SPOILER: Een hoop info over dit toernooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NL met MvG en Raymond van Barneveld. Het koppel won vorig jaar. Kunnen ze dat nu weer? Als eerste twee dagen koppelgenot. Best of 9 legs.
bijgeknipt voor de kleine zaal?quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:40 schreef Mani89 het volgende:
Wat vinden jullie van de vorm van mijn nieuwe flights?
[ afbeelding ]
Bobby George gooide altijd met deze flights. Wilde ze eens proberen. Vliegen lekker hoor.quote:
Uitstekend. Ik hou van bankbiljettenquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:40 schreef Mani89 het volgende:
Wat vinden jullie van de vorm van mijn nieuwe flights?
[ afbeelding ]
Vraag me af of het hem nou echt niet lukt om sponsors te vindenquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:40 schreef Masterminded het volgende:
Ik hoop dat Hong Kong verliest. Royden Lam is om gek van te worden met zijn kansloze gebeuren om de twee jaar. Een Tourkaart winnen, er twee jaar werkelijk geen reet mee doen, dan weer meedoen op Q-School, een Tourkaart winnen, weer geen reet ermee doen.
En je kunt ook niet zeggen dat de PDC Azië verwaarloost.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vraag me af of het hem nou echt niet lukt om sponsors te vindenAnders doe je toch je best om in een drukke periode af te reizen zodat je reeks toernooien kan pakken.
Bald Eagle-alert.quote:
Datquote:
Landman bestaat niet.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom was jij, LandmanN1Fan zijnde, afwezig?
Prickets ken ik niet, maar tactics is '3x' 10/11/12/13/14/15/16/17/18/19/20/bull gooien van ieder. Dus kan triple 20 zijn, maar ook s20 s20 s20 // s20 d20quote:
Cricket.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Prickets ken ik niet, maar tactics is '3x' 10/11/12/13/14/15/16/17/18/19/20/bull gooien van ieder. Dus kan triple 20 zijn, maar ook s20 s20 s20 // s20 d20
Okee en wat is cricket dan?quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Prickets ken ik niet, maar tactics is '3x' 10/11/12/13/14/15/16/17/18/19/20/bull gooien van ieder. Dus kan triple 20 zijn, maar ook s20 s20 s20 // s20 d20
Eerst De Staat van Oranje terugkijken straks.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:33 schreef wimderon het volgende:
Vorig jaar was dit diep in de nacht-werk, nu mag u lekker vroeg in den bedstee kruipen.
Dit is gewoon Zeljko Petrovic die 10 kilo aan is gekomen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:39 schreef Masterminded het volgende:
Lerchbacher voegt echt geen reet toe aan de Tour. Dit jaar op een Pro Tour-finale na ook geen kut gegooid.
wat is de status van de schakenquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit is gewoon Zeljko Petrovic die 10 kilo aan is gekomen.
En Ridgy-Jorgquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik mis Rowby-John, Roxy-James en Rusty-Jake.
Hoezo?quote:
Ik lees tot zojuist tot mijn vreugde dat Bayern (o.a.) Vidal en Thiago wil verkopenquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:42 schreef Masterminded het volgende:
Zoran Lerchbacher £10.500
Waarvan 5.000 bij de UK Open Qualifier 3.
Thiago hadden ze met Pep al weg moeten sturen, randdebiel Vidal hadden ze nooit moeten halen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik lees tot zojuist tot mijn vreugde dat Bayern (o.a.) Vidal en Thiago wil verkopen
En dan bonst Lewy ook nog op de deur van de nooduitgang. #RenoverenMetNikoquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik lees tot zojuist tot mijn vreugde dat Bayern (o.a.) Vidal en Thiago wil verkopen
Never forget toen Pep hem tegen Stuttgart al na een kwartier van het veld haalde.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Thiago hadden ze met Pep al weg moeten sturen, randdebiel Vidal hadden ze nooit moeten halen.
Welk spitsje gaan ze naar Beieren halen denk je?quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
En dan bonst Lewy ook nog op de deur van de nooduitgang. #RenoverenMetNiko
Geen idee, Duits voetbal heb ik al een tijdje op een laag pitje staan.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Welk spitsje gaan ze naar Beieren halen denk je?
En een kogelvisje.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:55 schreef Mani89 het volgende:
Die heeft flink aan de sake gezeten voor de partij.
Van Asada niet enorm vreemd.quote:
Sinds wanneer ben jij fan van de norse loodgieter?quote:
Bagger. Ik zei Bagger Stijn.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij fan van de norse loodgieter?
Zullen wel voor Werner gaan, prima vervanger. Lewy was trouwens wel ernstig onzichtbaar in de CL.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
En dan bonst Lewy ook nog op de deur van de nooduitgang. #RenoverenMetNiko
Lewy is ook maar een rare narcist, hé?quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zullen wel voor Werner gaan, prima vervanger. Lewy was trouwens wel ernstig onzichtbaar in de CL.
Alleen bakt Rowby er geen kut van.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgend jaar maar gewoon RJR + Mensur
Dan kies je Roxy-James of Rusty-Jakequote:Op donderdag 31 mei 2018 23:08 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Alleen bakt Rowby er geen kut van.
Altijd. Ik meld me.quote:
MvG met Vinniequote:Op donderdag 31 mei 2018 23:17 schreef wimderon het volgende:
Idee voor Berrie Hurn: een koppeltoernooi waaraan zelf gevormde koppels mee mogen doen.
Dat vroeg ik niet.quote:
Je TV afstemmen op numero 7.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:32 schreef DeLuna het volgende:
Kuwwe dit nog ergens zien zonder dat we ons scheel betalen aan een niet werkende stream van ons aller 'dartszender' RTL 7?
RTL7 om 19u aanzettenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:32 schreef DeLuna het volgende:
Kuwwe dit nog ergens zien zonder dat we ons scheel betalen aan een niet werkende stream van ons aller 'dartszender' RTL 7?
Snap de verwarring welquote:RTL 7 Darts
18 minuten ·
Vanavond komt Nederland in actie bij de PDC World Cup of Darts! 🏆
We zijn er vanavond vanaf 19:00u (!) LIVE bij via de livestream en RTL7!
Lees de reacties eronder eensquote:Op vrijdag 1 juni 2018 18:39 schreef DeLuna het volgende:
Hohohohoooo het bericht is 7 min geleden aangepast
Ik zou zweren dat er alleen livestream stond
Ik vind "Die Fahne hoch" toch een beter nummertjequote:
Warren Parry gooide tegen Van Barneveld op het WK dat Raybar zijn 25-jarig jubileum vierde, 2010.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 19:14 schreef Mani89 het volgende:
Parry ziet er uit alsof hij bovenmatig is geïnteresseerd in kinderen.
Ik vind dat Stijn even moet vragen of hij voortaan lol tussen haakjes kan zetten in zijn tweets.quote:
Het mooie was dat hij zelf zijn pijlen boetseerde en knutselde.quote:
De Cross-bandwagon rijdt op kleutertempo voorlopig.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zou je het Rob Cross motto niet willen gebruiken voor die kinderverkrachters?
Wie zijn dat in je UI?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:09 schreef Masterminded het volgende:
Wim en ik hopen dat Dolan zijn vloervorm doortrekt.
Ik zou nog meer klusjes bedenken. Gaat wel effe durenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:26 schreef Masterminded het volgende:
Tijdens Hongarije v Zuid-Afrika maar de vaatwasser uitruimen.
Devon Petersen heeft zijn worp wel godslelijk gemaakt, nog erger dan normaal.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou nog meer klusjes bedenken. Gaat wel effe duren
Tyfusvent.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kanik verpest het voor Ratajski. Net zoals Lerchbagger het verpestte voor Mensur
Ratajsk verpeste het voor Kanik in leg 8quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kanik verpest het voor Ratajski. Net zoals Lerchbagger het verpestte voor Mensur
twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 01-06-2018 om 20:35:39Erg jammer dat het klote Noord Ierland een 2-4 achterstand heeft goedgemaakt tegen Polen in de wcod. Hoe is het verdomme de tering mogelijk dat Polen hun mooie uitgangspositie op een domme manier hebben weggegeven #rtl7darts reageer retweet
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:48 schreef Masterminded het volgende:
Hoe zou het met Shawn Hogan en Charl Pietersen zijn?
En?quote:
Idd ja. Echt een vieze huisvrouw. Zo ene die op goedkope camsites haar benen uit elkaar doetquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Die dikke Hongaar zou zo bij het vrouwen wk van de Lakeside mee kunnen doen.
Razend.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:52 schreef Mani89 het volgende:
Als die achterlijke Hearn dit jaar weer een WK wildcard geeft aan Petersen ga ik niet eens kijken.
Echt smerig is dat ja, haha. Wie zou daar nou naar kijken hahaha.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Idd ja. Echt een vieze huisvrouw. Zo ene die op goedkope camsites haar benen uit elkaar doet
De kwalificatiedetails voor het WK zijn ook nog steeds niet bekend (lol)quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:52 schreef Mani89 het volgende:
Als die achterlijke Hearn dit jaar weer een WK wildcard geeft aan Petersen ga ik niet eens kijken.
Blackedquote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:00 schreef Mani89 het volgende:
Die O'Brien zal wel een van de allerlaatste blanke Zuid-Afrikanen zijn.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Doet je denken aan je penislengte?
Nee aan je zusjes klitjequote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Doet je denken aan je penislengte?
Er staat nog een vraag open.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:01 schreef Masterminded het volgende:
Ik kijk uit naar de werken van Steve Lennon
Dit zijn de afgestoten meisjes van de PDC vanwege #MeToo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |