Waarom uberhaupt een limiet? Gewoon prima paginatie gebruiken. Niks aan de hand. Niemand heeft er last van.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat dat 50.000 limiet zoals op tweakers ook wel een beetje veel is
Jezusquote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:50 schreef markdeajaxfan het volgende:
Dit is ook een mooie site http://bigbrothertv.me
met een toetsenbord en het klikken op verzendenquote:
ben normaal niet zo van de psytrance-achtige tracks die nu zo populair zijn op asot, maar deze vind ik best lekkerquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben normaal niet zo van de psytrance-achtige tracks die nu zo populair zijn op asot, maar deze vind ik best lekker
Toetsenbordquote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met een toetsenbord en het klikken op verzenden
dan sla ik nog steeds op een digitale toetsenbord om te postenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 01:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Toetsenbord
Niet met een worst op je telefoon slaan
quote:@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
@ WARNING: REMOTE HOST IDENTIFICATION HAS CHANGED! @
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
IT IS POSSIBLE THAT SOMEONE IS DOING SOMETHING NASTY!
Someone could be eavesdropping on you right now (man-in-the-middle attack)!
Mhja, Hm.. Geen fan vanquote:Op vrijdag 1 juni 2018 02:02 schreef hemarookworst het volgende:
Dit soort voorspelbare bagger is tegenwoordig Future Favorite op ASOT![]()
Ja heerlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2018 02:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Die vent is grappig. What shall I talk about in the next song
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 02:32 schreef I. het volgende:
Vette beat van 27 sec. Hoe krijgt ie het voor elkaar
Okeequote:Op vrijdag 1 juni 2018 02:57 schreef devzero het volgende:
Ze slaan allemaal een beetje door hoor met de #metoo
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 02:57 schreef devzero het volgende:
Ze slaan allemaal een beetje door hoor met de #metoo
ja, wie weetquote:Op vrijdag 1 juni 2018 03:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Sucks. Misschien dat een paar tetten je in droomland kunnen helpen
Wie aloa?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 03:13 schreef markdeajaxfan het volgende:
Goede vraag punten pakken met aloa tellen en jij ?
quote:nr / user / score / tot. aant. post in reeks
1. markdeajaxfan / 33 / 97
2. I. / 17 / 85
3. devzero / 15 / 71
4. hemarookworst / 5 / 23
5. Grrrrrrrr / 3 / 54
6. Limoentjuh / 1 / 21
7. murp / 1 / 5
8. Nattekat / 0 / 7
9. FlippingCoin / 0 / 2
Het lijkt er op dat ik vorige maand 16 werd. Sorry daarvoorquote:Op vrijdag 1 juni 2018 03:42 schreef -sabine- het volgende:
Was het maar zo'n feestje![]()
Ik wacht geduldig. Succes met punten pakken
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 03:49 schreef I. het volgende:
Ooh. Ik dacht dat je vorige maand tegen haar had gezegd dat je 16 was geworden, en ze helemaal in de waan leefde dat jij een 16-jarige was.
Nee, pas in Septemberquote:Op vrijdag 1 juni 2018 03:49 schreef I. het volgende:
Ooh. Ik dacht dat je vorige maand tegen haar had gezegd dat je 16 was geworden, en ze helemaal in de waan leefde dat jij een 16-jarige was.
Nooit opgevenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 03:52 schreef I. het volgende:
Wel weer wat van geleerd, gelukkig. Man man man.
Nee. Was een leuke tijd als tiener, maar ik vermaak me nu ook prima (en ik hoef niet om 5:30 op te staan om de kranten rond te brengenquote:
Dan zorg je voor je eigen vermaakquote:Op vrijdag 1 juni 2018 03:54 schreef I. het volgende:
[..]Ik vat dingen wel vaker net iets anders op dan ze bedoeld zijn.
Ik wil weer 39 zijn. Mooie levertijd. Ik heb daarna geen verjaardag gevierd, dus eigenlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2018 03:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee. Was een leuke tijd als tiener, maar ik vermaak me nu ook prima (en ik hoef niet om 5:30 op te staan om de kranten rond te brengen)
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 03:57 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dan zorg je voor je eigen vermaak![]()
Slim
Precies in het midden, lijkt me ook een mooie leeftijdquote:Op vrijdag 1 juni 2018 03:58 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik wil weer 39 zijn. Mooie levertijd. Ik heb daarna geen verjaardag gevierd, dus eigenlijk
Ik ben geen 78!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 04:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Precies in het midden, lijkt me ook een mooie leeftijd
Ik hoop dat ik ooit 78 word, daarna mag het over zijn. 39 is precies in het midden daarvanquote:Op vrijdag 1 juni 2018 04:03 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik ben geen 78!
Maar je hebt het over jezelf neem ik aan.
Als je zo oud bent als ik, verschuift die eindleeftijd. Zou voor mij nog 20 jaar zijn. Ik ben 33 jaar met mijn man. Dat mogen er nog zeker 33 meer worden.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 04:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ooit 78 word, daarna mag het over zijn. 39 is precies in het midden daarvan
91 is wel erg oud hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2018 04:10 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Als je zo oud bent als ik, verschuift die eindleeftijd. Zou voor mij nog 20 jaar zijn. Ik ben 33 jaar met mijn man. Dat mogen er nog zeker 33 meer worden.
Oh, overstappen heb ik nog geen ervaring mee gehad, dus tot nu toe alleen nog maar positieve ervaringenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 04:28 schreef devzero het volgende:
Het vliegen op zich is niet zo erg, het is het eeuwige wachten tot je hete vliegtuig in kunt, van de ene gate naar de andere rennen, alleen maar om er achter te komen dat je volgende vlucht is gecancelled
Lijkt me wel fijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 04:31 schreef devzero het volgende:
Maar heel soms heb je zo'n oud propeller vliegtuig waar je onder de vleugel zit en je de wielen op de landingsbaan ziet komen als ze landen![]()
Die dingen zijn ook heel gevoelig voor een beetje wind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |