hebben meerdere mensen sms gestuurd naar Beau
Ik maakte een grapjequote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Yaksa waarschijnlijk... Rowan zal dr studiebeurs dr vakantiegeld er wel door gejast hebben ...
Duhhhquote:
Even tussen ons, je weet dat Beau er al uit was. Dat sms niet ter spraken wasquote:
Tussen jou en mij. ja dat wist ik al een paar weken...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Even tussen ons, je weet dat Beau er al uit was. Dat sms niet ter spraken was
Wat lul jij nou weerquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:30 schreef 5thencounter het volgende:
Verrék wat een verdomt veel Utopiashit in dit SC... moet dat niet naar
UTO / [COF #6] GVD Bren ga eens live!
en
UTO / Utopia in de media #5
en
UTO / Utopia op TV: bespreek hier de uitzendingen #36
Billy komt terugquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Tussen jou en mij. ja dat wist ik al een paar weken...![]()
Wie gaan er het eerst neuken daar?
Ja en de tweelingquote:
Heb je zelf niets anders voor hier ?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:30 schreef 5thencounter het volgende:
Verrék wat een verdomt veel Utopiashit in dit SC... moet dat niet naar
UTO / [COF #6] GVD Bren ga eens live!
en
UTO / Utopia in de media #5
en
UTO / Utopia op TV: bespreek hier de uitzendingen #36
Ze pijpt todat ze water hebbenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:35 schreef redboyke het volgende:
[..]
als billy nu direct in utopia 2 zou zitten kunnen ze het direct cancelen.
Dat is nu de SC.. Want nu zijn we livequote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope. nou ja deze nog
UTO / Ouwehoer hier over UTO2. Deel 2?
Gadverdamme zo ver ga ik nietquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:37 schreef redboyke het volgende:
[..]
die is zo nat dat ze zelf voor water zorgt.
Wel door dat filter AUBquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:37 schreef redboyke het volgende:
[..]
die is zo nat dat ze zelf voor water zorgt.
Ik heb nog niet veel zin in 2 tot nu toequote:
Nee toch. Ik ben nog bij de slagroompatronenquote:
Utopiaquote:
Het einde van 1 was ook al baggerquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog niet veel zin in 2 tot nu toe
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee toch. Ik ben nog bij de slagroompatronen
Zien er best verdacht uitquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee toch. Ik ben nog bij de slagroompatronen
Met een puppy kan je het blijkbaar nog ver schoppen iigquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:59 schreef Gooddeal het volgende:
Hoe oud was zn dinnie ook al weer?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Met een puppy kan je het blijkbaar nog ver schoppen iig
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Zien er best verdacht uit
[ afbeelding ]
Wel akelig stil hier, Het heeft geen goed gedaan.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben blij dat dit nu duidelijk is..
Ik zie dat spul hier ook wel eens liggen. Is dat nou lachgas?quote:
Het is wel lachen als je ziet hoe de kids eruit zien als ze ermee klaar zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zie dat spul hier ook wel eens liggen. Is dat nou lachgas?
Patronenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zie dat spul hier ook wel eens liggen. Is dat nou lachgas?
We hebben een paspoortquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, hallo ... wat moet dat hier? Hebben jullie wel kaartjes gekocht voor de SC?
Ja even vragen. Ik denk dat het wel rustig blijftquote:
Ik ben gewoon gezellig. Voel je vereerd!quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gezellig. Voel je vereerd!
Het is een gebbetje Mazaru, SC is voor iedereenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gezellig. Voel je vereerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |