Is beeld uit 2015, je ziet de akker zoals Chris hem heeft gemaakt, de kas staat er nog, de oude Luifel, dat parcours van Ivan bij het weiland etc.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:40 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat Google Earth die paddepoel heeft gemist..
Ze weten, dat het een bebouwd terrein is geweest.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:41 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
in een bos , vindt hij een riool?
en dat had chris zo mooi gemaaktquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Is beeld uit 2015, je ziet de akker zoals Chris hem heeft gemaakt, de kas staat er nog, de oude Luifel, dat parcours van Ivan bij het weiland etc.
[ afbeelding ]
Zo praat je niet over Jessiequote:Op donderdag 31 mei 2018 20:46 schreef Prulke het volgende:
Ik vind het terrein mooier dan het vorigr. Krijg wel een beetje een safaripark gevoel bij die beelden van de vijvert. Alsof elk moment een gnoe kan komen aangekuierd
Het is Utopia: geen wetten, geen regels!quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:46 schreef Prulke het volgende:
Ik vind het terrein mooier dan het vorige. Krijg wel een beetje een safaripark gevoel bij die beelden van de vijvert. Alsof elk moment een gnoe kan komen aangekuierd
Ja, er zit precies één visje in die plasquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:48 schreef TillyB het volgende:
Mike wil vissen vangen
Christel: Ohhh nee! Als het er maar één is, hoe kan ie zich dan voortplanten?
Ja, hoe dan? Kan je 'm toch net zo goed vissen muts
Jaquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:48 schreef TillyB het volgende:
Mike wil vissen vangen
quote:
Misschien moet ie nog kuit schieten of hoe gaat dat bij Karpers?quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:48 schreef TillyB het volgende:
Mike wil vissen vangen
whoehahaquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:48 schreef TillyB het volgende:
Mike wil vissen vangen
serieus? Die is nu al het zappen waardquote:
"Woehoeeeee"quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:51 schreef TillyB het volgende:
Sjon wil ahgenlijk wal assie sochus wakker wor un bakkie
Doet ze ook maar ze zijn gestopt cold turkey met zijn drieën.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:51 schreef Nostalgist het volgende:
Jessie wil niet over roken praten.. Imho rookt ze..
Jawel joh, fijn zo'n druif erbijquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
serieus? Die is nu al het zappen waard
Ze hebben de Senseo nog niet uit hun kist gehaaldquote:
whut?quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Docente heeft in Afrika een dikke larf gegeten
Sjon hep al moeite met
tedeveu
Nou enquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heeft er iemand daar aan gedacht om zo'n solar oplader voor de telefoon. Foon is binnen 3 dagen leeg nl.
Amateursquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze hebben de Senseo nog niet uit hun kist gehaald
Telefoon wandelt zelf ook naar de accu-wisselquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heeft er iemand daar aan gedacht om zo'n solar oplader voor de telefoon. Foon is binnen 3 dagen leeg nl.
Foon raakt vast niet leeg..daar zorgt Febo wel voorquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heb er nog niemand over gehoord.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
gooit de regie zo nog ff over t hek, net als de hark vanmiddag.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:54 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Telefoon wandelt zelf ook naar de accu-wissel
en opeens is daar...en stopcontact. Of misschien kunnen ze hem bij de batterijen van de zenderds leggenquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ze hebben al wel stroomkabels in de grond gevonden.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:54 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Telefoon wandelt zelf ook naar de accu-wissel
Ja, met wasco........voor de zesde keer.....quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:55 schreef TillyB het volgende:
Jessie: Ik heb zin om zo'n bord te maken, maar ik wil eigenlijk wachten voor morgen, dan heb ik morgen wat leuks te doen, maar ik wil het liefst nu doen
JEEEEEEEEEEEZUS CHRISTUS
1 Taakquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:55 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Een karper proberen te vangen met kunstaas![]()
[ afbeelding ]
Er zitten ongeveer 100 vissen in. Forel en brasem.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:55 schreef MirrorArtist het volgende:
Ze gaan vissen.
Mike zei vanmiddag dat het stromend water is.
Dus zal wel zalm worden vanavond.
ik ga hier niet tegen kunnen hoorquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:55 schreef TillyB het volgende:
Jessie: Ik heb zin om zo'n bord te maken, maar ik wil eigenlijk wachten voor morgen, dan heb ik morgen wat leuks te doen, maar ik wil het liefst nu doen
JEEEEEEEEEEEZUS CHRISTUS
nou nou nou mefroiquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:55 schreef TillyB het volgende:
JEEEEEEEEEEEZUS CHRISTUS
Oh dit is het chickie van het stel,quote:
Oh god, ik hoor hier weer het gezeik van het kaliber tweeling. Die konden ook zo besluiteloos zeiken over wat ze wilde doenquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:55 schreef TillyB het volgende:
JEEEEEEEEEEEZUS CHRISTUS
Nou echt niet, als dit weer zo aanhoud is die plas binnen 2 maand leegquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:55 schreef MirrorArtist het volgende:
Ze gaan vissen.
Mike zei vanmiddag dat het stromend water is.
Dus zal wel zalm worden vanavond.
ik ben er nu al giftig van... en die meid loopt overal maar een beetje omheen te drentelen. blegh.... doe iets, al peuter je in je neus, maar IETS!!quote:
Heb ik gelijk weer beelden van Rienk en z'n stroomstoot...... stond ook geen stroom opquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:55 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ze hebben al wel stroomkabels in de grond gevonden.
Volgens John stond er nog geen spanning op.
Nou je slaat de spijker op zijn kop! Precies dat.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:57 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ze staat een beetje alsof ze dit lichaamstype nog niet zo lang heeft.
Als je weet waar de graten zitten is het moeiteloos te eten.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:58 schreef MirrorArtist het volgende:
Yaksa: Brasem kan je niet eten, is meer graat dan vis
Die gaat er ook niet lang inblijven gok ik zo. Of ze vertrekt zelf, of de medebewoners worden gek van haar. Ze zal in ieder geval niet de gunfactor krijgen die haar grote voorbeeld Romy wel had denk ik.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:57 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
ik ben er nu al giftig van... en die meid loopt overal maar een beetje omheen te drentelen. blegh.... doe iets, al peuter je in je neus, maar IETS!!
Een paar maandjes.misschien… wat een verrassing als ze zomaar de 1ste zwangere Utopiaan zou blijken… feest toch?quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:57 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ze staat een beetje alsof ze dit lichaamstype nog niet zo lang heeft.
Brasem is ook niet zo smakelijk, rot te bereiden ook.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:56 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Er zitten ongeveer 100 vissen in. Forel en brasem.
Voor de UTOPENDAG.. voor al je dat nog niet wist 😉quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, met wasco........voor de zesde keer.....
alvast de eerste die weer heel druk bezig kan zijn met niets.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:57 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
ik ben er nu al giftig van... en die meid loopt overal maar een beetje omheen te drentelen. blegh.... doe iets, al peuter je in je neus, maar IETS!!
Ze is ongesteldquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een paar maandjes.misschien… wat een verrassing als ze zomaar de 1ste zwangere Utopiaan zou blijken… feest toch?
zuurtipquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:58 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Als je weet waar de graten zitten is het moeiteloos te eten.
En anders bakken en dan inmaken in het zuur.
Huub onderwater met een duikbril en een forel tussen zijn tandenquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:00 schreef Inca het volgende:
[..]
Nee word nu een vis aan het haakje gedaan
Mooie cap.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Huub onderwater met een duikbril en een forel tussen zijn tanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |