Of Strootmanquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, gaat Promes eindelijk eens goed spelen in Oranje?
Of een plofkonijn.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zal toch wel een veganistisch konijn zijn geweest?
Mjah het is vooral haar rol als politicus die het wat leuker maakt met zon gezicht. Als secretaresse zou ze er niet uitspringen iddquote:
Als je daar woont of werkt of toevallig met vakantie bent is het leuk om onze jongens eens live te zien.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:42 schreef franklop het volgende:
Ik kan mezelf niet voorstellen dat ik voor zo'n wedstrijdje als publiek mee zou gaan met Oranje.
Hoogstens als ik familie was van Strootman ofzo
Hamsikquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:49 schreef franklop het volgende:
Ik zie het al. Dit elftal gaat het EK winnen
Jij vindt Slowakije zo sterk ja?quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:49 schreef franklop het volgende:
Ik zie het al. Dit elftal gaat het EK winnen
Zekerquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt Slowakije zo sterk ja?
Dat ligt er aan.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
De Ligt, hoeveel interlands gaat hij spelen? 100?
Meer?
Ligt (haha) er maar net aan of we een keer een EK en WK gaan halenquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
De Ligt, hoeveel interlands gaat hij spelen? 100?
Meer?
Ja, leuk.quote:
Het leeft wel hequote:
En of hij naar een club gaat waar hij aan spelen toe komt.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ligt (haha) er maar net aan of we een keer een EK en WK gaan halen
Wat een enge gladjanus was dat. Wel een baas bij SCC natuurlijk.quote:
Wow, deze post zal Paxcon diep pijn doen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een enge gladjanus was dat. Wel een baas bij SCC natuurlijk.
Ik zie m nu nog niet de concurrentiestrijd met een Pique winnen. Die moet lekker eerst een paar jaar rijpen bij een Fiorentina.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:52 schreef franklop het volgende:
[..]
En of hij naar een club gaat waar hij aan spelen toe komt.
Het is toch algemeen bekend dat Paxcon op enge gladjanussen valt?quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Wow, deze post zal Paxcon diep pijn doen.
Goedenavond trouwens.
Persoonlijk hoop ik op nog een jaartje Ajax.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie m nu nog niet de concurrentiestrijd met een Pique winnen. Die moet lekker eerst een paar jaar rijpen bij een Fiorentina.
Mja maar ik zie de stap Ajax -> United ook over 2 of 3 jaar nog niet goed komen. De enige speler die een beetje het heeft gered met een overstap naar echt een topclub is Strootman, Zo'n Daley Blind is ook niet goed genoeg bijvoorbeeld (wilde ik net nog zeggenquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Persoonlijk hoop ik op nog een jaartje Ajax.
Misschien kunnen we ze mee laten doen aan het vrouwen WK.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik denk dat we het nl elftal inmiddels wel op kunnen heffen.
Heeft Mourinho wel goed gezien uiteindelijkquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was wel een geile voorzet maar als zo'n middelmatige spits al totaal vrij mag koppen.. triest.
yepquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je hebt het topic gevonden zie ik.
Blind kan er alleen wat van op CVM maar ook daar vind ik hem tekort komen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft Mourinho wel goed gezien uiteindelijk
mooi iddquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
Wat vinden jullie van het tenue van Slowakije?
Kan wel aardig passen ja . Verder komt die tekort in vrijwel allesquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blind kan er alleen wat van op CVM maar ook daar vind ik hem tekort komen.
twitter:metaalarbeider twitterde op donderdag 31-05-2018 om 20:59:10Ik snap nu waarom ze Kevin Strontkar noemen. Hij is net zo snel als een strontkar. Effe al dat stront in Trnava ophalen. #sloned #Oranje reageer retweet
Hilarisch!quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:00 schreef Wereldgozer het volgende:
twitter:metaalarbeider twitterde op donderdag 31-05-2018 om 20:59:10Ik snap nu waarom ze Kevin Strontkar noemen. Hij is net zo snel als een strontkar. Effe al dat stront in Trnava ophalen. #sloned #Oranje reageer retweet
gooi jezelf wegquote:
Op dit moment Depay of De Vrij.quote:
lolquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op dit moment Depay of De Vrij.
Zeuren bij de scheids.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat zijn eigenlijk de kwaliteiten van Strootman?
Wie dan???quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:07 schreef BadderHaring het volgende:
Waarom doet Janmaat mee?
We hebben verdomme een RB die bij de nummer 3 van Duitsland speelt.
Ik heb roomboter cake.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:18 schreef Jojoortje het volgende:
We kunnen het beter hebben over welke chips jullie in de rust gaan pakken?
pringels naturelquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:18 schreef Jojoortje het volgende:
We kunnen het beter hebben over welke chips jullie in de rust gaan pakken?
Achja gelijk heb jequote:Op donderdag 31 mei 2018 21:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Joh beetje ouwehoeren, mot je anders met deze wedstrijd.
Ze kunnen ook niet beter.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:20 schreef cherrycoke het volgende:
het lijkt wel of ze allemaal geen zin hebben
Doet me denken aan die crafty corner tegen Brazilië in 2010quote:
Dat was echt cringe.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doet me denken aan die crafty corner tegen Brazilië in 2010
Die dus jaquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doet me denken aan die crafty corner tegen Brazilië in 2010
Toch fijn dat ik niet de enige ben die dit nog gewoon weetquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Doet me denken aan die corner op het WK in Zuid-Afrika
Wat zal Koeman een spijt krijgen om hier 4 jaar voor te tekenenquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:26 schreef cherrycoke het volgende:
dit is toch geen team kijk nou hoe iedereen word aangespeelt als een natte krant iedereen doet maar wat en loopt overal
Babelquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:28 schreef Jojoortje het volgende:
Wie zit er nog op de bank? Iemand snel ff de namen?
Ik zit op een stoel, telt dat ook?quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:28 schreef Jojoortje het volgende:
Koeman mag blij wezen dat ie nog ergens aan de bak komt, gast is bijna overal waar ie is geweest mislukt als coach.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:27 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Wat zal Koeman een spijt krijgen om hier 4 jaar voor te tekenen
Toch lijkt mij dit niet echt bevorderlijk voor je bloeddrukquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:29 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Koeman mag blij wezen dat ie nog ergens aan de bak komt, gast is bijna overal waar ie is geweest mislukt als coach.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:28 schreef Jojoortje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
babel,padt,kongolo,van dijk, de roon,wijnaldum,cillessen,vormer,ake,vilhena,weghorst,berghuis,elia,hateboerquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:28 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]Oh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Hij is sowieso Oranje onwaardigquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Degene die Strootman aanvoerder maakt () zal wel een hele matige coach zijn
Dank.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:32 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
babel,padt,kongolo,van dijk, de roon,wijnaldum,cillessen,vormer,ake,vilhena,weghorst,berghuis,elia,hateboer
Slowakije uit, altijd lastigquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:33 schreef cherrycoke het volgende:
WAT IS DIT VOOR VERDEDIGENDE OPSTELLING TROUWENS
* hadden zijquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:34 schreef cherrycoke het volgende:
als je fc emmen had opgesteld tegen slowakije hadden hun het beter gedaan
tegenwoordig gaan dat soort clubs met 11 man in het doel staan en op de counter spelenquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:34 schreef Jojoortje het volgende:
Vroegah rolden we San Marino op met 11-0.
Dit Slowakije voetbalt gewoon beter dan nederland lolquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:35 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
tegenwoordig gaan dat soort clubs met 11 man in het doel staan en op de counter spelen
de bal is rond, johan cruijffquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:37 schreef R-woud88 het volgende:
De ene wedstrijd is de andere niet ~R, de Boer
Tactiek bij de Fjes?quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:36 schreef cherrycoke het volgende:
wij gaan met een 3-5-2 systeem spelen dat je alleen ziet bij de fjes
maak het uit joh geld word toch wel weer gestort !quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:38 schreef de_boswachter het volgende:
Deze generatie
Tattoos all-over om stoerder te lijken, maar voetballen als een stel mietjes.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:42 schreef RamboDirk het volgende:
http://www.tvgids.nl/de-staat-van-oranje-2018/programma/44114971/
madquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:51 schreef Hathor het volgende:
Weggezapt, ik kan hier niet naar kijken, wat is dit een ongelofelijk slecht talentloos team zeg. Euro 2020 zijn we ook niet bij, 100% zeker.
Ja kan jij er wel vrolijk van worden dan?quote:
ik ben een patriot dus heb geen keusquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja kan jij er wel vrolijk van worden dan?
Daar zijn we wel bij joh, daar is bijna heel Europa bijquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:51 schreef Hathor het volgende:
Weggezapt, ik kan hier niet naar kijken, wat is dit een ongelofelijk slecht talentloos team zeg. Euro 2020 zijn we ook niet bij, 100% zeker.
hij heeft het nooit gekund hij is alleen bij het nederlands elftal omdat zijn pa er ooit zat als bondscoachquote:
Dat kan je over zo goed als het hele elftal zeggenquote:
deserteurquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja kan jij er wel vrolijk van worden dan?
Normaal Van Dijk he. Of Aké.quote:
Van alle slechte is hij het slechtste.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:55 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat kan je over zo goed als het hele elftal zeggen
Ja sorry, ik vind zelfs dat kutprogramma van Peter R de Vries op dit moment interessanter dan deze zaadploeg.quote:
Dat zou zomaar eens waar kunnen zijn inderdaadquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van alle slechte is hij het slechtste.
Hij heb een aardig WK 2014 gespeeld.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:55 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
hij heeft het nooit gekund hij is alleen bij het nederlands elftal omdat zijn pa er ooit zat als bondscoach
Afgebluft door de ex-spits van WII.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:58 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat zou zomaar eens waar kunnen zijn inderdaad
dat we het ooit nog lastig zouden hebben tegen slowakije.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:58 schreef bombmannl het volgende:
Zou dit het slechtste Nederlands elftal ooit zijn.... ga het bijna denken
(Dit is geen kwalificatie he)quote:
nee. 82.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:58 schreef bombmannl het volgende:
In ieder geval wel het slechtste sinds de jaren 70.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:58 schreef bombmannl het volgende:
hjbquote:
Hij heeft geen links.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:59 schreef Maver24 het volgende:
Waarom draait memphis terug. Gewoon rechtdoor met links
Daar zat meer talent in dan in dit team.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:00 schreef 44rdbei het volgende:
Zou strootman bij roma nu zoveel beter spelen?
Is goed joh pedofiele mafklapper.quote:
sowquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is goed joh pedofiele mafklapper.
MVP Rusland he. Iedereen doet daarover of het heel wat is.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:00 schreef skysherrif het volgende:
Wat een kutbal van Promes, weer een bizar slechte wedstirjd van zijn kant
Vormer motmquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:03 schreef R-woud88 het volgende:
Depay kan er helemaal niets van in Oranje
eerste helft was rotslecht, deze 2e helft primaquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:04 schreef Doublepain het volgende:
Probleem is dat jullie het oude NL verwachten en elke actie dus de grond inboren, terwijl Nederland aardig speelt
Bekijk het eens positief, stel negatieve nichten hier
jij moet een ajacied zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:04 schreef Doublepain het volgende:
Probleem is dat jullie het oude NL verwachten en elke actie dus de grond inboren, terwijl Nederland aardig speelt
Bekijk het eens positief, stel negatieve nichten hier
Bukkake feestje?quote:
watetquote:
Wij worden wereldkampioenschap? :Squote:Op donderdag 31 mei 2018 22:06 schreef R-woud88 het volgende:
FF DE VLAGGETJES BUITEN HANGEN WANT WIJ WORDEN WK!
OP NAAR DE VOORTUIN!![]()
Lekker scherp Davy. Hoe is die Tomb Raider film eigenlijk?quote:
Geen idee broederquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker scherp Davy. Hoe is die Tomb Raider film eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |