quote:
Man in Engeland die door de overheid het leven zuur wordt gemaakt omdat hij hun misstanden aantoont.quote:
quote:
Het is de schuld van de mainstream media dat jullie niet weten wie Tommy is. Mijn klacht in een notendop. Spijker op zijn kop.quote:
oh, nou fantastisch..quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Man in Engeland die door de overheid het leven zuur wordt gemaakt omdat hij hun misstanden aantoont.
als ik heel eerlijk ben zal het mij aan mijn reet roesten.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:04 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Niet fantastisch. Eerder bijzonder klachtwaardig!
Precies het probleem: Lakse houding jegens pedofielen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
als ik heel eerlijk ben zal het mij aan mijn reet roesten.
Kennelijk alleen als ze de elite tegenwerken zoals vrijheidsstrijders Tommy Robinson en Julian Assange.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:06 schreef Stranger het volgende:
Worden er eens mensen gestraft als ze de wet overtreden, is het weer niet goed.
Dan ga je toch lekker telspelletjes spelen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
als ik heel eerlijk ben zal het mij aan mijn reet roesten.
Hahaha. Wat is er vrijheidsstrijden aan proberen de rechtsgang te verstoren?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:09 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Kennelijk alleen als ze de elite tegenwerken zoals vrijheidsstrijders Tommy Robinson en Julian Assange.
Nederlandse verzetsstrijders mochten volgens jou zeker ook niet de rechtsgang verstoren die in Nederland werd ingesteld van '40-'45?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:11 schreef Stranger het volgende:
[..]
Hahaha. Wat is er vrijheidsstrijden aan proberen de rechtsgang te verstoren?
Waarom denk je dat de Engelsen zich uit de EU gestemd hebben?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:16 schreef Roces18 het volgende:
waarom denk je dat engeland uit de eu is gegooid
De mensen die tegen de EU stemden, zijn ook de mensen die Tommy steunen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:19 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de Engelsen zich uit de EU gestemd hebben?
lekker de afgrond in. de EU is slecht maar Engeland is nog dramatischer.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:19 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de Engelsen zich uit de EU gestemd hebben?
De Brexiteers zijn realisten. De EU is een koel bureaucraten-opvangcentrum dat draait op subsidie.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:20 schreef Roces18 het volgende:
[..]
lekker de afgrond in. de EU is slecht maar Engeland is nog dramatischer.
Dat domme Italiaanse gelul van jou ook voor ons.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |