Hebben die vakantiehuisjes dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:19 schreef nogeenoudebekende het volgende:
En anders heb je altijd Hotel Nordheim nog.
*Nordhornquote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:19 schreef nogeenoudebekende het volgende:
En anders heb je altijd Hotel Nordheim nog.
Ik kreeg hem toevallig van de week weer een paar keerquote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Godver..
Mja de banner al een tijd niet voorbij zien komen.
Lang niet overal mag je een hond mee nemen in hotels.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 12:18 schreef Basp1 het volgende:
Dan neem je een grote suite in een hotel ipv een huisje.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:33 schreef Aiciu het volgende:
Wat gek dat slanke mensen hier nou geen last van hebben.
Midget gespotquote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:33 schreef Aiciu het volgende:
Het maakt toch niet uit of je slank bent of niet? Het gaat erom dat het altijd maar kleine huisjes zijn en je dus minimaal al eentje voor 4 personen moet nemen wil je nog iets van een beetje ruimte hebben, maar dan is het alsnog door die 2de bad- en slaapkamer veel kleiner dan thuis. Ik heb graag een beetje ruimte. Dat heeft niets met mijn omvang te maken; ik ben ook gewoon slank.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:33 schreef Aiciu het volgende:
Waar?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:15 schreef BigTrucker het volgende:
Er zijn parken die speciaal zijn ingericht voor gasten met honden hoor. Met omheinde terassen en speelweides voor de honden.
Een vakantiehuis is toch alleen om te slapen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Het maakt toch niet uit of je slank bent of niet? Het gaat erom dat het altijd maar kleine huisjes zijn en je dus minimaal al eentje voor 4 personen moet nemen wil je nog iets van een beetje ruimte hebben, maar dan is het alsnog door die 2de bad- en slaapkamer veel kleiner dan thuis. Ik heb graag een beetje ruimte. Dat heeft niets met mijn omvang te maken; ik ben ook gewoon slank.
Op zich wel, maar als het regent en je besluit een dagje binnen te blijven dan is wat ruimte ook wel prettig toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:04 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Een vakantiehuis is toch alleen om te slapen.
Doen ze zichzelf toch aan? Voor 10.000 Dollar kun je best een dikke cruise boeken. Geven ze het aan een mensenhandelaar.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat een klacht. Menig bootvluchteling uit donker Afrika leeft met je mee.
Ik geef geen ene flikker op menig bootvluchteling uit donker Afrika. Ik kan er niets aan doen dat ze daar onderontwikkeld en aartslui zijn, dat ze daar gewoon fokken als de beesten zonder beschermingsmiddelen en HIV en AIDS welig tiert en dat ze daar honger lijden.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 14:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat een klacht. Menig bootvluchteling uit donker Afrika leeft met je mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |