quote:Op vrijdag 1 juni 2018 03:52 schreef klabbakus het volgende:
voordat ze binnenkwamen wisten ze/wij dat ze een gsm en 250 euro zouden krijgen
Toen Mike de enveloppe vond heeft ie 'm niet opengemaakt, maar je zag duidelijk dat het daarin zat
Mike zei ook meteen tegen de volgende bewoners dat ie telefonnnummers uit z'n hoofd heeft geleerd van bedrijven in de buurt
Onderop zie ik inderdaad nu ook wat.quote:
lastig te zien op dat plaatje, maar live zag je wat vouwen van dikheid in die enveloppequote:Op vrijdag 1 juni 2018 03:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
[..]
Onderop zie ik inderdaad nu ook wat.
Ik zie die verkleuring onderop, en verbreding van de enveloppe van boven naar beneden.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 04:02 schreef klabbakus het volgende:
[..]
latig te zien op dat plaatje, maar live zag je wat vouwen van dikheid in die enveloppe
zonder lader natuurlijk, net als die schroefmachine, John heeft 2 accu's bijzich, maar leeg is leegquote:Op vrijdag 1 juni 2018 04:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik zie die verkleuring onderop, en verbreding van de enveloppe van boven naar beneden.
Klopt, en geld voor aansluiten energie of water hebben ze niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 04:04 schreef klabbakus het volgende:
[..]
zonder lader natuurlijk, net als die schroefmachine, John heeft 2 accu's bijzich, maar leeg is leeg
Ja denk ook dat de muggen een party hebben daar... en ja geen warm bed zoals we gewent zijn...ik zou er geen seconde slapenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 05:40 schreef Sodeknetters het volgende:
Denk dat je er opgevreten wordt door de muggen.
En wat doet die bierfles daar?
Lijkt alleen Mike last van te hebbenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 05:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja denk ook dat de muggen een party hebben daar... en ja geen warm bed zoals we gewent zijn...ik zou er geen seconde slapen
Ja de 1 slaapt ook makkelijker als de ander. ik kan ook in een vliegtuig niet slapen.. moet zondag vliegenquote:
Ze liggen in slaapzakken met een rits.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 05:45 schreef Sodeknetters het volgende:
Oh, ik zou er zalig pitten, dat weet ik zeker. En me vervolgens het schompes krabben.
Maar die zijn niet helemaal dicht toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 05:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze liggen in slaapzakken met een rits.
Mike heeft een afgesloten slaaptent, en juist die heeft hooguit 1 uurtje geslapenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 05:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Maar die zijn niet helemaal dicht toch?
Ik slaap ook heel licht.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 05:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja de 1 slaapt ook makkelijker als de ander. ik kan ook in een vliegtuig niet slapen.. moet zondag vliegen
Goed voor zijn humeur kan John zo meteen gaan delegeren en veel praten.. gezellig op de vroege ochtendquote:Op vrijdag 1 juni 2018 05:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mike heeft een afgesloten slaaptent, en juist die heeft hooguit 1 uurtje geslapen
Half uur op het terrein hadden ze het al over.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 05:55 schreef spapaars het volgende:
Met welk idee zullen ze komen on geld te genereren.
Zal wel een rondleiding of survival tocht van 3 kwartier worden.
Kijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 05:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Half uur op het terrein hadden ze het al over.
Hebben ze het over gehad, mits tent achter laten, maar geen toilet, dus dat wilde ze nog niet. Mag ook geen B&B heten.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 05:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kijk.
En volgende stap, gratis kamperen maar wel je tent achterlaten.
Weet zeker dat er schuimpjes zijn die dat doen
Dat niemand daaraan gedacht heeft mee te nemen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 04:09 schreef Bumfuzzle het volgende:
Kopen ze toch een lader met een klein zonnepaneeltje.
Hadden ze moeten toevoegen, tent inclussief chemisch toiletquote:Op vrijdag 1 juni 2018 06:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hebben ze het over gehad, mits tent achter laten, maar geen toilet, dus dat wilde ze nog niet. Mag ook geen B&B heten.
Aansteller, zijn er maar 21, en we verwachten een compleet verslag.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 06:10 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Ziet er goed uit allemaal. Nu eerst eventjes 31 Cossen teruglezen
En inderdaad zo'n oplader is toch wel het eerste waar je aan denkt. Hoe groot zijn de kisten van de bewoners? Gewoon hetzelfde als de vorige kisten?
Ikke wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 06:16 schreef Eviljane het volgende:
Goedemorgen!
En? Heeft iedereen de eerste nacht overleefd??
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 06:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Aansteller, zijn er maar 21, en we verwachten een compleet verslag.![]()
En ook nog nieuwe UI, lees maar twee keer dan!![]()
Kisten leken net zo groot als 1.0.
Maar bij 1.0 kregen ze die dingen amper dicht, stonden helemaal bol.
Was nu niet het geval.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 06:19 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]Ik heb een extra UI gekregen om af te wisselen
Oh ja 21, goedemorgen. Maar alsnog veel.
Ik lees de streamverslagen van Dot al.. twee keer![]()
nou ehm dat bepaald wel de rest van de dag zeg maar...ik maak me daar 5.45 al druk omquote:Op vrijdag 1 juni 2018 06:33 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Begint er nu al 1 te miepen over een shirt. Echt lekker belangrijk ook wat je aantrekt om 6.30 in de ochtend
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 06:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
nou ehm dat bepaald wel de rest van de dag zeg maar...ik maak me daar 5.45 al druk om
heeft ze al gezegd dat het bijna haar verjaardag is?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 06:48 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]Maar zij hoeven niet weg en het is warm. Ik wil geen kledingmiepjes gezeur. Ik kan dat en dat shirt niet vinden..
Nog nietquote:Op vrijdag 1 juni 2018 06:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
heeft ze al gezegd dat het bijna haar verjaardag is?
raar he poez...normaal zie je nu beestjes bloemetjes of een ronkende bewonerquote:Op vrijdag 1 juni 2018 06:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Zo zo, dat is lang geleden dat ze eerder wakker zijn dan ik.
Ja.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 06:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
raar he poez...normaal zie je nu beestjes bloemetjes of een ronkende bewoner
zodra ze een normaal bed hebben...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja.
Maar er schoot meteen door mijn hoofd dat dat nooit lang gaat duren of het zijn ook uitslapers geworden.
het is niet bepaald volk uit Aerdenhout neequote:
Gisteren al,quote:Op vrijdag 1 juni 2018 06:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
heeft ze al gezegd dat het bijna haar verjaardag is?
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
het is niet bepaald volk uit Aerdenhout nee
nieuwe dag nieuwe kansenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gisteren al,
Was een van haar eerste zinnen die ze sprak.
Het straalt er vanafquote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:11 schreef spapaars het volgende:
Je ziet ze al een beetje denken van, wat doe ik in godsnaam hier in deze low budget programma.
Ja dat denk ik ook welquote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:20 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Nu zie ik de gelijkenis met Andrea, lijkt mij wel een pittig wijffie.
Zodra ze een comfortabel onderkomen hebben denk ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:21 schreef kaatje50 het volgende:
Goedemorgen![]()
Dat is lang geleden dat het nut heeft de streams al zo vroeg aan te zetten![]()
Hoe lang zal het duren, voordat we weer slaapstreams hebben om deze tijd
Ik hoor hem nu voor het eerst, wat een verschrikkelijke vent.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:20 schreef Ranah het volgende:
ik zou echt stapelgek worden van al dat geklets van john voor 11 uur
Ik ga er van uit dat dat nog een tijd zal duren.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zodra ze een comfortabel onderkomen hebben denk ik.
Die gelijkenis zag ik ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:20 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Nu zie ik de gelijkenis met Andrea, lijkt mij wel een pittig wijffie.
Is dat die lange man? Ik zou er wel tegen kunnen, klets maar een eind wegquote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:20 schreef Ranah het volgende:
ik zou echt stapelgek worden van al dat geklets van john voor 11 uur
Volgens mij hadden ze koffie, thee, havermoutrepen en studentenhaver.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:23 schreef lonneberga het volgende:
Je dag beginnen zonder brood,koffie,moet er niet aan denken.
Dat gaat, hoop/denk ik, de mooiste streams opleveren.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Christel vindt het alweer zonde,dat er een boomje gerooid wordt.. Gisteren die grote tak al.. Je zal toch iets van hout moeten gebruiken.
Toen was het winter he.....dikke jassen en truien, dekbedden en kussens...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 06:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Aansteller, zijn er maar 21, en we verwachten een compleet verslag.![]()
En ook nog nieuwe UI, lees maar twee keer dan!![]()
Kisten leken net zo groot als 1.0.
Maar bij 1.0 kregen ze die dingen amper dicht, stonden helemaal bol.
Was nu niet het geval.
Super idee...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 05:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kijk.
En volgende stap, gratis kamperen maar wel je tent achterlaten.
Weet zeker dat er schuimpjes zijn die dat doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
....flessen vodka...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Toen was het winter he.....dikke jassen en truien, dekbedden en kussens...
de milfquote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:41 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Wie is dat uberhaupt? Ik heb nog geen idee wie wie is.
Dat zou best eens kunnen ja. Ik had ook wel bergbeklimmers en reislustigen verwacht ofzo. Mensen die voor hun lol gaan survivallen in ruig gebied. Of er in ieder geval verstand van hebben. Ik vind de opzet wel mooi, maar vrees ook dat het snel zal vervallen in luxe, pc's en evenementenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:42 schreef magnaal het volgende:
GM![]()
Gisteren waren de cossen niet te volgen, als je er tussenuit ging, amper terug te lezen..
Ik vind er niks aan![]()
Misschien een vooroordeel, maar ik krijg het gevoel, dat ze helemaal niet op duurzaamheid o.i.d uit zijn, maar zo snel mogelijk een villa uit de grond willen stampen en rijk willen worden... Zo niet mijn insteek.. Zo jammer weer een verloren Utopia
Mother i like 2 f*ck ?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, maar dat is de betekenis van het woord
er zijn nog maar 2 meidenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:41 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Wie is dat uberhaupt? Ik heb nog geen idee wie wie is.
Mooi dat ze gestopt zijn met roken, maar gisteren kwam de zucht naar alcohol alweer voorbij. en het uitmelken van bezoekers.. Dit zijn totaal geen idealisten en ze lopen meer te klagen en te zuchten..Ik vind het vreselijkquote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:47 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen ja. Ik had ook wel bergbeklimmers en reislustigen verwacht ofzo. Mensen die voor hun lol gaan survivallen in ruig gebied. Of er in ieder geval verstand van hebben. Ik vind de opzet wel mooi, maar vrees ook dat het snel zal vervallen in luxe, pc's en evenementen
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:50 schreef kkka3 het volgende:
Ik vind die chick met het rode shirt dommig en annoying
het is walgelijkquote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja.
En eigenlijk heeft het niets met leeftijd te doen.
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:
Ik vrees dat het weer een herhaling van zetten gaat worden. Niks vernieuwend, denk ik. We gaan het zien.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:51 schreef magnaal het volgende:
[..]
Mooi dat ze gestopt zijn met roken, maar gisteren kwam de zucht naar alcohol alweer voorbij. en het uitmelken van bezoekers.. Dit zijn totaal geen idealisten en ze lopen meer te klagen en te zuchten..Ik vind het vreselijk
En stemgeluidquote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:51 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]ik ook en ik heb nog niets gezien verder. Puur eerste indruk.
Rukvoer.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:50 schreef kkka3 het volgende:
Ik vind die chick met het rode shirt dommig en annoying
Dat boeit me eigenlijk helemaal niet meerquote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:33 schreef Rhosyn het volgende:
GoedemorgenIk zit al een uurtje rond te kijken maar merk dat ik vooral wil weten wie Utopia 1 heeft gewonnen...
Aan het eind van de uitzending van de 31e zie je enveloppe open en stukje van de kaart waarop staat 9,47 % van de stemmen...ik denk dat dat de minste is...4,4 stemmen van de 45 en de laatste momenten van de uitzending doen ze de suggestie dat de twins heel blij zijn.
Dan maar nier naar je werk Mario , GMquote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann niet meer slapen heb er zo hoofdschaden
Volgens mij zat ze ook al in de camera te loerenquote:
Nou ja, ik vind dat ze nog best wel bezig zijn, ze hebben volgens mij de telefoon nog niet gebruikt en 4 van de 5 zijn gewoon lekker aan het werk. Om iets op te bouwen zullen ze geld nodig hebben en dan zijn rondleidingen en evenementen helaas het makkelijkst scoren. Vond het idee gisteren van een viswedstrijd organiseren wel leukquote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:51 schreef magnaal het volgende:
[..]
Mooi dat ze gestopt zijn met roken, maar gisteren kwam de zucht naar alcohol alweer voorbij. en het uitmelken van bezoekers.. Dit zijn totaal geen idealisten en ze lopen meer te klagen en te zuchten..Ik vind het vreselijk
ja zag je het, ze gaat daar ook precies voor zitten met haar waskrijtjesquote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:55 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Volgens mij zat ze ook al in de camera te loeren
Tja, nieuwe namen en nieuwe mensen Cappen, Cossen en bijlezen is altijd ff lastig, shoot mequote:
Die oudere is Christel, en die jongeren is Jessiequote:
nee zij heeft en brett gemaktquote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien staan ze gewoon in de weg, en is het een opdracht.
[ afbeelding ]
Uhhh mij ook niet echt meer , en ik moet die John ook al niet dus ik ga tijd over houden , vandaag lekker visite van vrienden uit de Lier dus ik vermaak me wel , en de hele dag naar dit stel mensen kijken verveelt enormquote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat boeit me eigenlijk helemaal niet meer
moeten ze het in zakjes pakken?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:57 schreef Nostalgist het volgende:
Mike gaat de eerste grote boodschap doen op het terrein..
Microfoon nu wel uit gelukkig..
Mij ook niet, is verleden tijdquote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat boeit me eigenlijk helemaal niet meer
Er heeft daar een gebouw gestaan jaartje of wat geleden. De fundering en wat van de stenen rondom staat er nog...logisch wel dat ze dat leeg halen.quote:
Gek he, dit ook een raar einde, het nieuwe begint al voor het oude is afgeslotenquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
In elke drol een bloemkool zaadje, moet je eens opletten hoe mooi dat groeit
Ja, voor mij zit er toch geen Utopiaan tussen dus kan me ook niet boeienquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:01 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ik wil wel weten wie gewonnen heeft
Dat werkt alleen in drollen van veganisten...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
In elke drol een bloemkool zaadje, moet je eens opletten hoe mooi dat groeit
En wel meer ook😡quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:02 schreef kkka3 het volgende:
Hij is opgelucht
Chick wil weten waar ie gezeten heeft
Kan ik dan nog wel plassen?
Kutje zegt alles 2 keer
Sterktequote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:00 schreef houdjemond het volgende:
Morguh! God wat heb ik gelachen vannacht. Ik moet zo nuchter bloedprikken dus ik voel met ze mee.
hahaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat werkt alleen in drollen van veganisten...
Wel bewijs dat tv belangrijker is dan internet...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gek he, dit ook een raar einde, het nieuwe begint al voor het oude is afgesloten
Nou fanquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, voor mij zit er toch geen Utopiaan tussen dus kan me ook niet boeien![]()
Maar ik kan me voorstellen als je fan van niemand bent het leuk is om te kijken.
Niet alleen dat, maar daar moeten dus elektriciteit,- en waterpunten te vinden zijn...Hebben ze al gegraven? Hebben ze überhaupt een schep? Ow ik erger me..sorry...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er heeft daar een gebouw gestaan jaartje of wat geleden. De fundering en wat van de stenen rondom staat er nog...logisch wel dat ze dat leeg halen.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:37 schreef oma-Nijn het volgende:
Waarom in hemelsnaam een rok![]()
omdat het na 1 uur streams te hebben gekeken voor mij al duidelijk was dat dit weer zo'n irritant rot kind isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Ja afzien hoor, ik ga ook een open dag doen in mijn huisquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:03 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Sterkte![]()
Kutje weer over het bordje, evenementenpaal
Zo leuk
Ik vond hem ook erg aanwezig eens zien wat het gaat worden.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:57 schreef PTLe het volgende:
[..]
Uhhh mij ook niet echt meer , en ik moet die John ook al niet dus ik ga tijd over houden , vandaag lekker visite van vrienden uit de Lier dus ik vermaak me wel , en de hele dag naar dit stel mensen kijken verveelt enorm
wat hebben ze gisteren gegeten?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:04 schreef spapaars het volgende:
We krijgen een paal met alle aankomende evenementen daar op vermeld.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar daar moeten dus elektriciteit,- en waterpunten te vinden zijn...Hebben ze al gegraven? Hebben ze überhaupt een schep? Ow ik erger me..sorry...
Daar beginnen ze gelijk al mee, volgende week zaterdag de eerstequote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik wil dat ze zelf met hun handen moeten werken voor hun geld en niet weer rondleidingen. Dat is toch niet werken.
Mike is opgelucht, maar gaat nu wel eerst een fatsoenlijke w.c. bouwen.
Jessie slaapt liever nog een maand op een matje dan dat ze nog zo een maand moet plassen.
water lijkt mij toch wel het belangrijkste, dat gekut met die filtersquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar daar moeten dus elektriciteit,- en waterpunten te vinden zijn...Hebben ze al gegraven? Hebben ze überhaupt een schep? Ow ik erger me..sorry...
is toch moelijk hier dat met de menslijke behoeftequote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja en die sturen ze naar jou toe![]()
Goedemorgen Cos
Als je je maar niet ergert aan mijquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
ah er zijn er dus meer met instant irritatiequote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
omdat het na 1 uur streams te hebben gekeken voor mij al duidelijk was dat dit weer zo'n irritant rot kind is
Ja, daar was het ook voor bedoeld voor de tv. De streames heeft john de schijt aanquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wel bewijs dat tv belangrijker is dan internet...
O ja een evenementen kalender ging Jessie maken, was gisteren besprokenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:04 schreef spapaars het volgende:
We krijgen een paal met alle aankomende evenementen daar op vermeld.
Niet mee eens, TV laat zien wat ze je willen laten zien . Internet maak je je eigen keuzequote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wel bewijs dat tv belangrijker is dan internet...
met waskrijtjes,wisten jullie dat alquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja een evenementen kalender ging Jessie maken, was gisteren besproken
Is toch niet moeilijk, sommige doen het gewoon in de winkel zonder te blozenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
is toch moelijk hier dat met de menslijke behoefte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja een evenementen kalender ging Jessie maken, was gisteren besproken
Voor Talpa is tv belangrijker....ik kijk zelf liever streams...tv heb ik geen geduld voorquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:08 schreef formule het volgende:
[..]
Niet mee eens, TV laat zien wat ze je willen laten zien . Internet maak je je eigen keuze
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is toch niet moeilijk, sommige doen het gewoon in de winkel zonder te blozen
moelijk met de geruchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet, heb geen TV aansluitingquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Voor Talpa is tv belangrijker....ik kijk zelf liever streams...tv heb ik geen geduld voor
Veranderen van gender is heel normaal hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:09 schreef lonneberga het volgende:
Steeds als ik Jesse lees moet ik omschakelen.
Mike heeft water uit de vijver gedronken >>> als eerste. Wel door zijn filter maar toch...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:10 schreef Stranger het volgende:
Ik vind het wel knap dat die Mike al kan poepen op dag 1. Mijn lichaam zou echt op lockdown gaan de eerste week.
Ja diie John wil er vaart achter zetten, hij wil ook weer markten om snel geld te verdienenquote:
Ja echt wel, en een van die meiden ik dacht die jongste heeft net het stemmetje van Demiquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:09 schreef lonneberga het volgende:
Ja daar gaan ze al, ze moeten natuurlijk wel inkomsten genereren, maar zo verval je al snel weer in 't oude Utopia.quote:
Jessie is het, ja ik vind het ook raar om te tikken eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:09 schreef lonneberga het volgende:
Alles is mogelijkquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:09 schreef Ranah het volgende:
alleen met je handen werken en zelfvoorzienend zijn is toch onmogelijk om 15 man te onderhouden?
En iemand heeft de stem van Bas, soms denk ik Bas te horenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja echt wel, en een van die meiden ik dacht die jongste heeft net het stemmetje van Demi
Ik bedoel net zoals in jaar 1 bijvoorbeeld konden ze fietsen opknappen. Die werden dan weer gehaald door dat bedrijf. Leverde dan een X bedrag op. O.a. Joey wilde dat niet omdat het niet genoeg opleverde. Ze kregen een tientje per fiets o.i.d. Dat soort dingen, maar het was ze te min om te doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:09 schreef Ranah het volgende:
alleen met je handen werken en zelfvoorzienend zijn is toch onmogelijk om 15 man te onderhouden?
daar zijn we dan mooi genaaid mee Frits.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja echt wel, en een van die meiden ik dacht die jongste heeft net het stemmetje van Demi
ja met zoiets misschien maar ik had de indruk dat Magnaal ook dit niet bedoelde maar daar kan ik me dan weer in vergissenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik bedoel net zoals in jaar 1 bijvoorbeeld konden ze fietsen opknappen. Die werden dan weer gehaald door dat bedrijf. Leverde dan een X bedrag op. O.a. Joey wilde dat niet omdat het niet genoeg opleverde. Ze kregen een tientje per fiets o.i.d. Dat soort dingen, maar het was ze te min om te doen.
Verbeter me maar als ik het niet helemaal goed heb. Mijn geheugen is niet helemaal goed meer.
Heb ik ook...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En iemand heeft de stem van Bas, soms denk ik Bas te horen
Die Brandon heb ik nog niet veel gehoord eigenlijk
Ja dat is aan hun..Zij zijn de survivors, ik laat me graag verrassen, maar niet weer met het uitmelken van bezoekers....quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:13 schreef Ranah het volgende:
[..]
hoe moeten ze de komende maanden aan voedsel komen dan?
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:14 schreef PTLe het volgende:
Het lijkt me ook erg smerig allemaal op het zelfde plekje poepen en piesen je staat in elkaars vuiligheid .
Door een buis in de muur.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:26 schreef spapaars het volgende:
Al gesignaleerd hoe ze een accuwissel doen?
Je hebt ook mensen nodig die dingen mooi maakt enzo...bordje met Utopia er op...en bordje met bezet heb je ook nodigquote:
op dag 2? er zijn toch wel dringender zaken op dit moment?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen nodig die dingen mooi maakt enzo...bordje met Utopia er op...en bordje met bezet heb je ook nodig
Dat zou ik dan weer voor hem doen, maar ik zit gelukkig thuisquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:10 schreef Rhosyn het volgende:
Dat irritante gepiep van die wekker van John...en hij weigert gewoon om dat ding uit te zetten...
De wc zal dan wel bij een afvoer zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:14 schreef Stranger het volgende:
[..]
Mike gaat een wc maken, want hij vond het net maar niks.
Van dat meisje, stel ik me ook niet veel voor...Met dr Wasco krijtjes...Dat heb je echt nodig om te overleven...quote:
Nou....bordje met bezet is wel nodig..toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:18 schreef Ranah het volgende:
[..]
op dag 2? er zijn toch wel dringender zaken op dit moment?
hoe wil je 10 mensen verpflegen (eten) is hel moelijkquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:17 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Ik vind 5 mensen te weinig. Gaat snel vervelen denk ik.
ja voor mensen is het denk ik nu nog te vroegquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe wil je 10 mensen verpflegen (eten) is hel moelijk
Ja dat luik waar ie net bij stond komt uit op het riool ofzo. Snap niet helemaal hoe of wat, lijkt me niet dat er direct een open riool onder ligt, maar ok.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:18 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
De wc zal dan wel bij een afvoer zijn.
Elke week een nieuwe. Misschien komt de eerste vandaag alquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:17 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Ik vind 5 mensen te weinig. Gaat snel vervelen denk ik.
De hoofdaansluiting ligt daar. Van de riolering dan.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:19 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja dat luik waar ie net bij stond komt uit op het riool ofzo. Snap niet helemaal hoe of wat, lijkt me niet dat er direct een open riool onder ligt, maar ok.
Vast een oud bewoner. Beau.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Elke week een nieuwe. Misschien komt de eerste vandaag al
Kon ook een tweeling zijn...Ik krijg al beelden van....o god...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Elke week een nieuwe. Misschien komt de eerste vandaag al
Hoe opquote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:21 schreef magnaal het volgende:
[..]
Kon ook een tweeling zijn...Ik krijg al beelden van....o god...
huh?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 08:21 schreef pollewop77 het volgende:
Gaan ze nou een bramenstruik eruit halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |