Zwart/wit (dacht ik) en natuurlijk de cyper/witquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Was een kleine zwarte. Is dat de orginele UtoPoes?
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:50 schreef houdjemond het volgende:
Aggie, Brandon zei het. Poezenkind was helaas niet in beeld.
En als een kat iets wilt Yaska, gebeurd dat, die lacht om zo'n hekje
Kon niet treffenderquote:
Jawel, liters.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:
hebben ze geen regen opgevangen.. v00r de dorst
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Regenwater moet je ook eerst zuiveren en koken. Zit allerlei troep in.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Word lastig he als ze geen stroom hebben om hem op te ladenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:53 schreef Yaksa het volgende:
Ik snap ook niet dat ze niet op dag 1 gelijk een goede telefoon geregeld hebben met een fatsoenlijk abbo.
Veel belangrijker dan bellen met de supermarkt.
Klein zonnepaneeltje?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:55 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Word lastig he als ze geen stroom hebben om hem op te laden
36x in 1 uur zoals Romy ook nietquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
1x plassen in 36 uur is niet gezond
niet echt, drinken ze geen regenwater daar?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
1x plassen in 36 uur is niet gezond
Ja maar hebben ze niet.. en hebben ze al verteld wat voor telefoon ze nu hebben zodat de volgende bewoner een geschikte type mee kan nemenquote:
Ongefilterdquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:57 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
niet echt, drinken ze geen regenwater daar?
Liever goed doorspoelen dan uitdrogen. Ik heb ook zo'n blaasje formaatje pindaquote:
Met een pompje oid. Anders krijg je weer warme bak stilstaand water.quote:
ze hadden het over het eten in het hotel de dag voordat ze utopia ingingenquote:
Logisch, ontpopt zich als een vreselijke blaaskaak die Luchtkastelen ziet.. met 10min beltegoed en een paar honderd euro... dat soort moet je snel dumpenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:01 schreef houdjemond het volgende:
Ze hebben het continue over John. Zal er wel uitvliegen dan.
Kende elkaar dus al?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:02 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ze hadden het over het eten in het hotel de dag voordat ze utopia ingingen
Maar het is wel een harde werker. Wen beetje nutteloos qua wat hij doet maar wel met overgavequote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Logisch, ontpopt zich als een vreselijke blaaskaak die Luchtkastelen zie.. met 10min beltegoed en een paar honderd euro... dat soort moet je snel dumpen
volgens mij wel want ze wisten wie waar zaten in het hotelquote:
Daar hadden ze het gisteren ook al over.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:02 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ze hadden het over het eten in het hotel de dag voordat ze utopia ingingen
And so it begins.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:04 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
volgens mij wel want ze wisten wie waar zaten in het hotel
Laat me raden? De Witte Bergen?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:04 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
volgens mij wel want ze wisten wie waar zaten in het hotel
Wel een paar waarschijnlijk? Neem aan dat jdm ze geen 2 maanden in een hotel laat bivakkeren maar alleen de dag of 2 ervoor?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:06 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dan weten ze dus ook allang wie er nog gaan komen.
Tot alles op is en accus leeg zijn... en dan gaat Sjon kwaad en verongelijkt naar huis boos op al die nixnutten die 'm niet snappenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar het is wel een harde werker. Wen beetje nutteloos qua wat hij doet maar wel met overgave
Wie zegt dat het 2 maanden duurt voordat ze op 15 inwoners zitten.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wel een paar waarschijnlijk? Neem aan dat jdm ze geen 2 maanden in een hotel laat bivakkeren maar alleen de dag of 2 ervoor?
Was een voorbeeldje. Misschien zaten ze er wél met zijn vijftienen. Ik weet net zoveel als jij wat dat betreft.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:11 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Wie zegt dat het 2 maanden duurt voordat ze op 15 inwoners zitten.
Vandaag was het dag 2 en gelijk al een 6e inwoner erbij.
"De jeugd van tegenwoordigquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tot alles op is en accus leeg zijn... en dan gaat Sjon kwaad en verongelijkt naar huis boos op al die nixnutten die 'm niet snappen
kunnen ze de volgende dag weer frisse zin weer de "tuin harken"quote:
6 uur er weer uitquote:
En glad trekken.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:15 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
kunnen ze de volgende dag weer frisse zin weer de "tuin harken"
Snap het ook wel, was meer een constatering. Deze doen tenminste nog ietsquote:
Oh ja, dat ook nogquote:
Doe dan krekelsquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
Weer die verdomde nepvogels, die horen te slapen op dit uur.
Je had er net zo goed in kunnen gaanquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:44 schreef Aggie46 het volgende:
Deze doet zijn/haar naam wel eer aan![]()
[ afbeelding ]
Ja, kijken hoe ik IRL commentaar geef op alles en iedereenquote:
Even je profiel bekeken....vrouw dus. Schaam je niet, hoor. Vind het wel geinig: houdjemond met de meeste stemmen.quote:
Ze zijn nog steeds buiten, of zou je een half zeiltje als binnen willen kwalificeren?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:46 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Even je profiel bekeken....vrouw dus. Schaam je niet, hoor. Vind het wel geinig: houdjemond met de meeste stemmen.
Er snurkt er toch eentje. Die moeten toch slapen als rozen na de hele dag buiten
Heb je gelijk inquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:47 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds buiten, of zou je een half zeiltje als binnen willen kwalificeren?
Ik post altijd in fases, meestal gaat het mis rond serious request of de top2000quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:46 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Even je profiel bekeken....vrouw dus. Schaam je niet, hoor. Vind het wel geinig: houdjemond met de meeste stemmen.
Er snurkt er toch eentje. Die moeten toch slapen als rozen na de hele dag buiten
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik post altijd in fases, meestal gaat het mis rond serious request of de top2000
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Ik schat in dat je dan een snipperdag neemt of zo?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik post altijd in fases, meestal gaat het mis rond serious request of de top2000
Zit helaas al 4 jaar afgekeurd thuis.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:54 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik schat in dat je dan een snipperdag neemt of zo?
Zou dat mogen van het UWVquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zit helaas al 4 jaar afgekeurd thuis.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]straks vinden ze mij te hard werken
U kunt blijkbaar goed met de computer, daar is tegenwoordig veel vraag naarquote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]straks vinden ze mij te hard werken
Ik Fok! mobielquote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:02 schreef Tengano het volgende:
[..]
U kunt blijkbaar goed met de computer, daar is tegenwoordig veel vraag naar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Ik hoor wat u zegt, dat zullen we iig in uw dossier opnemenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik Fok! mobiel
En geen u zeggen want ik ben 28![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:04 schreef Tengano het volgende:
Ik had hem net verkeerd gepost zag ik:je zit in het verkeerde topic, of durf je dat nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Die tel daar zit 25 eurie beltegoed op en als je een abbo neemt gaat niet want dan kan je ombeoerkt bellen en op deze tel zal wel geen dungetje zitten om een foto van je id doir te sturen die zullen wek bij Febo2 ergens in een laatje gestopt zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:53 schreef Yaksa het volgende:
Ik snap ook niet dat ze niet op dag 1 gelijk een goede telefoon geregeld hebben met een fatsoenlijk abbo.
Veel belangrijker dan bellen met de supermarkt.
Ik zit in allebei, maar er gebeurt niet zo veelquote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
je zit in het verkeerde topic, of durf je dat niet
Bedankt alvast voor de genomen tijd en moeitequote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik hoor wat u zegt, dat zullen we iig in uw dossier opnemen
Lijkt me logisch, ze slapen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zit in allebei, maar er gebeurt niet zo veel
Vergeet niet dat ze het geld voor het abonnement cash willen opsturen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die tel daar zit 25 eurie beltegoed op en als je een abbo neemt gaat niet want dan kan je ombeoerkt bellen en op deze tel zal wel geen dungetje zitten om een foto van je id doir te sturen die zullen wek bij Febo2 ergens in een laatje gestopt zijn
Is de vijver opquote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:15 schreef Yaksa het volgende:
Het tekort aan water gaat ze echt nog wel opspelen een dezer dagen.
Zal mij benieuwen hoe ze dat gaan fiksen.
Het is flink afgekoeld en alles is klam, morgen allemaal longpleuris denk ikquote:
en uitdrogings verschijnselenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het is flink afgekoeld en alles is klam, morgen allemaal longpleuris denk ik
Is op de pc bij mij ook onscherp..quote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:31 schreef DKUp het volgende:
Mijn streams zijn trouwens ontzettend onscherp sinds woensdagochtend. Hopelijk fixen ze de beeldkwaliteit in de Utopia 2 app.
Ja, daar keek ik vanmiddag nog op. Ook onscherpquote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:35 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Is op de pc bij mij ook onscherp..
Ook dat.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:31 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
en uitdrogings verschijnselen
lijk mij van niet. Dan is de lol er gauw vanaf.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ook dat.lijkt me niet dat ze ze doodziek laten rondlopen?
Anders konden ze niet recht op staanquote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:38 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ik snap niet waarom ze de balken van de "tent" niet hebben ingekort. Nu slaat de wind/tocht er onder. Het is verre van knus te noemen zo.
[ afbeelding ]
Mikequote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:41 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Welke zweterd slaapt in dit tentje?
[ afbeelding ]
En het moet ook nog een beetje verantwoord blijven lijkt me.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:38 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
lijk mij van niet. Dan is de lol er gauw vanaf.
In dat tentje slaap je wel boven de vochtige grond in die hangmat.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:41 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Welke zweterd slaapt in dit tentje?
[ afbeelding ]
In een zeik natte hangmatquote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:42 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
In dat tentje slaap je wel boven de vochtige grond in die hangmat.
En dan word je kraakdeken ook nog eens afgepaktquote:
Hij heeft geen slaapzak dat word nog geinigquote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En dan word je kraakdeken ook nog eens afgepakt
ik ben er 3 uuren eingeschlafen mar ik les terug ik zie niet dat ze om 22 00 gegeten hebbenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:43 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ze hebben de vijver al leeggegeten. Viskoekjes en kibbeling gebakken,
Lol dan maakt het niet meer uit.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:46 schreef chufi het volgende:
Was dat net een hele lange scheet? En zo ja van wie?
dat vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:46 schreef chufi het volgende:
Ik vermoed Jessie, ze is een fan van Romy.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:46 schreef chufi het volgende:
Ik dacht dus van wel? Maar volgens mij slaapt hij prima.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:45 schreef Inca het volgende:
[..]
Hij heeft geen slaapzak dat word nog geinig
Ze hebben patat besteldquote:
niks gehoord nuquote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:46 schreef chufi het volgende:
20:10quote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer ? ik heb om 20 00 nog gekijkt
Je moet ook klikken op livestream terugkijken.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb ik nu van 20 - 23 00 terug gelezen daar hebben ze niet gegeten
We zaten in het finale topic.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:57 schreef mario390 het volgende:
het werd toch jemand in de cos geschreven hebben dat ze eten maar ik zie niks
20:10 is er een koerier geweest die heeft 6 patat met bezorgdquote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:57 schreef mario390 het volgende:
het werd toch jemand in de cos geschreven hebben dat ze eten maar ik zie niks
Niemand was aan het cappen, bijna iedereen zat in de COFquote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb ik nu van 20 - 23 00 terug gelezen daar hebben ze niet gegeten
Ivanquote:Op zaterdag 2 juni 2018 01:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb alles gemist maar dat ivan winnt is zo vorstellbar
Met al je kleren aan jezelf oprollen in je slaapzak en proberen warm te worden denk ik?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 01:40 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hoe kun je daar slapen? Het tocht er als de ziekte...
[ afbeelding ]
nee hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2018 01:45 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
misselijke opmerking!
Je weet beter maar gunde het een ander denk ik
Ze hebben gelukkig nog 10 minuten beltegoed om dokter Roodbroek te bellen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 01:40 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hoe kun je daar slapen? Het tocht er als de ziekte...
[ afbeelding ]
Roodbroek? rote hose? haha dokter rote gezicht klingt ook mooiquote:Op zaterdag 2 juni 2018 01:46 schreef MirrorArtist het volgende:
[..]
Ze hebben gelukkig nog 10 minuten beltegoed om dokter Roodbroek te bellen.
Dat lukt niet iedereen. Je ligt nog eens op de grond.Er is daar iemand al drie uur onrustig aan het draaien..Die staat morgen gebroken op.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 01:42 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Met al je kleren aan jezelf oprollen in je slaapzak en proberen warm te worden denk ik?
yep hij draaid en draaidquote:Op zaterdag 2 juni 2018 01:48 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Dat lukt niet iedereen. Je ligt nog eens op de grond.Er is daar iemand al drie uur onrustig aan het draaien..Die staat morgen gebroken op.
[ afbeelding ]
Volgens mij noemen ze die huisarts van Utopia zo. Hij liep altijd in een rode broek.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 01:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
Roodbroek? rote hose? haha dokter rote gezicht klingt ook mooi
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 01:49 schreef MirrorArtist het volgende:
[..]
Volgens mij noemen ze die huisarts van Utopia zo. Hij liep altijd in een rode broek.
Gmquote:Op zaterdag 2 juni 2018 05:55 schreef mario390 het volgende:
en jong is ook wakker ik heb de naam vergeten
Krulleb ol is Adriaan, petje is Mikequote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:07 schreef Eviljane het volgende:
Krullebol, petje en Christel zijn wakker
Staan wat te keuvelen rond het kampvuur.
Dag 3 van zagen, overleggen zoeken vuurtje aahouden, en zien aan eten te komenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:08 schreef Eviljane het volgende:
Ze verwachten een vrouwmensch als volgende bewoner. Spannend dit hoor!
Een meerderheid vrouwen zorgt wel doorgaans voor ellende.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:08 schreef Eviljane het volgende:
Ze verwachten een vrouwmensch als volgende bewoner. Spannend dit hoor!
zijn bij jou de 4 kleine beelden ook niet verandert vanaf gisteren?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Een meerderheid vrouwen zorgt wel doorgaans voor ellende.![]()
Gmquote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Misschien was 1 onderkomen en 250 euro beter geweest.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dag 3 van zagen, overleggen zoeken vuurtje aahouden, en zien aan eten te komen
En, wat gaan we doen om geld te verdienen
Die John w il zo snel mogelijk geld verdienen, door middel van een markt, wil ¤100 voor een kraampje gaan vragen, want he joh het is wel Utopia
Morguh, vooralsnog wel.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:21 schreef notturna het volgende:
[..]
Gm![]()
Vooralsnog zijn de dames in de minderheid.
Ik had dit de laatste bewoners van Uto1 zo gegunt.quote:
Ze kunnen niet echt een kant op. Maar echt zelf iets opbouwen is wel mooier voor de streamers.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Misschien was 1 onderkomen en 250 euro beter geweest.
Ze hebben ook niet een echte ruilhandel daar.
Hier wel veranderd, heb de kleine beelden wat nu op de grote te zien isquote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn bij jou de 4 kleine beelden ook niet verandert vanaf gisteren?
mijn vraag was zijn de 4 kleine beelden bij jou ook niet verandert vanaf gisterenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kunnen niet echt een kant op. Maar echt zelf iets opbouwen is wel mooier voor de streamers.
Maar inderdaad ze komen ze niet veel verder. nog 10 min beltegoed, daar komen ze ook niet ver mee.
Er zal vast wel een soort van reddingsactie komen, om het spul op de rails te krijgen. Anders is het snel afgelopen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kunnen niet echt een kant op. Maar echt zelf iets opbouwen is wel mooier voor de streamers.
Maar inderdaad ze komen ze niet veel verder. nog 10 min beltegoed, daar komen ze ook niet ver mee.
oke,komischquote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier wel veranderd, heb de kleine beelden wat nu op de grote te zien is
SLapen is niet lekker in Utopia, draaien en draaien zegt John
De inwoners drinken koffie gedronken van regenwater.
Klopt, er had iets moeten zijn. Vruchtbare grond, ruilmarkt of iets.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik had dan ook gevraagd om alleen maar mannen...maar luisteren ze naar mijquote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Lol, jij snapt mij.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik had dan ook gevraagd om alleen maar mannen...maar luisteren ze naar mij
Ze zijn van het ene uiterste naar het andere gegaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:27 schreef Punkman het volgende:
[..]
Klopt, er had iets moeten zijn. Vruchtbare grond, ruilmarkt of iets.
In Uto USA hadden ze nog de mogelijkheid om een hert te schieten.
Ook niet wenselijk, want daar geplaatst, maar dan heb je iets.
Het klinkt wreed wat je zegt, maar in werkelijkheid gebeurd dit elke dag in een slachthuis.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn van het ene uiterste naar het andere gegaan.
Ze kunnen een speer maken en de vogels uit de lucht schieten, en als ze geluk hebben een konijntje dus een konijnenvalletje maken, zal Adriaan het wel niet mee eens zijn. Maar goed je moet toch wat als je niets hebt. Eten moeten we allemaal.
echt joh, ik ben die wijven na U1 zo zat...geklaag gezeik en vooral gegilquote:
ik zag die adriaan gisteren al dapper rondlopen met zn eetbare plantenboekjequote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kunnen een speer maken en de vogels uit de lucht schieten, en als ze geluk hebben een konijntje dus een konijnenvalletje maken, zal Adriaan het wel niet mee eens zijn. Maar goed je moet toch wat als je niets hebt. Eten moeten we allemaal.
Backstabbing, roddelen, smerige spelletjes. Bas had eigenlijk ook een k*t moeten hebben.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
echt joh, ik ben die wijven na U1 zo zat...geklaag gezeik en vooral gegil
Ze hebben allemaal wel iets van eten bij zich...rijst, bonen, proteinerepen etcquote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook Nottuma, Net zoals gisteren dat iemand gewoon water komt brengen, zo zullen er wel meer gaan komen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:26 schreef notturna het volgende:
[..]
Er zal vast wel een soort van reddingsactie komen, om het spul op de rails te krijgen. Anders is het snel afgelopen.
Ja, en als ze willen overleven zullen ze iets moeten, er zijn volgens mij ook niet echt gewassen waar ze van kunnen leven.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:33 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het klinkt wreed wat je zegt, maar in werkelijkheid gebeurd dit elke dag in een slachthuis.
klopt, ik zei het gisteren nog ergensquote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Backstabbing, roddelen, smerige spelletjes. Bas had eigenlijk ook een k*t moeten hebben.
Een bramenstruik, uitgebloed.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en als ze willen overleven zullen ze iets moeten, er zijn volgens mij ook niet echt gewassen waar ze van kunnen leven.
Ja, hij wilde een salade gaan maken vandaag van eetbare planten, ik zou me er niet aan wagenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zag die adriaan gisteren al dapper rondlopen met zn eetbare plantenboekje
ze hadden toch ook zaden bij zich?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en als ze willen overleven zullen ze iets moeten, er zijn volgens mij ook niet echt gewassen waar ze van kunnen leven.
Ja maar eerlijk, op een gegeven moment ga je toch naar een goede maaltijd verlangen, rijst met bonen ben je zo zatquote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal wel iets van eten bij zich...rijst, bonen, proteinerepen etc
Ja, maar die moeten eerst groeien he, Als de konijnen ze niet opeten net als in U1quote:
ik vraag me ook af wie de eerste is die aan de race gaat omdat het water niet goed gezuiverd isquote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hij wilde een salade gaan maken vandaag van eetbare planten, ik zou me er niet aan wagen
Neuj dat doen konijnen alleen maar in films hoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar die moeten eerst groeien he, Als de konijnen ze niet opeten net als in U1
mike is wakker je bedoelt brandonquote:
wacht houden met de hark en wegjagenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar die moeten eerst groeien he, Als de konijnen ze niet opeten net als in U1
Ja en zo is de bemoeienis van de Febo alweer begonnen. Had ze iets meer gegeven, zodat er geen klantjes aan hoeven te lopen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook Nottuma, Net zoals gisteren dat iemand gewoon water komt brengen, zo zullen er wel meer gaan komen.
Mike is 29 tochquote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:48 schreef Rhosyn het volgende:
40+ druk in de weer 30 + druk in de plan 20+ nog onder zeil
maar honger maakt rauwe bonen zoetquote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar eerlijk, op een gegeven moment ga je toch naar een goede maaltijd verlangen, rijst met bonen ben je zo zat
Ja, Brandon dacht dat te horen. Zou het vandaag nog wel veel over gaan. Snel een nieuwe er in gooien zodat dat geouwehoer over UTO1 ophoudt.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:54 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben gisteren de oud Utopianen van het terrein horen gaan, zegt Adriaan
Misschien heeft Jessie uit U1 er wel gestaan, zegt Adriaan en riepen ze hem en niet jou.
Adriaan denkt dat de tweeling heeft gewonnen.
Hoe? Ze hebben bijna geen beltegoed meer, ze weten niet waar ze zitten dus kunnen geen adres niets doorgevenquote:
De twins waren aan het gillen omdat ze hun vriendjes zagen ...Brandon nam daarom aan dat de twins misschien gewonnen hadden.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:55 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, Brandon dacht dat te horen. Zou het vandaag nog wel veel over gaan. Snel een nieuwe er in gooien zodat dat geouwehoer over UTO1 ophoudt.
Gisteren was er een man die ze precies kon vertellen waar ze zitten. Ze hadden genoeg beltegoed.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe? Ze hebben bijna geen beltegoed meer, ze weten niet waar ze zitten dus kunnen geen adres niets doorgeven
Ze hebben nog voor ong 10 minuten beltegoedquote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:57 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Gisteren was er een man die ze precies kon vertellen waar ze zitten. Ze hadden genoeg beltegoed.
Omdat ze een duur nummer hebben gebeld voor het telefoonnummer van boer John en de jumbo ipv eerst voor een inkomen te zorgen,quote:Op zaterdag 2 juni 2018 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben nog voor ong 10 minuten beltegoed
Vraag een lening aan, maakt niet uit hoeveel, je stapt er gewoon uit als je denktquote:Op zaterdag 2 juni 2018 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze kunnen ook niet zo heel makkelijk aan nieuw beltegoed komen. Ze hebben al wel op de stream gevraagd dat als er bezoek komt voor een rondleiding of er dan mensen beltegoed mee kunnen nemen om de entree te betalen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
jammer dat niemand daar even de rest van het tegoed even "onbewust" opmaakt omdat het kan.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 07:05 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Omdat ze een duur nummer hebben gebeld voor het telefoonnummer van boer John en de jumbo ipv eerst voor een inkomen te zorgen,
Ja echt he, had je hem gisteren moeten h oren toen hij binnen kwamquote:
Ja, dan ga je krampen krijgenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 07:27 schreef Stranger het volgende:
Ze hebben vannacht kramp gehad. NIet zo raar als ze bijna niet drinken..
Ik vind het tot nu toe een beetje saaiquote:
Wat had jij verwacht dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe een beetje saai
Ik vind het juist wel leuk, ze pakken lekker aan, beetje kijken naar hoe ze bezig zijn, vind ik persoonlijk een stuk leuker dan alleen maar geouwehoerquote:Op zaterdag 2 juni 2018 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oké, maar ik vind het wel een verademing dat we die twins niet meer zien. Hier wordt gewoon rustig gebouwd zonder drama.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Saai? Ik vind het wel leuk dat ochtendritueel in de natuur.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo ziet het er nu wel uit ja. Kan me ook wel voorstellen dat je even niet weet waar aan te beginnen in je eentjequote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:07 schreef Ranah het volgende:
ze hebben een soort brancard gemaakt om stenen mee te sjouwen
die mike lijkt zich nuttiger te maken dan hier het eerste uur na aankomst gedacht werd
Komt nog wel Disana, ze zitten er net. De ergenisen gaan nog wel komenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 07:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, maar ik vind het wel een verademing dat we die twins niet meer zien. Hier wordt gewoon rustig gebouwd zonder drama.
Op zich is dit natuurlijk beter dan de vorige, alhoewel ik die in het begin leuk vond. Later werd het alleen maar geouwehoer.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 07:49 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel leuk, ze pakken lekker aan, beetje kijken naar hoe ze bezig zijn, vind ik persoonlijk een stuk leuker dan alleen maar geouwehoerMaar ik snap wel dat het iets compleet anders is dan waar we vandaan komen, dus is even wennen.
Niet veel eerlijk gezegdquote:
SSL certificaat is niet geldig voor www2.utopiatv.nlquote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat is dit nu weer, telkens als ik op livestreams klik krijg ik dit....
[ afbeelding ]
Goedemorgen Cos
Ik ookquote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat is dit nu weer, telkens als ik op livestreams klik krijg ik dit....
[ afbeelding ]
Goedemorgen Cos
Maar als ik op 'n andere link klik voor de livestreams gaat het wel goedquote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
SSL certificaat is niet geldig voor www2.utopiatv.nl
boeit verder niet..is alleen lastig
ff op 'n andere link op de website klikken waar ze de livestreams aanbieden, dan krijg je ze welquote:
Zijn die https dan? (beveiligde verbinding)quote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar als ik op 'n andere link klik voor de livestreams gaat het wel goed
Dat hebben ze toch? Zagen, boren, messen, hamer, bijl van alles hoor. Het moet wel in 1 kistje passen he...samen met eten, kleding, slaapzooi.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:32 schreef Verida het volgende:
Er wordt aangekondigd dat Utopia 2 op een volkomen leeg terrein zal zijn, geen voorzieningen enz.
En wat komt er dan in? Mensen die zich dus totaal niet voorbereid hebben op overleven op een leeg terrein, niet ingelezen zijn en eigenlijk totaal geen idee hebben waar ze mee bezig zijn.
Dat is toch raar? Je neemt toch op zijn minst wat boeken mee of andere dingen die van pas kunnen komen? Messen, gereedschap enz.
die zie ik nu niet ? http://www.utopiatv.nl/live/overview/clip/2018-06-01quote:
Gewoon naar http://www2.utopiatv.nl/live ipv https://www2.utopiatv.nl/livequote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
die zie ik nu niet ? http://www.utopiatv.nl/live/overview/clip/2018-06-01
en als ik op de tab "live" klik krijg ik: [ afbeelding ]
Ik scrol door naar geavanceerd en klik op doorgaan naar onveilige site...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ff op 'n andere link op de website klikken waar ze de livestreams aanbieden, dan krijg je ze wel
maar daarom kan het voor mensen wel saai zijn,de overgang is ook wel heel erg groot,ook ik moet even wennen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:06 schreef kaatje50 het volgende:
goedemorgen![]()
Ik vind het niet saai. Het zijn ook nog de eerste dagen. Aan elkaar wennen, ideeën bedenken, overleggen, primitief leven. Dat is toch wat we wilden en misten bij Uto-1
die eerste link wel, 2e link nietquote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gewoon naar http://www2.utopiatv.nl/live ipv https://www2.utopiatv.nl/live
Ik vind het wel meevallen hoor, ze hebben een duidelijk plan dat ze aan het uitvoeren zijn, het enige waar ze niet over hebben nagedacht lijkt het is hoe ze hun geld en beltegoed gaan besteden. Maar dat kan ook zijn omdat er misschien meer beperkingen zijn dan ze geanticipeerd hadden.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:32 schreef Verida het volgende:
Er wordt aangekondigd dat Utopia 2 op een volkomen leeg terrein zal zijn, geen voorzieningen enz.
En wat komt er dan in? Mensen die zich dus totaal niet voorbereid hebben op overleven op een leeg terrein, niet ingelezen zijn en eigenlijk totaal geen idee hebben waar ze mee bezig zijn.
Dat is toch raar? Je neemt toch op zijn minst wat boeken mee of andere dingen die van pas kunnen komen? Messen, gereedschap enz.
ik merk dat het utopiakijkers zijn en een totaal verkeerd beeld hebben van utopia2,maar we zullen zien hoe ze zich gaan redden.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:32 schreef Verida het volgende:
Dat zeg ik...gewoon geen https gebruiken op die sitequote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
die eerste link wel, 2e link niet
Alles is nu weer Utopiatv.nl, dus zonder www2quote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
die eerste link wel, 2e link niet
de nieuwe site is gehackt ik kreeg ook en errormeldingquote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat zeg ik...gewoon geen https gebruiken op die site
Lolquote:
En dingen om water te filteren, chloor tabletten.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch? Zagen, boren, messen, hamer, bijl van alles hoor. Het moet wel in 1 kistje passen he...samen met eten, kleding, slaapzooi.
het openhuis idee is leuk, maar ik had ipv 10 euro 5 euro gedaan en ruilwaar..dekens potten en pannen voedsel en waterquote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:38 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen hoor, ze hebben een duidelijk plan dat ze aan het uitvoeren zijn, het enige waar ze niet over hebben nagedacht lijkt het is hoe ze hun geld en beltegoed gaan besteden. Maar dat kan ook zijn omdat er misschien meer beperkingen zijn dan ze geanticipeerd hadden.
Ja, die vind zichzelf heel wat die Johnquote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:42 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Wat loopt die John te ouwehoeren zeg. Vindt zichzelf heel wat zo te horen.
Ze zijn wel lekker stenen aan het opgraven en verplaatsen. Werkverschaffing.
Goed idee jaquote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
het openhuis idee is leuk, maar ik had ipv 10 euro 5 euro gedaan en ruilwaar..dekens potten en pannen voedsel en water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |