Zoeken ze maar uit danquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:23 schreef Inca het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk stel dat al die nieuwe in 1 x komen waar gaan die liggen
Nee ze gaat met wascooooh aan de slag op boomstronkjes om te verkopen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:25 schreef Silves het volgende:
[..]
Heeft ze nog hoofdpijn? of is nog misselijk..
Bloedstollend als Fay/Demi of Mehmet wint jahquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
UTO / Utopia 1. De Finale!
Even voor de COSsertjes die vanavond de bloedstollende finale gaan kijken.
Vind ik ook...Adrean is een goede knulquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Hou je muil John je bent zelf 10 x zo irritant flapdrol
Die kunnen zelf toch ook wel wat bouwen..of die hebben een tentje bij zich. John denkt dat alleen hij een onderkomen kan bouwenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:23 schreef Inca het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk stel dat al die nieuwe in 1 x komen waar gaan die liggen
Mike is de vrouwenverslinderquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:28 schreef An_0_Niem het volgende:
[ afbeelding ]
Toch vind ik dat Mike er zeker ook mag wezen
ja inderdaad is zijn probleem niet, en dan ligt die ene ff rottig, maar er komen er nog meer met spullen in hun kist, flauwekul dus, ik zou me niet conformeren aan die kwalquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zoeken ze maar uit danals dat manneke wilt zaaien laat hem lekker
Nee ik had al bonje met die staatsgek gehad, kortzichtige klojoquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja inderdaad is zijn probleem niet, en dan ligt die ene ff rottig, maar er komen er nog meer met spullen in hun kist, flauwekul dus, ik zou me niet conformeren aan die kwal
Het zeiltje en al het droge spul ook straksquote:
qua uiterlijk wel de leukste ja.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:28 schreef An_0_Niem het volgende:
[ afbeelding ]
Met dat weer van gister had ik mij al voorbereid op zwaar weerquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het zeiltje en al het droge spul ook straks
En hij is aardig, ook voor Jessie en net ook voor Adriaan en dat zijn niet de gemakkelijkste.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:28 schreef An_0_Niem het volgende:
[ afbeelding ]
Net als Jessie met dat verjaardagsgezeik.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:29 schreef RobjeGeus het volgende:
John verteld nog maar even dat ze iets nodig hebben om met 15 man in te slapen.
Voor de 15e keer
Ik kan in ieder geval niet wachten.. woon je ook in de buurt toevallig?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Met dat weer van gister had ik mij al voorbereid op zwaar weer
Nee...hier blijft het droogquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik kan in ieder geval niet wachten.. woon je ook in de buurt toevallig?
Er komt zeker een soort chemalke aka stripper,sporter, leeghoofd,aka mooiboy, ziet er naar uit dat ze hetzelfde casting bureau hebben ingeschakeld..allemaal camerageil..quote:
Takkenzaag.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Jessie staat met een babyzaag een boomstam door te zagen
haha daar werd het vroeger donker dann zij klaar werdquote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Jessie staat met een babyzaag een boomstam door te zagen
Woow mooi cool nieuw ideequote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie gaat onderzetters maken met UTO logo.
hij doet mij denken aan Joey,die viel ook niet echt op.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:33 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Maar qua persoonlijkheid vind ik Mike nog erg onopvallend. Kan hem niet plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |