Morgen allemaal buikgriepquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:31 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Kan schijnbaar, met speciale filters of zo.
Ik zou het niet aanraden, maar ze doen het gewoon, dus het zal wel getest zijn.
And Tengano rulesquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mag niet, dan gaan we offtopic zei Tengano
Zit er dik in. Bedoel het is ook geen lekkere frisse rivier maar een stilstaand plasje in die bloedhittequote:
Vreemd. Pannetje boven het vuur en gas zou ik zeggen.quote:
De hangmat met een lullig touwtje om een boomstam geknoopt. Dat gaat 'm niet worden vermoed ikquote:
Handig. Het is een hangmat met klamboe.quote:
Zou mss ook nog kunnen dat dat stukje gewoon gefaked is wellicht.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zit er dik in. Bedoel het is ook geen lekkere frisse rivier maar een stilstaand plasje in die bloedhitte
Dat Huub met een snorkel en tuinslang dat water stiekem 24/7 ververst onder de grond?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zou mss ook nog kunnen dat dat stukje gewoon gefaked is wellicht.
voedsel verwerken op het land.... huhquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:39 schreef ootjekatootje het volgende:
Ach als ze nu echt wat gaafs willen doen:
Zorg dat ze afgeschreven voedsel van een supermarkt per direct binnen krijgen en verwerken op het land...
Maar dat is misschien wat hoog gegrepen voor Talpa
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zou mss ook nog kunnen dat dat stukje gewoon gefaked is wellicht.
Christel had het vanmiddag over een groentemarkt en dat er veel weggegooid zou worden en dat ze daar op één of andere manier de hand op zouden kunnen leggen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:39 schreef ootjekatootje het volgende:
Ach als ze nu echt wat gaafs willen doen:
Zorg dat ze afgeschreven voedsel van een supermarkt per direct binnen krijgen en verwerken op het land...
Maar dat is misschien wat hoog gegrepen voor Talpa
Ze hadden pas rond 8 uur koffiequote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Vreemd. Pannetje boven het vuur en gas zou ik zeggen.
Maar is blijkbaar vandaag al gebeurd dus.
jaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:40 schreef ootjekatootje het volgende:
Soort van stop wasting food beweging
lachen, ik zou er ook meteen een restaurant voor makenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 00:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Christel had het vanmiddag over een groentemarkt en dat er veel weggegooid zou worden en dat ze daar op één of andere manier de hand op zouden kunnen leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |