quote:Op vrijdag 1 juni 2018 03:52 schreef klabbakus het volgende:
voordat ze binnenkwamen wisten ze/wij dat ze een gsm en 250 euro zouden krijgen
Toen Mike de enveloppe vond heeft ie 'm niet opengemaakt, maar je zag duidelijk dat het daarin zat
Mike zei ook meteen tegen de volgende bewoners dat ie telefonnnummers uit z'n hoofd heeft geleerd van bedrijven in de buurt
Onderop zie ik inderdaad nu ook wat.quote:
lastig te zien op dat plaatje, maar live zag je wat vouwen van dikheid in die enveloppequote:Op vrijdag 1 juni 2018 03:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
[..]
Onderop zie ik inderdaad nu ook wat.
Ik zie die verkleuring onderop, en verbreding van de enveloppe van boven naar beneden.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 04:02 schreef klabbakus het volgende:
[..]
latig te zien op dat plaatje, maar live zag je wat vouwen van dikheid in die enveloppe
zonder lader natuurlijk, net als die schroefmachine, John heeft 2 accu's bijzich, maar leeg is leegquote:Op vrijdag 1 juni 2018 04:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik zie die verkleuring onderop, en verbreding van de enveloppe van boven naar beneden.
Klopt, en geld voor aansluiten energie of water hebben ze niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 04:04 schreef klabbakus het volgende:
[..]
zonder lader natuurlijk, net als die schroefmachine, John heeft 2 accu's bijzich, maar leeg is leeg
Ja denk ook dat de muggen een party hebben daar... en ja geen warm bed zoals we gewent zijn...ik zou er geen seconde slapenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 05:40 schreef Sodeknetters het volgende:
Denk dat je er opgevreten wordt door de muggen.
En wat doet die bierfles daar?
Lijkt alleen Mike last van te hebbenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 05:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja denk ook dat de muggen een party hebben daar... en ja geen warm bed zoals we gewent zijn...ik zou er geen seconde slapen
Ja de 1 slaapt ook makkelijker als de ander. ik kan ook in een vliegtuig niet slapen.. moet zondag vliegenquote:
Ze liggen in slaapzakken met een rits.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 05:45 schreef Sodeknetters het volgende:
Oh, ik zou er zalig pitten, dat weet ik zeker. En me vervolgens het schompes krabben.
Maar die zijn niet helemaal dicht toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 05:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze liggen in slaapzakken met een rits.
Mike heeft een afgesloten slaaptent, en juist die heeft hooguit 1 uurtje geslapenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 05:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Maar die zijn niet helemaal dicht toch?
Ik slaap ook heel licht.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 05:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja de 1 slaapt ook makkelijker als de ander. ik kan ook in een vliegtuig niet slapen.. moet zondag vliegen
Goed voor zijn humeur kan John zo meteen gaan delegeren en veel praten.. gezellig op de vroege ochtendquote:Op vrijdag 1 juni 2018 05:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mike heeft een afgesloten slaaptent, en juist die heeft hooguit 1 uurtje geslapen
Half uur op het terrein hadden ze het al over.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 05:55 schreef spapaars het volgende:
Met welk idee zullen ze komen on geld te genereren.
Zal wel een rondleiding of survival tocht van 3 kwartier worden.
Kijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 05:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Half uur op het terrein hadden ze het al over.
Hebben ze het over gehad, mits tent achter laten, maar geen toilet, dus dat wilde ze nog niet. Mag ook geen B&B heten.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 05:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kijk.
En volgende stap, gratis kamperen maar wel je tent achterlaten.
Weet zeker dat er schuimpjes zijn die dat doen
Dat niemand daaraan gedacht heeft mee te nemen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 04:09 schreef Bumfuzzle het volgende:
Kopen ze toch een lader met een klein zonnepaneeltje.
Hadden ze moeten toevoegen, tent inclussief chemisch toiletquote:Op vrijdag 1 juni 2018 06:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hebben ze het over gehad, mits tent achter laten, maar geen toilet, dus dat wilde ze nog niet. Mag ook geen B&B heten.
Aansteller, zijn er maar 21, en we verwachten een compleet verslag.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 06:10 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Ziet er goed uit allemaal. Nu eerst eventjes 31 Cossen teruglezen
En inderdaad zo'n oplader is toch wel het eerste waar je aan denkt. Hoe groot zijn de kisten van de bewoners? Gewoon hetzelfde als de vorige kisten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |