Dat kloptquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:59 schreef devzero het volgende:
en met haags straks op vakantie zal het nog harder gaan...
Net zo hard toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:59 schreef devzero het volgende:
en met haags straks op vakantie zal het nog harder gaan...
niet hard gaan met de maffe meloenies hier in de halquote:
Ja, dat is waar, reageren op haags kost je puntenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze reageren op elkaar in de ochtend en dat scheelt telkens een puntje voor limoentje.
Hoeft niet, die pakt straks gewoon weer 79 punten per post.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Aloa gaat zijn best doen voor plek 1
kloptquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:02 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, reageren op haags kost je punten
hahaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoeft niet, die pakt straks gewoon weer 79 punten per post.
Hoe had ik dat kunnen vergetenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet hard gaan met de maffe meloenies hier in de hal
Dat zijn nog eens mooie dromenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoeft niet, die pakt straks gewoon weer 79 punten per post.
Hier is het helemaal niet benauwd joh. Eerder wat frisjes.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:09 schreef I. het volgende:
Nou, het blijkt buiten net zo benauwd te zijn als binnen. Daar schoot ik dus ook geen kut mee op.
Hier nietquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:10 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hier is het helemaal niet benauwd joh. Eerder wat frisjes.
heeft een tijdje geregend hier vanmiddag dus het is wel weer wat afgekoeld.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:09 schreef I. het volgende:
Nou, het blijkt buiten net zo benauwd te zijn als binnen. Daar schoot ik dus ook geen kut mee op.
t is hier al de hele tijd droog, sinds gisterenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
heeft een tijdje geregend hier vanmiddag dus het is wel weer wat afgekoeld.
quote:
Gewoon geen broek aan doen... kijken of dat helpt?!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:10 schreef I. het volgende:
[..]
Hier nietIk heb nu maar even een zwembroek aangetrokken, kijken of dat wat luchtiger is, en ik het zo nog iets frisser ga krijgen
jaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Of "Kaags" zoals ik 'm vaak liefkozend noem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |