Waarom is dat?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:45 schreef xcachet het volgende:
Maar spullen voor de paardensport zijn soms echt achterlijk duur ja.
I know, belachelijk tochquote:
Omdat er paard voor staat. Net zoals wanneer ergens trouw voor staat. Komt er magisch 150% op de prijs.quote:
dat is bij iedere sport toch zo? Lagere prijsklasse en fucking dure shitquote:
Oh dacht die discodip dingenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik doe niks met spikkels, ik heb ook een hekel aan het woord spikkels
Doe dat inderdaadquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt hè koop een potje lijm en glitters bij de Action en plak dat er op
Ja maar vond je wel leuk toch ;squote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, dat is 10 jaar geledenkom je mee naar de toekomst?
Ik denk dat status wel een grote rol speelt binnen de paardensport. Elite. "Als Anky een bepaald merk draagt dan zal zat wel super goed spul zijn."quote:
Het was toch mijn grapquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Misschien werd je gedwongen weet ik veel jeetje rustig
Ohja dus voetbal kun je niet net zo duur maken als je zelf wilquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik denk dat status wel een grote rol speelt binnen de paardensport. Elite. "Als Anky een bepaald merk draagt dan zal zat wel super goed spul zijn."
En nee, ik zeg niet dat Samzz daarom die cap koopt. Voordat we daarover een discussie hebben
In de voetbal heb je dat niet zo, omdat je daar maar een bal en schoenen voor nodig hebt.
Zou het niet doenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know, belachelijk toch.
Maar ik wil het denk ik.
Voetbalschoenen zijn er vast wel in de gekste prijzen. Maar over het algemeen lopen de amateurs daar niet mee nee.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja dus voetbal kun je niet net zo duur maken als je zelf wil
Die glitter loopt wel breed uit naar de achterkant. Maar daar kan ik geen foto van vinden.quote:
Geen idee ik ken geen voetballersquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voetbal schoenen zijn er vast wel in de gekste prijzen. Maar over het algemeen lopen de amateurs daar niet mee nee.
Geen idee, ben alleen voetbal gewend en dat valt wel mee.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is bij iedere sport toch zo? Lagere prijsklasse en fucking dure shit
Toch een stukje exclusiviteitquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh ik dacht glitters op hele helm, maar nee gewoon op klein stukje
VOOR 150 FUCKING EURO EXTRA
Genant zeg
Yes, zei net alquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee, ben alleen voetbal gewend en dat valt wel mee.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:47 schreef Crack_ het volgende:
Nouja zadels zijn altijd redelijk prijzig volgens mij, en paarden zelf en en ok
Ben je niet jaloers op samzz’ samshieldquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:53 schreef xcachet het volgende:
Mijn cap was 60. Daar kan ik nog niet eens de glitters van betalen.
Nee. Vind het wel een prachtige cap hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je niet jaloers op samzz’ samshield
Paarden vinden aandacht echt kei vervelend inddquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit doe je je paard toch niet aan. Het is een dier, geen speelgoedobject.
Mijn paard heeft mij laatst verteld dat hij geen speelgoedobject is inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit doe je je paard toch niet aan. Het is een dier, geen speelgoedobject.
En geen reden om jaloers te zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Vind het wel een prachtige cap hoor.
Doe eens pic van je paard?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn paard heeft mij laatst verteld dat hij geen speelgoedobject is inderdaad.
Ah, nouja als je dan 150 euro gaat verdelen dan is het 15 euro per jaar, dat is niksquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:03 schreef Samzz het volgende:
@Crack, mijn huidige cap wordt dit jaar 11 jaar oud.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe eens pic van je paard?
En Samzz ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik ben mobiel, andere keer ok?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe eens pic van je paard?
En Samzz ook?
De cap is 395. En 150 extra als ik glitters wil. En dan 36% korting.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, nouja als je dan 150 euro gaat verdelen dan is het 15 euro per jaar, dat is niks
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]Is je paard zo groot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi joh
Yesquote:
Baby darling doll face honey
Die korting is wel nice manquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
De cap is 395. En 150 extra als ik glitters wil. En dan 36% korting.
Oh echt, sorry vind wel beetje grappigquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja vooral als ze me intens aanstaren
Ja ga morgen kijken. Ben enthousiastquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die korting is wel nice manmaar ja, zou gewoon efkes kijken. Als je gevoel zegt van ik wil dit eigenlijk dan gewoon doen als je het kan betalen toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Applausje voor mezelf als dit is gelukt![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:13 schreef xcachet het volgende:
👏SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Applausje voor mezelf als dit is geluktZonder wrijving geen glans
Jaaa grote paardenquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:13 schreef xcachet het volgende:
Appllaaaaus, en ook een biggieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Applausje voor mezelf als dit is gelukt
Baby darling doll face honey
Jij faalde met op tijd refreshen zodat je geen oude posts loopt te quotenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Onzin, ik heb die fout nooit gemaakt. Jij wel.
Kan je dat falen noemen?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij faalde met op tijd refreshen zodat je geen oude posts loopt te quoten
Nou je bent en zelfstandige vrouw, koop er 1 zou ik zeggenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:33 schreef Myrr het volgende:
Ik haat jullie ik wilde ook heel mijn leven een paard.
Heb je goed. Je zou maar niet kijken en de volgende ochtend is je hele gang onder gescheten haha wtfquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee net nog even gekeken hahhaha
Voor de zekerheid
Haha ja nee wil graag kunnen eten.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:34 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nou je bent en zelfstandige vrouw, koop er 1 zou ik zeggen
En je man maar het vuile werk doen. Het voeren, de stront weg scheppen, het omspitten.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:35 schreef Myrr het volgende:
Als ik ooit mijn droomkavel koop tho met geitjes, kippen, varkens en een paardje. En een lama.
Ik wil je wel maandelijk 1000¤ overmaken, no probquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ben niet arm genoeg voor de voedselbank en niet rijk genoeg om een paard te huisvesten.
Dat is echt tof van jou Ik stuur je een tikkie.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik wil je wel maandelijk 1000¤ overmaken, no prob
Dat doet hij met liefde terwijl hij zich rollend vol geluk tussen de geitjes bevindt.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En je man maar het vuile werk doen. Het voeren, de stront weg scheppen, het omspitten.
Hahah echt he, dan voel ik me net een Dimaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je goed. Je zou maar niet kijken en de volgende ochtend is je hele gang onder gescheten haha wtf
als je de ramen straks dichtdoet is het binnen 5 minuten weer 2.5 warmerquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:48 schreef Zosk het volgende:
Alles tegen elkaar open gezet hier, na een kwartier al 2,5 graden kouder binnen. Ein-de-lijk.
Ware liefdequote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat doet hij met liefde terwijl hij zich rollend vol geluk tussen de geitjes bevindt.
Maakt Dima er ook een janboel van?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahah echt he, dan voel ik me net een Dima
Ja tyfus benauwd binnenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:48 schreef Zosk het volgende:
Alles tegen elkaar open gezet hier, na een kwartier al 2,5 graden kouder binnen. Ein-de-lijk.
Nee want het is nu 16 graden buiten, dus nu blijft het binnen 21quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
als je de ramen straks dichtdoet is het binnen 5 minuten weer 2.5 warmer
Denk het welquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maakt Dima er ook een janboel van?
Had je ook Aber voor kunnen uitnodigenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
In minder dan een halfuur 4 graden kouder binnen, nu is het weer aangenaam
Sowquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Had je ook Aber voor kunnen uitnodigen
Gamet net wat lekkerder hequote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
In minder dan een halfuur 4 graden kouder binnen, nu is het weer aangenaam
Echt hequote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Had je ook Aber voor kunnen uitnodigen
Stoppen met bitcoins minenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, maar boven is het wel warmer dan 21 graden hoor
KEP is veel duurder en vind ik qua model minder mooi. Tevens hoor ik mindere verhalen over het materiaal e.d..quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom geen KEP customizen? Komt qua prijs aardig overeen denk ik?
Oh, wat een domper.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, maar boven is het wel warmer dan 21 graden hoor
Ben je al hyped voor morgen?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
KEP is veel duurder en vind ik qua model minder mooi. Tevens hoor ik mindere verhalen over het materiaal e.d..
Ik weet niet of je sarcastisch bent? Maar ik heb inderdaad hard gewerkt en gestudeerd! Dus een leuk weekend ga ik tegemoet! Hoe was jouw week?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Geniet er van. Je hebt zo hard gewerkt de laatste week!
Om een capquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Is juist goed.
Niet zomaar een cap natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om een cap. Maar ik wil m al zo lang dus ja.
Whiiieee.
Lekker is datquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik trek straks als ik thuis ben eerst eens een biertje open.
absoluut makker, proost alvast!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die eerste slok is iedere keer weer een zalig moment.
Ja daarom. Mijn rijlaarzen waren ook poepduur. Maar ik heb ze wel al 10 jaar en ze zien eruit als nieuw.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet zomaar een cap natuurlijk.
Ja, dat is het voordeel wanneer je niet telkens maar shit koopt, maar als je iets koopt het dan goed doet en iets koopt dat je echt wil hebben en optimaal gebruikt.
nu heb ik trek in bierquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik trek straks als ik thuis ben eerst eens een biertje open.
huilen onder de douchequote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:59 schreef SideEffect het volgende:
En wat zijn de plannen voor het weekend?
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:05 schreef SideEffect het volgende:
Ik ga zo denk ff frikandelletje opbakken
Ah mooi, ja kwaliteit blijft vaak ook lang goed. Heb je ook een chique elegant pakje om het af te maken?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja daarom. Mijn rijlaarzen waren ook poepduur. Maar ik heb ze wel al 10 jaar en ze zien eruit als nieuw.
Voor wedstrijden een op maat gemaakte Pikeur rijjas. Van wolquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah mooi, ja kwaliteit blijft vaak ook lang goed. Heb je ook een chique elegant pakje om het af te maken?
Madquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:35 schreef Catkiller het volgende:
EN NU IS HET KLAAR MET JE PAARDENGELUL EN TOPICKILLS
iedereen is hier welkomquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:35 schreef Catkiller het volgende:
EN NU IS HET KLAAR MET JE PAARDENGELUL EN TOPICKILLS
alles goed met u?quote:
prima. Weekend. Biertje. Dit dat allesquote:
Helemaal niets mis meequote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
prima. Weekend. Biertje. Dit dat alles
nog weekend plannen?quote:
Niet echt. Misschien beetje opruimen en schoonmaken, sporten en wie weet ga ik nog op een date.quote:
morgen gaat een goede vriend trouwen. Dus groot feest en zo.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet echt. Misschien beetje opruimen en schoonmaken, sporten en wie weet ga ik nog op een date.![]()
Jij?
Dat is wel leuk toch.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
morgen gaat een goede vriend trouwen. Dus groot feest en zo.
Geen date
zeker. Wordt een top feest.quote:
Ik ga meer heen om maar weer eens gedate te hebben dan dat ik echt wil datenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeker. Wordt een top feest.
En jouw date?
Samzz, jasmijn der sc, zoete geurigheid in een vergaarbak van de stank des platvloersheidquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja daarom. Mijn rijlaarzen waren ook poepduur. Maar ik heb ze wel al 10 jaar en ze zien eruit als nieuw.
echt, wat?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga meer heen om maar weer eens gedate te hebben dan dat ik echt wil daten![]()
Nou precies dat. Heb al even niet gedate dus voor de ervaring weer eens doen. Maar om eerlijk te zijn als de man in kwestie nu afzegt zal ik er zeker niet echt rouwig om zijn.quote:
Wat lullig, je geeft hem dus valse hoop.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou precies dat. Heb al even niet gedate dus voor de ervaring weer eens doen. Maar om eerlijk te zijn als de man in kwestie nu afzegt zal ik er zeker niet echt rouwig om zijn.
Misschien valt het wel mee. Daarom ook daten toch, kijken of het klikt.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat lullig, je geeft hem dus valse hoop.
Nog niet de juiste man gevonden dus?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou precies dat. Heb al even niet gedate dus voor de ervaring weer eens doen. Maar om eerlijk te zijn als de man in kwestie nu afzegt zal ik er zeker niet echt rouwig om zijn.
je kan altijd bellenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je al dagen niet gesproken.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je reden om aan te nemen dat dit niet langer het geval is?
wie zegt dat ik daar niet op zit?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom zit je niet op Tinder of zo iets?
FLIPPIEEEEquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien valt het wel mee. Daarom ook daten toch, kijken of het klikt.
Ik luister 'm ook altijd even voordat ik 'm postquote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:46 schreef Murdera het volgende:
[..]ik moet hier ook altijd op klikken. Blijft goud
wederzijds sowiesoquote:
Ik niet hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:24 schreef xcachet het volgende:
Ik heb zin om 48 uur zonder mobiel te leven. Maar je zult zien dat mensen dan leip worden en me ineens nodig hebben.
waarom niet gelijk twee maanden?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:24 schreef xcachet het volgende:
Ik heb zin om 48 uur zonder mobiel te leven. Maar je zult zien dat mensen dan leip worden en me ineens nodig hebben.
Wat is dit nou weer voor een schreeuw om aandacht?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:24 schreef xcachet het volgende:
is even wennen, maar niet ernstigquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:24 schreef xcachet het volgende:
gewoon doen. Ik ben nu op lefkas. Paar fotos naar pa en vrienden natuurlijk, maar de mooie ondergaande zon aan strand met rotsen en shit. Dat is mijn shit. Geen fotos geen fucking social media. Gewoon zelf genieten.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:24 schreef xcachet het volgende:
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een schreeuw om aandacht?
Wil je 48 uur zonder mobiel leven? Doe het, maar val anderen er niet mee lastig.
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik deel mijn gedachtes hier 24/7.
Ik merk dat ik de laatste weken echt heel veel deel op Social Media waar ik voorheen ook helemaal niet actief was. Moet afkicken van mezelfquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
gewoon doen. Ik ben nu op lefkas. Paar fotos naar pa en vrienden natuurlijk, maar de mooie ondergaande zon aan strand met rotsen en shit. Dat is mijn shit. Geen fotos geen fucking social media. Gewoon zelf genieten.
ROKENquote:
ik merkte dat ik elke keer facebook aanklkkte en er geen fuck aanvond.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik merk dat ik de laatste weken echt heel veel deel op Social Media waar ik voorheen ook helemaal niet actief was. Moet afkicken van mezelf
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ROKEN
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
Godverquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ROKEN
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
Dat heb ik dus ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik merkte dat ik elke keer facebook aanklkkte en er geen fuck aanvond.toch bleef aanklikken. App gedelete. Gezeik over
gewoon die app blokkeren voor minimaal 2 dagen ofz. Drna kan je m weer onblokken als je dat dan nog wil.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.
Instagram voor de 450e keer openen en alle foto's al gezien hebben. Man man man.
Nog maar te zwijgen over de tijd die ik erop door breng.
je zou de foto van mn vriendin moeten zien met haar zonnebril, maar dan heb je binnen 3 dagen rsi.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:35 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Lief van je vriendin dat ze even een foto van je heeft gemaakt om op social media te plaatsen
Ja doe!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:34 schreef Murdera het volgende:
K ga morgen terug die zonnebril kopenstaat sexy as fuck right?
8 eur. Ik wil m nu hebben ookquote:
Neequote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:34 schreef Murdera het volgende:
K ga morgen terug die zonnebril kopenstaat sexy as fuck right?
Kkgay hahaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
je zou de foto van mn vriendin moeten zien met haar zonnebril, maar dan heb je binnen 3 dagen rsi.
Fok! Is mn social media.hoe gay is dat
Dan weet jij meer dan ikquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hee frass zie dat je weer ongesteld bent
Maar frass is een meisquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat wordt een nierpunctie. Er hoort geen bloed uit je penor te komen
27/7quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hee frass zie dat je weer ongesteld bent
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:46 schreef Murdera het volgende:
[..]k blijf morgen de hele dag in bed liggen. Kutdag
Oh wat ben je toch belangrijkquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:24 schreef xcachet het volgende:
goed ideequote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:46 schreef Murdera het volgende:
[..]k blijf morgen de hele dag in bed liggen. Kutdag
Lekker boeiend. Ik leef inmiddels bijna een jaar zonder social media en bevalt prima.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:24 schreef xcachet het volgende:
en dan wel fokkenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:08 schreef Seaver het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Ik leef inmiddels bijna een jaar zonder social media en bevalt prima.
En inderdaad heb je van die figuren die dan zeggen "ja ik kan je niet meer taggen of uitnodigen voor kutfeestjes" ja je zal eens moeite moeten doen en echt tegen me moeten praten..
Dit is anders want hier kent niemand me.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en dan wel fokken
I can't shoot me chai
Leuk, nu ons ook.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 00:12 schreef Seaver het volgende:
[..]
Dit is anders want hier kent niemand me.
Los daarvan ben ik ook al maanden niet meer hier geweest maar verveelde me
kampioenuhhh jatogquote:Op zaterdag 2 juni 2018 02:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Al zin in het WK? Denk je dat de Duivels het goed gaan doen? Geen verkeerd team volgens mij.
Viva Mexicoquote:Op zaterdag 2 juni 2018 02:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Al zin in het WK? Denk je dat de Duivels het goed gaan doen? Geen verkeerd team volgens mij.
De Mexicanen staan er altijd mooi bij tijdens hun volkslied. Saluut op het hart. Machtig mooi.quote:
Verder draag ik Colombia een warm hart toe, en Peru omdat ze na decennia weer eens mee mogen doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 02:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De Mexicanen staan er altijd mooi bij tijdens hun volkslied. Saluut op het hart. Machtig mooi.
Mooie landen inderdaad. Ik kijk uit naar de supporters van IJsland, en de Zweedse deernes.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 02:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Verder draag ik Colombia een warm hart toe, en Peru omdat ze na decennia weer eens mee mogen doen.
Je kan voor de grap eens een Italiaans shirt aantrekkenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 03:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooie landen inderdaad. Ik kijk uit naar de supporters van IJsland, en de Zweedse deernes.
Ik denk dat ik mooi 1 wedstrijd net over de grens ga kijken tussen de Duitsers in een oranje shirtje. Altijd lachen met Duitsers.
Dat zou een goede grap zijn idd!!1!1!!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je kan voor de grap eens een Italiaans shirt aantrekken
Zit je al in de kantine van het zwembad?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zou een goede grap zijn idd!!1!1!!
Welnee, de avond is net begonnen.quote:
Ben je al terug in Nederland?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Welnee, de avond is net begonnen.
Tijd om uit te loggen.
Volgende week pas, had een week langer vrij moeten nemen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je al terug in Nederland?
ah oké, je hebt nog evenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgende week pas, had een week langer vrij moeten nemen.
Komende dagen staan in het teken oude vrienden terug zien.quote:
staat de deur wagenwijd open voor je?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Komende dagen staan in het teken oude vrienden terug zien.
Jazeker, lieve mensen hierquote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
staat de deur wagenwijd open voor je?
Is ook het leukst om bij mensen thuis te zijn, zo hartelijk.quote:
kan me voorstellen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Is ook het leukst om bij mensen thuis te zijn, zo hartelijk.
Na 6 jaar vragen of ik eens nog eens terug kom, ach ik ben toch in de buurt, dus dat wil ik graag weer meemaken.
Uiteindelijk ben ik er ook voor hun, met wat suffe Zaanse souvenirs en een pak stroopwafelsquote:
probeer volgende keer een pak hagelslag.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 07:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben ik er ook voor hun, met wat suffe Zaanse souvenirs en een pak stroopwafels
Op zich goede tip, maar stroopwafels doen het doorgaans beter.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 07:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
probeer volgende keer een pak hagelslag.
drop is alleen leuk als je weggaat, met zo'n tekstje eraan: het zit d'ropquote:Op zaterdag 2 juni 2018 07:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Op zich goede tip, maar stroopwafels doen het doorgaans beter.
Drop echter niet.
Nu sluit ik FOK! Ook echt af.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 07:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
drop is alleen leuk als je weggaat, met zo'n tekstje eraan: het zit d'rop
Het was echt heel gezelligquote:
Ohquote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:07 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Het was echt heel gezellig! Eerst naar een ‘veel’ te saaie film geweest dat wel! Maar ik voelde mij zo op mijn gemak
![]()
Wel 3 x mijn excuses aangeboden voor mijn gedrag (soms iets te enthousiast, hyper, vrolijk, droogkloterig). Zei hij gewoon ‘doe normaal, wees lekker jezelf’.
Daarna gingen wij een ijsje halen en toen hij naar mijn huis reed, zei ik.. ‘hmm ik wil eigenlijk nog niet naar huis’. Aangezien wij zo lekker aan het babbelen waren over van alles en nog wat.
Maar toen herinnerde ik dat een gemeenschappelijke vriend van ons jarig was (die werkt in een kroeg) dus daar zijn we toen heen geweest voor een drankje!
welke film?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:07 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Het was echt heel gezellig! Eerst naar een ‘veel’ te saaie film geweest dat wel! Maar ik voelde mij zo op mijn gemak
![]()
Wel 3 x mijn excuses aangeboden voor mijn gedrag (soms iets te enthousiast, hyper, vrolijk, droogkloterig). Zei hij gewoon ‘doe normaal, wees lekker jezelf’.
Daarna gingen wij een ijsje halen en toen hij naar mijn huis reed, zei ik.. ‘hmm ik wil eigenlijk nog niet naar huis’. Aangezien wij zo lekker aan het babbelen waren over van alles en nog wat.
Maar toen herinnerde ik dat een gemeenschappelijke vriend van ons jarig was (die werkt in een kroeg) dus daar zijn we toen heen geweest voor een drankje!
Echt he, wat een lulverhaalquote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh
Ik heb liever dat je in het vervolg gewoon 'Nee' zegt. Dan heb ik aan mijn sem-sociale verplichting gedaan, namelijk 'interesse in je tonen' terwijl we allebei weten dat het mij geen klote interesseert maar ik toch het topic op gang weet te houden
Anneloos heeft nog veel te leren. Gelukkig zijn er ervaren rotten zoals jij en ik.quote:
Hij heeft oudere accountsquote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:15 schreef onlogisch het volgende:
Oh lol. Ik zag net pas dat je sinds 2017 geregistreerd bent hier. Kut newbie
Gelukkig. Dat is een verzachtende omstandigheidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig. Dat is een verzachtende omstandigheid
Ik geil heel erg op dat tagje en kan niet wachten totdat ik er mee kan pimpen. Wanneer kan ik hem verwachten?Hij is aangevraagd, de admin in kwestie is echter niet aanwezig op dit moment, maar hij komt asapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt makker. Een daadkrachtige mod. Daar kunnen ze in VBL nog wat van lerenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hij is aangevraagd, de admin in kwestie is echter niet aanwezig op dit moment, maar hij komt asap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |