Zwart/wit (dacht ik) en natuurlijk de cyper/witquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Was een kleine zwarte. Is dat de orginele UtoPoes?
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:50 schreef houdjemond het volgende:
Aggie, Brandon zei het. Poezenkind was helaas niet in beeld.
En als een kat iets wilt Yaska, gebeurd dat, die lacht om zo'n hekje
Kon niet treffenderquote:
Jawel, liters.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:
hebben ze geen regen opgevangen.. v00r de dorst
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Regenwater moet je ook eerst zuiveren en koken. Zit allerlei troep in.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Word lastig he als ze geen stroom hebben om hem op te ladenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:53 schreef Yaksa het volgende:
Ik snap ook niet dat ze niet op dag 1 gelijk een goede telefoon geregeld hebben met een fatsoenlijk abbo.
Veel belangrijker dan bellen met de supermarkt.
Klein zonnepaneeltje?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:55 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Word lastig he als ze geen stroom hebben om hem op te laden
36x in 1 uur zoals Romy ook nietquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
1x plassen in 36 uur is niet gezond
niet echt, drinken ze geen regenwater daar?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
1x plassen in 36 uur is niet gezond
Ja maar hebben ze niet.. en hebben ze al verteld wat voor telefoon ze nu hebben zodat de volgende bewoner een geschikte type mee kan nemenquote:
Ongefilterdquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:57 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
niet echt, drinken ze geen regenwater daar?
Liever goed doorspoelen dan uitdrogen. Ik heb ook zo'n blaasje formaatje pindaquote:
Met een pompje oid. Anders krijg je weer warme bak stilstaand water.quote:
ze hadden het over het eten in het hotel de dag voordat ze utopia ingingenquote:
Logisch, ontpopt zich als een vreselijke blaaskaak die Luchtkastelen ziet.. met 10min beltegoed en een paar honderd euro... dat soort moet je snel dumpenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:01 schreef houdjemond het volgende:
Ze hebben het continue over John. Zal er wel uitvliegen dan.
Kende elkaar dus al?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:02 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ze hadden het over het eten in het hotel de dag voordat ze utopia ingingen
Maar het is wel een harde werker. Wen beetje nutteloos qua wat hij doet maar wel met overgavequote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Logisch, ontpopt zich als een vreselijke blaaskaak die Luchtkastelen zie.. met 10min beltegoed en een paar honderd euro... dat soort moet je snel dumpen
volgens mij wel want ze wisten wie waar zaten in het hotelquote:
Daar hadden ze het gisteren ook al over.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:02 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ze hadden het over het eten in het hotel de dag voordat ze utopia ingingen
And so it begins.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:04 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
volgens mij wel want ze wisten wie waar zaten in het hotel
Laat me raden? De Witte Bergen?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:04 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
volgens mij wel want ze wisten wie waar zaten in het hotel
Wel een paar waarschijnlijk? Neem aan dat jdm ze geen 2 maanden in een hotel laat bivakkeren maar alleen de dag of 2 ervoor?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:06 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dan weten ze dus ook allang wie er nog gaan komen.
Tot alles op is en accus leeg zijn... en dan gaat Sjon kwaad en verongelijkt naar huis boos op al die nixnutten die 'm niet snappenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar het is wel een harde werker. Wen beetje nutteloos qua wat hij doet maar wel met overgave
Wie zegt dat het 2 maanden duurt voordat ze op 15 inwoners zitten.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wel een paar waarschijnlijk? Neem aan dat jdm ze geen 2 maanden in een hotel laat bivakkeren maar alleen de dag of 2 ervoor?
Was een voorbeeldje. Misschien zaten ze er wél met zijn vijftienen. Ik weet net zoveel als jij wat dat betreft.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:11 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Wie zegt dat het 2 maanden duurt voordat ze op 15 inwoners zitten.
Vandaag was het dag 2 en gelijk al een 6e inwoner erbij.
"De jeugd van tegenwoordigquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tot alles op is en accus leeg zijn... en dan gaat Sjon kwaad en verongelijkt naar huis boos op al die nixnutten die 'm niet snappen
kunnen ze de volgende dag weer frisse zin weer de "tuin harken"quote:
6 uur er weer uitquote:
En glad trekken.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:15 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
kunnen ze de volgende dag weer frisse zin weer de "tuin harken"
Snap het ook wel, was meer een constatering. Deze doen tenminste nog ietsquote:
Oh ja, dat ook nogquote:
Doe dan krekelsquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
Weer die verdomde nepvogels, die horen te slapen op dit uur.
Je had er net zo goed in kunnen gaanquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:44 schreef Aggie46 het volgende:
Deze doet zijn/haar naam wel eer aan![]()
[ afbeelding ]
Ja, kijken hoe ik IRL commentaar geef op alles en iedereenquote:
Even je profiel bekeken....vrouw dus. Schaam je niet, hoor. Vind het wel geinig: houdjemond met de meeste stemmen.quote:
Ze zijn nog steeds buiten, of zou je een half zeiltje als binnen willen kwalificeren?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:46 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Even je profiel bekeken....vrouw dus. Schaam je niet, hoor. Vind het wel geinig: houdjemond met de meeste stemmen.
Er snurkt er toch eentje. Die moeten toch slapen als rozen na de hele dag buiten
Heb je gelijk inquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:47 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds buiten, of zou je een half zeiltje als binnen willen kwalificeren?
Ik post altijd in fases, meestal gaat het mis rond serious request of de top2000quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:46 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Even je profiel bekeken....vrouw dus. Schaam je niet, hoor. Vind het wel geinig: houdjemond met de meeste stemmen.
Er snurkt er toch eentje. Die moeten toch slapen als rozen na de hele dag buiten
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik post altijd in fases, meestal gaat het mis rond serious request of de top2000
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Ik schat in dat je dan een snipperdag neemt of zo?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik post altijd in fases, meestal gaat het mis rond serious request of de top2000
Zit helaas al 4 jaar afgekeurd thuis.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:54 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik schat in dat je dan een snipperdag neemt of zo?
Zou dat mogen van het UWVquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zit helaas al 4 jaar afgekeurd thuis.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]straks vinden ze mij te hard werken
U kunt blijkbaar goed met de computer, daar is tegenwoordig veel vraag naarquote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]straks vinden ze mij te hard werken
Ik Fok! mobielquote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:02 schreef Tengano het volgende:
[..]
U kunt blijkbaar goed met de computer, daar is tegenwoordig veel vraag naar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Ik hoor wat u zegt, dat zullen we iig in uw dossier opnemenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik Fok! mobiel
En geen u zeggen want ik ben 28![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:04 schreef Tengano het volgende:
Ik had hem net verkeerd gepost zag ik:je zit in het verkeerde topic, of durf je dat nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Die tel daar zit 25 eurie beltegoed op en als je een abbo neemt gaat niet want dan kan je ombeoerkt bellen en op deze tel zal wel geen dungetje zitten om een foto van je id doir te sturen die zullen wek bij Febo2 ergens in een laatje gestopt zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:53 schreef Yaksa het volgende:
Ik snap ook niet dat ze niet op dag 1 gelijk een goede telefoon geregeld hebben met een fatsoenlijk abbo.
Veel belangrijker dan bellen met de supermarkt.
Ik zit in allebei, maar er gebeurt niet zo veelquote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
je zit in het verkeerde topic, of durf je dat niet
Bedankt alvast voor de genomen tijd en moeitequote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik hoor wat u zegt, dat zullen we iig in uw dossier opnemen
Lijkt me logisch, ze slapen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zit in allebei, maar er gebeurt niet zo veel
Vergeet niet dat ze het geld voor het abonnement cash willen opsturen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die tel daar zit 25 eurie beltegoed op en als je een abbo neemt gaat niet want dan kan je ombeoerkt bellen en op deze tel zal wel geen dungetje zitten om een foto van je id doir te sturen die zullen wek bij Febo2 ergens in een laatje gestopt zijn
Is de vijver opquote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:15 schreef Yaksa het volgende:
Het tekort aan water gaat ze echt nog wel opspelen een dezer dagen.
Zal mij benieuwen hoe ze dat gaan fiksen.
Het is flink afgekoeld en alles is klam, morgen allemaal longpleuris denk ikquote:
en uitdrogings verschijnselenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het is flink afgekoeld en alles is klam, morgen allemaal longpleuris denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |