Waarom is dat?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:45 schreef xcachet het volgende:
Maar spullen voor de paardensport zijn soms echt achterlijk duur ja.
I know, belachelijk tochquote:
Omdat er paard voor staat. Net zoals wanneer ergens trouw voor staat. Komt er magisch 150% op de prijs.quote:
dat is bij iedere sport toch zo? Lagere prijsklasse en fucking dure shitquote:
Oh dacht die discodip dingenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik doe niks met spikkels, ik heb ook een hekel aan het woord spikkels
Doe dat inderdaadquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt hè koop een potje lijm en glitters bij de Action en plak dat er op
Ja maar vond je wel leuk toch ;squote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, dat is 10 jaar geledenkom je mee naar de toekomst?
Ik denk dat status wel een grote rol speelt binnen de paardensport. Elite. "Als Anky een bepaald merk draagt dan zal zat wel super goed spul zijn."quote:
Het was toch mijn grapquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Misschien werd je gedwongen weet ik veel jeetje rustig
Ohja dus voetbal kun je niet net zo duur maken als je zelf wilquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik denk dat status wel een grote rol speelt binnen de paardensport. Elite. "Als Anky een bepaald merk draagt dan zal zat wel super goed spul zijn."
En nee, ik zeg niet dat Samzz daarom die cap koopt. Voordat we daarover een discussie hebben
In de voetbal heb je dat niet zo, omdat je daar maar een bal en schoenen voor nodig hebt.
Zou het niet doenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know, belachelijk toch.
Maar ik wil het denk ik.
Voetbalschoenen zijn er vast wel in de gekste prijzen. Maar over het algemeen lopen de amateurs daar niet mee nee.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja dus voetbal kun je niet net zo duur maken als je zelf wil
Die glitter loopt wel breed uit naar de achterkant. Maar daar kan ik geen foto van vinden.quote:
Geen idee ik ken geen voetballersquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voetbal schoenen zijn er vast wel in de gekste prijzen. Maar over het algemeen lopen de amateurs daar niet mee nee.
Geen idee, ben alleen voetbal gewend en dat valt wel mee.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is bij iedere sport toch zo? Lagere prijsklasse en fucking dure shit
Toch een stukje exclusiviteitquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh ik dacht glitters op hele helm, maar nee gewoon op klein stukje
VOOR 150 FUCKING EURO EXTRA
Genant zeg
Yes, zei net alquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee, ben alleen voetbal gewend en dat valt wel mee.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:47 schreef Crack_ het volgende:
Nouja zadels zijn altijd redelijk prijzig volgens mij, en paarden zelf en en ok
Ben je niet jaloers op samzz’ samshieldquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:53 schreef xcachet het volgende:
Mijn cap was 60. Daar kan ik nog niet eens de glitters van betalen.
Nee. Vind het wel een prachtige cap hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je niet jaloers op samzz’ samshield
Paarden vinden aandacht echt kei vervelend inddquote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit doe je je paard toch niet aan. Het is een dier, geen speelgoedobject.
Mijn paard heeft mij laatst verteld dat hij geen speelgoedobject is inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit doe je je paard toch niet aan. Het is een dier, geen speelgoedobject.
En geen reden om jaloers te zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 17:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Vind het wel een prachtige cap hoor.
Doe eens pic van je paard?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn paard heeft mij laatst verteld dat hij geen speelgoedobject is inderdaad.
Ah, nouja als je dan 150 euro gaat verdelen dan is het 15 euro per jaar, dat is niksquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:03 schreef Samzz het volgende:
@Crack, mijn huidige cap wordt dit jaar 11 jaar oud.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe eens pic van je paard?
En Samzz ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik ben mobiel, andere keer ok?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe eens pic van je paard?
En Samzz ook?
De cap is 395. En 150 extra als ik glitters wil. En dan 36% korting.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, nouja als je dan 150 euro gaat verdelen dan is het 15 euro per jaar, dat is niks
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]Is je paard zo groot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi joh
Yesquote:
Baby darling doll face honey
Die korting is wel nice manquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
De cap is 395. En 150 extra als ik glitters wil. En dan 36% korting.
Oh echt, sorry vind wel beetje grappigquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja vooral als ze me intens aanstaren
Ja ga morgen kijken. Ben enthousiastquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die korting is wel nice manmaar ja, zou gewoon efkes kijken. Als je gevoel zegt van ik wil dit eigenlijk dan gewoon doen als je het kan betalen toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Applausje voor mezelf als dit is gelukt![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:13 schreef xcachet het volgende:
👏SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Applausje voor mezelf als dit is geluktZonder wrijving geen glans
Jaaa grote paardenquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:13 schreef xcachet het volgende:
Appllaaaaus, en ook een biggieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Applausje voor mezelf als dit is gelukt
Baby darling doll face honey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |