Sprookjesquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:12 schreef 5thencounter het volgende:
We kennen Jetsers nu wel lang genoeg om haar BS introotje op waarde de schatten….
Zij runt als horeca manager een succesvolle lunchroom en dat succes is mede te danken aan haar strakke planning en duidelijke richtlijnen. Jessie weet hoe ze het wil hebben en ook hoe ze anderen daarvan moet overtuigen.
[ afbeelding ]
Sjon moet gewoon een keer even z'n mond dicht houden, want meneer heeft op alles een antwoord. Hij heeft het 'oh-dat-heb-ik-ook-eens-syndroom' en zo'n man kan je beter meteen buiten de poort zetten.quote:
Volgens mij had ze er bouillonblokjes bij in gegooid.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Met een beetje zout is nog wel te doen...maar zo.....
En dan wil ik niet eens weten of het gaar of overkookt is
quote:
ik kreeg zwart beeldquote:
Ja, af en toe zijn klep dicht zou een stuk schelen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:16 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Sjon moet gewoon een keer even z'n mond dicht houden, want meneer heeft op alles een antwoord. Hij heeft het 'oh-dat-heb-ik-ook-eens-syndroom' en zo'n man kan je beter meteen buiten de poort zetten.
ahaquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik speel wat vals, heb deze cap eerder gemaakt en wat details aangepast
kutkleuter, ga bijna REUMS missenquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:19 schreef Angel79 het volgende:
Wisten jullie al da jessie krijtjes en kleurtje bij zich had?![]()
![]()
![]()
Zaterdag.. op de Websho… ehh Zaterdag, rondleiding met GeldOphalen allemaal komen, geld in de Pot stoppen en naar Nix+Eenbeetje kijkenquote:
Jaquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik denk dat er een man of 20 dolblij is uit zijn omgeving nu
quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Op de achtergrond hoor je die John mekkeren
Zijn vrouw heeft hem opgegevenquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:21 schreef DaniqueV het volgende:
Zou die JOhn is zijn slaap nog lopen l**len?
Sjee zou ramgek van die man worden
Snap ook niet dat niemand zo'n kek zonnepaneelgevalletje voor op de camping heeft meegenomen...quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:20 schreef yaello het volgende:
Brendon heeft al een aantal keer gezegd dat de telefoon niet kan worden opgeladen omdat er geen stroom is. Ze reageren er alleen steeds niet op
Die zit heerlijk te netflixenquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:21 schreef TillyB het volgende:
[..]heb zo het idee dat het vrouwtje thuis niet aan de streams gekluisterd zit
Hij praat niet alleen veel, maar ook zo irritant...quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:21 schreef DaniqueV het volgende:
Zou die JOhn is zijn slaap nog lopen l**len?
Sjee zou ramgek van die man worden
Geef hem groot gelijkquote:
Die leggen ze dan in het kastje van de batterijen en krijgen ze dan opgeladen weer terug??quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:20 schreef yaello het volgende:
Brendon heeft al een aantal keer gezegd dat de telefoon niet kan worden opgeladen omdat er geen stroom is. Ze reageren er alleen steeds niet op
Lachen… foon leeg zonder één belletje naar een bevriende contractantquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:20 schreef yaello het volgende:
Dat gaat ze dus nog geld kostenquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Snap ook niet dat niemand zo'n kek zonnepaneelgevalletje voor op de camping heeft meegenomen...
Ja geef haar groot gelijkquote:
Ja vooral dat laatste, hij zit al hoog in de irritatie bij mij, samen met die Jessiequote:Op donderdag 31 mei 2018 22:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij praat niet alleen veel, maar ook zo irritant...
Ik heb nog geen telefoonaccuwissel gehoordquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die leggen ze dan in het kastje van de batterijen en krijgen ze dan opgeladen weer terug??
Deze had ook ongeveer cupje C toen hij er in kwamquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet er even aan wennen dat Jessie tieten heeft opeens
Heb je hem al horen lachen? Een hoge hihihihi.....quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:23 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja vooral dat laatste, hij zit al hoog in de irritatie bij mij, samen met die Jessie
Ff kijken hoe lang het duurt voor ze een tosti apparaat aan wil schaffenquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet er even aan wennen dat Jessie tieten heeft opeens
Een leuke meid is op haar toekomst voorbereid.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:19 schreef Angel79 het volgende:
![]()
![]()
Snel, en gratis, zoals vele zaken gingen in het verledenquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:23 schreef Stranger het volgende:
Jessie heeft iets te veel Utopia 1 gevolgd en wil het 1 op 1 kopieren. Benieuwd wanneer er een gammele caravan het terrein op wordt gesleept.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze had ook ongeveer cupje C toen hij er in kwam
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ff kijken hoe lang het duurt voor ze een tosti apparaat aan wil schaffen
Nee he?quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:24 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Een leuke meid is op haar toekomst voorbereid.
Oww nee, dat heb ik nog niet gehoord van hemquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Heb je hem al horen lachen? Een hoge hihihihi.....
Dit gezicht past eigenlijk ook beter bij zijn karakter.....quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze had ook ongeveer cupje C toen hij er in kwam
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:24 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die Brendon liep in eerste instantie de hele tijd twinning is winning te gillen....die hadden ze gvd eerst moeten brainwashen!!!!quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:23 schreef Stranger het volgende:
Jessie heeft iets te veel Utopia 1 gevolgd en wil het 1 op 1 kopieren. Benieuwd wanneer er een gammele caravan het terrein op wordt gesleept.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:24 schreef Yaksa het volgende:
[..]
en ze is bijna jarig op haar verjaardag met ballonnen en slingersquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:19 schreef Angel79 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
en ze is bijna jarig op haar verjaardag met ballonnen en slingers
Maf eh?quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:27 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dit klinkt nog heel raar uit jouw mond
ff wennen aan de nieuwe jessie
Ja, binnen een paar uurtjes......quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh, het is achterlijke Jessie die iedereen 'lieffie' noemt.
Ja, dat is toch leuk?quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
en ze is bijna jarig op haar verjaardag met ballonnen en slingers
oH das wel een heurluke ideequote:Op donderdag 31 mei 2018 22:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ff kijken hoe lang het duurt voor ze een tosti apparaat aan wil schaffen
Die andere Jessie vind ik ondertussen ook al achterlijk met zijn deelname aan dat hoerenkast gebeuren in Blanes.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:27 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dit klinkt nog heel raar uit jouw mond
ff wennen aan de nieuwe jessie
Het isssss nietttttt eeerwwwlukkkk.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:27 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ja, dat is toch leuk?
En als jullie dat niet vinden dan is dat niet eerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |