Tuukquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:59 schreef Gooddeal het volgende:
Echte s.c-ers zijn wel blij met de winst van Ivan toch?
Ik gunde het helemaal niemand die daar nog zatquote:
Oh jéé prachtig dat nummer is topquote:
Ja en nee. Ivan Bas hadden er niet meer moeten zijn. Dan had Romy een kans gemaaktquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:59 schreef Gooddeal het volgende:
Ik had liever Romy erin gehad dan die twins, en idd Ivan en Bas.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en nee. Ivan Bas hadden er niet meer moeten zijn. Dan had Romy een kans gemaakt
en een ja knikkende billy " ik wist het, ik voelde het"quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik had liever Romy erin gehad dan die twins, en idd Ivan en Bas.
Bas en Ivan kwamen er zomaar weer. Dat is raarquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:14 schreef Gooddeal het volgende:
Ik ben meer dan tevreden met Ivan als winnaar. Terecht.
Ik denk dat het wel echt was ondanks zijn pakquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:16 schreef chufi het volgende:
Is die notaris wel een echte of was dat een TV-notaris?
Een echte natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:16 schreef chufi het volgende:
Is die notaris wel een echte of was dat een TV-notaris?
Twijfel je er aan? Niet alles is showquote:
Nee dit zal wel kloppen. Maar raar is het wel allemaal. Ivan 2 x laten winnen, wat heeft t voor nutquote:
Groen was beterquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij had ook speciaal zo'n typerend geel pak aan afgelopen maandag..
De meerderheid heeft gekozenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nee dit zal wel kloppen. Maar raar is het wel allemaal. Ivan 2 x laten winnen, wat heeft t voor nut
Ik weet niet hoor maar volgens mij hebben meerdere mensen sms gestuurd naar Beauquote:
Yaksa waarschijnlijk... Rowan zal dr studiebeurs dr vakantiegeld er wel door gejast hebben ...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar volgens mij hebben meerdere mensen sms gestuurd naar Beau
Best triest eigenlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar volgens mij hebben meerdere mensen sms gestuurd naar Beau
Ik maakte een grapjequote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Yaksa waarschijnlijk... Rowan zal dr studiebeurs dr vakantiegeld er wel door gejast hebben ...
Duhhhquote:
Even tussen ons, je weet dat Beau er al uit was. Dat sms niet ter spraken wasquote:
Tussen jou en mij. ja dat wist ik al een paar weken...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Even tussen ons, je weet dat Beau er al uit was. Dat sms niet ter spraken was
Wat lul jij nou weerquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:30 schreef 5thencounter het volgende:
Verrék wat een verdomt veel Utopiashit in dit SC... moet dat niet naar
UTO / [COF #6] GVD Bren ga eens live!
en
UTO / Utopia in de media #5
en
UTO / Utopia op TV: bespreek hier de uitzendingen #36
Billy komt terugquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Tussen jou en mij. ja dat wist ik al een paar weken...![]()
Wie gaan er het eerst neuken daar?
Ja en de tweelingquote:
Heb je zelf niets anders voor hier ?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:30 schreef 5thencounter het volgende:
Verrék wat een verdomt veel Utopiashit in dit SC... moet dat niet naar
UTO / [COF #6] GVD Bren ga eens live!
en
UTO / Utopia in de media #5
en
UTO / Utopia op TV: bespreek hier de uitzendingen #36
Ze pijpt todat ze water hebbenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:35 schreef redboyke het volgende:
[..]
als billy nu direct in utopia 2 zou zitten kunnen ze het direct cancelen.
Dat is nu de SC.. Want nu zijn we livequote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope. nou ja deze nog
UTO / Ouwehoer hier over UTO2. Deel 2?
Gadverdamme zo ver ga ik nietquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:37 schreef redboyke het volgende:
[..]
die is zo nat dat ze zelf voor water zorgt.
Wel door dat filter AUBquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:37 schreef redboyke het volgende:
[..]
die is zo nat dat ze zelf voor water zorgt.
Ik heb nog niet veel zin in 2 tot nu toequote:
Nee toch. Ik ben nog bij de slagroompatronenquote:
Utopiaquote:
Het einde van 1 was ook al baggerquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog niet veel zin in 2 tot nu toe
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee toch. Ik ben nog bij de slagroompatronen
Zien er best verdacht uitquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee toch. Ik ben nog bij de slagroompatronen
Met een puppy kan je het blijkbaar nog ver schoppen iigquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:59 schreef Gooddeal het volgende:
Hoe oud was zn dinnie ook al weer?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Met een puppy kan je het blijkbaar nog ver schoppen iig
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Zien er best verdacht uit
[ afbeelding ]
Wel akelig stil hier, Het heeft geen goed gedaan.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben blij dat dit nu duidelijk is..
Ik zie dat spul hier ook wel eens liggen. Is dat nou lachgas?quote:
Het is wel lachen als je ziet hoe de kids eruit zien als ze ermee klaar zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zie dat spul hier ook wel eens liggen. Is dat nou lachgas?
Patronenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zie dat spul hier ook wel eens liggen. Is dat nou lachgas?
We hebben een paspoortquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, hallo ... wat moet dat hier? Hebben jullie wel kaartjes gekocht voor de SC?
Ja even vragen. Ik denk dat het wel rustig blijftquote:
Ik ben gewoon gezellig. Voel je vereerd!quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gezellig. Voel je vereerd!
Het is een gebbetje Mazaru, SC is voor iedereenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gezellig. Voel je vereerd!
U mag mijn voeten wassen. Ik riek zequote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Zal ik uw schoenen dan maar poetsen?
Likken Scrutquote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Zal ik uw schoenen dan maar poetsen?
Weet ik welquote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een gebbetje Mazaru, SC is voor iedereen
Die heb ik weggefikkerdquote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zal een eer voor me zijn.
[..]
Ga jij eens lekker in je badje zitten.
Nee op straatquote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toch wel netjes in de container, hè?
Kennelijk hadden de beleggers weinig vertrouwen in die topman, als het aandeel als een raket stijgt na het pakken van (hopelijk niet alle) koffers.quote:
Je weet niet wat ik maandag allemaal op straat heb gegooid, ik wist niet dat mijn berging zo groot wasquote:
Verdacht Indische naamquote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Kennelijk hadden de beleggers weinig vertrouwen in die topman, als het aandeel als een raket stijgt na het pakken van (hopelijk niet alle) koffers.
Handhaving leest mee.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Je weet niet wat ik maandag allemaal op straat heb gegooid, ik wist niet dat mijn berging zo groot was
Dat mag gewoon. Jij woont toch ook in Amsterdam.quote:
Nou of het mag weet ik niet, maar ze doen er pas wat aan als iemand het meldt.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat mag gewoon. Jij woont toch ook in Amsterdam.
Dinsdag is grof vuil. Ik had nogal wat, Kreeg ik een buren app dat er nog punaises lagen op de stoep Prima met de bezem eroverheen. Geen punaise te bekennenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat mag gewoon. Jij woont toch ook in Amsterdam.
Dat is per stadsdeel anders, dinsdag grofvuil.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou of het mag weet ik niet, maar ze doen er pas wat aan als iemand het meldt.
Ik heb eigenlijk alleen maar heel fijn vuil.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is per stadsdeel anders, dinsdag grofvuil.
Wat bedoel jequote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat die stalker die gasten aanklaagt? Hoorde er dinsdag over
Ja die.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat die stalker die gasten aanklaagt? Hoorde er dinsdag over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |