Hij probeert een beetje te bemiddelen of te voorkomen dat iemand buiten de groep valt. Brandon trouwens ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En hij is aardig, ook voor Jessie en net ook voor Adriaan en dat zijn niet de gemakkelijkste.
oooh hij lijkt op deze foto op een voetballer uit het buitenland, maar ik kom even niet op de naam....quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:28 schreef An_0_Niem het volgende:
[ afbeelding ]
Toch vind ik dat Mike er zeker ook mag wezen
Het klopt toch.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:36 schreef lonneberga het volgende:
Gffr,het overviel me,wist even niets beters.
Niks mis mee tochquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:36 schreef lonneberga het volgende:
Sssssstquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:36 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zou ff wachten met ophangen van die hangmat
Beckham?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:36 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
oooh hij lijkt op deze foto op een voetballer uit het buitenland, maar ik kom even niet op de naam....
totaal nutteloos bericht dus weer van me!
haha valt inderdaad niet mee om iets te verzinnen heel snel...je wilt iets goeds maar het duurt te lang en dan doe je maar watquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:36 schreef lonneberga het volgende:
Lijkt gecomprimeerd in de OP inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:37 schreef DKUp het volgende:
Wat is er telkens mis met de foto van Jessie in de OP?
[ afbeelding ]
Perfecte TTquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:36 schreef lonneberga het volgende:
Ik ben al blij dat Tristan het niet verklaptequote:
die denkt dat er 1000 mensen op haar verjaardag komen, evenement. vinden de mensen leuk, dan komen ze voor haar, en dat zullen er ongetwijfeld wel weer zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:32 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Net als Jessie met dat verjaardagsgezeik.
Hij sloopt meer dan dat hij bouwt...type veel geblaat weinig wolquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Wim V zit zich kapot te lachen
de nutteloosheid van dit gedoe van sjon
Nee we gaan straks daarover vergaderen. Je kan je aanmeldenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:38 schreef MacDeMarco het volgende:
Er is unaniem besloten dat John het ''opperhoofd'' is?
Dat zegt die broodmongool zelfquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:38 schreef MacDeMarco het volgende:
Deze kwam ik nog tegenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik bied ¤100,- voor de eerste van hier die erheen gaat en John op zijn bek slaat.
Volgens John zekerquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:38 schreef MacDeMarco het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |