Ik kan me herinneren dat er voor de oorlog ooit iemand was die dat ook redde.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Aloa met 1 machtige bolk 79 punten. Dan ben je een hele grote hoor!
Er gaat een dag komen dat iemand de allerlaatste bolk ooit zetquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:19 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat er voor de oorlog ooit iemand was die dat ook redde.
Bolkes!quote:
Pics van je tieten.quote:
moet dat nou weer.quote:
echt hè?quote:
Is goed. Post je tieten maar hier.quote:
Je kan natuurlijk niet van het stappenplan afwijken neequote:
Goed, dan houden we het alleen bij de tieten.quote:
na deze post niet meer posten tot eind juni graag ja.quote:
Will doquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
na deze post niet meer posten tot eind juni graag ja.
Het is godverdomme al bijna half twaalf kom uit bed jij.quote:
Is geen "live" foto.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is godverdomme al bijna half twaalf kom uit bed jij.
beetje slechte kwaliteit wel, niks beters?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:19 schreef Already_in_use het volgende:
En nu niet meer zeuren om mijn tetten...
Waar blijft jou dickpic? Niet van het stappenplan afwijken nu hè.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:21 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Waar blijft jou dickpic? Niet van het stappenplan afwijken nu hè.
Helaasquote:
Je bent zelf de hittebronquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:23 schreef FlippingCoin het volgende:
Hoe kan mijn huis 24 graden blijven terwijl het al sinds gistermiddag buiten koeler is en de deur openstaat.
Hier ook zo. T is buiten 19 graden hier en binnen 25quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:23 schreef FlippingCoin het volgende:
Hoe kan mijn huis 24 graden blijven terwijl het al sinds gistermiddag buiten koeler is en de deur openstaat.
Je mag je lul wel per DM sturen.. of zoek je overal smoesjes voor?quote:
komt veel warmte uit de muren nog. Is hier ook altijd.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:23 schreef FlippingCoin het volgende:
quote:
Echt klotequote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hier ook zo. T is buiten 19 graden hier en binnen 25
Ik heb een DM banquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:26 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Je mag je lul wel per DM sturen.. of zoek je overal smoesjes voor?
Ja daar dacht ik ook aan maar zo lang, damn. Gidteravond werd het zelfs warmer binnen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
komt veel warmte uit de muren nog. Is hier ook altijd.
Met die warme dagen is het bij mij gewoon 31 graden binnen na 17.00 uur.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook aan maar zo lang, damn. Gidteravond werd het zelfs warmer binnen.
T zweet loopt soms langs je hoofdquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:30 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Met die warme dagen is het bij mij gewoon 31 graden binnen na 17.00 uur.
Ik ken het. Als ik hier de ramen dicht doe als het al donker is en en de deur naar de huiskamer dicht doe loopt de temperatuur daar ook gewoon op, terwijl het buiten afkoelt. Kan soms wel een graad omhoog gaan dan. En dat is echt niet van de warmte van dat kleine koelkastje van me.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook aan maar zo lang, damn. Gidteravond werd het zelfs warmer binnen.
En tussen me billenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
T zweet loopt soms langs je hoofd
bahquote:
Ah warmer dan 25 heb ik het niet gezien en slaapkamer is koud door de airco gelukkig. 31 graden is helemaal ergquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:30 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Met die warme dagen is het bij mij gewoon 31 graden binnen na 17.00 uur.
Ja precies komt dat door de warmte in het isolatiemateriaal of zo? De muren voelen wel koel aan.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ken het. Als ik hier de ramen dicht doe als het al donker is en en de deur naar de huiskamer dicht doe loopt de temperatuur daar ook gewoon op, terwijl het buiten afkoelt. Kan soms wel een graad omhoog gaan dan. En dat is echt niet van de warmte van dat kleine koelkastje van me.
Ik had zo'n mobiele airco. Maar heb dat ding eruit gedaan want maakte zo'n lawaai...pfff.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah warmer dan 25 heb ik het niet gezien en slaapkamer is koud door de airco gelukkig. 31 graden is helemaal erg
Ja deze ook redelijk maar zet hem na het eten aan ongeveer en dan als ik ga slapen zet ik hem uit, was gister 17 gradrn of zo.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:36 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik had zo'n mobiele airco. Maar heb dat ding eruit gedaan want maakte zo'n lawaai...pfff.
Dan is het zeker goed te doen. Ik vind het zo'n gehannes die mobiele airco. Gelukkig is mijn slaapkamer redelijk koel.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja deze ook redelijk maar zet hem na het eten aan ongeveer en dan als ik ga slapen zet ik hem uit, was gister 17 gradrn of zo.
komt echt uit de muren/dak.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja precies komt dat door de warmte in het isolatiemateriaal of zo? De muren voelen wel koel aan.
Is het waard. Beetje jammer alleen dat de temperatuur meteen omhoog schiet zodra je hem 's avonds uit zet om te slapenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 11:36 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik had zo'n mobiele airco. Maar heb dat ding eruit gedaan want maakte zo'n lawaai...pfff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |