Is beeld uit 2015, je ziet de akker zoals Chris hem heeft gemaakt, de kas staat er nog, de oude Luifel, dat parcours van Ivan bij het weiland etc.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:40 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat Google Earth die paddepoel heeft gemist..
Ze weten, dat het een bebouwd terrein is geweest.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:41 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
in een bos , vindt hij een riool?
en dat had chris zo mooi gemaaktquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Is beeld uit 2015, je ziet de akker zoals Chris hem heeft gemaakt, de kas staat er nog, de oude Luifel, dat parcours van Ivan bij het weiland etc.
[ afbeelding ]
Zo praat je niet over Jessiequote:Op donderdag 31 mei 2018 20:46 schreef Prulke het volgende:
Ik vind het terrein mooier dan het vorigr. Krijg wel een beetje een safaripark gevoel bij die beelden van de vijvert. Alsof elk moment een gnoe kan komen aangekuierd
Het is Utopia: geen wetten, geen regels!quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:46 schreef Prulke het volgende:
Ik vind het terrein mooier dan het vorige. Krijg wel een beetje een safaripark gevoel bij die beelden van de vijvert. Alsof elk moment een gnoe kan komen aangekuierd
Ja, er zit precies één visje in die plasquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:48 schreef TillyB het volgende:
Mike wil vissen vangen
Christel: Ohhh nee! Als het er maar één is, hoe kan ie zich dan voortplanten?
Ja, hoe dan? Kan je 'm toch net zo goed vissen muts
Jaquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:48 schreef TillyB het volgende:
Mike wil vissen vangen
quote:
Misschien moet ie nog kuit schieten of hoe gaat dat bij Karpers?quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:48 schreef TillyB het volgende:
Mike wil vissen vangen
whoehahaquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:48 schreef TillyB het volgende:
Mike wil vissen vangen
serieus? Die is nu al het zappen waardquote:
"Woehoeeeee"quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:51 schreef TillyB het volgende:
Sjon wil ahgenlijk wal assie sochus wakker wor un bakkie
Doet ze ook maar ze zijn gestopt cold turkey met zijn drieën.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:51 schreef Nostalgist het volgende:
Jessie wil niet over roken praten.. Imho rookt ze..
Jawel joh, fijn zo'n druif erbijquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
serieus? Die is nu al het zappen waard
Ze hebben de Senseo nog niet uit hun kist gehaaldquote:
whut?quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Docente heeft in Afrika een dikke larf gegeten
Sjon hep al moeite met
tedeveu
Nou enquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heeft er iemand daar aan gedacht om zo'n solar oplader voor de telefoon. Foon is binnen 3 dagen leeg nl.
Amateursquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze hebben de Senseo nog niet uit hun kist gehaald
Telefoon wandelt zelf ook naar de accu-wisselquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heeft er iemand daar aan gedacht om zo'n solar oplader voor de telefoon. Foon is binnen 3 dagen leeg nl.
Foon raakt vast niet leeg..daar zorgt Febo wel voorquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heb er nog niemand over gehoord.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
gooit de regie zo nog ff over t hek, net als de hark vanmiddag.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:54 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Telefoon wandelt zelf ook naar de accu-wissel
en opeens is daar...en stopcontact. Of misschien kunnen ze hem bij de batterijen van de zenderds leggenquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ze hebben al wel stroomkabels in de grond gevonden.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:54 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Telefoon wandelt zelf ook naar de accu-wissel
Ja, met wasco........voor de zesde keer.....quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:55 schreef TillyB het volgende:
Jessie: Ik heb zin om zo'n bord te maken, maar ik wil eigenlijk wachten voor morgen, dan heb ik morgen wat leuks te doen, maar ik wil het liefst nu doen
JEEEEEEEEEEEZUS CHRISTUS
1 Taakquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:55 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Een karper proberen te vangen met kunstaas![]()
[ afbeelding ]
Er zitten ongeveer 100 vissen in. Forel en brasem.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:55 schreef MirrorArtist het volgende:
Ze gaan vissen.
Mike zei vanmiddag dat het stromend water is.
Dus zal wel zalm worden vanavond.
ik ga hier niet tegen kunnen hoorquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:55 schreef TillyB het volgende:
Jessie: Ik heb zin om zo'n bord te maken, maar ik wil eigenlijk wachten voor morgen, dan heb ik morgen wat leuks te doen, maar ik wil het liefst nu doen
JEEEEEEEEEEEZUS CHRISTUS
nou nou nou mefroiquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:55 schreef TillyB het volgende:
JEEEEEEEEEEEZUS CHRISTUS
Oh dit is het chickie van het stel,quote:
Oh god, ik hoor hier weer het gezeik van het kaliber tweeling. Die konden ook zo besluiteloos zeiken over wat ze wilde doenquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:55 schreef TillyB het volgende:
JEEEEEEEEEEEZUS CHRISTUS
Nou echt niet, als dit weer zo aanhoud is die plas binnen 2 maand leegquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:55 schreef MirrorArtist het volgende:
Ze gaan vissen.
Mike zei vanmiddag dat het stromend water is.
Dus zal wel zalm worden vanavond.
ik ben er nu al giftig van... en die meid loopt overal maar een beetje omheen te drentelen. blegh.... doe iets, al peuter je in je neus, maar IETS!!quote:
Heb ik gelijk weer beelden van Rienk en z'n stroomstoot...... stond ook geen stroom opquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:55 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ze hebben al wel stroomkabels in de grond gevonden.
Volgens John stond er nog geen spanning op.
Nou je slaat de spijker op zijn kop! Precies dat.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:57 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ze staat een beetje alsof ze dit lichaamstype nog niet zo lang heeft.
Als je weet waar de graten zitten is het moeiteloos te eten.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:58 schreef MirrorArtist het volgende:
Yaksa: Brasem kan je niet eten, is meer graat dan vis
Die gaat er ook niet lang inblijven gok ik zo. Of ze vertrekt zelf, of de medebewoners worden gek van haar. Ze zal in ieder geval niet de gunfactor krijgen die haar grote voorbeeld Romy wel had denk ik.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:57 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
ik ben er nu al giftig van... en die meid loopt overal maar een beetje omheen te drentelen. blegh.... doe iets, al peuter je in je neus, maar IETS!!
Een paar maandjes.misschien… wat een verrassing als ze zomaar de 1ste zwangere Utopiaan zou blijken… feest toch?quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:57 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ze staat een beetje alsof ze dit lichaamstype nog niet zo lang heeft.
Brasem is ook niet zo smakelijk, rot te bereiden ook.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:56 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Er zitten ongeveer 100 vissen in. Forel en brasem.
Voor de UTOPENDAG.. voor al je dat nog niet wist 😉quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, met wasco........voor de zesde keer.....
alvast de eerste die weer heel druk bezig kan zijn met niets.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:57 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
ik ben er nu al giftig van... en die meid loopt overal maar een beetje omheen te drentelen. blegh.... doe iets, al peuter je in je neus, maar IETS!!
Ze is ongesteldquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een paar maandjes.misschien… wat een verrassing als ze zomaar de 1ste zwangere Utopiaan zou blijken… feest toch?
zuurtipquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:58 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Als je weet waar de graten zitten is het moeiteloos te eten.
En anders bakken en dan inmaken in het zuur.
Huub onderwater met een duikbril en een forel tussen zijn tandenquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:00 schreef Inca het volgende:
[..]
Nee word nu een vis aan het haakje gedaan
Mooie cap.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Huub onderwater met een duikbril en een forel tussen zijn tanden
schuimverbodquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:00 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Voor de UTOPENDAG.. voor al je dat nog niet wist 😉
Lijkt me eerder een grafsteen-iets in die donkere setting en geen godlike gedoe.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:02 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kruis op z'n arm zit me niet lekker, beter krijgen we geen Gaby toestanden
De rest komt later, waarschijnlijk elke week een nieuwe tot ze met 15 zijnquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:02 schreef Oorlogsheld het volgende:
hebben ze maar 5 kandidaten kunnen vinden of komt de rest later ?
Elke week komt er een bij tot aan de 15.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:02 schreef Oorlogsheld het volgende:
hebben ze maar 5 kandidaten kunnen vinden of komt de rest later ?
Ah ja idd, beterquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een grafsteen-iets in die donkere setting en geen godlike gedoe.
Ja joh, gothic-periode gehad...quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een grafsteen-iets in die donkere setting en geen godlike gedoe.
Dan is het tussendoor al een keer stemmen, als ze met z'n 13 en zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Elke week komt er een bij tot aan de 15.
Daarna stemmen.
Je weet het niet, Misschien heeft ie een darksidequote:Op donderdag 31 mei 2018 21:04 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Ja joh, gothic-periode gehad...
quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:04 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dan is het tussendoor al een keer stemmen, als ze met z'n 13 en zijn.
Het is geen metal/gothic mannetje qua muziek iig, hij wil uiteindelijk een hardstyle feest organiseren.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je weet het niet, Misschien heeft ie een darkside
Die hoge hekken staan alleen daar waar direct huizen achter staan.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:04 schreef Oorlogsheld het volgende:
Zo te zien staan er nu wel hele hoge schermen rond het terrein, dus geen mensen meer die over het hek gaan roepen!
Daar hebben ze nog geen honger genoeg voor.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:04 schreef Injetta het volgende:
Wat nou? Eieren en een eend? Hoe gaan we hem noemen?
Ik dacht... die gaan het hebben over hoe ze hem lekker kunnen eten.
Is wel opvallend iddquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:02 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kruis op z'n arm zit me niet lekker, beter krijgen we geen Gaby toestanden
Vanaf het begin alquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:05 schreef yaello het volgende:
Jessie wordt ook af en toe flink genegeerd haha.
Zou ik best vinden hoor, ik hou d'r van. Dat hij opeens 's nachts een masker opzet en een vreemde dans rond het kampvuur doet o.i.d.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je weet het niet, Misschien heeft ie een darkside
Dan moet ze d'r mond maar houden als de grote mensen aan het praten zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:05 schreef yaello het volgende:
Dat er maar snel mensen bij komen! Super saai zo...quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:05 schreef MirrorArtist het volgende:
Ik kan nog niet echt warm lopen met de nieuwe 5.
Heb gevoel da we van de ene ellende naar de andere gaan.
Oh, nee dat matched dan niet helemaal. Misschien verteld ie er nog eens een keer over.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is geen metal/gothic mannetje qua muziek iig, hij wil uiteindelijk een hardstyle feest organiseren.
vooral door dat andere sjaggie mensquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:05 schreef yaello het volgende:
Beetje satanisme mag wel als tegenhang van Rienkquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:06 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Zou ik best vinden hoor, ik hou d'r van. Dat hij opeens 's nachts een masker opzet en een vreemde dans rond het kampvuur doet o.i.d.
Kleertjes bestellen en zulks.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:06 schreef ikmoetdrieten het volgende:
het wordt een tijdje primitief zegt die blonde, ze gaat er dus van uit dat het snel beter wordt
quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:06 schreef 5thencounter het volgende:
De SL's nemen al toe... geen goed teken
Ze moeten die gast aan de hoogste boom ophangenquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:06 schreef 5thencounter het volgende:
De SL's nemen al toe... geen goed teken
Of gewoon uberhaupt haar mond dichthouden. Of de grote mensen nou praten of niet.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:06 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dan moet ze d'r mond maar houden als de grote mensen aan het praten zijn.
Is Rienk trouwens al onderweg?quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Beetje satanisme mag wel als tegenhang van Rienk
Heerlijk, morgen Canard L'Orangequote:Op donderdag 31 mei 2018 21:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
de vlag mag uit
er land een Eend
Duif zit nog op de plakstok,..die gaat zo pan in
quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:07 schreef AnneliesvdB het volgende:
huub tegen nieuwe knoppenduwer " ja, en dan druk je deze rode knop in en dan heb je flippende streamertjes, tussendoor ga je even koffie halen, peukie doen en met mij kletsen over lekkere wijven, daarna duw je de rode knop weer in en maak je de rood aangelopen streamertjes weer blij. Probeer maar gerust een paar keer uit"
Ik heb zijn telefoonnummer als je wilt.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb zijn telefoonnummer als je wilt.
Met vers vijver-chloorwater!quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
o echt
nah
heurluk
eerste Uto 2 koffie
ja en ze noemen het chloffiequote:Op donderdag 31 mei 2018 21:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
o echt
nah
heurluk
eerste Uto 2 koffie
Whût? Dierenleed, mishandeling, familieprogramma… waarom sterven ze niet gelijk humaan, net als de Oostvaardersplassenbeestenquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:10 schreef Prulke het volgende:
Daarom snap ik de lol van vissen niet.. beest wordt nu weer terug gegooid.
met 'n gat in z'n lipquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:10 schreef Prulke het volgende:
Daarom snap ik de lol van vissen niet.. beest wordt nu weer terug gegooid.
Vissen met dynamietquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:11 schreef MirrorArtist het volgende:
Waarom halen ze niet zo'n zeil over de bodem, vn de ene kant naar de andere kant?
Heb je alle vissen er in één keer uit.
Soort van teutebellen...
Geen Wetten Geen REGEL ... toch?
BroerVanRonquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:10 schreef yaello het volgende:
Jessie is nog steeds ontdaan van de eend. Ze hoopt dat hij nog wel terugkomt.
wtfquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:11 schreef MirrorArtist het volgende:
Waarom halen ze niet zo'n zeil over de bodem, vn de ene kant naar de andere kant?
Heb je alle vissen er in één keer uit.
Soort van teutebellen...
Geen Wetten Geen REGEL ... toch?
Ja eet hem dan op ofzo.. of bewaar hem in een emmertje voor morgen. Ze gaan er wel gemakkelijk van uit dat ze eten genoeg zullen hebben de komende tijdquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Whût? Dierenleed, mishandeling, familieprogramma… waarom sterven ze niet gelijk humaan, net als de Oostvaardersplassenbeesten
Chris is de creatieve.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:13 schreef ikmoetdrieten het volgende:
wie zou er nu goed kunnen zingen vraag ik mij af , en wie is een kunstenaar, altijd handig als je zoiets kunt
Isa komt volgende week pasquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:13 schreef ikmoetdrieten het volgende:
wie zou er nu goed kunnen zingen vraag ik mij af , en wie is een kunstenaar, altijd handig als je zoiets kunt
okequote:
ja idd, morgen is alleen Christel nog over in het beloofde land.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:14 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
ze denken dat ze koffie gaan drinken
Is toch effectiever dan zo'n zielig stokje met een metertje lijnquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Is toch effectiever dan zo'n zielig stokje met een metertje lijn
Baas allesquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:16 schreef ikmoetdrieten het volgende:
hij weet het allemaal wel goed he met dat rode t shirt
GodJohnquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Baas alles
.. Vader, Oom , echtgenoot ,Opa
werkezel, Neef, Broer, Boerman
Jhonsjon
Ja of hij moet nog even loskomen. Stille waterenquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:18 schreef Redwoodoriginal het volgende:
Ben bang dat Brandon aka lil kleine het snel zat is. Hij zegt bijna niks, denk niet dat hij dat drukke hyper haantje de voorste gedrag van de rest kan handelen.
Zou mezelf ook afzonderen, ben allergisch voor zulke types.. lol.
Hoop dat hij blijft, de rest kan de poort weer uit stuiteren.
Ga eens fietsen Mehmetquote:
ja maar het erge is, Christel zegt het ook al sinds John binnen is. Dat vind ik dan weer irritant.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:17 schreef yaello het volgende:
Christel zegt a je to. Iets wat ik de hele dag al zeg door John.
Die geeft als eerste opquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:20 schreef DaniqueV het volgende:
Ik ben die Jessie ook echt al zat, kind blijft alles maar herhalen, heeft nu zeker al een keer of ..ja veel en vaak gezegd het smaakt naar gloor, het smaakt naar gloor he! gloor! was die weer
quote:
Ben ik met je eens, ik merk dat ik er steeds Romy in zie. Volgens mij is ze trouwens aangenomen vanwege haar grote borsten.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:19 schreef Redwoodoriginal het volgende:
Jessssssie is echt Romy 2.0. Hoor soms Romy als zij wat zegt.. ook haar zinsopbouw is zo Room
ja nu , iemand had eerder gefilterd dat was lekkerderquote:
Nu heb je nog veel om naar uit te kijken. Er moeten er nog 10 komen en volgens mij klikt het met die Christel wel aardig.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:18 schreef Redwoodoriginal het volgende:
Ben bang dat Brandon aka lil kleine het snel zat is. Hij zegt bijna niks, denk niet dat hij dat drukke hyper haantje de voorste gedrag van de rest kan handelen.
Zou mezelf ook afzonderen, ben allergisch voor zulke types.. lol.
Hoop dat hij blijft, de rest kan de poort weer uit stuiteren.
Owww echt, dat had ik haar niet horen zeggenquote:
Geluksmuntje geluksmuntje geluksmuntje geluksmuntje geluksmuntjequote:Op donderdag 31 mei 2018 21:20 schreef DaniqueV het volgende:
Ik ben die Jessie ook echt al zat, kind blijft alles maar herhalen, heeft nu zeker al een keer of ..ja veel en vaak gezegd het smaakt naar gloor, het smaakt naar gloor he! gloor! was die weer
Brandonquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:21 schreef Redwoodoriginal het volgende:
Wie vertrekt er als eerste vrijwillig ala lindy/lindsey 1.0 denken jullie ?
Ben die 2 beide al zat, net als vrouw in zwart shirtjequote:
ja maar eerlijk, John is gewoon buurmanquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:20 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
ja maar het erge is, Christel zegt het ook al sinds John binnen is. Dat vind ik dan weer irritant.
Vreselijke gast die Dinoquote:
Nu al?quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:22 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ben die 2 beide al zat, net als vrouw in zwart shirtje
Ja ook al zo vaak gehoord, geluksmuntje in pindazakje in boom nuquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geluksmuntje geluksmuntje geluksmuntje geluksmuntje geluksmuntje
Ja, die rustigequote:Op donderdag 31 mei 2018 21:22 schreef Prulke het volgende:
[..]
Is dat die jonge knul? Ben ik ook bang voor.
John. Die trekt de rest binnen een week al niet meer en klinkt alsof ie thuis tenminste iets heeft zitten.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:21 schreef Redwoodoriginal het volgende:
Die vind ik nu juist nog te pruimenquote:
Ik vind het een belediging voor Romy. Romy deed tenminste wat en had af en toe nog wat zinnigs te melden. Jessie brengt gewoon niks, ze werkt niet en uit haar mond komt al helemaal niks normaals.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, ik merk dat ik er steeds Romy in zie. Volgens mij is ze trouwens aangenomen vanwege haar grote borsten.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:21 schreef Redwoodoriginal het volgende:
Ja daarom ook de tranen. Denk niet dat hij het trekt, helaasch.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:23 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Die vind ik nu juist nog te pruimen
Tis boer John, undercoverquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:22 schreef yaello het volgende:
[..]
ja maar eerlijk, John is gewoon buurman
Een kudde simple minds hier liep vanmiddag flink te kwijlen toen ze binnenkwam.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, ik merk dat ik er steeds Romy in zie. Volgens mij is ze trouwens aangenomen vanwege haar grote borsten.
duurt langquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:23 schreef HiDiHo het volgende:
Is het eten al klaar? Ik begin honger te krijgen
nu al dat is snelquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:22 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ben die 2 beide al zat, net als vrouw in zwart shirtje
Dat is waar, Romy kon hard werken en dat zie er bij Jessie niet naar uit. Maar dit is pas de eerste dag, misschien komt ze los als haar ongesteldheid voorbij is.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:23 schreef yaello het volgende:
[..]
Ik vind het een belediging voor Romy. Romy deed tenminste wat en had af en toe nog wat zinnigs te melden. Jessie brengt gewoon niks, ze werkt niet en uit haar mond komt al helemaal niks normaals.
Hoop dat je het mis hebtquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja daarom ook de tranen. Denk niet dat hij het trekt, helaasch.
Dat dacht ik al.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een kudde simple minds hier liep vanmiddag flink te kwijlen toen ze binnenkwam.
half tien godverdomme...ik had allang chinees besteldquote:
Ik ook. Beter gaat Jessie wat anders doenquote:
Het is volgens mij iemand met een geestelijke achterstand.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Jessie Dwaallichtje natuurlijk.. tenzij ze een Regietje neukt Achter…
![]()
[ afbeelding ]
Hahaha, dat zal het zijn. Ik heb er weinig vertrouwen in, maar laat ik niet te voorbarig zijn inderdaad.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is waar, Romy kon hard werken en dat zie er bij Jessie niet naar uit. Maar dit is pas de eerste dag, misschien komt ze los als haar ongesteldheid voorbij is.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ook. Beter gaat Jessie wat anders doen
21:56quote:
Ja, opa even z'n benen strekken. "zitten we dan jongens, kijk wat we allemaal al hebben gedaan."quote:
denk voor de eieren, anders kunnen ze elke dag in de eieren trappenquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:26 schreef Injetta het volgende:
Ze willen 2 kippen kopen of kado krijgen. Volgens John moet je een kippenren maken... hoezo? Kippen kunnen toch ook gewoon los lopen?
hoe kwam die vos in deel 1 dan op het terrein?quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:26 schreef Injetta het volgende:
Ze willen 2 kippen kopen of kado krijgen. Volgens John moet je een kippenren maken... hoezo? Kippen kunnen toch ook gewoon los lopen?
Sssttt… niet gelijk haar scriptje verklappen…. straks moet ze verplicht omschakelen naar stemmetjes in haar hoofd horenquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is volgens mij iemand met een geestelijke achterstand.
Roofdierenquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:26 schreef Injetta het volgende:
Tuurlijkquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:26 schreef Injetta het volgende:
wat moet je nu dan nog doen ?, op je gitaar ?quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:26 schreef Prulke het volgende:
Ik zie nog weinig interesse voor elkaar. Alleen over wat ze allemaal gedaan hebben en gaan doen.
De eerste heeft het al over slapen.
Lastig zoeken naar de eieren hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:26 schreef Injetta het volgende:
Moet je alleen wel het hele terrein aflopen op zoek naar eieren.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:26 schreef Injetta het volgende:
Voor eieren? Maar dan moeten ze zoeken.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:26 schreef Injetta het volgende:
Beetje kletsen. De mensen leren kennen met wie je er 15 maanden moet zittenquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:27 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
wat moet je nu dan nog doen ?, op je gitaar ?
Mooie taak voor Jessiequote:Op donderdag 31 mei 2018 21:28 schreef yaello het volgende:
[..]
Moet je alleen wel het hele terrein aflopen op zoek naar eieren.
Ha ha... hebben ze tenminste wat te doen..quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:28 schreef yaello het volgende:
[..]
Moet je alleen wel het hele terrein aflopen op zoek naar eieren.
daar is toch nog tijd genoeg voorquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:29 schreef Prulke het volgende:
[..]
Beetje kletsen. De mensen leren kennen met wie je er 15 maanden moet zitten
Op haar verjaardag.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:29 schreef Charmian het volgende:
Op míjn verjaardag op mijn verjaardag op mijn verjaardag...kill her
quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:29 schreef HiDiHo het volgende:
Beste Cossers
Zullen we nu alvast afspreken dat niemand naar utopia gaat?
Dank U
Ik voel ook nog geen enkele aandrangquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:29 schreef HiDiHo het volgende:
Beste Cossers
Zullen we nu alvast afspreken dat niemand naar utopia gaat?
Dank U
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |