Het zal best zwaar zijn, maar weet niet of ik dat onder sporten versta. Maar goed, wat maakt het uit, het gaat erom dat je een passie hebt voor iets.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch is paardrijden wel sporten. Als je zonder zweten van je paard komt heb je t niet goed gedaan zeg maar.
Ah well, mooie tijd. Met 20 man naar t NK, bbq mee en zo. Heerlijk.
natuurlijk nietquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij had zeker weer iets met nazi's
Wel toegewijd bierdrinker.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:21 schreef LCMS het volgende:
Ik dart 5 uur per week. Ben ik nu een topsporter?
rtquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Die gast in de OP is me te breed, zo verlies je alle snelheid.
Wat kinderachtig zeg.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Dima ging toch met ene Joey naar Emporium?
Maakt idd niet uit. NOC-NSF vindt van welquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het zal best zwaar zijn, maar weet niet of ik dat onder sporten versta. Maar goed, wat maakt het uit, het gaat erom dat je een passie hebt voor iets.
Sommige mensen tikken er gerust 6 op zo'n feest.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor gebruikershoeveelheid krijg je geen 800 euro boete. Volgens mij had Joey wel meer mee dan dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |