Ohquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
We hebben nogal wat regen gehad hier dinsdag en gisteren
Vies hequote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:29 schreef houdjemond het volgende:
Haaatsiej, roggel roggel snotterdesnot.
Koelt heerlijk af wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:29 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ohhier eigenlijk vandaag pas haha
Daar regent het nu wel lekker door
hadden ook iets moeten maken zodat het hout droog ligt,maar nee denken ze niet aan.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:24 schreef Rhosyn het volgende:
De kleine takjes branden wel maar die zijn te snel weg..de grote stukken zijn doorweekt..dat brand niet
toiletquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:30 schreef Copycat het volgende:
Wat is dat gele geval waar die gozer bij staat te harken?
De latrine.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:30 schreef Copycat het volgende:
Wat is dat gele geval waar die gozer bij staat te harken?
Aha.quote:
Grote borsten.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:31 schreef magnaal het volgende:
Jessie heeft nog nooit zelf een hamer vast gehad? Dat constante vragen aan die mannen en haar voortdurend roepen om Jooooooohnnnnn! Hoe komt dat wezen in Utopia2 terecht???
Welke?quote:
begint irritant te wordenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:33 schreef houdjemond het volgende:
Jessie is weer dingen kwijt. Je verwacht het niet.
Brandon.quote:
Niet te geloven.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:33 schreef houdjemond het volgende:
Jessie is weer dingen kwijt. Je verwacht het niet.
Misschien vergeet ze te ademen straks.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:33 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Niet te geloven.
Die zou haar eigen hoofd nog kwijtraken als ie niet vastzat
In het vorige topic staat een CAP van Maz, daar hebben ze 10 twijgjes onder een lullig plasticje liggenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:30 schreef krabje het volgende:
[..]
hadden ook iets moeten maken zodat het hout droog ligt,maar nee denken ze niet aan.
Ze is wel puur en zuiver.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:35 schreef DKUp het volgende:
Jessie zal zichzelf waarschijnlijk snel kwijtraken.
Wat nou Utopia?
Ze kan vriendschappen en het spel goed gescheiden houden....
Oh verkeerde slimpie
Hier nu 2 avonden achtereen, heurlijk voor de tuin.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:29 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ohhier eigenlijk vandaag pas haha
Daar regent het nu wel lekker door
een doener zonder plan.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:34 schreef magnaal het volgende:
Tja ze hebben de hele dag de tijd gehad die tent te verstevigen en lekvrij te maken. Maar nee, onkruid en struiken kappen, veel ouwehoeren en sloopwerk ging voor. Harde werker die John, maar niet echt slim of constructief
Ik moest lachen met haar krijtjes en Utopendagquote:Horecamanager Jessie (20) is nog jong, maar nu al manager van een succesvolle lunchroom. Zij is er klaar voor om de touwtjes in handen te nemen en een succes te maken van Utopia.
Nou, wat er voorspeld is voor vanavond daar is die tent echt niet tegen bestand.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:34 schreef magnaal het volgende:
Tja ze hebben de hele dag de tijd gehad die tent te verstevigen en lekvrij te maken. Maar nee, onkruid en struiken kappen, veel ouwehoeren en sloopwerk ging voor. Harde werker die John, maar niet echt slim of constructief
Vervelend hequote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nou, wat er voorspeld is voor vanavond is die tent echt niet tegen bestand.
Zolang je het er niet achterlaat.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:35 schreef Silves het volgende:
Wel veel plastic in de natuur, overal waar je kijkt zie ik het..dus weer zogenaamde natuurliefhebbers..
waar zit die lunchroomquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik moest lachen met haar krijtjes en Utopendag
Wat rot voor ze.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nou, wat er voorspeld is voor vanavond is die tent echt niet tegen bestand.
Geweldig voor de tuin. Sowieso voor de natuurquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hier nu 2 avonden achtereen, heurlijk voor de tuin.![]()
Maar ik hoef dan ook geen vuurtje te maken.
Ze gebruiken allemaal hetzelfde dialect lijkt het wel. Noemen het 'kenne' i.p.v. 'kunnen'. Afschuwelijk vind ik dat.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:36 schreef DKUp het volgende:
Uit welk verschrikkelijk dorp uit het Westland komt Jessie vandaan?
Leggen ipv liggen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze gebruiken allemaal hetzelfde dialect lijkt het wel. Noemen het 'kenne' i.p.v. 'kunnen'. Afschuwelijk vind ik dat.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:44 schreef Silves het volgende:
De supermarkt pakt niet op..nee daar moet je voor 70 euro minstens kopen, plus voorijkosten en je moet pinnen bij aflevering..zal het weer de plus worden binnenkort?
0800 nr ..100cpminquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoe komen ze aan het telefoonnummer van de supermarkt?
Nummerinfo gebeld,hij vroeg eerst om het nummer van Boer Sjon.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Gaat hard dan met het ¤25,- beltegoed.quote:
hij komt uit Arnhem..twins ookquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:46 schreef rowan634 het volgende:
wat zit die brandon de hele tijd de twins te verheerlijken
komt ook uit arnhemquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:46 schreef rowan634 het volgende:
Vreselijk,hij komt ook uit Arnhem.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:46 schreef rowan634 het volgende:
Zonder adres?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nummerinfo gebeld,hij vroeg eerst om het nummer van Boer Sjon.
Opgevraagd via de foon, zoals ook de vraag, mag ik het nummer van boerJohn..wie?? boer john..oke waar woont hij..euhhhh weet ik niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Hij komt ook uit Arnhemquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:46 schreef rowan634 het volgende:
quote:
Brandon.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zonder adres?
Welke inbuseel was dat?
Brandon.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zonder adres?
Welke inbuseel was dat?
Hebben ze daar nog niet aan gedacht om het hout droog te leggen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:41 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Geweldig voor de tuin. Sowieso voor de natuur
Snoeiafval en ander brandhout ligt hier onder het afdak
quote:
quote:
echt een reden om van ze te houdenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vreselijk,hij komt ook uit Arnhem.
Is het geen broer van ze, zelfde centenbak/ kaaklijn als Fay.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:48 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nog eens ouderwets 1-2-3'tje
lang geleden
Zonnebankenbruin is snel verdwenen daar.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:43 schreef Flow3r het volgende:
slechte regie, je ziet helemaal niet wat hij doet![]()
[ afbeelding ]
is er niet ook dodewaard naast arnheim?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:48 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nog eens ouderwets 1-2-3'tje
lang geleden
Chloortabletje er bij,komt goed.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:49 schreef houdjemond het volgende:
Ik zou dat regenwater wel nog even filteren als ik hun was.
Erg opvallend.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:46 schreef rowan634 het volgende:
ik hoop niet dat dit een hint is naar de uitslag van de finalequote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:50 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Erg opvallend.
Hij komt toch ook uit Arnhem? Zou 'ie ze kennen?
Adriaan was ook al pro-twins, las ik elders
wat een vreselijk domme telefoon operatertquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:47 schreef Silves het volgende:
[..]
Opgevraagd via de foon, zoals ook de vraag, mag ik het nummer van boerJohn..wie?? boer john..oke waar woont hij..euhhhh weet ik niet.
zo krijg je het budget snel omlaag.
Stond al in het mobieltje?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Waar?quote:
Christel hoopt dat hij komt.quote:
Ik moest gisteren ook al denken aan misschien verre familie of zoietsquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is het geen broer van ze, zelfde centenbak/ kaaklijn als Fay.
Terecht natuurlijk. Tsjoek is ook niet vies van een cougar meer of minderquote:
Ze hebben wel een grote familiequote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zure regen...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:52 schreef houdjemond het volgende:
Hahaha schoon. Wat denk je dat er in die wolken hangt naast de snelweg
iig schoner dan het grote meerquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:52 schreef houdjemond het volgende:
Dacht ik ook meteen...die oogbollen ..de drang naar roem.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
ranzig ..quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:52 schreef houdjemond het volgende:
Hij mocht ook ff met Fay de waszolder op misschien?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vreselijk,hij komt ook uit Arnhem.
Lijkt wel of gebrek aan algemene kennis een voorwaarde is om mee te doen..quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ranzig ..
prima ingelezen ook allemaal
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij mocht ook ff met Fay de waszolder op misschien?
is niet dodenwaard ook bij arnheim?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:53 schreef houdjemond het volgende:
Ik quote;
Regenwater is vaak minder schoon dan veel mensen denken. Neerslag neemt namelijk allerlei verontreinigingen op uit de atmosfeer en vervoert die over afstanden tot soms wel honderden kilometers. Dan hebben we het onder andere over uitlaatgassen, metalen en zouten afkomstig uit fossiele brandstoffen, pesticiden, de bodem en de zee.
Daarnaast is de oppervlakte waarop het regenwater neerkomt vaak niet schoon. Er valt niet alleen regen op, maar bijvoorbeeld ook vogelpoep. Daarom zitten er in opgevangen regenwater allerlei microbiologische verontreinigingen. Ook neemt regenwater door de zachtheid en hoge zuurtegraad makkelijk metalen op van de dakgoot.
Maar neem ruim pioniers!![]()
en vrij van soa's zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Lijkt wel of gebrek aan algemene kennis een voorwaarde is om mee te doen..
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
0,25 eurocent statiegeld weg.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:55 schreef houdjemond het volgende:
Fles kapot gesnedenlekker bezig .
John vind het jammer.
Dit volk kan er alleen maar van opknappenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:53 schreef houdjemond het volgende:
Ik quote;
Regenwater is vaak minder schoon dan veel mensen denken. Neerslag neemt namelijk allerlei verontreinigingen op uit de atmosfeer en vervoert die over afstanden tot soms wel honderden kilometers. Dan hebben we het onder andere over uitlaatgassen, metalen en zouten afkomstig uit fossiele brandstoffen, pesticiden, de bodem en de zee.
Daarnaast is de oppervlakte waarop het regenwater neerkomt vaak niet schoon. Er valt niet alleen regen op, maar bijvoorbeeld ook vogelpoep. Daarom zitten er in opgevangen regenwater allerlei microbiologische verontreinigingen. Ook neemt regenwater door de zachtheid en hoge zuurtegraad makkelijk metalen op van de dakgoot.
ja of brandon haar kennt bedoel ikquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat boeit dat ? je snol zit op ibiza nu
ADHD of borderline is ook wel een pré.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:53 schreef houdjemond het volgende:
Ik quote;
Mehmet versie?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
gelukkig de handjes beschermd
dat moet ook
model voor handcreme irl
Ze kunnen misschien keertje casten bij het PBC ofzoquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
ADHD of borderline is ook wel een pré.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
Goffer Jessie haar wasco bordje wordt nat.
quote:
Jesus, is dat een beitel? Dan lijkt me een ziekenwagen beter.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:50 schreef cobain1994 het volgende:
Laat de pleisters maar komen.
[ afbeelding ]
quote:
dat was het dan, beeld kan op zwartquote:
donker, regen en gedonderquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je zit toch dicht bij mij? Hier zon weg maar niet donker hoor.
quote:
Allemaal naar huis.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:58 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
[..]
dat was het dan, beeld kan op zwartsamenleving gefaald
En een reli gekkiequote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
ADHD of borderline is ook wel een pré.
mike en brandonquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:58 schreef magnaal het volgende:
Al die tweelingen...Als je dus een tweeling wilt, moet je in Arnhem gaan wonen, er zit vast wat in het drinkwater...
Overigens denk ik dat Brandon zijn broer/zus ook wel zal komen...en Jessie had ook een tweelingzus? Dan komt die ook...Het bevalt zeker goed, die tweelingen
Komt nog een goede bak regen aan zoquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:59 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Zit te wachten op een downburst of orkaan.
Die ook.quote:
Laat het niet waar zijn a.u.b.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:51 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik hoop niet dat dit een hint is naar de uitslag van de finale
Hier regent het echt al de hele dag blerghquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je zit toch dicht bij mij? Hier zon weg maar niet donker hoor.
past wel bij de utopie van utopia1quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:51 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik hoop niet dat dit een hint is naar de uitslag van de finale
man man manquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat boeit dat ? je snol zit op ibiza nu
Oh, elders las ik dat Jessie wel degelijk een tweelingzus heeft.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
mike en brandon![]()
room jessie is van sterrenbeeld tweelingen
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom ik gebruik geen google voor vertaling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
lolquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:47 schreef Silves het volgende:
[..]
Opgevraagd via de foon, zoals ook de vraag, mag ik het nummer van boerJohn..wie?? boer john..oke waar woont hij..euhhhh weet ik niet.
zo krijg je het budget snel omlaag.
Dit kan echt niet toevallig zijn hoor...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:01 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Oh, elders las ik dat Jessie wel degelijk een tweelingzus heeft.
In elk geval weten we van Mike en Brandon zeker dat ze onderdeel van een twin zijn.
Er hangt vogelzaad in de bomen?quote:
Die stuurde ik om een plintladder.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:02 schreef BirdsEyeView het volgende:
Jessie wordt gevraagd stenen te halen.
Zij vraag waar ze ze vandaan moet halen?
Sodeju kijk om je heen doos
Hij beweerde een hekel aan rokers te hebben. Kan me niet voorstellen dat hij zelf een roker is met zijn gezonde gedoe.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:59 schreef tonja het volgende:
Die Adriaan is zeker ook net gestopt met roken? Hoe hij dat kampvuur aan het inhaleren is...
Ze vroeg eerder vanmiddag of er nog boomstammen of takken waren en of we die niet konden kopen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:02 schreef BirdsEyeView het volgende:
vetbollehquote:
ja iddquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die stuurde ik om een plintladder.
Is de UTO 1 boom.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lol
Wel weer een kut audio
[ afbeelding ]
Brandon vraagt het nummer van boer John op - 1 juni 2018
x6ktrxf
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze vroeg eerder vanmiddag of er nog boomstammen of takken waren en of we die niet konden kopen.
Midden in het bos.
Net als dat ze beweerde dat er geen hout wasquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:02 schreef BirdsEyeView het volgende:
Goed genoeg om jezelf mee te wassenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:05 schreef houdjemond het volgende:
Ja lekker nog een fles met bacteriën en uitlaatgassen
Toch weten we nog steeds niet waarom ze zo vreemd loopt.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja het is écht ernstig met dat kind.
Altijd beter als mijn beschrijving!!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lol
Wel weer een kut audio
[ afbeelding ]
Brandon vraagt het nummer van boer John op - 1 juni 2018
x6ktrxf
Klem gezeten?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:06 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Toch weten we nog steeds niet waarom ze zo vreemd loopt.
Dát dan weer wel. Beter dat regenwater in die douchezak kunnen doen.quote:
Proost! Op de gezondheid!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:05 schreef houdjemond het volgende:
Ja lekker nog een fles met bacteriën en uitlaatgassen
Neequote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:06 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Toch weten we nog steeds niet waarom ze zo vreemd loopt.
Echt hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:07 schreef MacDeMarco het volgende:
supermarkt als eerste levensbehoefte als je een nieuwe samenleving op gaat bouwen
Ballotagecommissiequote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:07 schreef kkka3 het volgende:
Hij wordt doorverbonden met het hoofdkantoor
Die zijn nog bezig met de statiegeld-affaire van Uto 1quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:07 schreef Bumfuzzle het volgende:
De jumbo was net blij dat ze van die gekken af waren.
Begint het hele riedeltje weer overnieuw
quote:
Vaccuum verpaktquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:07 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe komen ze aan die regenjassen?
Lijkt wel of iedereen 5 kisten mee had
Jawel, jawel, dat is Adriaantjes werkquote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wel goed voor de moestuin daar. O nee, die hebben ze nog niet. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:09 schreef kkka3 het volgende:
Zou grappig zijn als we zo horen: Goedemiddag Jumbo, met Mehmet
Hopppaaaaquote:
Hebben ze nu al sigaretten nodig of zo..quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:08 schreef lorrie03 het volgende:
echt dom dat ze al gelijk een supermarkt gaan bellen
quote:
Whoehoe goeie!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:09 schreef kkka3 het volgende:
Als het prepaid is zijn ze er zo doorheen..quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
iets bestellen .afleveradres onbekend
tring tring tring
de meter loopt lkkr door zo
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die stuurde ik om een plintladder.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:10 schreef Silves het volgende:
Kunnen beter de voedselbank bellen om het eten van ut1 terug te vorderen.
Ik ben een roker en vind het best dat hij nu een hekel aan mij heeft.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:03 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Hij beweerde een hekel aan rokers te hebben. Kan me niet voorstellen dat hij zelf een roker is met zijn gezonde gedoe.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:10 schreef Silves het volgende:
Kunnen beter de voedselbank bellen om het eten van ut1 terug te vorderen.
De buren riepen volgens mij naar elkaar. Kan het zijn dat dat de Utopianen van Uto 1 zijn?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vetbolleh
uit uto 1
die knalde ze random het bos in toen
m.a.w
tis hooguit 10 meter naast de graftakketeringloods
Ik ga stuk.quote:
Die wil ik nu wel weten natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ow... de Boom..
had al andre gedachte's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |