Het zal best zwaar zijn, maar weet niet of ik dat onder sporten versta. Maar goed, wat maakt het uit, het gaat erom dat je een passie hebt voor iets.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch is paardrijden wel sporten. Als je zonder zweten van je paard komt heb je t niet goed gedaan zeg maar.
Ah well, mooie tijd. Met 20 man naar t NK, bbq mee en zo. Heerlijk.
natuurlijk nietquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij had zeker weer iets met nazi's
Wel toegewijd bierdrinker.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:21 schreef LCMS het volgende:
Ik dart 5 uur per week. Ben ik nu een topsporter?
rtquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Die gast in de OP is me te breed, zo verlies je alle snelheid.
Wat kinderachtig zeg.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Dima ging toch met ene Joey naar Emporium?
Maakt idd niet uit. NOC-NSF vindt van welquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het zal best zwaar zijn, maar weet niet of ik dat onder sporten versta. Maar goed, wat maakt het uit, het gaat erom dat je een passie hebt voor iets.
Sommige mensen tikken er gerust 6 op zo'n feest.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor gebruikershoeveelheid krijg je geen 800 euro boete. Volgens mij had Joey wel meer mee dan dat
Misschien was hij zo'n pro dat hij elk kwartiertje opnieuw een pilletje nodig hadquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor gebruikershoeveelheid krijg je geen 800 euro boete. Volgens mij had Joey wel meer mee dan dat
Wacht even, ze werden betrapt met drugs en zijn boos dat ze een boete kregenquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Dima ging toch met ene Joey naar Emporium?
Ik ben zelden voor Frankrijk, tenzij ze spelen tegen Portugal ofzo, dan moedig ik ze wel aan.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:29 schreef Azpilicueta het volgende:
Gaan we Griezmann and friends aanmoedigen
Belachelijk dat je je zo laat gaan.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:32 schreef Myrr het volgende:
Die steekproeven zijn wel iets nieuws denk ik? Nog nooit gezien. Heb alleen mensen gezien die zo dom waren om midden in een zaal een heterdaadje te plegen. Zie ook mensen die voor en achter niet meer kennen en gewoon rustig langs 26 beveiliging kunnen lopen.
Ja je zult het vast niet geloven, maar eens.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Belachelijk dat je je zo laat gaan.
Dan ben jij voor mij ook een sportvrouw.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt idd niet uit. NOC-NSF vindt van wel.
Hoe was Soenda trouwensquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:32 schreef Myrr het volgende:
Die steekproeven zijn wel iets nieuws denk ik? Nog nooit gezien. Heb alleen mensen gezien die zo dom waren om midden in een zaal een heterdaadje te plegen. Zie ook mensen die voor en achter niet meer kennen en gewoon rustig langs 26 beveiliging kunnen lopen.
gelukkigquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja je zult het vast niet geloven, maar eens.
Classic Joeyquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wacht even, ze werden betrapt met drugs en zijn boos dat ze een boete kregen?
Ik rijd nog steeds hoor. Alleen geen wedstrijden meer.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan ben jij voor mij ook een sportvrouw.
Onee, was. Helaas. Wanneer ga je je Samshield kopen?
[..]
Hoe was Soenda trouwens
Ik ben gewoon neutraal, maar ik verheug me wel op Frankrijk. Lopen over van het talent op iedere linie. Heb er hoge verwachtingen vanquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:30 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik ben zelden voor Frankrijk, tenzij ze spelen tegen Portugal ofzo, dan moedig ik ze wel aan.
Heel leuk. Normaal publiek altijd en hard gedraaid.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan ben jij voor mij ook een sportvrouw.
Onee, was. Helaas. Wanneer ga je je Samshield kopen?
[..]
Hoe was Soenda trouwens
En een strafblad.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat wel, we zullen zien. Ik kijk wel welke wedstrijden er zijn en hoeveel ik zin hebquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ben gewoon neutraal, maar ik verheug me wel op Frankrijk. Lopen over van het talent op iedere linie. Heb er hoge verwachtingen van
Lekker, ben je in het zwart geweest of toch die outfit die eigenlijk te groot was op maat gemaakt?quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heel leuk. Normaal publiek altijd en hard gedraaid.
Ik ook, Frankrijk moet het gaan doen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ben gewoon neutraal, maar ik verheug me wel op Frankrijk. Lopen over van het talent op iedere linie. Heb er hoge verwachtingen van
Spannend. Heb je een speciaal hoofd of moet dat wel goed komen?quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik rijd nog steeds hoor. Alleen geen wedstrijden meer.
Zaterdag. Of nou ja, passen en als ie past kopen.
gelachenquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Spannend. Heb je een speciaal hoofd of moet dat wel goed komen?
Het tweede, maar ik heb niet het idee dat dit je werkelijk interesseert.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lekker, ben je in het zwart geweest of toch die outfit die eigenlijk te groot was op maat gemaakt?
Jammer dit.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het tweede, maar ik heb niet het idee dat dit je werkelijk interesseert.
Ik heb een ei-hoofd. Maar Samshield heeft daar speciale inlages voor dus normaal zou het passend gemaakt moeten kunnen wordenquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Spannend. Heb je een speciaal hoofd of moet dat wel goed komen?
zacht of hardgekookt?quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een ei-hoofd. Maar Samshield heeft daar speciale inlages voor dus normaal zou het passend gemaakt moeten kunnen worden.
Nee, oke niet dat ik er 's nachts wakker van lig, maar ik was wel oprecht. Maar is goed, daar is het nog te vroeg voor, merk ik.quote:
Hier moet je echt zelf uitkomen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:39 schreef Samzz het volgende:
Ik twijfel alleen of ik een pleur extra cash neerleg voor glimmertjes.
Zonder het Nederlands elftal is het wel wat minder natuurlijk, maar dat is eenmaal niet anders. Het vervelende is alleen wel dat ik een gedeelte van het WK op vakantie ben. Maar dan zal ik de grote wedstrijden wel proberen te zien.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:35 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dat wel, we zullen zien. Ik kijk wel welke wedstrijden er zijn en hoeveel ik zin heb
Het is meer pok pok, nogal hol van binnen.quote:
Kan gebeuren toch. Maar ja, leuke outfit, kwam allemaal bekenden tegen van toen we in Uut woonden, complimenten hele dag over back in Shape zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, oke niet dat ik er 's nachts wakker van lig, maar ik was wel oprecht. Maar is goed, daar is het nog te vroeg voor, merk ik.
Op basis van je naam alleen al zou je moeten kiezen voor Samshieldquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een ei-hoofd. Maar Samshield heeft daar speciale inlages voor dus normaal zou het passend gemaakt moeten kunnen worden.
had ik kunnen wetenquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is meer pok pok, nogal hol van binnen.
Klopt. Dus ik ga zaterdag kijken. Maar ik denk nee. Ben te simpeltjes voor een hoop bling.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hier moet je echt zelf uitkomen.
Gouden tijden waren dat. Nu zijn we oud en versleten Myrrquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kan gebeuren toch. Maar ja, leuke outfit, kwam allemaal bekenden tegen van toen we in Uut woonden, complimenten hele dag over back in Shape zijn.
Ja he.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Op basis van je naam alleen al zou je moeten kiezen voor Samshield
Spreek voor jezelf ik ben in de top van mijn levenquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Gouden tijden waren dat. Nu zijn we oud en versleten Myrr
Tenminste, jij iets meer dan ik natuurlijk
Prima ontwikkeling lijkt mijquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:44 schreef LCMS het volgende:
valt het jullie ook niet op dat hoe vaker Samzz hier is, des te minder vaak de KLB-mods aanwezig zijn? Zou er fittie achter de schermen zijn tussen R&P en KLB?
Ik ook hoor. Ben een fysieke GOATquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf ik ben in de top van mijn leven
Picsquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf ik ben in de top van mijn leven
Dit kan natuurlijk 2 dingen betekenen hèquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:45 schreef Myrr het volgende:
Gisteren sigaretten halen toen keek die vrouw heel lang e moeilijk en vroeg JIJ komt uit 90?
Ze gaat een coup plegenquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:44 schreef LCMS het volgende:
valt het jullie ook niet op dat hoe vaker Samzz hier is, des te minder vaak de KLB-mods aanwezig zijn? Zou er fittie achter de schermen zijn tussen R&P en KLB?
Nee de KLB-moderators zijn jullie spuugzat en nemen een halve sabbatical, en Samzz neemt even waar voor ons.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:44 schreef LCMS het volgende:
Dan ga ik echt vol in de aanval, ziektes hier, doodsbedreigingen daar en als doodsteek een tubgirl in ieders foboquote:
Dan leg je toch gewoon je taken neer als het je niet bevalt. En datzelfde geldt voor meerdere moderators hier.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee de KLB-moderators zijn jullie spuugzat en nemen een halve sabbatical, en Samzz neemt even waar voor ons.
Topwijf, die Samzz.
Ik ga je positieve note verwijderen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:47 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dan leg je toch gewoon je taken neer als het je niet bevalt. En datzelfde geldt voor meerdere moderators hier.
Ik vind Ama en Haags echt mods van niks, snap echt niet waarom zij mod zijn. Jij?quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:47 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dan leg je toch gewoon je taken neer als het je niet bevalt. En datzelfde geldt voor meerdere moderators hier.
Komt omdat er dan weinig te doen is omdat Samzz autoriteit uitstraalt en we ons niet misdragen. Die KLB mods gooien enkel olie op het vuur.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:44 schreef LCMS het volgende:
Leuk!quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kan gebeuren toch. Maar ja, leuke outfit, kwam allemaal bekenden tegen van toen we in Uut woonden, complimenten hele dag over back in Shape zijn.
Heb TR gezet. Graag laten beoordelen ipv sneaky verwijderen. Waarom ben je dan KLB mod en tevens hoor je het goede voorbeeld te geven.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee de KLB-moderators zijn jullie spuugzat en nemen een halve sabbatical, en Samzz neemt even waar voor ons.
Topwijf, die Samzz.
Ik heb wel wat beters te doen F-a'tje.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stiekem komt ze gewoon controleren of wij niet gezellig praten over R&P-psychosesletjes
Gelukkig laat ik me niet leiden door jouw mening.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb TR gezet. Graag laten beoordelen ipv sneaky verwijderen. Waarom ben je dan KLB mod en tevens hoor je het goede voorbeeld te geven.
Herken jij geen grapjes meerquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb TR gezet. Graag laten beoordelen ipv sneaky verwijderen. Waarom ben je dan KLB mod en tevens hoor je het goede voorbeeld te geven.
Sammy is wel #modgoalsquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat er dan weinig te doen is omdat Samzz autoriteit uitstraalt en we ons niet misdragen. Die KLB mods gooien enkel olie op het vuur.
Dit is wel een hele simpele manier om in het broekje van Samzz te komen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Topwijf, die Samzz.
Koop het gewoon ipv uren erover te dubbenquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen F-a'tje.
Dingen verzinnenquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Topwijf, die Samzz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |