SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toevallig vandaag zo'n aanbieding van hun in de brievenbus ontvangen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:00 schreef najra1990 het volgende:
Ook werd genoemd dat men actief bedrijven benaderd om een lening aan te bieden.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:42 schreef djh77 het volgende:
Innercrowd projecten CES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik sta toch te kijken van het internationale karakter van Crowdestate. Hoe komen ze aan al die projecten? Ik ga er nu vaak maar op goedertrouw vanuit dat die objecten echt aangekocht worden, en ik denk dat dat terecht is. Maar toch, in theorie zou het ook het recept kunnen zijn voor een hele grote scam.(Dit is op geen enkel feit gebaseerd, maar komt puur door dat het voor de crowd lastiger wordt om een fysieke controle uit te voeren)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Innercrowd projecten CES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Manchester stond eerder vandaag open😁😁 maar nu niet meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pecunia non olet
https://www.mintos.com/en/transactions/currency-exchange/quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:11 schreef investeerdertje het volgende:
weet iemand hoe het bij mintos zit met investeren in andere valuta anders dan euro's terwijl je euro's heen boekt?
Thanksquote:Op vrijdag 8 juni 2018 00:04 schreef optrandje het volgende:
[..]
https://www.mintos.com/en/transactions/currency-exchange/
Innercrowd projecten CES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat als het 3 kamers worden. Die zouden leeg kunnen blijven met een bezettingsgraad v 82%![]()
Hebben er meer mensen problemen geld over te maken naar projecten bij SIG? Ik heb alle drie de noodzakelijk documenten geupload en goedgekeurd staan en toch de melding dat de documenten niet in orde zijn en geen geld kan betalen in projecten. Contact per mail levert alleen een leesbevestiging op en telefonisch krijg ik alleen een in-gesprek-toon, iemand dezelfde ervaring?
TdJ![]()
Ja, ik zat me ook net af te vragen hoe dat zit met al die buitenlandse projecten. Hoe werkt dat qua acquisitie, en is er een specifieke reden waarom zij als nederlands platform vooral buitenlandse (en met name veel duitse) projecten hebben?quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:30 schreef Mynheer007 het volgende:
Ik sta toch te kijken van het internationale karakter van Crowdestate. Hoe komen ze aan al die projecten? Ik ga er nu vaak maar op goedertrouw vanuit dat die objecten echt aangekocht worden, en ik denk dat dat terecht is. Maar toch, in theorie zou het ook het recept kunnen zijn voor een hele grote scam.(Dit is op geen enkel feit gebaseerd, maar komt puur door dat het voor de crowd lastiger wordt om een fysieke controle uit te voeren)![]()
Ik krijg een beetje hetzelfde gevoel als bij die vakantieparken die huizen als investering aanbieden: 10 tegen 1 dat ze de huisjes in eigen bezit als eerste verhuren.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 07:42 schreef jsuijker het volgende:
Wat als het 3 kamers worden. Die zouden leeg kunnen blijven met een bezettingsgraad v 82%![]()
Ik laat deze sowieso aan mij voorbij gaan;quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:33 schreef optrandje het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje hetzelfde gevoel als bij die vakantieparken die huizen als investering aanbieden: 10 tegen 1 dat ze de huisjes in eigen bezit als eerste verhuren.
- Hoe zit het precies met de verhuur?
- Hoe makkelijk kan je het hypotheekrecht op deze kamers uitwinnen?
- Geen fysieke controle mogelijkheden
- Een rente die te laag is gezien de risico's
Er gaat vast nog wel iets beters langs komen.![]()
Magere reviews op Facebook... ik laat hem voorbij gaanquote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:43 schreef djh77 het volgende:
Tapasrestaurant Curacao op HCN:
https://horecacrowdfundin(...)n-curacao-2-b4447789![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:33 schreef optrandje het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje hetzelfde gevoel als bij die vakantieparken die huizen als investering aanbieden: 10 tegen 1 dat ze de huisjes in eigen bezit als eerste verhuren.Exact mijn punt. Waarschijnlijk blijven deze gewoon onverhuurd bij zo'n dekkingsgraad (op een enkele keer volgeboekt na)quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:51 schreef Mynheer007 het volgende:
[..]
Ik laat deze sowieso aan mij voorbij gaan;
- Hoe zit het precies met de verhuur?
- Hoe makkelijk kan je het hypotheekrecht op deze kamers uitwinnen?
- Geen fysieke controle mogelijkheden
- Een rente die te laag is gezien de risico's
Er gaat vast nog wel iets beters langs komen.
En inderdaad zal het hypotheekrecht uitwinnen ook nog een probleem kunnen vormen![]()
99,8%, , gaat dus mij ook voorbij, ben er niet rouwig om,quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:54 schreef Gibson het volgende:
[..]
Magere reviews op Facebook... ik laat hem voorbij gaan![]()
Van de week ook docu moeten uploaden, kopie bankafschrift vwb vestigingsadres, met onherkenbaar gemaakte mutaties & saldi, en kopie paspoort met opm kopie tbv SIG, eea ter voorkoming van misbruik, binnen een dag alles akkoord bevonden. Daarna kon ik zonder problemen geld transacties doenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:09 schreef tnhb het volgende:
Hebben er meer mensen problemen geld over te maken naar projecten bij SIG? Ik heb alle drie de noodzakelijk documenten geupload en goedgekeurd staan en toch de melding dat de documenten niet in orde zijn en geen geld kan betalen in projecten. Contact per mail levert alleen een leesbevestiging op en telefonisch krijg ik alleen een in-gesprek-toon, iemand dezelfde ervaring?
TdJ
Javastraat inleg retour, mis nog wel 2 mutaties op het transactieoverzicht, ff checken of deze wel in het wallet saldo zitten, Komt wel goed verwacht ik, maar is wel K.. dat dit gebeurt![]()
![]()
Maar nog niet de rente van de javastraat dus?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:04 schreef peterc het volgende:
[..]
Van de week ook docu moeten uploaden, kopie bankafschrift vwb vestigingsadres, met onherkenbaar gemaakte mutaties & saldi, en kopie paspoort met opm kopie tbv SIG, eea ter voorkoming van misbruik, binnen een dag alles akkoord bevonden. Daarna kon ik zonder problemen geld transacties doen
Javastraat inleg retour, mis nog wel 2 mutaties op het transactieoverzicht, ff checken of deze wel in het wallet saldo zitten, Komt wel goed verwacht ik, maar is wel K.. dat dit gebeurt![]()
Dat had ik een paar weken geleden al gedaan en dat was ook al goedgekeurd, vandara mijn verbazing. Het blijkt nu dat ik zowel zakelijk (BV) als prive een account moet aanmaken en dat die aan elkaar gekoppeld moeten worden tbv de UBO bepaling. Normaal zou dat ook via de enig aandeelhouder van de BV moeten kunnen, maar deze BV heeft ooit eigen aandelen ingekocht en is er dus bij de KvK geen enig aandeelhouder geregistreerd omdat zowel ikzelf als de BV aandeelhouder zijn van de BV.quote:![]()
Wat vinden we van de nieuwe pitches op GVE? Wat een rente voor Cruise Travel Nederland!
Komt zeker door het gebrek aan Hoofdelijke aansprakelijkheid?![]()
Finsulate bij GVE laat ik even gaan..
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=18185
Er wordt amper winst gemaakt ende rek is er echt uit danquote:De voor 2018 geprognostiseerde vrije beschikbare cashflow zal geheel gebruikt worden om aan de betaalverplichtingen van deze lening te voldoen. Een eventueel tekort kan opgelost worden door een bestaand rekening courant krediet van ¤ 20.000,-.![]()
Ik ben net tot de schokkende ontdekking gekomen dat SiG klaarblijkelijk achteraf ook nog bedragen in “mijn transacties” kan aanpassen. Het komt er dus op neer dat, nadat je bijvoorbeeld een transactie ontvangen en gecontroleerd heb, inclusief het wallet saldo, ze dit, terwijl de boekdatum en tijd ongewijzigd blijven, alsnog kunnen aanpassen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:16 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Maar nog niet de rente van de javastraat dus?
Hoe kwam ik hier achter.
Ik heb gisteren toevallig een uitdraai gemaakt van “mijn transacties”. Hierin stond o.a. als transactie 06-06-2018 21.03 uur project Javastraat een bijboeking inclusief 5 dagen rente (deze 5 dagen is volgens mij niet conform afspraak) . (Het bedrag was ook uitgesplitst in (fictief) bedrag 1000,65 rente 0,65, kosten 0,00 en aflossing 1000,-.
Als ik nu in mijn wallet kijk staat er als transactie 06-06-2018 21.03 uur project Javastraat een bijboeking (fictief) bedrag 1000,00 rente 0,00, kosten 0,00 en aflossing 1000,-.
Hierbij is mijn wallet saldo ook (fictief) ¤ 0,65 lager zonder dat er dus nog een mutatie geweest is.
Wat een onbetrouwbaar systeem is dit! Schandelijk!![]()
Ben ik de enige die hier toevallig achter komt of zijn er hier nog meer mensen die dit kunnen controleren omdat ze een recent kopie hebben van hun transacties?
![]()
![]()
![]()
Elk platform word door mijn administratie software elke X uur gedownload en gearchiveerd. SiG nog niet omdat ik daar net begon. Ik ga mijn documenten inscannen om mijn terugboeking te kunnen doen en daarna zoeken ze het maar uit. Bij hen zal ik in ieder geval geen klant worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:24 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik ben net tot de schokkende ontdekking gekomen dat SiG klaarblijkelijk achteraf ook nog bedragen in “mijn transacties” kan aanpassen. Het komt er dus op neer dat, nadat je bijvoorbeeld een transactie ontvangen en gecontroleerd heb, inclusief het wallet saldo, ze dit, terwijl de boekdatum en tijd ongewijzigd blijven, alsnog kunnen aanpassen.
Hoe kwam ik hier achter.
Ik heb gisteren toevallig een uitdraai gemaakt van “mijn transacties”. Hierin stond o.a. als transactie 06-06-2018 21.03 uur project Javastraat een bijboeking inclusief 5 dagen rente (deze 5 dagen is volgens mij niet conform afspraak) . (Het bedrag was ook uitgesplitst in (fictief) bedrag 1000,65 rente 0,65, kosten 0,00 en aflossing 1000,-.
Als ik nu in mijn wallet kijk staat er als transactie 06-06-2018 21.03 uur project Javastraat een bijboeking (fictief) bedrag 1000,00 rente 0,00, kosten 0,00 en aflossing 1000,-.
Hierbij is mijn wallet saldo ook (fictief) ¤ 0,65 lager zonder dat er dus nog een mutatie geweest is.
Wat een onbetrouwbaar systeem is dit! Schandelijk!![]()
Ben ik de enige die hier toevallig achter komt of zijn er hier nog meer mensen die dit kunnen controleren omdat ze een recent kopie hebben van hun transacties?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |