Ik zag gister dat Ramona ook een ring van haar droeg een foto op haar sitequote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:19 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik vind Christel wel een leuk mens eigenlijk
Maar dan gaan ze wel leuke wedstrijdjes doenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:21 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
[..]
Please not... nietszeggend mens
Maar een evenementenkalender om (uiteindelijk) te verkopen?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen nodig die dingen mooi maakt enzo...bordje met Utopia er op...en bordje met bezet heb je ook nodig
ik denk niet dat fay of demi zich dat andoen hierquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:23 schreef magnaal het volgende:
[..]
Maar dan gaan ze wel leuke wedstrijdjes doen
Iedereen neemt toch een kist mee. Goed opletten wat er al is en aanvullende artikelen/eten mee nemen.Eten in blik of instant voedsel wat je met water in elkaar kan flansen. Gedroogd fruit. Enzoquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:19 schreef mario390 het volgende: [..] hoe wil je 10 mensen verpflegen (eten) is hel moelijk
Rondvaartboot door de vijver, alles.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:23 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Maar een evenementenkalender om (uiteindelijk) te verkopen?
Ja enig... heb haar ff gevolgd op instagram. Mens is zo vol van zichzelf blerghquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:23 schreef magnaal het volgende:
[..]
Maar dan gaan ze wel leuke wedstrijdjes doen
ja maar ik vind 10 mensen te veelquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:24 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Iedereen neemt toch een kist mee. Goed opletten wat er al is en aanvullende artikelen/eten mee nemen.Eten in blik of instant voedsel wat je met water in elkaar kan flansen. Gedroogd fruit. Enzo
Is ze dat aan het maken?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:23 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Maar een evenementenkalender om (uiteindelijk) te verkopen?
Mister zaagmans..Straks is het hele terrein braak, zonder struikje, plantje enz... en dan misschien graven? als ze nog de energie hebben natuurlijk...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:23 schreef PTLe het volgende:
Wat is het nut hier van ? ik zou eerst dat toilet maar gaan maken
[ afbeelding ]
Ik had het over Beau..quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik denk niet dat fay of demi zich dat andoen hier
Ja, alle evenementen komen daarop en uiteindelijk mag iemand deze evenementenpaal dan kopen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is ze dat aan het maken?![]()
Ik denk dat Jessie jaren vergeefs heeft geprobeerd om in Utopia 1 te komen.
Janken, stampvoeten, Talpa stalken....
Toen had ze dikke verkering en kon het niet. Maar nu is ze lekker vrijgezel en kon ze zich aanmelden (eigen woorden)quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is ze dat aan het maken?![]()
Ik denk dat Jessie jaren vergeefs heeft geprobeerd om in Utopia 1 te komen.
Janken, stampvoeten, Talpa stalken....
jessie is maar niet dom of zoquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:25 schreef Paule33 het volgende:
In deze groep vind ik de ouder dame heel geduldig met de jonge
Jessie,die jessie lijkt mij een Romy zeker ook ADHD..
een beetje gek,die weet niet wat ze moet en verliest alle haar
spullen..echt een Romy maar jonger..
De broer van de rapper twin is neetje en serieus voor zijn leeftijd
Mike ook serieus en wil snel oplossing..
John is een blablabla man,hij denkt te weten alles omdat hij ouder
is..
Vandaag zal 1 of 2 nieuwe inwoners komen,bang ben dat een van Rienk
zal zijn....
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Rondvaartboot door de vijver, alles.
Hou het nou eens bij de streams man.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:23 schreef mario390 het volgende:
wat blij dat naomi topic zo bovenop staat
Ze probeert krampachtig de Slomy te zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:25 schreef Paule33 het volgende:
is..
zal zijn....
Vast ook zo lekker puur enzoquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:27 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ze probeert krampachtig de Slomy te zijn
Vreselijk irritant
nee, is ook wel moeilijk een opvouwbare schep, alhoewel, ze bestaan welquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:28 schreef PTLe het volgende:
Heeft er niemand aan gedacht op een schep mee te nemen ?
nee nee,daar is helemal niks dat kennen ze nietquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:29 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja, die stappen straks naar binnen, bonus voor hun unieke verblijf in Utopia 1..
volgens mij niet hoor, dat zou ik echt hebben meegenomen..maar jaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:28 schreef PTLe het volgende:
Heeft er niemand aan gedacht op een schep mee te nemen ?
Opgevouwen in je kist?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:30 schreef magnaal het volgende:
[..]
volgens mij niet hoor, dat zou ik echt hebben meegenomen..maar ja
Zij hebben hem niet ontmoet.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:27 schreef HiDiHo het volgende:
Ze hebben echt veel gehad aan die survival expert hé
ja,,haha,,ze doet of ze is romy,raar...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:27 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Vreselijk irritant
Wederomquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, op de eerste tien minuten na, het eerste uur in Utopia 2 ......![]()
[ afbeelding ]
Eerste 30 minuten Utopia 2 - 31 mei 2018.
x6krsrp
[ afbeelding ]
Tweede 30 minuten Utopia 2 - 31 mei 2018.
x6krx42
ligt er heel dik bovenop ja, soms gaat ze dan ook een raar dansje maken, tis een slome ADHDerquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:30 schreef Paule33 het volgende:
[..]
ja,,haha,,ze doet of ze is romy,raar...
Nu je 't zegt, kledingkeuze ook ja. Zwarte rok met split, boots eronderquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:27 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Vreselijk irritant
Nee joh daar moet alles al klaar voor zijn.Het welbekende gespreidde bedje.Anders komt het niet goed met de prinsesjesquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:29 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja, die stappen straks naar binnen, bonus voor hun unieke verblijf in Utopia 1..
En dat was niet eens nodigquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die was er vooral om de oudbewoners te ontmoedigen
Hij verkocht het niet echt nee, eerder een afraderquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die was er vooral om de oudbewoners te ontmoedigen
gisteren had ze een hoedje opquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:32 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Nu je 't zegt, kledingkeuze ook ja. Zwarte rok met split, boots eronder
Nee.. ook dat is een beetje domquote:
ja echt,een serieuse jonge man..quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:32 schreef pullup het volgende:
John vind Brandon een actief mannetje (voor zijn leeftijd dan)
"Leuke" haarbandquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:32 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Nu je 't zegt, kledingkeuze ook ja. Zwarte rok met split, boots eronder
Dat dan weer wel.. Als ik wist dat ik erin zou gaan had ik alles opgezocht maar ze leken gisteren echt oprecht verbaast over het terrein en hoe weinig er was.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee.. ook dat ik een beetje dom
Ze kunnen het volgens mij wel gezien hebben?
Dat wel maar de irritatie factor ligt toch al wel behoorlijk hoogquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:34 schreef pullup het volgende:
Dit is gewoon een heel ander type mensen gelukkig dan wat er de laatste paar jaar langskwam in uto1
Ze zijn wel gelijk gaan aanpakken, maar was dat met die andere Utopianen ook niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:34 schreef pullup het volgende:
Dit is gewoon een heel ander type mensen gelukkig dan wat er de laatste paar jaar langskwam in uto1
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:34 schreef magnaal het volgende:
Luie sodemieters, daar heeft John niks mee...Ik kan niet zo goed tegen die selfmade toontje van die man...
10 uur centraal![]()
Vandaag al 2 nieuwe?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:25 schreef Paule33 het volgende:
is..
zal zijn....
Ze heeft in ieder geval wel trekjes van verschillende oud bewoners overgenomen. Zou mij ook niks verbazenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:35 schreef lonneberga het volgende:
Jessie lijkt mij echt zo'n schuimpje, is vast al eerder op de marktdag geweest.
Dat is toch Brandon?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:34 schreef Dotteke het volgende:
John vindt Mike een harde werken voor zijn leeftijd, hij ziet wel eens andere knaapje die niets doen
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:35 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Dat wel maar de irritatie factor ligt toch al wel behoorlijk hoog
Ja was met die andere groep ook hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn wel gelijk gaan aanpakken, maar was dat met die andere Utopianen ook niet?
Deze moeten natuurlijk wel, ze hebben geen onderdak
is bij elke militair bekend, een dergelijk opvouwbaar schepje. Bij een goede dump ook wel te koop denk ikquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee, is ook wel moeilijk een opvouwbare schep, alhoewel, ze bestaan wel
elke weekquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:37 schreef Paule33 het volgende:
[..]
zal iedere dag een komen tot 15..denk ik
O Brandon, klopt moet nog even leren de stemmen bij de naam te vindenquote:
Mwah dan duurt het nog 1.5 maand tot ze compleet zijnquote:
Elke week 1 volgens wat ik gehoord heb. Don't shoot the messenger..quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:37 schreef Paule33 het volgende:
[..]
zal iedere dag een komen tot 15..denk ik
Ja dat zeiden ze iddquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:38 schreef magnaal het volgende:
[..]
Elke week 1 volgens wat ik gehoord heb. Don't shoot the messenger..
Dat is wat ze zelf denken. Over 2 maanden zouden ze dan met 13 zijn en zouden ze gaan stemmen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Mwah dan duurt het nog 1.5 maand tot ze compleet zijn
Waar heb je die info vandaan?
hoe will je met 15,ze hebben bijna niksquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Mwah dan duurt het nog 1.5 maand tot ze compleet zijn
Waar heb je die info vandaan?
Ik dacht dat het in die brief stond..quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:39 schreef yaello het volgende:
[..]
Dat is wat ze zelf denken. Over 2 maanden zouden ze dan met 13 zijn en zouden ze gaan stemmen.
De harde werksterquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Jetsie is plankjes met verf aan het bekliederen en wilt dat verkopen wat komt me dat bekend voor
Ik denk dat er eerder mensen gedropt worden, met veel etenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:39 schreef yaello het volgende:
[..]
Dat is wat ze zelf denken. Over 2 maanden zouden ze dan met 13 zijn en zouden ze gaan stemmen.
Ja dat maakt dan ook niet veel uit met hoeveel ze zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe will je met 15,ze hebben bijna niks
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:33 schreef kkka3 het volgende:
[..]
"Leuke" haarband
Aan iedereen vragen: wat ben je aan het doehoennnn
Alles herhalen
Conclusie: ben blij dat ik mag gaan werken![]()
Die komen ook met een kist en wie weet wat zij hebben ingepakt...Van mij mogen er snel mensen bij komen hoor...Kom maar Ivanquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:42 schreef magnaal het volgende:
[..]
Die komen ook met een kist en wie weet wat zij hebben ingepakt...Van mij mogen er snel mensen bij komen hoor...Kom maar Ivan
aardig en relaxedquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:41 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]Werkze
[ afbeelding ]
Ik vind dit ook wel 'n leuke. Lekker rustig, lekker aan het werk.
ja,gisteren wil zij snel een evenement doen,mensen laten komenquote:
Ja, die nam toen de leiding, dat zie ik nu die John doen alhoewel Christel het ook wilquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja was met die andere groep ook hoor.
Paul had er toen al rap de wind onder
Dit ja. Iedereen die later komt kan zien wat er nog nodig is daar. En het idd meenemenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:41 schreef formule het volgende:
[..]
Ik denk dat er eerder mensen gedropt worden, met veel eten
Ikzelf had die John al in dat poeltje verdronken ondertussen vrees ikquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die nam toen de leiding, dat zie ik nu die John doen alhoewel Christel het ook wil
Die twee gaan nog wel botsen denk ik
Ja stond in dat er 5 bewoners begonnen en het aangevuld zou worden tot 15 inwonersquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:41 schreef yaello het volgende:
[..]
Volgens mij stond daar niks over stemmingen en nieuwe bewoners in. dacht ik hoor
Twee kapiteins op een schip...En wat er nog zal komen aan kapiteinsquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die nam toen de leiding, dat zie ik nu die John doen alhoewel Christel het ook wil
Die twee gaan nog wel botsen denk ik
En voor duizenden euro's hout bij de firma Kost geen drolquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja was met die andere groep ook hoor.
Paul had er toen al rap de wind onder
Ja die mensen die meteen spelletjes achter de pc gaan doen kunnen nog wel even wegblijvenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:46 schreef magnaal het volgende:
[..]
Twee kapiteins op een schip...En wat er nog zal komen aan kapiteins
Lindaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:44 schreef pollewop77 het volgende:
Dit is wat er in het persbericht stond bij de bekendmaking van Utopia 2
Een nieuwe plek, een nieuwe start en nieuwe kansen met een nieuwe groep.
Dankzij de constructieve inzet van de gemeentes Hilversum, Gooise Meren en Laren - die gezamenlijk eigenaar zijn van het gebied – komt er nu een nieuw stuk land beschikbaar, waarmee de doorstart van Utopia een feit is. Er kan weer gebouwd worden aan een nieuwe, ideale samenleving. Maar, dit keer betekent from scratch ook echt from scratch. Er is geen loods en er zijn geen voorzieningen. Het is een leeg en desolaat terrein. De inwoners zullen dus letterlijk alles opnieuw moeten bouwen.
Utopia 2 start met vijf inwoners en om de zoveel tijd melden zich nieuwe inwoners aan het hek. Wie dat zijn, blijft spannend tot het aantal van 15 inwoners is bereikt. De kijker zal wel enkele vertrouwde gezichten terug gaan zien. De inwoners die eind december 2017 actie hebben gevoerd om Utopia te behouden, kunnen zich namelijk opnieuw aanmelden. Dat geldt dus voor de huidige inwoners, maar ook voor de kandidaten die ten tijde van de campagne in Utopia verbleven, maar inmiddels thuis zijn.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En voor duizenden euro's hout bij de firma Kost geen drol
Oh dat is al wat aan het wordenquote:
Ze zat net op haar gatquote:
ja helemal beterquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:48 schreef Paule33 het volgende:
deze kristel van 44 zit beter uit dan billy,echt
kristel heeft 2 kinderen van 22 jaar,ze zit goed uit..
Ah die is van een overhemd in een wit t shirt gekropen, of hebben e al kleding in het bos gevondenquote:
Alsjeblieft niet zeg. Er is niet ene pauw meer met een veer, zoveel zitten er in zijn reet.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:42 schreef magnaal het volgende:
[..]
Die komen ook met een kist en wie weet wat zij hebben ingepakt...Van mij mogen er snel mensen bij komen hoor...Kom maar Ivan
Ja, die was erg.... Maar een machtstrijdje zal er nog wel gevoerd gaan worden in Utopia 2. En dan roept Mike: "ik was hier eerst"....quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En voor duizenden euro's hout bij de firma Kost geen drol
Iedere nieuwe, zal nu binnen komen precies met die dingen die ze nodig hebbenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
Een plankje aan het bekliederen met verf en nog maar eens verkondigen dat ze bijna jarig isquote:
quote:
okequote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een plankje aan het bekliederen met verf en nog maar eens verkondigen dat ze bijna jarig is
quote:
kleuren met waskrijtjes.. Dat ze die bij heeft hebben we al 110x gehoord denk ik...Wat kan die in herhaling vallen zegquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar dat wat zij daar op de planken doet
Tekenen met wasco krijtjesquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar dat wat zij daar op de planken doet
maar zo en romy2 is zij nietquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:52 schreef Angel79 het volgende:
[..]
kleuren met waskrijtjes.. Dat ze die bij heeft hebben we al 110x gehoord denk ik...Wat kan die in herhaling vallen zeg
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:50 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Ik zie haar echt nog komen.Maar eerst even wachten tot ze ivan nog gezien heeft
Krijgen we weer hier dat gezeik over haar zure gezicht, moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:50 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Ik zie haar echt nog komen.Maar eerst even wachten tot ze ivan nog gezien heeft
AHquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:57 schreef chufi het volgende:
Hebben ze genoeg eten meegenomen? En hoe gaan ze boodschappen doen?
Echt he..quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:54 schreef pollewop77 het volgende:
Jessie aan Christel: lust ik zwarte bonen?
christel is geloof ik nogal doof....quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:58 schreef Chanel5 het volgende:
Jessie staat maar te kakelen en ik heb het idee dat Christel nauwelijks reageert/niet weet wat ze er mee moet...
Vind je het gekquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:58 schreef Chanel5 het volgende:
Jessie staat maar te kakelen en ik heb het idee dat Christel nauwelijks reageert/niet weet wat ze er mee moet...
Die is aan een kant doof dus das haar voordeelquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:58 schreef Chanel5 het volgende:
mike heeft en wc gebouwtquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:57 schreef chufi het volgende:
Baassie, Utopendag, jarig, wasco meer komt er niet uit haar strot deze morgen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:58 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Vind je het gek![]()
Wasco hier, krijtjes daar
Misschien komt Mehhh wel binnen met de boodschappen. Die moet tenslotte ook weer aan het werk.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:57 schreef chufi het volgende:
Het kan nog erger, als ze samen met Ivan komt, is de ellende niet te overzien hierquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:57 schreef magnaal het volgende:
[..]
Krijgen we weer hier dat gezeik over haar zure gezicht, moet er niet aan denken
Christel dacht er al aan hahaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:00 schreef yaello het volgende:
Jessie wilt zo misschien wel gaan vissen. Die meid doet ook alleen maar wat ze zelf wilt. Wanneer zal de bom gaan barsten bij de andere?
zou het prachtig vindenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:00 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Het kan nog erger, als ze samen met Ivan komt, is de ellende niet te overzien hier
Volgens mij ligt daar iets van een soort fundering...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Misschien komt Mehhh wel binnen met de boodschappen. Die moet tenslotte ook weer aan het werk.
Ondertussen wordt het halve bos gekapt, maar heeft dat ook een functie? Dat heb ik namelijk niet meegekregen.
Ik ook. Weet nog niet zo goed wat ik er van vind.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:00 schreef krabje het volgende:
GM allemaal,moeten jullie ook zo wennen?ik heb er geloof ik nogal moeite mee om te blijven kijken
Ik had nog niet echt naar haar geluisterd maar die praat echt onsamenhangend, niet te filmen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:57 schreef formule het volgende:
Jessie zegt domme dingen, heeft het over Bas
FF doorzettenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:00 schreef krabje het volgende:
GM allemaal,moeten jullie ook zo wennen?ik heb er geloof ik nogal moeite mee om te blijven kijken
ow gelukkig ,was al bang dat ik de enige wasquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:01 schreef yaello het volgende:
[..]
Ik ook. Weet nog niet zo goed wat ik er van vind.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij ligt daar iets van een soort fundering...
voor 50 euroquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:00 schreef pollewop77 het volgende:
Jessie wil al bij de Jum bestellenoh nee als alles op is.
Voelt een beetje vreemd aan allemaal. Zit er nog niet echt lekker in zeg maar.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:00 schreef krabje het volgende:
Nee, die hele zooi mag lekker wegblijvenquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:57 schreef formule het volgende:
Jessie zegt domme dingen, heeft het over Bas
Dat heb ik dus ook nog , dit is niet iets om een hele dag te kijken , dus af en toe je streams maar uit lijkt me een goede optiequote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:00 schreef krabje het volgende:
maar is natuurlijk ook niet zo gek,4,5 jaar gekeken en nu ineens andere mensen ,andere omgeving,andere setting dus,maar ik heb geduld en anders stop ik,maar verslaafde als ik ben zal het wel goed komenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:03 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Voelt een beetje vreemd aan allemaal. Zit er nog niet echt lekker in zeg maar.
ja is waar,ik zet doorquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:03 schreef pollewop77 het volgende:
Ik vond dat met Utopia 1 ook, moest erg wennen toen het begon en vond er van alles van maar kon het ook niet loslaten.. en zie hier zit ik 4,5 jaar later te typen
Ik ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:05 schreef pollewop77 het volgende:
Owww die Christel ergert zich volgens mij nu al kapot aan Jessie
Als Iwan zou komen krijgt hij zeker ruzie met John .quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, die hele zooi mag lekker wegblijven
ach nee zij heeft toch 2 met selfe leefttijd te huisquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:05 schreef pollewop77 het volgende:
Owww die Christel ergert zich volgens mij nu al kapot aan Jessie
doe ik ook,heb niet eens allemaal binnen zien komen,vond het dodelijk saai.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:04 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook nog , dit is niet iets om een hele dag te kijken , dus af en toe je streams maar uit lijkt me een goede optie
hai,ik was vandaag erder dann jouquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie gaat even een vreugdedansje doen.
Dat zijn handige bekers zag ik gisteren, die kan je inklappen.quote:
hebben we eindelijk actiequote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:06 schreef PTLe het volgende:
[..]
Als Iwan zou komen krijgt hij zeker ruzie met John .
quote:
En met Jessiequote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:06 schreef PTLe het volgende:
[..]
Als Iwan zou komen krijgt hij zeker ruzie met John .
De overgang was ook een beetje abrupt. Ik wen snel hoor. De natuur is het kijken iig best waard.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:05 schreef krabje het volgende:
[..]
maar is natuurlijk ook niet zo gek,4,5 jaar gekeken en nu ineens andere mensen ,andere omgeving,andere setting dus,maar ik heb geduld en anders stop ik,maar verslaafde als ik ben zal het wel goed komen
Ik ben gisteren echt afgehaakt, de cos was niet meer terug te lezen, zoveel..en commentaar werd herhaling van herhaling..(ik word te oud, om het te volgen)quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:05 schreef krabje het volgende:
[..]
maar is natuurlijk ook niet zo gek,4,5 jaar gekeken en nu ineens andere mensen ,andere omgeving,andere setting dus,maar ik heb geduld en anders stop ik,maar verslaafde als ik ben zal het wel goed komen
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Christel: Leuk er zit een vogeltje in de boom.
Jessie: Ja, er hangen allemaal zakjes in. Kijk, mijn geluksmunt
das waar maar ik erger me nu al aan die kristel en jessie,is niet goedquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:08 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
De overgang was ook een beetje abrupt. Ik wen snel hoor. De natuur is het kijken iig best waard.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Christel: Leuk er zit een vogeltje in de boom.
Jessie: Ja, er hangen allemaal zakjes in. Kijk, mijn geluksmunt
Ze loopt ook een beetje raar , ze trekt met heer rechter heup lijkt mij ?quote:
Jessie mag naar huis. Dat leuke rustige joch mag blijven. De rest maakt me niet zoveel uit (nog)quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:10 schreef krabje het volgende:
[..]
das waar maar ik erger me nu al aan die kristel en jessie,is niet goed
ja die brandon vind ik wel een leuk joch,john red het daar niet zo heel lang denk ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:12 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Jessie mag naar huis. Dat leuke rustige joch mag blijven. De rest maakt me niet zoveel uit (nog)
Ik hoorde John daarstraks over een tractorband.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:15 schreef magnaal het volgende:
Had Mike daar nu een soort wc bril, waar hebben ze die dan van gemaakt?
Die lag op het terrein.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:15 schreef magnaal het volgende:
Had Mike daar nu een soort wc bril, waar hebben ze die dan van gemaakt?
Die w.c.-bril?quote:
quote:
Ja, hij is overduidelijk aanwezig, vanaf het moment dat hij binnen staptequote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ikzelf had die John al in dat poeltje verdronken ondertussen vrees ikWat een windbuil
Vind je het gek.. 5 verwendelingen die alles hadden waren al wekenlang niet meer om aan te kijken, en nu 5 rare die nix hebben is niet veel andersquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik ben gisteren echt afgehaakt, de cos was niet meer terug te lezen, zoveel..en commentaar werd herhaling van herhaling..(ik word te oud, om het te volgen)
Daarnaast vind ik het nog steeds stom gaan...
Johan vertelt dat de loodgieter van nu, niet de loodgieter van vroeger is...
en heeft het over natte ruimten, douches...
Lolquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:19 schreef formule het volgende:
[..]
Ik struikel er hier over, bij mij in het dorp
Dat komt uit 1.0quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn de schilderen op de bom al gewest?
Horeca manager,quote:
Nee is niet gek, maar ik kon het niet meer bijbenen...Ik heb hem uitgezet..quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vind je het gek.. 5 verwendelingen die alles hadden waren al wekenlang niet meer om aan te kijken, en nu 5 rare die nix hebben is niet veel anders
dat wel...maar ik denk dat Chrissie genoeg pit heeft...die zit zich enorm te verbijtenquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:19 schreef formule het volgende:
[..]
Ik struikel er hier over, bij mij in het dorp
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:21 schreef Dotteke het volgende:
Me theezakkie hangt er in zegt Jessie
O ik dacht je tampon zegt Mike
Ja, ik hoorde haar gisteren over die waterverf. Moest grinniken.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:19 schreef Chanel5 het volgende:
Slimpie (jessie) heeft waterverf voor haar bordje gebruikt.
Drama en de ellendequote:
Wat een vreselijk oridinair pratend kind is dat zeg en nog ontzettend dom ook. Zie haar al snel naast Mike kruipen, passen goed bij elkaar. Ze heeft het net al over een middagdutje! Neeee, weer een zeikerd daar. En over dat liggen en leggen, kwestie van opvoeding om dit niet te herstellen bij je kind. Gewoon dommigheid.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:19 schreef Chanel5 het volgende:
Slimpie (jessie) heeft waterverf voor haar bordje gebruikt.
ze heeft 2 kinderen van 22 jaar zegt zij,dus twins..denk ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:23 schreef Dotteke het volgende:
Wat me gisteren bij het voorstel rondje opviel was dat Christel daar niet zei dat ze 2 kinderen had
Fijn voor de teken.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Broodjeszaak hooguit maar goed, je mag op niemand neerkijken natuurlijk.
OMG.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:21 schreef Dotteke het volgende:
Me theezakkie hangt er in zegt Jessie
O ik dacht je tampon zegt Mike
volgens mij heel cos alquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:27 schreef Copycat het volgende:
Die reïncarnatie van Romy ben ik nu al beu.
romy is ergerquote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:27 schreef Copycat het volgende:
Die reïncarnatie van Romy ben ik nu al beu.
Vandaag duimen voor jouw UI.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:23 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Drama en de ellende
Nee, maar even serieus ik zou het doodeng vinden onder zo'n zeiltje met onweer
is hornbach weer sponsor ?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:29 schreef oma-Nijn het volgende:
John Wil steigerhout bestellen, bordjes maken met Utopia 31 mei 2018. Hatseflats
Die ¤250,- is zo op.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:29 schreef oma-Nijn het volgende:
John Wil steigerhout bestellen, bordjes maken met Utopia 31 mei 2018. Hatseflats
Wat vraag je rare dingen ? gewoon kijken maar .quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn de schilderen op de bom al gewest?
Klopt, maar Dot bedoelt dat ze dat niet meteen zei maar pas later begrijp ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 09:24 schreef Paule33 het volgende:
[..]
ze heeft 2 kinderen van 22 jaar zegt zij,dus twins..denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |