Hopelijk is dat tegen gehouden?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:00 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
nou dat zelf supporting zie ik niet echt gebeuren. Ze hebben vandaag al geprobeerd bij de jumbo te bestellen
Je hoeft niet mee te posten hoor.Lieffie.quote:
door de jumbo zelf, die willen geen cashgeld. Ze hebben nu nog maar 10 bel minutenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:04 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Hopelijk is dat tegen gehouden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Ja, er schijnt een pizza te zijn besteld voor de Utopianenquote:
Wat zeg jij;Jochem of Mika?quote:
Adriaan wilde gelijk gaan zaaien, was John op tegenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:05 schreef Kimmetje2014 het volgende:
Dat ze niet nu stantepede zelfvoorzienend kunnen zijn snap ik ook nog wel. Maar ze kunnen wel een andere toekomstvisie hebben/krijgen/gaan uitvoeren. Maar dan moet Sjonnie inderdaad weg. De rest krijg je denk ik wel mee. Adriaan staat er in ieder geval zo in.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:05 schreef HiDiHo het volgende:
Nah die komt niet meer, maar wie me niet gelooft...en niet aan mezelfGeweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nah die komt niet meer, maar wie me niet gelooft...en niet aan mezelfvolgende keer als bericht toevoegen of de bezorger wil melden of de bewoners een dansje doen voor de pizza als vergoeding. die flessenman kreeg een poppetje, anders mochten ze het niet aannemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
nee de pizza is besteld door Hidihoquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, er schijnt een pizza te zijn besteld voor de Utopianen
Heb je een andere tt geef maar door mag zo veranderd worden hoor
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:04 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
door de jumbo zelf, die willen geen cashgeld. Ze hebben nu nog maar 10 bel minuten
Nah die komt niet meer, maar wie me niet gelooft...en niet aan mezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik geloof je wel hoor![]()
![]()
![]()
hidihoquote:
Nah die komt niet meer, maar wie me niet gelooft...en niet aan mezelfJe had em beter af kunnen halen en over het hek smijten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ja ze moeten er natuurlijk iets voor doen...dom van mequote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:07 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
volgende keer als bericht toevoegen of de bezorger wil melden of de bewoners een dansje doen voor de pizza als vergoeding. die flessenman kreeg een poppetje, anders mochten ze het niet aannemen.
Hopelijk gaat Adriaan lekker zijn eigen gang.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Adriaan wilde gelijk gaan zaaien, was John op tegen
ALs je eten wil hebben m oet je snel met zaaien beginnen, duurt ff voor het volgroeid is
ja, voor de utopianen toch?quote:
de bewoners moeten dan wel iets teruggeven of doenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Waarom mogen streamers geen pizza laten bezorgen dan of fruit enzo
ze mogen niks gratis aannemenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mag wel,Tristan kwam vandaag met water.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
volgens mij als je een tegenprestatie van ze vraagt, dan moet dat kunnenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ze mogen niks aannemen, tenzij ze ervoor betalen of met iets ruilen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
in ruil voor een rondleidingquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mag wel,Tristan kwam vandaag met water.
Die heeft Huub nu in zijn mik.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:10 schreef mario390 het volgende:
ik geloof niet dat de pizza van hidiho doorgaat
Heeft wel entree moeten betalen en een poppetje gekregenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mag wel,Tristan kwam vandaag met water.
Hij is ook gelijk begonnen met een tuintje makenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:08 schreef Kimmetje2014 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Adriaan lekker zijn eigen gang.
Zou toch te gek zijn, ze moeten het zelf doen, als er van alles wordt bezorgd is het wel lekker makkelijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Hopelijk met salamiquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:10 schreef mario390 het volgende:
ik geloof niet dat de pizza van hidiho doorgaat
Jepquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou toch te gek zijn, ze moeten het zelf doen, als er van alles wordt bezorgd is het wel lekker makkelijk.
Nou dat kan toch een liedje zingen voor hidihoquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:09 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
de bewoners moeten dan wel iets teruggeven of doen
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:10 schreef Bumfuzzle het volgende:
Als je wat wil geven, dan drop je het toch met een drone![]()
Kan talpa niks tegen doen.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:04 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
door de jumbo zelf, die willen geen cashgeld. Ze hebben nu nog maar 10 bel minuten
👍🌱☘🍀❤quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is ook gelijk begonnen met een tuintje maken
Huub kreeg van alles in de gouden kooi was vd zottequote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze mogen niks aannemen, tenzij ze ervoor betalen of met iets ruilen.
Logisch ook anders hoeven ze er niks voor te doen, er zijn genoeg die dingen op willen sturen.
Pizza's of zo.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
heb andere mening maar goed ieder zijn meningquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou toch te gek zijn, ze moeten het zelf doen, als er van alles wordt bezorgd is het wel lekker makkelijk.
Ja mag hier niet. Is al vanaf begin 1.0 al zo.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Huub kreeg van alles in de gouden kooi was vd zotte
Nee Huub zit in utopia 2 nu onstream toch zit in de boomhut linksquote:
De 3e dag wordt Sjonnie door de drone opgepikt en 300 km verder gedropt 🤣😂😎quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:11 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]een speciale cosdrone. de ene dag valt er een pizza uit de lucht en de andere dag een hele chinese maaltijd
Huub heeft 11 minuten geleden nog een instagram insta story gedaan, thuis op de bank met z’n dochter.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:11 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hoop op een Instagram post van Huub
idd, maar had deze pizza graag bezorgd zien wordenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
huh ?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja mag hoer niet. Is al vanaf begin 1.0 al zo.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee Huub zit in utopia 2 nu onstream toch zit in de boomhut links
Dat mag, maar ze moeten zichzelf zien te redden en dat gaat hem niet worden als iedereen van alles gaat laten bezorgenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb andere mening maar goed ieder zijn mening
ooit... of misschien zit Ivan nog achter de pcquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:14 schreef HiDiHo het volgende:
ik heb wel inwoners@talpa.tv opgegeven als email dus ze lezen het nog wel
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja mag hier niet. Is al vanaf begin 1.0 al zo.
Past toch niet met z’n 15en in dat tentje wat ze nu hebbenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
Waarom moeten ze bouwen voor de nieuwkomers? Ik snap dat niet.
Was wel leuk geweest,opeens pizzaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mag, maar ze moeten zichzelf zien te redden en dat gaat hem niet worden als iedereen van alles gaat laten bezorgen
Dan bouwen de nieuwe toch zelf een nieuw onderkomenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Past toch niet met z’n 15en in dat tentje wat ze nu hebben
Er kwam ook spontaan iemand langs met waterquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja mag hier niet. Is al vanaf begin 1.0 al zo.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:15 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
ooit... of misschien zit Ivan nog achter de pc
Misschien is de pizza op het Utopia terrein 1 bezorgd![]()
Maar je hebt om 17:00 besteld? Het duurt daar vaker heel lang hoor. Mocht ie binnenkomen dan denk ik wel voor half 8
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Huub heeft 11 minuten geleden nog een instagram insta story gedaan, thuis op de bank met z’n dochter.
O, dat zeer zeker, maar misschien komt die nog,quote:
Die kreeg er ook wat voor begreep ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er kwam ook spontaan iemand langs met water
Aan: Utopia 2quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:15 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
ooit... of misschien zit Ivan nog achter de pc
Misschien is de pizza op het Utopia terrein 1 bezorgd![]()
Maar je hebt om 17:00 besteld? Het duurt daar vaker heel lang hoor. Mocht ie binnenkomen dan denk ik wel voor half 8
Ja en? Elke nieuwe zijn of haar eigen plekje.Ik was vroeger gek van hutten bouwen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Past toch niet met z’n 15en in dat tentje wat ze nu hebben
een poppetje van brandonquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die kreeg er ook wat voor begreep ik.
Echte utopiaanse gedachte, de tyfus voor ze allemaal?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dan bouwen de nieuwe toch zelf een nieuw onderkomen
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dan bouwen de nieuwe toch zelf een nieuw onderkomen
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Echte utopiaanse gedachte, de tyfus voor ze allemaal?
Hoezo? Zijn ze bang dat er een vijl inzit?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:17 schreef MacDeMarco het volgende:
de pizza moet eerst onderzocht worden, dat duurt even
ff fiat vragenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:17 schreef MacDeMarco het volgende:
Gisteren ook al een keerquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:17 schreef MacDeMarco het volgende:
Daar was het wachten op.............Verstrooid kind....quote:
of de neus van billyquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hoezo? Zijn ze bang dat er een vijl inzit?
nee die vinden t misschien wel leuk om zelf te doenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Echte utopiaanse gedachte, de tyfus voor ze allemaal?
Moet ik er nog één bestellen op hun rekening?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die kreeg er ook wat voor begreep ik.
Echt? hoer?quote:
Komt binnen bij de regie en die laat door wat hun schikt. + Dat is utopia 1 adres, vermoedelijk wijzigt deze nog?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:14 schreef HiDiHo het volgende:
ik heb wel inwoners@talpa.tv opgegeven als email dus ze lezen het nog wel![]()
![]()
Dat is een garpje toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet ik er nog één bestellen op hun rekening?
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat zou voor hun niet verkeerd uitkomen, dan hebben ze een beste afdak.
haha massaal 1 bestellenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vlaf jij de vlaf maar uit............quote:
Jip, jij zag het dus ook. Eerst een leeg flesje, daarna nieuw flesje opengedraaid met prik. Je hoorde het sissertje van een vers flesje.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:19 schreef Rhosyn het volgende:
Jessie heeft een flesje cola ofzo in haar kist...ze nam snel een slokkie, flesje weg, leeg flesje pakken en aan John geven die aan kwam lopen...
Contant dan.:)quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jaquote:
Icetea.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:21 schreef Prulke het volgende:
[..]
Jip, jij zag het dus ook. Eerst een leeg flesje, daarna nieuw flesje opengedraaid met prik. Je hoorde het sissertje van een vers flesje.
en 5 euro korting op de rondleiding van 10 euro die hij kreeg. Hij heeft hen 5 euro betaald. Hun eerst verdiende 5 euroquote:
Chevet koffie wel.quote:
inderdaad, gewoon een keertje in het begin voor de lol als verrassingquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja
Alleen wel een beetje lullig dat ze het niet voor één keer doorlaten
LOL Wat een druif.quote:
We herinneren je er wel even aan waar nodig.........quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja de i en de o zitten naast elkaar.
Dat is een lullige tikfout om te maken.
Ah, nou dat is dan wel netjes.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:22 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
en 5 euro korting op de rondleiding van 10 euro die hij kreeg. Hij heeft hen 5 euro betaald. Hun eerst verdiende 5 euro
Preciesquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:22 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
inderdaad, gewoon een keertje in het begin voor de lol als verrassing
Doe maar.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
We herinneren je er wel even aan waar nodig.........![]()
Het is je vergeven hoir.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja de i en de o zitten naast elkaar.
Dat is een lullige tikfout om te maken.
Ze staan stijf van de stress...dan heb je geen honger neequote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:23 schreef HiDiHo het volgende:
Maar ze hebben nog geen honger dus geen paniek
Denk het niet hoor anders is het vd een wel ander niet en gaat iedereen dingen sturenquote:
We moeten er maar over ophouden anders is het offtopic...die komt toch niet meerquote:
Voor 15 man onderkomen, Utopendag.. marktquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:26 schreef Injetta het volgende:
Hebben ze een plan voor de komende tijd of is het alleen: water, eten, kunnen piezen en poepen,en dromen over als er straks een huis staat?
Het lijkt er op, dat ze allemaal op eilandjes zitten. Geen plan....quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:26 schreef Injetta het volgende:
Hebben ze een plan voor de komende tijd of is het alleen: water, eten, kunnen piezen en poepen,en dromen over als er straks een huis staat?
Er is nog niets duidelijk, in ieder geval niet dat ik weet. Iedereen doet maar wat zonder maar enig idee te hebben waar ze heen willen. Kijk de groep wordt steeds groter dus zullen ze wel plek/onderdak moeten maken.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:26 schreef Injetta het volgende:
plan voor komende tijd is schuimpjes lokken, entree 10 ppquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:26 schreef Injetta het volgende:
Goedlopende lunchroom manager! Vergeet dat nietquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:27 schreef MacDeMarco het volgende:
jessie: cup a soup vergeten, VIND JE DAT NIET LEKKER? NEE?
Ze hebben nog 10 minutenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:29 schreef chufi het volgende:
Zouden ze in het weekend nog zinloze telefoontjes plegen?
Het wachtmuziekje van het hoofdkantoor van de Jumbo.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:31 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Waar zijn die andere 15 minuten mee verbeld?
Het opzoeken van het nummer van Boer Johnquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:31 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Jumbo bellen om er achter te komen dat ze moeten pinnen....en dat is nog even een dingetje want geen pas..quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:31 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het wachtmuziekje van het hoofdkantoor van de Jumbo.
een muziekje voor dovenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:31 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
de jumbo, waar ze niet met cashgeld konden bestellenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:31 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Voetbalschoenen???quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:32 schreef Injetta het volgende:
Adriaan roept de volgende mensen op om zagen mee te nemen en de rest vult aan: eten, voetbalschoenen, 1 omderbroek.
John blijft zelf hangen bij worst.
ik dacht ik hoor het niet goedquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:33 schreef houdjemond het volgende:
Ik zit hier niet voor mijn lolga naar huis dan John.
Heerlijk om te lezen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jumbo bellen om er achter te komen dat ze moeten pinnen....en dat is nog even een dingetje want geen pas..
hij zit er voor de bockworstenquote:
Ja, volgens mij zei Mike dat.quote:
ik vond het echt een domper dat ze op dag 2 al bij de jumbo wilden gaan bestellenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:33 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Heerlijk om te lezen.
Zo moeten ze wel creatief gaan denken.
Wilde ze gisteren al.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:34 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ik vond het echt een domper dat ze op dag 2 al bij de jumbo wilden gaan bestellen
Hebben ze toch niet goed op gelet bij Uto1quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jumbo bellen om er achter te komen dat ze moeten pinnen....en dat is nog even een dingetje want geen pas..
knap hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mike rookte pakkie pdag
ze zijn allemaal verplicht vrijwillig gestopt
dus
Is ook zo. Daarom beter, dat het niet gelukt is.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:34 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ik vond het echt een domper dat ze op dag 2 al bij de jumbo wilden gaan bestellen
Weet je al dat ze 9 juni jarig is?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:36 schreef Injetta het volgende:
Vanochtend zei Jessie dat ze ging douchen... de dag is om en Jessie kondigt nog steeds aan dat ze gaat douchen.
Ze had een sultana gevangenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:36 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Is ook zo. Daarom beter, dat het niet gelukt is.
Zo worden ze wel gedwongen om na te gaan denken over zelfvoorziening e.d.
Bladeren koken en opeten. Insecten. Vis vangen.
[ afbeelding ]
Wat zat zij te eten?
En ze heeft wasco, en slingers enzoquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Weet je al dat ze 9 juni jarig is?
Waarschijnlijk aan takje blijven hangen en dan niet blijven staan maar gewoon doorlopen anders zien ze dat je voor joker staat...quote:
Die Mike is een stereotype pauper. Heb er niets mee. Ik vind het een niets.quote:
er is nu ook een datumquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb in mijn bed gepist vannacht van Mike zijn show.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Half tamquote:
bomen zijn relaxedquote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:39 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Kunnen ze ook tegen betaling aanbieden.
Rondje boomknuffelen.
Genoeg voor iedereenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand bericht is een column.
Helaas...geenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
hahaha ja diequote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:43 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Genoeg voor iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Knakworst bestelt?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:40 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Brandon belt de Jumbo - 1 juni 2018
x6ku51l
Ga mijn katten echt niet opetenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:44 schreef Injetta het volgende:
Adriaan vindt het hypocriet als je niet je eigen dieren kunt opeten, maar wel dieren die je niet kent.
Mijn god. Hij zegt geen moment, dat hij haast heeft vanwege de beperkte belminuten.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:40 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Brandon belt de Jumbo - 1 juni 2018
x6ku51l
John zou nooit zijn eigen dieren eten. Zijn opa wel, die was niet hypocrietquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:43 schreef Injetta het volgende:
John heeft op tv gezien hoe ze in Thaiiland honden slachten en zo...
John zou wel zijn eigen dieren kunnen eten, dan weet je dat ze een goed leven hebben gehad.
In Appelscha zit Doede de Jong.Google even en je weet genoeg.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ik eet geen dier
als ik toch dier eet
liefst mn eigen dier
logicaa uit Appelscha
Ik gok John. Gaat stampvoetend weg, als hij zijn zin niet (meer) krijgtquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:43 schreef freaky40 het volgende:
Wie zal de eerste 'Lindy' doen/worden? Ik gok Jessie
Ik bedoelde inderdaad Adriaan...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:49 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
John zou nooit zijn eigen dieren eten. Zijn opa wel, die was niet hypocriet.
Je haalt hem in de war met Adriaan.
Babyolie,ook zoiets.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:49 schreef Injetta het volgende:
Pindakaas heet wel pindaKAAS maar er zitten alleen pinda’s in. Is niet dierlijk.
Dat kan nog wel eens leuk gaan wordenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Cristel ergert zich aan John...............100 procent......
Jup, als zijn accu's leeg zijn en het hout op.. en de rest alleen maar blijft lullen over geen vlees en niet over wat dan wel, dan istie uitgespeeltquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:50 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ik gok John. Gaat stampvoetend weg, als hij zijn zin niet (meer) krijgt
Ze heeft ook slingers en ballonnen bij.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:51 schreef ericahysterica het volgende:
vroeg me af heeft ze haar wasco en zeefje nou echt meegenomen en is ze binnenkort jarig..?
Zit er iemand te schijten?quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze heeft ook slingers en ballonnen bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |