Of Strootmanquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, gaat Promes eindelijk eens goed spelen in Oranje?
Of een plofkonijn.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zal toch wel een veganistisch konijn zijn geweest?
Mjah het is vooral haar rol als politicus die het wat leuker maakt met zon gezicht. Als secretaresse zou ze er niet uitspringen iddquote:
Als je daar woont of werkt of toevallig met vakantie bent is het leuk om onze jongens eens live te zien.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:42 schreef franklop het volgende:
Ik kan mezelf niet voorstellen dat ik voor zo'n wedstrijdje als publiek mee zou gaan met Oranje.
Hoogstens als ik familie was van Strootman ofzo
Hamsikquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:49 schreef franklop het volgende:
Ik zie het al. Dit elftal gaat het EK winnen
Jij vindt Slowakije zo sterk ja?quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:49 schreef franklop het volgende:
Ik zie het al. Dit elftal gaat het EK winnen
Zekerquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt Slowakije zo sterk ja?
Dat ligt er aan.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
De Ligt, hoeveel interlands gaat hij spelen? 100?
Meer?
Ligt (haha) er maar net aan of we een keer een EK en WK gaan halenquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
De Ligt, hoeveel interlands gaat hij spelen? 100?
Meer?
Ja, leuk.quote:
Het leeft wel hequote:
En of hij naar een club gaat waar hij aan spelen toe komt.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ligt (haha) er maar net aan of we een keer een EK en WK gaan halen
Wat een enge gladjanus was dat. Wel een baas bij SCC natuurlijk.quote:
Wow, deze post zal Paxcon diep pijn doen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een enge gladjanus was dat. Wel een baas bij SCC natuurlijk.
Ik zie m nu nog niet de concurrentiestrijd met een Pique winnen. Die moet lekker eerst een paar jaar rijpen bij een Fiorentina.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:52 schreef franklop het volgende:
[..]
En of hij naar een club gaat waar hij aan spelen toe komt.
Het is toch algemeen bekend dat Paxcon op enge gladjanussen valt?quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Wow, deze post zal Paxcon diep pijn doen.
Goedenavond trouwens.
Persoonlijk hoop ik op nog een jaartje Ajax.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie m nu nog niet de concurrentiestrijd met een Pique winnen. Die moet lekker eerst een paar jaar rijpen bij een Fiorentina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |